rivanol

Rywanol (mleczan etakrydyny lub mleczan etoksydiaminoakrydyny lub riwanol lub etakrydyna lub akronol lub akrinol) czyli mleczan 6,9-diamino-2-etoksyakrydyny - organiczny związek chemiczny należący do grupy barwników akrydynowych. Tworzy pomarańczowo-żółte kryształki o nieprzyjemnym zapachu.Stosuje się go głównie do odkażania w stężeniu 0,1% (roztwór wodny).Jest to środek dezynfekujący sprzedawany

... czytaj więcej o rivanol na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Rivanol

Jest tu czesto obrażany Pan Grzegorz spod hali pułtuskiej ale mam złą wiadomość dla tych co go obrażają, zgłosił sprawę do sądu i ma już wasze ip zapewne będziecie płacić grzywnę bąć znawet siedzieć pójdziecie. Jest jednak dla was ratunek. Niech wszyscy ci co Rywanola tu obrazają idą do niego powied

Rivanol - czarna owca Ciechanowa

Zauważyłem że w Ciechanowie jest wielu szanowanych ludzi takich jak np Klemens albo Piorun ale nikt z moich znajomych nie wypowiedział się poprawnie o niejakim Rywanolu - mendzie spod Ireny. Wielokrotnie byłem przez niego zaczepiany jak również wielu moich znajomych także. Raz widziałem jak naśmiewa

Detromycyna? Rivanol?

potraktowac? Kiedys lekarz przepisal dziecku na klopoty siusiakowe detromycynę. mam ten lek w domu i rivanol w żelu.

Rivanol aresztowany!

Witam, dziś wieczorem byłem świadkiem jak policja schwytała i zabrała do suki znanegą chyba wszystkim forumowiczom kanalię niejakiego Rywanola. Jak go zamykali krzyczał, przeklinał i złorzeczył ale nic mu to nie dało, z tego co wiem to trafił w końcu za kratki, czyli koniec z wyłudzaniem pieniędzy p

Re: Detromycyna? Rivanol?

Czy rivanol też może zafałszować wynik moczu? Mialam dac jutro do zbadania. We wtorek moje dziecko będzie oglądane przez pediatrę (jestesmy po zapaleniu ucha).

Re: Detromycyna? Rivanol?

Dzięki. Wyczytlam, żeby wymyc w szarym mydle pod cisnieniem (strzykawką). Wlasnie wrocilam z miasta z szarym mydlem, potem rivanol a za jakis czas detromycyna?

Re: Detromycyna? Rivanol?

Mozesz robic przymoczki z rivanolu, ktore beda na tyle pomocne, ze rivanol otwarty i stojacy jest SUPER pozywka dla bakterii (swietny jest tylko swiezo otwarty rivanol, dlatego warto go przygotowywac w domu samemu z tabletek, bezposrednio przed uzyciem). Od paru dni pytasz co zrobic. Teraz ida

rivanol

mam pytanie, ostatnio alergolog powiedział, iż niedługo stosowanie u dzieci rivanol będzie zabronione, ponieważ jest coś z jego wchłanianie. Powiedział, że to nie jest oficjalna jeszcze informacja. Czy Pani coś na ten temat wiadomo?

Re: Detromycyna? Rivanol?

Nie ukrywam, ze liczylam na pediatrę i jej sugestię. Ta jednak nic innego, poza tym, co juz robilam, robic nie kazala... Muszę wiec sama zadzialac. Rivanol w zelu stosuję, przy czym zawsze początkową kroplę z tubki wyrzucam. Czy w dalszej czesci tez mogą byc bakterie?

Re: Rivanol aresztowany!

tylko że jak on w tym pierdlu siedzi to koszt jego pobytu wynosi ok 5000 zł miesięcznie pracujących ciechanowiaków

Re: Detromycyna? Rivanol?

Rivanol ma takie dzialanie: "Preparat do stosowania miejscowego, pochodna akrydyny o działaniu przeciwbakteryjnym, szczególnie wobec bakterii Gram-dodatnich i przeciwpierwotniakowym. Uszkadza enzymy i bezpośrednio hamuje syntezę białek drobnoustrojów. Działa nie tylko na powierzchni skóry

Re: Rivanol aresztowany!

