Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

TP - sfałszowana/nieistniejąca umowa na neostradę

Moja mama w lutym otrzymała wezwanie z firmy windykacyjnej do zapłaty za rzekomo zaległe faktury z TP. Okazało się, że ktoś na jej dane i istniejący numer klienta w TP, uruchomił usługę neostrada (w promocji Neostrada u Twych Drzwi). Nie przychodziły wcześniej żadne rachunki, bo było zaznaczone, że

Niełatwo się rozstać. Z telefonem TP SA

, infolinie i co tam jeszcze) przez ok. 2 miesiące sprawdzali czemu nie chodzi internet, po czym dostałem "brak warunków technicznych do świadczenia usługi". Nie przeszkadzało to TP SA wystawiać faktury za nieświadczoną usługę. Trwało to kolejne miesiące. W końcu uznano reklamację i kasę (bez

Wypowiedzenie umowy w TPSA

z dniem 31.05.2012r. Telefon został odłączony w dniu 21.05.2012r. Otrzymaliśmy w miesiącu czerwcu tj, dokładnie 08.06.2012r. fakturę na abonament za czerwiec, wobec powyższego złożyliśmy reklamację(" oczywiście trzeba było skorzystać z telefonu sąsiada" - bo nasz był wyłączony) z pytaniem

Re: odłączenie niesłusznie podłączonych usług

Przechodziłem przez bardzo podobne sytuacje. Teraz mam kolejny problem z fakturami i e-fakturami - "mondry" konsultant myślał, że jak składam reklamację na źle naliczone opłaty to myślał, że ja chce zrezygnować z e-faktury !!! SKANDAL , teraz ani jednej, ani drugiej nie mam... a termin

Fatalny FunPack (Orange+TP)

Poniżej fragment wymiany emaili dotyczących awarii i reklamacji FunPacka Jerzy Kowalewski ----- Original Message ----- From: * kontakt.tp - Detal TP To: jerzy@kowalewski.waw.pl Sent: Tuesday, November 06, 2012 2:06 PM Subject: ODP: Kolejna awaria i reklamacja - FunPack numer 227220483 livebox

Re: Telekomunikacja - logiki brak ?

Ja kiedyś zamówiłem w TP usługę internet 20 Mb/s i telewizja. Gdy internetu częściej nie było niż był, a telewizja działała tak, że wolałem oglądać przez zwykłą antenę, złożyłem reklamację. Kilka razy przyjeżdżali, sprawdzali konfigurację Liveboxa, aż w końcu diagnoza: kable są nieprzystosowane do

Faktury TP

Faktury TP zaczęła wysyłąć korzystając z alternatywnych operatorów pocztowych (PAF). Efekt jest taki, że docierają z opóźnieniem. 20 maja doręczono fakturę z data płatności 21 maja. Niby OK - damy radę. W kwietniu były święta, więc PAF doręczył fakturę 28 kwietnia. Termin był 21-go. W maju na

Pytanie do UKE: Wszystkie faktury błędne

Mam umowę na usługę Era Linia Biznesowa w T-Mobile (telefon stacjonarny na linii TP). Operator wystawił wadliwie trzy kolejne faktury, rozliczając usługi niezgodnie z postanowieniami umowy - wydzwonione minuty nie wchodzą w skład pakietu zawartego w abonamencie. Dodatkowo okazało się, że nie

Re: z TP S.A. nie wygrasz

, ale opłatę za to cały czas mi doliczają. Do tej pory nie płaciłam i było ok, a dzisiaj niespodzianka! Dostałam wezwanie do zapłaty...:/ Dzisiaj napisałam reklamację do tej faktury, wysłałm drogą elektroniczną, po potwierdzeniu dostałam zwrotkę ze wszystkimi danymi i krew mnie zalał, na firmowym

Re: oszuści w vectrze

,ponieważ należało powiadomić wg umowy klienta tak jest w każdej firmie (np,TP,Play,Orange),że jest nadpłata lub jej brak. Wiem co mówię ponieważ pracuje w konkurencji i zajmuje się reklamacjami.

Re: Obsługa Klienta w Netii w przypadku awarii

U mnie przez dwa dni nie było sygnału,po zgłoszeniu awarie usunięto i pracownik Netii zadzwonił upewnić się czy już wszystko jest ok, oraz zapytał czy chcę złożyć reklamację .Reklamację złożyłem i została pozytywnie rozpatrzona co skutkowało iż następna faktura była o 1/3 pomniejszona.Z czymś takim

Windykatorzy TP u kobiety bez telefonu

miałem dokładnie taką samą sytuację. Zrezygnowałem z telefonu przy przeprowadzce, podałem nowy adres korespondencyjny, i tam TP wysyłała faktury :D.. Firma windykacyjna, reklamacja, uznanie reklamaji... i za miesiąc kolejna faktura..

