Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

skurcze porodowe?

Witam, dużo informacji jest w necie na temat skurczy przepowiadających i porodowych ale ja mimo wszystko jakoś nie wiem jakie mam :/ od wczoraj od 24 miałam samo stawianie brzucha do 7 rano co 5 minut, następnie bóle miesiączkowe i dalej co 5 minut, byłam na IP o 15 i miałm 1 palec (ciasny

Re: skurcze porodowe?

Nie zgodzę się. W drugiej ciązy porod zaczał się własnie takimi nieregularnymi skurczami- pisałam wyżej. Jakby posiedziała w domu do mocniejszych skurczów to do szpitala bym już nie zdążyła (silne skurcze to miałam po odejściu wód- po niecałej godzinie córka była na świecie, a poza tym skurcze były

Re: skurcze porodowe?

II ciąża- od 36 tyg. rozwarcie na 4cm, szyjka króciutka. Od 38 tyg. co noc skurcze co 5-10 minut, czop odchodzący fragmentami, nad ranem skurcze się wyciszały. Dostawałam już szału, dwa razy zbieraliśmy się do szpitala. W końcu rozkręciło się w 40 tydz. 3 dni. (to znaczy miałam juz tak dosyć, więc

Re: skurcze porodowe?

> teraz mam skurcze caly czas co 5-7-9 minut i trwają 40s-1min. Zauważyłam też t > roszkę czopa podbarwionego krwią. Możliwe, że poród w nocy się rozkręci, dopakuj torbę, zjedz lekką kolację i spróbuj zasnąć, jak się nie uda spać to będziesz wiedziała, że czas jechać. Trzymam kciuki

Re: skurcze porodowe?

madziab tojest skala skurczy powyżej setki? myslałam, że tylko do setki jest. dobra zobaczymy, cały czas brzuch twardnieje, całą noc, niektóre były nawet bolesne bo mnie budziły. najwyżej urodzę w domku, nawet zastanawiałam sie nad domowym porodem ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/xnw4vfxm9agb

Re: skurcze porodowe?

Oj z tymi skurczami to różnie bywa, przy pierwszym dziecku pojechałam na IP na umówione KTG kontrolne i jak się okazało miałam już rozwarcie 4cm a piękne skurcze powyżej 100, urodziłam po niespełna 4h. Przy synku natomiast trafiłam ze skurczami regularnymi, długimi również piszącymi się na 100 i

Re: skurcze porodowe?

Rodziłam 3 razy i zawsze miałam konkretne skurcze tak różne od przepowiadających, że nigdy nie byłam z fałszywym alarmem na IP, ani nawet nie miałam dylematów natury: to już czy nie. Wiem jedno: gdy miałam skurcze co 5 minut, a był to poród, to ból była tak silny, że nie mogłam mówić ani chodzić

Re: skurcze porodowe?

Ja miałam zaraz po odejściu czopa skurcze co 6min przez półtorej doby myślałam ze sie wykoncze :/ w szpitalu stwierdzili że przepowiadające bo nie było rozwarcia.potem masaż szyjki nospa (rozkręci sprawe jeśli to porod)i oxytocyna i po kolejnej poł doby mega koszmarnych bóli cc bo rozwarcie tylko 6

Re: skurcze porodowe?

zebro ja przy pierwszym porodzie nie miałam przepowiadających, od razu miałam co 2-3 min i nie były silne, jeszcze się kąpałam, goliłam i dojechałam 30 km do szpitala, i urodziłam od pierwszych skurczy w 6 godz. Jest to dla mnie nowa sytuacja i byłam na ip tylko w związku z tym, że maluch

Re: Skurcze porodowe...mogą przejść?

Skurcze porodowe mogą przychodzić i odchodzić, nasilać się, a później zelżeć. Zależy w którym miesiącu jesteś, czy wykonywałaś jakąś fizyczną pracę etc. Najlepiej poczytaj o nadchodzącym porodzie; www.porodynaturalne.pl/objawy-nadchodzacego-porodu/

Re: Skurcze porodowe...mogą przejść?

Ja bym pojechała do szpitala bezwzględnie. Nawet jeśli to jeszcze nie te właściwe skurcze, to może Ci się robić rozwarcie. Rzecz druga - skurcze nieporodowe mijają lub słabną po ciepłej kąpieli; te właściwe nasilają się. -- http://www.suwaczki.com/tickers/ijpbio4pgk2qhaym.png

Re: Skurcze porodowe...mogą przejść?