I komu to przeszkadza,mnie też zaczepiał to mu powiedziałem DAJ MI TO I JA DAM TOBIE i po sprawie,radził bym patrzeć na tych JAWNYCH WYŁUDZACZY CZEKOLADEK ALKOHOLI I ŁAPÓWEK W SZPITALACH,URZĘDZIE MIASTA,STAROSTWIE ITP ITD,I INNYCH RADNYCH JEŻDŻĄCYCH PO PIJAKU I MAJĄCYCH WSZYSTKO W CZTERECH LITERACH

Uczulenie na rivanol

Ciekawa jestem czy ktoś w was spotkał się z uczuleniem dziecka na rivanol.Chodzi mi dokładnie o rivel-rivanol w żelu.Moje dziecko miało mieć z niego okłady,ale po nim jest gorzej niż było.Tylko rivanol w płynie daje efekty.Spotkałyście się z tym?

Kup sobie Rivanol płyn

na gojenie się i odkażanie ran jest dobry Rivanol kupisz w aptece w butelce za około 3zł położne polecały go w szpitalu dziewczynom. W szpitalu używają tego właśnie do przemywań ran żeby się goiły szybko Nie szczypie ani nie piecze w trakcie przemywania polecam -- www

Re: czym zmyć z kociego futerka ropę ?

Chyba najlepszy będzie rivanol , nie "szczypie" przy przemywaniu. -- http://www.freesmileys.org/emoticons/emoticon-animal-066.gif

okłady na ziarninę__Rivanol

Kochana, jeśli jeszcze chodzi o okłady na ziarninę po "wypalaniu" lapisem, nie stosuj drogich preparatów Schuelkego lub tym podobne.. . Wierz mi wystarczą przymoczki zwykłego Rivanolu. Prosty, tani a bardo skuteczny. Bez problemów można stosować przy rurce tracho----- bezpieczny. "smo

Rivanol

Jak młody był jeszcze bardzo mały i namiętnie sie drapał po buźce to położna zaleciła dezynfekować właśnie rivanolem bo nie szczypie ale może być też woda utleniona. Gencjana raczej nie bo brudzi i nie widać co się z tą ranką dzieje - czy się goi czy może babrze. -- Ta droga jest bez końca, pozorn

Re: okłady na ziarninę__Rivanol

Alicjo dziękuję bardzo za pomoc.Będę próbowała rivanolem.Jutro wymiana rurki.Już się boję.Pozdrawiam.

Rivanol

Urodziłam 4 dni temu, popękałam we wszystkich kierunkach (mimo nacięcia), Tantum to za mało - już w szpitalu kazali mi robić okłady z Rivanolu, teraz dalej robię je w domu, jest coraz lepiej (chociaż dalej nie mogę siedzieć, oczywiście) :) -- Leon Przyjdą nocą, dziobami w drzwi załomocą...

Re: okłady na ziarninę__Rivanol

Alicjo, dzięki za wsparcie.U nas rurkę wymienia pielęgniarz anestezjolog.Ostatnio było dobrze.Napewno nauczę się wymieniać rurkę,muszę.Jestem przygotowana,zestaw do wymiany pod ręką.A że się boję, to chyba normalne.Pozdrawiam.

Re: okłady na ziarninę__Rivanol

smokk2005.blox.pl Moja Kochana Elu, nie martw się wymiana rurki. Moja pani Doktor -anestezjolog-dziś Koleżanka -prawie w biegu wymieniała Maciusiowi rurkę. Zawsze dlatego miałam na zapas odpowiednią w domu. Gdyby się zapchała, gdyby urwał się balonik ( bo miał balonik na zasadzie systemu typu Lanza

rivanol w żelu czyli RIVEL

pewnie o to chodziło doktorce jest bardzo fajny ten żel, posmarujesz jak zwykłym kremem i na to majtusie czy pampers uwaga żel brudzi i plamy nie schodzą www.domzdrowia.pl/37029,rivel-0-5-zel-30-g.html -- http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqvfxmnyg7uvw2.png

Re: czym zmyć z kociego futerka ropę ?

Rivanol. Przemywać, robić przymoczki. -- http://images34.fotosik.pl/380/fb2f565e757765b9.gif Staram się pisać poprawnie po polsku

Re: Ospa - czy to jest normalne ?