Walka z Netią. Stracili rok życia przez internet

otrzymałem 30zł kary od TP). Następnie otrzymałem pierwszą fakturę już od Netii - oczywiście na kwotę jaką bym płacił zamawiając usługę przez konsultanta. Zadzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się, że w moich danych nie ma śladu po tym że zamawiałem usługę za pomocą www i polecili mi napisać reklamację

Netia: maksymalna szybkość internetu i swobodne...

przechodziłem do Netii z Neo i było tak, że pierwszy miesiąc miałem jeszcze w TP, ale w cenie umowy na czas nieokreślony czyli ok 150zł za miesiąc za 1M, a na dodatek przysłali już fakturę od siebie za internet, który miałem tak na prawdę z TP i to w jakiej cenie! potem w pismach się przyznali, że

Re: Pytanie do UKE-co zrobić?

Jeśli reklamacje nie pomagają na dłuższą metę, to można spróbować cofnąć akceptację na otrzymywanie EOF-u. Najlepiej uczynić to na piśmie. Stosowny wniosek można znaleźć na stronie www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/efaktura/efaktura w zakładce "Dokumenty do pobrania" i z listy

Re: Próbowaliście kiedyś załatwić coś

Próbowałam, w TP SA :) Pominęłi mi jedną literkę w nazwisku. Poniweważ kupował u nich usługi internetowe i chciałam to odliczyć od podatku zadzwoniłam. Okazało się,ze muszę wysłąc do nich list polecony z prośbą (!) o zmianę nazwiska. Nie wysłam. Dzwoniłam by uzskać dane ludzi kompetentnych i

Netia - nękanie nie-klienta

Przestrzegam potencjalnych klientów Netii przed niekompetencją tej firmy. Podpisałem z nimi umowę i zleciłem przeniesienie numeru z TP. Pomimo upływu regulaminowego terminu nie przenieśli numeru ( nawet nie wystąpili do TP wnioskiem ) i nie zainstalowali stacji. Odpowiedzią na moje pytanie dlaczego

Ukradł impulsy na ponad 80 tysięcy złotych

kilka lat temu padlam ofiara takiego doladowania - na fakturze pojawila sie dodatkowa pozycja na kwote chyba 30 PLN (moze troche wieksza) - zlozylam odpowiednia reklamacje i TP rozpatrzylo ja z korzyscia dla mnie. zatem duzo zalezy od naszej czujnosci i odpowiedniej argumentacji przy tego typu

Re: Telekomunikacja wystawia rachunek za cichy te

czasie wykonałem ok. pięciu telefonów do pomocy technicznej wyobraź sobie, że na moje pytanie o formę składania reklamacji dostałem odpowiedź od PRACOWNIKA TP, iż może przyjąć ją od zaraz, telefonicznie, ale radzi zaczekać na rachunek, ponieważ jest wiele osób w podobnej sytuacji... poczekałem więc

Re: Obsługa Klienta w Netii w przypadku awarii

misuni napisał: > U mnie przez dwa dni nie było sygnału,po zgłoszeniu awarie usunięto i pracownik > Netii zadzwonił upewnić się czy już wszystko jest ok, oraz zapytał czy chcę > złożyć reklamację .Reklamację złożyłem i została pozytywnie rozpatrzona co > skutkowało iż następna faktura

Re: Pytanie do UKE-co zrobić?

abonentów, którzy kwestionują m.in. działania Telekomunikacji Polskiej S.A. dotyczące wręcz wymuszania na nich zgody na zmianę sposobu wystawiania przez TP S.A. faktur z wersji papierowej na wersję elektroniczną, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w ramach ustawowych kompetencji, podjął działania

Re: telewizja n

Próby połaczenia z n kosztowały mnie wg TP sa. 120 zł, 4 x po 30 minut. Generalnie na maile odpisują albo nie, reklamacje rozpatruja po terminie, nawet TP nie lekceważy tak swoich klientów. Obecnie po 2 mailach , 2 rozmowach telefonicznych i 2 miesiącach dalej czekam na korektę faktury. Nie

TP- zawsze dba o PR

Ja miałem przygody reklamacyjne z tp, wystawiono mi błędną fakturę za 2 linie internetowe, od razu reklamowałem i kazano mi zapłacić cały rachunek, a dopiero potem telekomuna zajęła się rozpatrywaniem reklamacji. Nie będę opowiadał, jak prawie 2 tygodnie zajęły przepychanki z biurem obsługi klienta

Re: netia internet na łączu tpsa - NIE WARTO

Odradzam wszystkim Netię,przeszedłem z TP od 01.10.2009 do Netii,ich reklama w TP promocja hipnotyzująca internet z felefonem za 1 zł w ciągu 6 miesięcy to tylko naciąganie.Promocja trwa od 23.09.2009 do 30.11.2009.Netia zaczęła świadczyć nam usługę od 01.10.2009 ale faktury przysyła na95zł

Pytanie do UKE: należność za okres bez usługi

Mam następujące pytanie: od kilku lat miałem Neostradę (tylko Internet, bez telefonu czy innych usług), w ubiegłym roku przez 2 miesiące, z winy TP S.A. (czego ta nie kwestionuje) nie miałem dostępu do usługi. Wydzwaniałem, przychodziły faktury, wydzwaniałem ponownie, upewniałem się, że za

Re: Pytanie do UKE - neostrada TP > Netia

Dzwoniłam ponownie do TP i konsultantka poinformowała mnie, że zostanie wystawiona korekta faktury w momencie, kiedy umowa wygasa. Jeśli tak się nie stanie, mam złożyć reklamację. Tak więc czekam na dalszy bieg sprawy. Niestety widzę w całej tej sprawie brak konsekwecji, bo dziś konsultantka nie