I tak i nie. Skurcze porodowe mają tendecję do nasilania się i raczej nie słabną. Jeśli były i minęłay to najpewniej to skurcze przepowiadające. Z drugiej strony pod wpływem np silnego stresu lub bólu mogą się zatrzymać. Miałam tak podczas porodu i to w aktywnej fazie, gdy parłam i poczułam

Re: skurcze porodowe a przedpowiadające

Skurcze porodowe mają tendencję rosnącą - zwiększa się ich częstość, długość i zmniejszają sie przerwy między nimi. Na pewno da się jednak odróżnić skurcze porodowe od przepowiadających po postępie porodu :). Zwykle mówi się, że w pierwszej ciąży do szpitala należy się udać przy skurczach

Re: skurcze porodowe a przedpowiadające

U mnie skurcze przepowiadajace byly jednak inne niz porodowe i chociaz z poczatku nie bylam pewna, czy to porodowe, to jednak od razu to podejrzewalam, bo byly inne. Przy przepowiadajacych macica mi twardniala, stawiala sie, i odpuszczala, czasem nie caly brzuch, tylko w jednym miejscu i te skurcze

Re: skurcze porodowe a przedpowiadające

dziękuję za odpowiedź, to będzie mój pierwszy poród więc nie potrafię jeszcze odróżnić prawdziwych skurczy porodowych. kierując się zasadą 4 min ostatnio wylądowałam w szpitalu, skurcze nasilały się, nie przechodziły po zmianie pozycji itd, w szpitalu na ktg wyszły regularne skurcze ale tylko 40

Re: skurcze porodowe a przedpowiadające

Rodzilam sn bez znieczulenia. Skurcze porodowe -te do 6-7 cm rozwarcia byly tak samo odczuwalne jak niektore z tych ktore mam obecnie( i biore leki). Bolesne, obejmujace cala macice z towarzyszacym tepym bolem krzyza. W ich trakcie macica obkurcza sie na maluszku i dokladnie widac po ktorej stronie

Re: skurcze porodowe a przedpowiadające

skurcze porodowe rysowaly się malutkie góreczki ledwie na 30%, moje skurcze nie trwaly dluzej niż 30-40sekund, rodziłam pierwszy raz, bylo tak jak sobie zyczyłam, szybko, niespodziewanie z bólem obejmującym jedynie dół brzucha tak jak przy okresie:)

Jakie są skurcze porodowe?

Na razie znam tylko skurcze Braxtona-Hicksa, czyli stawianie sie macicy. Latwo wyczuc, kiedy brzuch twardnieje. Ale jakie sa te porodowe? Wiem, ze powinny byc regularne i nie przechodzic. Ale czy to tez jest stawianie sie macicy? Czy sa bolesne? Bo dziewczyny opisuja, ze sa takie jak na okres - ale

Re: Jakie są skurcze porodowe?

skurcze porodowe są takie że jak je poczujesz to będziesz wiedziała że to TO :D takie gadanie;) ale tak jest naprawde.. pozdrawiam! -- http://lb2f.lilypie.com/zylSp1.png

Skurcze porodowe a przepowiadające

Pani Kasiu czy skurcze przepowiadajace znikaja po np zazyciu no-spa, kąpieli a porodowe nie? Tzn czy mozna wziac nospa "diagnostycznie" w celu rozróznienia rodzaju skurczów. Ja wczoraj dostałam skurczy, regularne, co 20 min i trwały ok 2,5 h, czułam jak rozszerza sie szyjka (takie kłucie

Skurcze przedporodowe a porodowe

Termin porodu wg OM na jutro. Powiedzcie mi proszę czym objawiają się skurcze przedporodowe i te porodowe? Ja do wczoraj czułam się super, nic mnie nie bolało, ale dzisiaj od samego rana pobolewa mnie podbrzusze jak na @. Czy to są te słynne skurcze braxtona-hicksa? Czy to może oznaczać, że poród

Re: Czy skurcze porodowe zawsze bolą?

To twardnienie to nie skurcze porodowe.Skurcze porodowe bolą.Raz mniej,raz bardziej ale BOLA ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5skrhmjrqys799.png

Re: Jakie są skurcze porodowe?

To czemu ja miałam wątpliwości czy to na pewno skurcze porodowe?;-) Oczekiwałam czegoś w stylu "na miesiączkę", tylko kilka razy gorzej. Miałam bóle krzyżowe i te trudno mi było przyrównać do czegokolwiek. No ok, bolało, ale regularności trudno się było dopatrzeć praktycznie do samego II

Re: Jakie są skurcze porodowe?

To ja ci napiszę jak było u mnie. Początek porodu odczułam jako "bałagan w brzuchu", tak jakbym miała mega biegunkę (a nie miałam). Skurcze porodowe to obręcz która zaciskała się wokół brzucha na wysokości pępka, po czym "zjeżdżała w dól" zaciskając się coraz mocniej. Czuc przy

Re: Skurcze porodowe a przepowiadające

Wie już Pani jak wyglądają skurcze przepowiadające - są, a potem zanikają. Zwykle też nie nasilają się, ale przez dłuższy okres są podobne. Można je "zweryfikować" biorąc kąpiel lub no-spę (wolę kąpiel). Skurcze porodowe na pewno nie są krótsze niż pół minuty, nasilają się z czasem i

Skurcze porodowe...mogą przejść?