A bez masci z antybiotykiem się nie obejdzie ? Fioletem posmarowałam raz. Smaruje jak reszte plynnym pudrem z anestezyna + do pudru wlewany był rivanol.

Rivanol i globulki Gyno-Pevaryl - infekcja

mi profilaktycznie te globulki,żeby faktycznie żadna infekcja sie nie rozwinęła a na to otarcie Rivanol w żelu. Użyłam na noc obu tych rzeczy i po pewnym czasie zaczęło mnie tak strasznie szczypać i troche swędzieć...dlaczego? Czy mozliwe jest abym była uczulona? Bardziej szczypało mnie na górze niz

Re: rivanol

rivanol jest odkażajacy, faktycznie tak sie nazywa i faktycznie jest żółty ale nie zmiejsza opuchlizny. jest w tabletkach i płynie, ale tu nie pomoze

Re: Rivanol jako pozywka dla bakterii?ZUM

-RIVANOL-x-5-tabletek.html o takie. Wtedy roztwor szykuje sie na "biezaco" do jednorazowego uzycia -- http://zum.org.pl/img/banners/zum-234x60.jpg http://zum.org.pl Vortal dla rodziców dzieci z wadami układu moczowego

Re: Rivanol jako pozywka dla bakterii?ZUM

Po pierwsze cytowanie z mojej strony bez zgody jest niedozwolone ;))) Po drugie - w SZwecji robiono badania wlasnie z rivanolem i udowodniono, ze rivanol swiezo otwrty badz tez swiezo przygotowany rzeczywiscie ma dzialanie odkazajace. Jednak gdy stoi dluzszy czas jest tylko i wylacznie pozywka

Re: Detromycyna? Rivanol?

Wczoraj bylismy u pediatry, ktora potwierdzila, ze ujście cewki jest zaczerwienione, kazala nadal smarowac rivanolem. Dziecko utrzymuje, ze nic nie boli ani nie swędzi, ale zaczerwienienie się utrzymuje. Czy w sytuacji, kiedy od kilku dni smaruję rivanolem siusiaka, mogę pobrac mocz do badania?

Re: Detromycyna? Rivanol?

Badanie moczu. Jesli zaczniesz cos stosowac.. to tylko zafalszujesz ew. wyniki moczu, ktore wczesniej czy pozniej i tak pewnie bedziesz robic. -- http://zum.org.pl/img/banners/zum-234x60.jpg Zanim Twoje dziecko pojdzie do przedszkola - zobacz co inni napisali POMOŻ MOJEMU DZIECKU

Re: Detromycyna? Rivanol?

z mydłem bym nie próbowała bo moze potem małego susiak szczypac, ja moim chłopakom robiłam okłady z riwanolu na pare minutek a potem smarowałam grubo pod napletek mascia, najlepiej na noc, zazwyczaj na drugi dzien juz było po problemie :)

Żel Rivanol do nosa

Czy ktos może stosował ten żel do nosa na katar zielony. Jezli tak to z jakim skutkiem? pozdrawiam mama Asi

Re: Detromycyna? Rivanol?

Nefrologii uczylam sie od nefrologa i od urologa. Przychodzili do mojego dziecka rozni lekarze i to ja mowilam co jest mojemu dziecku, bo pediatra byl siwetny, ale na choroby ogolne. A jak mi zaczeli wmawiac zapalenie cewki moczowej u dziecka to pogonilam i gonie kazdego. Nie, to nie jest to, ze

A Rivanol? tez wycofany w krajch ,,wysoko....

... rozwinietych"? Nigdy nie zamienie mojego, ukochanego Riwanolu na coss innego:) Idealnie dziala odkazajaco i przeciwzapalnie! -- www.gazeta.pl www.youtube.com/watch?v=uhV4me_k8Y8

Re: rivanol w żelu czyli RIVEL

dorotatop napisała: > pewnie o to chodziło doktorce jest bardzo fajny ten żel, posmarujesz jak zwykły > m kremem i na to majtusie czy pampers uwaga żel brudzi i plamy nie schodzą > www.domzdrowia.pl/37029,rivel-0-5-zel-30-g.html nie, mówiła o zwykłym w płynie, ale baaaaaaaaaaaaaaaaa

Problem z siusiakiem :(

Syn ( 5 lat) ma stulejkę. Zrobił mu się stan zapalny i cieknie z siusiaka ropa :( . Byliśmy u chirurga dziecięcego, który kazał robić okłady z rivanolu przez 3-4 dni. Dziś mija 3 dzień jak stosujemy rivanol, opuchlizna i zaczerwienienie ładnie zeszło, siusiak wygląda już normalnie, ale cały czas na

Re: Zaczerwieniony siusiak ... czym smarować?