Re: Kredyt Inkaso S.A. / co to za firma, czy oszu

AXYZ- Ty też się męczysz. Nie ważne ile wygadałem, ale od spornych faktur złożyłem reklamację, na którą TP nie odpowiedziało mi. Wprawdzie powinienem być spokojny, ale jeśli sąd wydaje nakaz zapłaty z naruszeniem prawa ( wydał go nie dysponując umową i fakturami) nadto jest niewłaściwy w rozmieni

Re: pytanie do UKE

odstępowaliśmy od tej umowy (było już po 10 dniach od jej podpisania – pełną swiadomość mieliśmy) i jednocześnie w tym samym piśmie była napisana reklamacja – opisany proceder oszustwa i podszywania się pod TP + reklamacja tego, że nie zgadzamy się dlatego na karę za zerwanie umowy. Tak jak

Re: Pytanie do UKE: należność za okres bez usługi

W odpowiedzi na post wyjaśniam. Zgodnie z postanowieniami regulaminu neostrada tp, którego to warunki zaakceptował Pan przystępując do umowy, w przypadku uwzględnienia reklamacji dotyczącej wysokości opłat, TP S.A. wystawia fakturę korygującą do wystawionej faktury, którą to abonent reklamuje

TP SA nie chce poinformowac, kiedy usuna awarie.

monterzy podobno reagują i robią rzeczy. Tego samego dnia (27.12), ale wcześniej oczywiście w Internecie poza domem na stronie tp.pl składam skargę, reklamację i cokolwiek tylko można zrobić na stronie tp.pl po zalogowaniu. Po zalogowaniu, wpisaniu moich danych (jakby samo zalogowanie nie wystarczało

Re: Netia: maksymalna szybkość internetu i swobod

, że widzi to) podczas gdy modem nie był fizycznie przypięty do gniazdka, albo najpierw przyszła korekta faktury związana z uwzględnieniem reklamacji a następnie list z działu reklamacji, że nie uwzględniają tejże reklamacji, dalej załatwianie cesji umowy od maja do października (chodziło tylko o

Re: Netia czy TP - dla przeciętnego użytkownika

;nieporozumień" (przy czym NETIA zaleca max. 21 dni przed zmianą lokalizacji)); d] reklamacje usług (korekty faktur ...) - najlepiej tematy prowadzić i załatwiać telefonicznie po upływie okresu rozliczeniowego = wystawieniu faktury (szkoda nerwów i rzeźbienia pism, papieru, tuszu, ...); Spostrzeżenia swoje

Re: Pytanie do UKE

. Nie płać w żadnym wypadku tych faktur, ale też i nie dzwoń na BL, bo rozmów telefonicznych (ich tresci) później nie potwierdzisz. Najlepiej wysyłać reklamacje na piśmie lib mailem (drukując dla siebie egzemplarz - koniecznie!). Treść reklamacji: odmawiam zapłacenia f-ry VAT Nr... w związku z tym

Re: Neostrada - kłopoty z piaseczyńską TP SA

modem wraz z informacją, że już wszystko jest w porządku i internet będzie na 100% działał. Jakie było moje zdziwienie, gdy nadal nie byłem w stanie korzystać z internetu, a faktury za tę usługę oczywiście TP przysyłała. Kolejne tygodnie telefonów, wizyt przy Kościuszki, zapewnień, że to ja źle

Windykatorzy TP u kobiety bez telefonu

To tylko świdczy jaki bałagan jet w tp! Zmieniło się tylko logo a sama firma nadal jest w głębokim komuniźmie. Mnie miesiąc temu tp przysłała fakturę na 1395 złotych bo wg nich zerwałem umowę na neostradę, której nie zerwałem!!! Zresztą nie dizwię się bo problemem w tp jest przepływ informacji

Re: Pytanie do UKE - neostrada TP > Netia

na neostradę zamówienie bo wystarczy złożyć reklamację do TP i będzie reklamacja uznana. Na pewno w tym przypadku został naliczony abonament za cały miesiąc bo system rozliczeniowy tak nalicza a jak w trakcie miesiąca zostanie zrealizowane zamówienie na BSA to TP musi wykonać korektę faktury i tyle

pytanie do UKE-brak umowy na DSL

Telekomunikację Polską S.A. zgodnie z zawartą umową z dnia 18/04/2001r. na świadczenia usługi SDI przez. TP S.A. Po złożeniu reklamacji 28/10/2008r. gdzie odwołuje się od zapłaty, gdyż zgodnie z umową na SDI pkt4 „Wszystkie zmiany wymagają, wyłącznie formy pisemnych aneksów podpisanych przez obie Strony

Re: poczta polska to jeden wielki SYF!