Może głupie pytanie. Ale wczoraj wieczorem zaczeło się znów od strasznego kłucia i napierania na szyjke macicy, tak że ruszać się nie mogłam, a od 21 skurcze. Szybko zrobiły się mocne i znów i podbrzusze i kręgosłup bolał, brzuch sztywniał. Na dodatek bolały mnie pachwiny i takie jakby parcie na

Re: Czy skurcze porodowe zawsze bolą?

porodowe na początku nie bolą (czasami mozna ich nawet nie zauważyć), ale z czasem się nasilają i są coraz częstrze i bardziej bolesne. Aż do punktu maksimum! Twardnienie macicy raz na jakis czas, bez nasilania się w czasie to skurcze Braxtona Higgsa, przepowiadające...

Re: skurcze przepowiadające - zawsze regularne?

Blad w tytule, prawidlowy wątek: forum.gazeta.pl/forum/w,548,151700074,151700074,Skurcze_porodowe_zawsze_regularne_.html

skurcze porodowe a skurcze przepowiadające

Wtam. Mam takie pytanie.Wiem, że skurcze przepowadajace charakteryzuja sie napnaniem i twardnieniem brzucha i nie sa bolesne, z reguły ustepuja po kilkunastu sekundach. A jak to jest w momencie skuczy porodowych w fazie pierwszej i drugiej. Czy skurcze tez powoduja ze twardnieje brzuch i sie

Re: wyglada na skurcze....

Skurcze porodowe podobno nie ustaja więc myslę że to nie to skoro zaczyna się parę godzi od przebudzenia i podczas lezenia ustaje

nieregularne skurcze porodowe

lub w samochodzie... Teraz raczej nie bede czekac ani chwili, tylko gdy bede przekonana, ze to porod, pojedziemy do szpitala. Najwyzej wrocimy. Pani Ekspert, czy moglaby Pani wypowiedziec sie na temat takich nieregularnych skurczy porodowych? (przyznam sie tylko na koniec, ze juz bedac w szpitalu

Jak rozpoznac skurcze porodowe?

Jestem 3 dni po terminie. Od trzech, czterech dni tylko wieczorami kolo 20 mam silny klujacy bol w dole brzucha. Taki ze az zajekne. W nocy wczoraj przebudzilam sie i brzuch pobolewal mnie tak jak na okres. Jak rozpoznac skurcze juz porodowe? Skad bede wiedziala czy to juz?

skurcze porodowe a przedpowiadające

witam, dziś wieczorem złapały mnie skurcze, były na tyle nieprzyjemne, że uniemożliwiały siedzenie, czy leżenie. musiałam chodzić, wtedy czułam ulgę, w końcu wzięłam ciepły prysznic, nie ustąpiły, wręcz nasiliły się i były co 5 min. nad ranem przeszły. to moja pierwsza ciąża, nie ma pojęcia ile mam

Re: Skurcze porodowe...mogą przejść?

nie pojechałam, bo nie chciałam na darmo jechać, a pomyślałam że to mogą być równie dobrze skurcze przepowiadające i czekałam czy się będą nasilać itp.... na właśnie a teraz od godziny znów młody świruje, jakby skurcze ale troche dziwnie, brzuch sztywnieje, mocne kłucie i ból podbrzusza. Do tego w

Re: Skurcze porodowe...mogą przejść?

Ja bym pojechała do szpitala, nie wiem czemu Ty tak nie zrobiłaś. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

wg mnie wyglądają na zwykłe przepowiadające -- Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk.

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

ha ha...niestety, zarowno w pierwszej, jak i w drugiej ciazy mialam/mam powazne zaburzenia koncentracji i ogolnie spory spadek formy intelektualnej:)

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

paartycja napisała: > wg mnie wyglądają na zwykłe przepowiadające I ich sie nie leczy, a no-spa jest lekiem na swiecie wycofanym i nie stosowanym zwlaszcza u kobiet w ciazy.

Skurcze przepowiadające a porodowe???

dziewczyny czy skurcze przepowiadające sa takie same jak porodowe czy te porodowe sa silniejsze jak to jest??

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

Mialam tak w pierwszej ciazy, mam tak w drugiej od 20 tygodnia ciazy - kilkanascie dziennie skurczy z bolem jak na miesiaczke, co ciekawe branie nospy, magnezu, cordafenu itp. wcale ich nie oslabilo/nie zniwelowalo, chociaz wiekszosci dziewczyn to pomaga. Lezenie tez na nie pomagalo, bo mialam tez

Re: czy nieregularne skurcze mogą być porodowymi?