Rivanol. Mozna tez moczyc w rumianku (moze uczulac wiec rivanol chyba lepszy) -- Od ukradka dzieci puchly i umieraly.

Re: Żel Rivanol do nosa

Stosowałam. ale na silny bakteryjny katar to raczej nie pomoże (choć spróbować zawsze warto). zwykle najpierw była kuracja baktrobanem a później właśnie rivel. -- pozdrawiam Dorota i Kuba&Bartek

Re: Do Dr:furagina czy rivanol przed pobraniem mo

Pierwsze słyszę o używaniu furaginy. Moim zdanie rivanol jest wystarczający. Woreczek może mieć wpływ na wynik posiewu, gdyż łatwo go zanieczyścić - stąd na posiew najlepiej pobrać mocz ze środkowego strumienia, łapiąc go do jałowego pojemniczka. Co prawda jest to nielada wyczynem u dziecka, które

Re: Prośba o poradę medyczna na szybko

Chirurg chyba, że masz naprawdę dobrego i zaufanego pediatrę. Rozumiem, że ta ranka jeszcze się nie zagoiła. Czy dzieć gorączkuje? Ile ma lat? Zabierz książeczkę szczepień w części odnośnie Di-Per-Te. Można zdezynfekować octeniseptem, nie polewaj niczym barwiącym (rivanol, gencjana) i przed wizytą

Re: Bagaż niemowlaka - rady potrzebuję

Tormentiol na mocno odparzone pupsko (w upały, z piaskiem w pieluszce o to wyjątkowo łatwo). Octenisept na ewentualne buby i inne kraksy. Rivanol. Nurofen na gorączkę. Smecta na biegunki. Coś na uczulenie, ale nie wiem co można dla takiego malucha. Bardzo dobra i tania jest Klemastyna, ale nie

Re: Rivanol i trenowac oczy dookola glowy

to nie wina kota- ciesz sie ze masz przyjacielskiego zwierza i niesluchal glupot o kastrowaniu! Nie wiena takze dzieciaczka poprostu musza sie z soba oswoic -maly niedlugo bedzie tak czy inaczej wiedzial co moze a czego nie a jesli kot poczuje sie zagrozony ucicieknie od niego.Nic sie nie stalo

Re: Rivanol i trenowac oczy dookola glowy

Dzięki kochane za rady. Z małym już ok, szramy pociemniąły i troche mniej widać. Posmarowałam na noc lekko bepanthenem i rano było dobrze. nasz kot to straszny przytulasek. A mały go męczy okrutnie. Wina troche kota i sie daje , bo jak mały go targa to zamiast uciec to siedzi jak ciele i nic.:::

Re: Rivanol i trenowac oczy dookola glowy

Po pierwsze kot powinien byc > wykastrowany w przeciwnym razie moze byc agresywny mam kota 7,5 letniego. wykastrowany jak miał 11 miesięcy, nie z powodu agresi, ale dlatego, że zasmrodził nam mieszkanie popryskując tu i tam. nasz kot jest wybitnie nieprzyjemnym zwierzakiem. obcych nie toleruj

Rivanol i trenowac oczy dookola glowy

Niestety ale dopoki mlode i kocie sie nie naucza jak razem zyc potrzebny jest nasz nadzor. Po pierwsze kot powinien byc wykastrowany w przeciwnym razie moze byc agresywny. Nasz kot jest bardzo przyjacielski, ciagle wtula sie w mlodego, a ten ciagle lapie go za ogon i probuje wpychac do buzi (dod

radzę rivanol

na bóle przy stulejce podobno też pomaga. -- Konfucjusz mówi: to nie ja tako rzekłem, to Zaratustra!