TP SA górą !!!! Od kilku miesięcy zmienili mi nazwisko (przekręcili)i nie pomogło dzwonienie na ichniejszą błękitną linię, panie nie mogły podac mi jakiegokolwiek numeru na który mogłabym zadzwonić (ponoć maja zakaz). Odesłałam im fakturę z adnotacją,że nie życzę sobie zmainy nazwiska i nie

Re: pytanie do UKE - przejście z TPSA do Netii -

Po pierwsze, należy skontaktować się z TP S.A. w kwestii wyjaśnienia, kiedy firma otrzymała wypowiedzenie. Ponieważ upoważniła Pani Netię, należy do niej wysłać reklamację (zgodnie z Ustawa Prawo Telekomunikacujne i Regulaminem operatora). Zwykle termin wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony

zmiany w TP

-usługę ( e-faktura, e-biling, elektroniczne obrazy faktur, EBPP) dot. m. in. rozpatrywania reklamacji, wysyłki duplikatów, aktywacji i dezaktywacji e-usług. Jest to jedyna komórka realizująca te zadania dla wszystkich klientów (MM, BM,Klucz) w TP. Ponadto jest jedyna komórką obsługującą klientów

Straszne zmiany w TP i ORANGE

aktywną e-usługę ( e- faktura, e-biling, elektroniczne obrazy faktur, EBPP) dot. m. in. rozpatrywania reklamacji, wysyłki duplikatów, aktywacji i dezaktywacji e-usług. Jest to jedyna komórka realizująca te zadania dla wszystkich klientów (MM, BM,Klucz) w TP. Ponadto jest jedyna komórką obsługującą

Re: e-faktura Era

ja mam e-faktury ale na znak strajku ;) poczta co jakiś olewała i w ogóle nie przynosiła rachunków -a ja przegapiałam,że coś nie przychodziło teraz dostaję smsa i mam w nosie a jak ktoś bardzo chce to może sobie sam wydrukować i mieć formę papierową tak samo jest już i w UPC i w TP ,nawet w

pyt.do eksperta UKE: usługa neostrada

dostałem umowe do podpisania. Usługa została uruchomiona 01.11.2008. Nie byłoby problemu żadnego, gdyby TP nie naliczyła mi faktury 168zł za okres 01.10.2008 - 30.10.2008 gdzie świadczono mi usługę NEO512 za którą wcześniej płaciłem 64zł. Po próbie reklamacji zaproponowano mi obniżenie do 100zł, na co się

wypowiedzenie umowy neostrada TP - pytanie do UKE

nie datę obowiazywania umowy, uznała, że okres 30-dniowy nie został zachowany i wystawiła mi następną fakturę, zgodnie z cennikiem dla umow na czas nieokreślony (bagatela 187 zł). Złożyłam reklamację, ale chcę się upewnic, czy mam rację. Z góry dziekuję i pozdrawiam,

Re: Pytanie do UKE - problemy z fakturą TPSA

Gość portalu: Iwona napisał(a): > Mam pytanie - mam problem z fakturą wystawioną przez TPSA związaną z > multipakietem Tp512 - w fakturze za m-c wrzesień nie naliczono mi > abonamentu za multipakiet - zglosiłam ten fakt i w fakturze > październikowej naliczono mi go podwójnie

Pytanie do UKE - problemy z fakturą TPSA

Mam pytanie - mam problem z fakturą wystawioną przez TPSA związaną z multipakietem Tp512 - w fakturze za m-c wrzesień nie naliczono mi abonamentu za multipakiet - zglosiłam ten fakt i w fakturze październikowej naliczono mi go podwójnie - raz z tytułu korekty do faktury wrześniowej i drugi raz

Re: Limit kosztów - Firma Windykacyjna

Mozliwe są nastepujące rozwiązania: 1. Wysyła Pani pismo do TP S.A. i jednocześnie (kopię) do Kredyt Inkaso, nie tytułuje go jako reklamacji, lecz jako oświadczenie. Treśc ma być krótka: w zwiazku z opłaceniem przeze mnie faktury nr... (skerokopia w załączeniu) sugerowane zadłużenie nie istnieje

Re: Pytanie do UKE - ile dni ma TPsa na usunięcie

wystawiane faktury; reklamacja powinna spełniać wymogi ustawowe); b)w reklamacji napisać także o tym, że sąsiedzkie telefony działają (prosze przed tym się upewnić, czy to tak). Na razie nie ma podstaw, by skarżyć się na TP S.A. Natomiast na podst. art.105 pkt.1 UPT za kazdy dzień przerwy w świadczeniu

Re: internet Multimo Energisu - jak sie sprawuje?

reklamacje na wystawione faktury. Dostałem od GTS pismo gdzie odmówiono anulowania wystawionych faktur i zaproponowano podpisanie aneksu na łącze 1MB. W tej chwili moje fikcyjne zadłużenie względem GTS opiewa na kwotę ponad 1600zł. GTS nigdy nie uruchomił usługi, więc umowa którą podpisałem jest nie ważna z

Re: Reklamujcie vat dot neostrady!!!!!!!!!!!!

Dziś właśnie odebrałem korespondencje z telekomunikacji polskiej z informacją o zasadnośći mojej reklamacji oraz o jej uznaniu przez TP i wyrównaniu(korekcie finansowej) przy następnej fakturze. Było warto? Dla mnie tak:):):) -- Cokolwiek robisz, staraj się mieć powód. Forrest Gump

Re: Limit kosztów - Firma Windykacyjna

Witam. Czy ktoś z pracowników UKE może udzielić mi pomocy w spr. windykacji zadłużenia. Do końca 2007 r. byłam szczęsliwą klientką TP S.A. (zrezygnowałam z ich usług z przyczyn finansowych), aż do dnia kiedy TPSA przysłała mi umowę cesji mojego rzekomego długu (faktura z grudnia 2007r kwota w

Re: Pytanie do UKE: Polemika z ekspertem UKE

.klijenta 1..........). W styczniu 2011 mój mąż zawarł umowę z operatorem sieci Orange na świadczenie usługi telekomunikacyjnej ( nr klijenta 1.9922091)przenosząc nr tel z TP.SA do PTTK Centertel. Nie poinformowano nas przy zawieraniu umowy o możliwości domagania się jednej faktury na obie usługi ( od dwóch

Re: Pytanie do UKE: Polemika z ekspertem UKE

.klijenta 1..........). W styczniu 2011 mój mąż zawarł umowę z operatorem sieci Orange na świadczenie usługi telekomunikacyjnej ( nr klijenta 1.9922091)przenosząc nr tel z TP.SA do PTTK Centertel. Nie poinformowano nas przy zawieraniu umowy o możliwości domagania się jednej faktury na obie usługi ( od dwóch

Re: Jak składać reklamacje?

Na mojej firmowej fakturze tp z uporem maniaka od lipca nalicza rozmowy i abonament jakiejś pani(całkowicie mi obcej a nawet z innego miasta). Złożyłam faxem reklamację we wrześniu. Nie było żadnego odezwu i w październiku udało mi się złożyć reklamację poprzez błękitną linię. Przyszło pismo, że

Re: pytanie do UKE-brak umowy na DSL

kwotach okr > eślonych w fakturach wystawianych przez Telekomunikację Polską S.A. zgodnie z z > awartą umową z dnia 18/04/2001r. > na świadczenia usługi SDI przez. TP S.A. > Po złożeniu reklamacji 28/10/2008r. gdzie odwołuje się od zapłaty, gdyż zgodnie > z umową na SDI pkt4 &bdquo

zmiany w TP cd ...

działanie wiedząc, że pozbywamy się przyszłych przychodów i że to działa na niekorzyść powstającej nowej spółki w Grupie TP. Projekt realizowany pod przykrywką przekazania firmie zewnętrznej tylko wysyłki e_faktur, tylnymi drzwiami próbuje się wyprowadzić z TP obsługę posprzedażową wszystkich klientów TP

Koszt przeniesienia numeru telefonu

Witam, Na początku lipca zdecydowałam się na odstąpienie od umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefon) z TP SA i przeniosłam nr do innego operatora. Umowa wygasła z dniem 31 sierpnia. W październiku dostałam fakturę od TP SA - ok. 50 zł za przeniesienie numeru. Moje pytanie brzmi

Re: Walka z Netią. Stracili rok życia przez inter

Przejąłem firmę po znajomej. Zmieniłem biuro. Telefon był w Netii. Więc proszę o przeniesienie numeru. Wrzesień. Umowy cesji nie było przez 4 miesiące (bo za każdym razem jak dzwoniłem akurat już była wymagana płatność miesięcznej faktury, jak zapłaciłem, zaraz mieli wysłać). Udało się. W grudniu

historia podobna

Przejąłem firmę po znajomej. Zmieniłem biuro. Telefon był w Netii. Więc proszę o przeniesienie numeru. Wrzesień. Umowy cesji nie było przez 4 miesiące (bo za każdym razem jak dzwoniłem akurat już była wymagana płatność miesięcznej faktury, jak zapłaciłem, zaraz mieli wysłać). Udało się. W grudniu

Re: Brawo pani Streżyńska!

Najlepszym rozwiązaniem jest nie zapłacenie tej faktury, lub jej części, wyliczonej proporcjonalnie do momentu kiedy mieliśmy aktywny telefon. Nastepnie należy powiadomić błękitną linię o tym fakcie, że i to jest ważne: "reklamujemy kwotę x PLN i jej nie zapłacimy na poczet korekty jaką TP

NETIA I ZYXEL

rezygnacje. 2. Po uwzglednieniu reklamacji zwiazanej z faktura, netia proponuje mi router za zlotowke, do ktorego bede mogl podlaczyc bezposrednio wszystkie telefony stacjonarne w mieszkaniu i komputer, oprocz tego bede mial szybszy internet. Po odlaczeniu poprzendniej uslugi czekam ok miesiaca na

Re: Kabaret Plus przedstawia. Zrobiony w kopytko

!) sytuacja powtarzakla sie trzykrotnie. W TPSA po wylaczeniu uslugi wybrane numery operator przez kolejne 6 miesiecy powiekszal faktury o oplaty za ta usluge. I mimo, ze reklamacja zostala bardzo szybko uznana, oplaty byly dalej naliczane. Dopiero po drugiej reklamacji kolejne faktury byly prawidlowe. No

Re: TP nie potrafi przyznać się do błędu

dowodów. Jeśli złożyłeś reklamację, że chcesz mieć to co powiedziała operatorka to inna sprawa. Polskie firmy niestety bardziej trzymają się regulaminów. Możesz zgłosić sprawę do UKE lub do sądu, ale może być kiepsko z dowodami. A tak w ogole nie rozumiem o co kaman, jeśli umowa kończy się później niż

UKE nałożyła 100 mln zł kary na TP SA za łączen..