Re: Rivanol i trenowac oczy dookola glowy

z tego co wiem większosć któw, które nie wychodzą z domu, są to koty wysterylizowane. tak jak pisałam nie z powodu agresji, a dlatego, że "psikają" znacząc teren. ktoś kto ma kocura w domu wie jaki to jest zapach i że jest bardzo ciężki do usuniecia. jednak uważam, że ktoś kto ma zwierz

Re: rivanol

Nic nie wiem na ten temat. Przeszukałam przed chwilą dostępne toksykologiczne i medyczne bazy danych pod kątem tej informacji i nic w nich nowego nie znalazłam.

Re: czym zmyć z kociego futerka ropę ?

może być rivanol, może być słaby roztwór nadmanganianu potasu (ma mieć kolor bladoróżowy, nie ciemniejszy, żeby kota nie poparzyć), ten ostatni też działa odkażająco i można nim przemywać samą ranę. jeśli rana się paskudzi, dobrze podejść do weta i poprosić o wypisanie recepty na baneocin - to jest

USA - dpowiednik polsiego leku: rivanol i calium

czesc, zwracam sie do wszystkich mam mieszkajacych w Stanach, pilnie potrzebuje nazwe odpowiednika lekow -rivanol i calium. Dziekuje za wszelkie informacje. Kasia

Re: Rivanol jako pozywka dla bakterii?ZUM

Przepraszam za kopiowanie a odnośnie leku co to znaczy dłuższy czas ? dzień , godzina ?Dziwne jakieś

Re: Czy w UK kupie masc ichtiolową i rivanol ?

zapytaj po prost w aptece. Na takie cos to chyba Savlon ( bo ma dzialanie przeciwzapalne Chyba tez Germoline. A zwykla woda utleniona nie wystarczy??

Re: Torbiel włosowa

- zgodziłabym się na pewno, ale dziś... Nikt mi nie wstrzyknie barwnika "tak sobie" tylko dla mojej wiedzy jak to wygląda, ile trzeba wyciąć. Gdzieś czytałam. że może USG by wykazało. Pomyślę, ale raczej już na radykalne posunięcie się nie zdecyduję. Póki co testuję rivanol. Pozdrawiam.

Re: Rivanol i globulki Gyno-Pevaryl - infekcja

jak najszybciej idz zrobic do gin testy bakteriologiczne.mi nie zrobił po infekcji i wdały sie paciorkowce

Czy w UK kupie masc ichtiolową i rivanol ?

Jak nazywają sie te rzeczy po angielsku . Dokładniej potrzebuje cos na rozpoczynające sie zakazenie wokól płytki paznokcia, na razie robie okłady z sody i mocze w wodzie z mydłem simple, bo szarego tu chyba nie dostane. -- Mama Zosi 22.02.06, Michalinki 01.05.07 i Szymonka 25.08.09 :)

Re: Torbiel włosowa

z antybiotykiem... też nie chcę przesadzić. Natomiast ostatnio wymyśliłam żeby dłużej postosować w postaci przymoczek na noc rivanol. Nie ma żadnych skutków ubocznych (może uczulać, ale mam nadzieję, że mnie nie), zobaczę - może poskutkuje. Napiszę za jakiś czas. Pozdrawiam i życzę powodzenia w

Re: Rivanol i globulki Gyno-Pevaryl - infekcja

hej.Ja brałam Gyno-Pevaryl na infekcje przez 14 dni i bardzo mi pomogły te globulki.Rivanolu nie używałam także niewiem jakie ma działanie.Pozdrawiam

Re: Rivanol i globulki Gyno-Pevaryl - infekcja

używałam Rivel żel (jestem w ciązy) z zalecenia lekarza, nie w okolicach sromu coprawda, ale na skorze piersi, z powodu infekcji. Nic mi sie nie dzialo, infekcja zeszla po kilku dniach, moja gin powiedziala, ze Rivel zel jest w 100% bezpieczny.

rivanol-pytanie do mam chopcow

Dziewczyny w sobote rano moj synek obudzil sie i mial bardzo czerwona koncowke siusiaka, przeczytalam na forum zeby dolewac rumianku do kapieli i przemywac rivanolem co tez robie, kiedy moge spodziewac sie poprawy? Jest lepiej ale jeszcze bez rewelacji czekac czy biec z tym do lekarza