Brawo, należało Wam się! Zrezygnowalem z Neo właśnie z tego powodu. Później wydzwaniała jakas lafirynda z Tepsy i płakała jaka to strata, że już nie będę ich klientem. Na koniec wystawili mocno zawyżoną fakturę, reklamacja trwała kilka miesięcy, ale udało się, skorygowali. Tyle że później

Re: pytanie do UKE - przejście z TPSA do Netii -

Gość portalu: ZawiedzionaNetią napisał(a): > Witam, > w lipcu postanowiłam przenieść telefon z TP SA do Netii, jednocześnie przenoszą.... Niestety nie można jednoznacznie odpowiedzieć na Pani pytanie dotyczące zapłaty wystawionych faktur. Koniecznie jest dokładnie określenie stanu

Re: Reklamujcie vat dot neostrady!!!!!!!!!!!!

cineo napisał: > Dziś właśnie odebrałem korespondencje z telekomunikacji polskiej z informacją o > > zasadnośći mojej reklamacji oraz o jej uznaniu przez TP i wyrównaniu(korekcie > finansowej) przy następnej fakturze. Było warto? Dla mnie tak:):):) A dla mnie szkoda było fatygi

Poska jakość usług monopolistów

na przyklad 'prognoze' od Was pobierać i po 6 mies sie rozliczyć. Ale widocznie stac ich na taki sponsoring. Dodam jeszcze, ze jeśli faktura została wystawiona POPRAWNIE to nie ma co narzekac. Moja 'trauma' korzystania z usług TP SA wzięła się z faktu, ze w przeciągu 12 miesięcy współpracy 15 faktur

Re: netia internet na łączu tpsa - NIE WARTO

a ja powiem tak: pracowałem w tp a teraz pracuje w netii. Czy jestem złym doradciom Klienta??? Nie. Miałem internet netii 1 mb/s, średnia prędkośc łącza wynosiła 1,3 mb/s. Teraz mam od miesiąca internet TP 6 mb/s za 99 zł i co?? Średnia predkość łącza sprawdzana na 20 niezależnych testach

Re: netia internet na łączu tpsa - NIE WARTO

a ja powiem tak: pracowałem w tp a teraz pracuje w netii. Czy jestem złym doradciom Klienta??? Nie. Miałem internet netii 1 mb/s, średnia prędkośc łącza wynosiła 1,3 mb/s. Teraz mam od miesiąca internet TP 6 mb/s za 99 zł i co?? Średnia predkość łącza sprawdzana na 20 niezależnych testach

Niesłuszne roszczenia w imienu TP S.A

Firma windykacyjna domaga się zwrotu rzekomego długu ,który mam w TP S.A Prawda jest taka ,że od roku mieszkam gdzie indziej i nie korzystam z usług TP SA a oni z mojego konta przez 4 miesiące pobierali kwoty ,które widniały na fakturach. Po zablokowaniu polecenia zapłaty nie mogę doprosić

dwa razy opłata za tą samą fakturę - Tele2

Abonament mam w TP natomiast za rozmowy placę w Tele 2. Od początku trwania umowy płaciłem firmie Tele2 na nr konta powiedzmy X (i tak było ok. 1,5 roku). Pewnego dnia dostałem pismo, że nie jest zapłacona ostatnia faktura i bardzo proszą o wpłatę na konto Y (pojawiła się zmiana konta o czym

Re: Do "MarFi"

potem dzwoni do operatora, z którym nie ma podpisanej umowy. Operator WLR przejmuje obsługę klienta od strony formalnej, co ogranicza się w praktyce do wystawiania faktur, rozpatrywania reklamacji, składania zleceń technicznych do TP itp. A więc TP jest jednak podwykonawcą. Po czwarte: nie muszę

Telekomuna i opłata za dierżawę łącza

reklamacji, nadmieniając przy tym, że tak czy siak fakturę będę musiał opłacić. Przy okazji straciłem również parę złotych, bo gdybym otrzymywał faktury uwzględniające ww. opłatę, mógłbym dokonać większego odliczenia, przy składaniu PIT-a (nie dobiłem do maksymalnej kwoty jaką można odliczyć). Czy ktoś z

Telekomuna i opłata za dzierżawę łącza

reklamacji, nadmieniając przy tym, że tak czy siak fakturę będę musiał opłacić. Przy okazji straciłem również parę złotych, bo gdybym otrzymywał faktury uwzględniające ww. opłatę, mógłbym dokonać większego odliczenia, przy składaniu PIT-a (nie dobiłem do maksymalnej kwoty jaką można odliczyć). Czy ktoś z

Re: Abonament za neostradę ;/

znaczy najprawdopodobniej, że skończyła Ci się umowa. W promocji nie ma mowy o żadnych opłatach w wysokości 120,- zł, sam korzystam z tej promocji. Najlepiej złóż reklamację jak najszybciej do TP. Sprawdź też w umowie na jaki okres została zawarta - czy na pewno nie 12 miesięcy? Jaką opłatę

Re: pytanie do UKE - obowiązujące terminy

vexator.pl napisał: > Witam > w kilku wątkach zauważyłem, że jeśli przykładowo chcę rozwiązać umowę z > TPSA to obowiązuje termin 30 dni od daty WPŁYNIĘCIA do TP... > dlaczego w przypadku, gdy pismo ma dotrzeć w drugą stronę - na przykład > odpowiedź na reklamację - to

Re: Poczta Polska szybko traci pozycję, ale nic z

Doczekasz 2013 roku. Zapłacisz wtedy kilkanaście razy odsetki za nie terminowo otrzymane faktury. Reklamacje owszem złożysz, tylko Cię jeszcze lepiej oleją. Parę razy kurier zawita do Twoich drzwi gdy będziesz pracował. Ty zadzwonisz do niego a on powie, że skończył pracę i żebyś przyjechał na

Re: wypowiedzenie umowy neostrada TP - pytanie do

przed terminem > określonym w umowie. TP, powołując się na date podpisania aneksu a > nie datę obowiazywania umowy, uznała, że okres 30-dniowy nie został > zachowany i wystawiła mi następną fakturę, zgodnie z cennikiem dla > umow na czas nieokreślony (bagatela 187 zł). > Złożyłam

Re: Pytanie do UKE: Zawarcie umowy z Netią

; Dzwoniłam już parę razy do firmy, gdzie najpierw mówiono mi, że z powodów techn > icznych opóźnia się wysyłka modemu. A teraz miła pani stwierdziła, że 29 lipca > Netia złożyła zamówienie do TP i muszę czekać do 31 sierpnia. > Zaznaczam, że TP nie świadczyło usług na tym mieszkaniu już od 4

Re: Szansa na obniżki cen rozmów na komórki

TP to ZORGANIAZOWANA GRUPA PRZESTĘPCZA z FRANCA TELECOM i KULCZYK HOLDING na czele. Przestępcy ci z pomocą niejakiej PACTOR sp. z o.o. mającej swą siedzibę na ulicy GÓRKI 7 nota bene w POZNANIU - okradają abonentów. Wystawiają wirtualne faktury,nie przyjmują i nie odpowiadają na składane

Problemy z TP.SA. Może ktoś mi pomoże?!

Sprawdźcie proszę faktury z ostatnich miesięcy. Czy ktoś ma może podany na tym druku numer 423 37 77 jako nr reklamacji/biura obsługi TP ? Był to nasz nowy numer, ale non-stop dzwonili ludzie z reklamacjami i mówili, że taki mają podany. Nam nie przyszło do głowy wypytywać z jakiego są rejonu

Re: TP-SA 6mc-y po podpisaniu umowy a rachunki...

napisałem reklamacje w tej sprawie. Odpowiedzi nie dostałem do dzisiaj. Po otrzymaniu faktury napisałem reklamację z prośba o umożenie opłaty abonamentowej za okres, w którym nie mialem mozliwości zamawiania/zmiany żadnych usług. Pisząc reklamację o rażacym naruszeniu przez TP S.A. umowy o świadczenie

Orange dolicza ukryte koszty do rachunku?

, rzecznika Grupy TP. - Jesteśmy w trakcie wyjaśniania sprawy - powiedział Jabczyński. Po interwencji dziennikarzy do pani Anny zadzwonił konsultant z Biura Obsługi Konsumentów. Tajemnicze 5 zł zniknie z faktury, ale Orange nie wyjaśnia, dlaczego pojawiły się dodatkowe koszty. - W środę otrzymałam

Re: Pytanie do UKE

obniżony do kwoty 35zł i mamy czekać na informację co do naszej reklamacji.Pod koniec marca wpłynął kolejny rachunek z Netii na kwotę 111,80zł na który wg.faktury składał sie niezapłacony abonament za luty 2010 w kwocie 76,80zł oraz abonament w kwocie 35zł za marzec 2010 Widząc te rachunek żona ponownie

pytanie do UKE

powiedziała, że Umowa jest do odbioru w BOK. Udałam się tam w następnym dniu roboczym i okazało się, że Umowa powinna być przesłana pocztą. Od około połowy sierpnia próbowałam uzyskać od TP Umowę o świadczenie usługi neostrada. Kolejne faktury były przeze mnie reklamowane. Reklamacje były rozpatrywane

Re: Historie mroce krew w żyłach - TP SA

przez pol roku od podlaczenia nie otrzymalam od TP ani pol faktury. Zgloszenie na blekitna. Odnotowano, stwiedzono blad w ardesie. Nastepnego miesieca wylaczono telefon za brak zaplaty. Blekitna i kolejne wyjasnienia. Uznana reklamacja, obietnica wlaczenia. Blekitna co 2 dni - "

Re: A ja jestem w miare zadowolony z TP S.A.