Rivanol jako pozywka dla bakterii?ZUM

"Nie zalecamy odkażania rivanolem. Preparat ten, szczególnie jeśli nie został otwarty przed pobraniem moczu, stanowi doskonałą pożywkę dla bakterii. Jeśli już polecamy odkażanie preparatem octenisept lub kąpiel poprzedniego dnia w wywarze z kory dębu bądź nadmanganianie potasu" . Czy to m

Re: Rivanol i globulki Gyno-Pevaryl - infekcja

Ja te globulki miałam w ciąży i wszystkoo było ok,więc przypuszczam,że to od rivanolu. Słuchaj nie wiem jak w ciąży,ale po porodzie lekarz mi radził podmywać się w tantum rosa(to saszetki odkażająco- znieczulające,przyspieszają tez gojenie)po nich trochę też szczypie,ale potem duża ulga. -- Maja

Re: rivanol

to w takim razie coś innego, cholera, i może faktycznie nie żółte... nie przypomnę sobie, pamiętam tylko, że w tablektach do rozpuszczenia, i skoro nie żółte, to pewnie białe. Uuuu, pamięć mi szwankuje:) 16%VOL 22%VAT

Chirurg nie rozwiąże problemu

Dermatolodzy NIESTETY nie mają pojęcia o leczeniu wrastających paznokci. W mojej praktyce większość przypadków, zwłaszcza te z zaawansowanymi stanami zapalnymi to powikłania po zabiegach chirurgicznych. Szare mydło, rivanol - najgorsze, przedpotopowe metody prowadzące prosto pod nóż, koło się

Re: rivanol do przemycia?

Mam pewne doswiadczenia w tym temacie i proponuję bardzo przyłożyć się do przygotowania dziecka do pobrania moczu na posiew.(chyba o to chodzi? )Tj. dokładnie wymyć i przemyć rivanolem. Pierwszy raz pobierając mocz do badania właśnie na posiew "dałam ciała" i wyszedł bardzo zły wynik a

rivanol do przemycia?

dlaczego dziecku należy przemyć rivanolem okolice cewki moczowej przed pobraniem moczu do badań? czy to konieczne? -- Maja, ur. 2.05.2005 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=27461575&a=27461575

Re: rivanol do przemycia?

badanie moczu (zwlaszcza posiew) ma na celu ocene tego, co sie dzieje w ukladzie moczowym (moczowod, pecherz, nerki), a nie na skorze, na zewnatrz. Jesli przed pobraniem moczu nie umyje sie dziecka przynajmniej woda, to jest ryzyko, ze probka moczu zostanie zanieczyszczona bakteriami pochodzacymi

Re: leia, dziewucha na schwal

Jodyna szczypie jak diabli, woda utleniona i mydło trochę mniej ale też. Zamiast tego proponuję rivanol - fantastycznie odkaża w ogóle nie szczypiąc. Taki żółty roztwór (albo tabletki do zrobienia roztworu samodzielnie).

Re: rivanol-pytanie do mam chopcow

ja oprócz dolewania rumianku do kąpieli, posmarowałam końcówkę siusiaka mascią Tribiotic - efekt natychmiastowy. -- W oczekiwaniu na grudniową dziewczynkę Starszy brat Zostało już tylko...

Re: rivanol-pytanie do mam chopcow

Jeśli syn jest niemowlakiem nie polecałabym rumianku, bo może uczulać. U mojego tylko zaostrzył zaczerwienienie. W rivanolu mocz przy każdym przewijaniu. Można też przez trzy dni na noc smarować neomycyną do oczu - tylko, ze to na receptę, ale przynosi najlepsze efekty.

Re: rivanol-pytanie do mam chopcow

Możesz na razie spokojnie moczyć w rivanolu przynajmniej 2 razy dziennie ok 4-5 minut.Jeśli dziecko nosi jeszcze pieluchę to możesz również do pieluszki wkładać wacik nasączony rivanolem.U mojego syna przeszło po ok 2 dniach.Było to podrażnienie od pieluchy. Jeśli nie przejdzie do 3 dni najlepiej wy

Re: tzw. Sklejka

Witam, polecam Rivanol - okłady. Dopóki będzie ból nie powinno się masować i odciągać. Pozdrawiam serdecznie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - rivanol