Zgadza się, u mnie też Aster informuje od wielu lat, że internet będzie za rok. Korzystam więc z usług TP S.A. i jestem zadowolony. Co do faktur korygujących, to w ubiegły roku od kwietnia do grudnia zwrócili mi łącznie 960 PLN. Powinienem być szczęśliwy, że mnie nie okradli - zawsze w porę

do eksperta UKE - usługa neostrada

powiedziała, że Umowa jest do odbioru w BOK. Udałam się tam w następnym dniu roboczym i okazało się, że Umowa powinna być przesłana pocztą. Od około połowy sierpnia próbowałam uzyskać od TP Umowę o świadczenie usługi neostrada. Kolejne faktury były przeze mnie reklamowane. Reklamacje były rozpatrywane

Re: Katowice oszukują - zrywamy umowy na neostrad

U mnie było tak :-) Aktualnie mam 6Mb łacze to nie jest dzielone.W połowie sierpnia nastąpiła awaria karty sieciowej na centrali która została usunięta po trzech dniach.Złożyłem reklamację która została rozpatrzona pozytywnie, z tym że nie została naliczona faktura korygująca a przy rachunku

Re: Problem z TP S.A.

Dzwonię dzisiaj do Błękitnej Linii, bo dostałam fakturę na której widnieje, że mam zapłacić normalnie za abonament w czasie kiedy telefon był wyłączony (składałam już reklamację w tej sprawie, jeszcze zanim przyszła ta faktura). Mówię facetowi, że nie zapłacę za to, bo telefon mam wyłączony

tpsneostrada

Mam problem z tp. W lipcu tego roku zamówilam opcje neostrada tp. Pierwsze 2 miesiace kosztowaly okolo 25 pln. dalej mialmam placic 119 pln miesiecznie. W pierwszym promocyjnym miesiacu internet nie dzialal. po kilku reklamacjach godzinach spedzonych przy infolini neostrady zostalam poproiszona o

Polecenie zapłaty- najlepsza forma płatności

W sierpniu wysłałam do TP S.A. formularz, konieczny do uruchomienia polecenia zapłaty. Faktura za październik przyszła już z adnotacją płatne jako "polecenie zapłaty". Termin płatności na 30.10.2003 minął, ale TP nie ściągnęłą nalezności z mojego konta. Zgłosiłam reklamację

Re: do eksperta UKE - usługa neostrada

połowy sierpnia próbowałam uzyskać od TP > Umowę o świadczenie usługi neostrada. Kolejne faktury były przeze > mnie reklamowane. Reklamacje były rozpatrywane pozytywnie. Kolejne > pracownice TP zapewniały, że Umowa zostanie jeszcze tego samego dnia > wysłana. W dniu dzisiejszym, tj. 09

użytkownicy neostrady łączcie się!!!!!!!!

dzisiaj zadzwonilem na blekitna linie TP(9393)i poprosilem o zwrot naleznego VAT za m-ce marzec i kwiecien z racji tego, ze nie poinformowano nas o wprowadzeniu VAT na internet z miesiecznym wyprzedzeniem i reklamacja zostala przyjeta. W ciagu 30 dni mam otrzymac pismo od TP, tak jak moj kolega

Re: Przedawnienie roszczeń

babcia przez przwie 2 m-ce była pozbawiona mozliwości zadzwonienia gdziekolwiek.Umowa została wypowiedziana,preselekcja tp-sy właczona i zapomnielismy o sprawie. Po 2 latach,w lipcu 2007 babcia otrzymała fakturę za "opłatę za wysłanie ponaglenia".Po kontakcie z BO tele2 okazało się,ze jednak

Paranoja co się dzieje w TP S.A.

reklamację uwzględniono, otrzymalkiśmy faktury korygujące. W styczniu bez żadnego uprzedzenia nagle wyłączono nam telefon. Dopiero po kilku dniach otrzymaliśmy wezwanie do zapłaty z firmy windykacyjnej. Złożyliśmy reklamację, którą rozpatrywano bardzo długo, ktoś twierdził, że to nie była reklamacja

Re: pytanie do UKE- problem z umową Dialog

S.A. nie wyraziła zgody i Panie mają na to dowód na piśmie, to znaczy, że Dialog nie mógł świadczyć usługi na tym łączu, proszę wysłać do Dialogu reklamację otrzymanej faktury i koniecznie napisać, że firma nie miała podstaw prawnych do jej wystawienia, ponieważ: a)świadczenie usług zalezało od

Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety"

. Kolejna reklamacja w BL - zapewnienie "wysyłamy kolejną korektę" - 2 miesiące temu? 4. Faktura za następny miesiąc. Pozycje: abonamet Neostrada abonament SDI Wniosek: płacę za to, co wg mnie powinienem - nie zacząłem jeszcze sprawdzać bilingów, może warto? Kolejny wniosek: Tam gdzie sięgają

Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety"

Chciałam dodać, że podanie danych abonenta i n-ru telefonu w reklamacji nie wystarczy. W/g BL należy w każdym pismie kierowanym do TP SA podawać numer identyfikacyjny klienta (takie coś podobne do NIP-u, co znajduje się na fakturze pod numerem telefonu i danymi osobowymi)i dopiero ten numer

Re: TP SA rozprawia się z dłużnikami

internetem, bo naliczyli mi opłatę abonamentową, a zdążyłem już wcześniej zrezygnować z usługi, czekam teraz na odpowiedź, potraktowali to jako reklamację, fakturę zapłaciłem odejmując internet... zobaczymy czy odetną od świata...

Zdjęcia - reklamacja faktury w tp