Ja miałam nieregularne skurcze porodowe... Zaczęło się regularnymi co 2,3 min po ok 20-30 sekund, przez jakieś 4 godz, potem były nieregularne co 4,10 a nawet 20 minut ale coraz mocniejsze i postępowało rozwarcie. To był mój pierwszy poród w dodatku po terminie więc byłam w szpitalu. Może lepiej

Re: czy nieregularne skurcze mogą być porodowymi?

porodowe muszą być regularne. Moja znajoma też wieloródka ( mają 5 dzieci ) chyba właśnie 3 czy 4 końcówkę ciąży tak miała, Bardzo silne a nieregularne bóle, skurcze. Pojechali więc do szpitala ( jako doświadczona porodami była przekonana że już ) i okazały się właśnie przepowiadającymi. Każda

Re: Jak rozpoznac skurcze porodowe?

skurcze porodowe nie mijają po no-spie,prysznicu czy zmianie pozycji.są regularne,coraz częstsze i mocniejsze.na pewno je rozpoznasz -- Życie trzeba przeżyć tak,żeby wstyd było opowiadać,za to przyjemnie wspominać.

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

"Coz, ja obecnie jestem w 37 miesiacu ciazy i mimo codziennych skurczy od prawie 4 miesiecy (potrafie miec 5 w ciagu pol godziny) wciaz nie urodzilam" 37 miesiąc? i lekarz nie reaguje?;) Tak, wiem, że chodzi o 37 tydzień, ale nie mogłam się powstrzymać ;) W każdym razie życzę lekkiego

Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

Obecnie jestem w 34 tyg. wczoraj byłam u lekarzabi na ktg wyszły skurcze ale pezy badaniu szyjka taka sama jak 3 tyg. temu gdzie na ktg skurczy nie było. Szyjka nie rozwiera się. Skurcze wyglądaja tak, że brzuch twrdnieje, boli jak na miesiączkę (i to mnie zmyla i niepokoi) i ciągnie. Kazał brać

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

moja droga... skoro lekarz Ci powiedział, że jest ok, ZNAJĄC Twoją historię ciąży, BADAJĄC Cię i WIDZĄC wyniki badania to myślisz, że na forum uzyskasz bardziej fachową poradę ? -- Michałek 14.12.07 Julia Wiktoria 19.07.11

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

jak masz je od czasu do czasu, nawet raz dziennie i sie nie są regularne to nie masz sie co bać, ja takie miewałam od 30tc, na ktg tez nic nie było, jak mowilam ze mnie pobolewa to lekarz nawet nie mowił że to skurcze, ot myślałam że tak cos boli;) bierz leki i sie nie stresuj, gorzej jakby były

Re: Czy to skurcze porodowe czy przepowiadające?

Jeśli szyjka się nie skraca to jest ok. Zapewniam cie ze jeśli miałaby zareagować to 2 dni boleści na prawde widać i lekarz byłby w stanie ocenic ze coś nie tak. Jakby objawy zaczęły ci sie nasilać to jedziesz na IP albo dzownisz do lekarz - jak tam wolisz zacząć... Ja jestem w 37 tc, skurcze mam

Re: czy nieregularne skurcze mogą być porodowymi?

U mnie nieregularne skurcze okazały się porodem. Kryterium jazdy do szpitala było to, że nie przeszły mi po no-spie a miałam na wieczór umówionych gości. W sumie byłam trochę zdziwiona, że mnie wysłali od razu na oddział porodowy - ale okazało się że słusznie. Skurcze miałam od 9 rano, pojechałam

Re: Jak rozpoznac skurcze porodowe?

maretina, ja tylko powtarzam, co mowila nasza polozna. Tu nie chodzi o to, czy boli mniej czy bardziej - bo jesli jest postep w bolu, jesli boli ciagle i nie przechodzi - to raczej to juz jest porod. Ja mowie o takich skurczach., ktore kompletnie przechodza po zmianie pozycji. A skurcze

Re: skurcze porodowe a skurcze przepowiadające

Witaj! tak się składa że niedawno rodziłam i powiem Ci że skurczy porodowych nie pomylisz z niczym innym... Są bardzo bolesne i nawet nie czujesz czy Ci twardnieje czy napina się brzuch bo co chwila czujesz przeszywający ból. Skurcze porodowe nie mijają z biegiem czasu ale się nasilają. Skurcze

Re: czy nieregularne skurcze mogą być porodowymi?

no ale obecnie skurcze ustapiły sa może dwa w ciągu godziny....w nocy też kilka godzin przespałam a z porodowymi to bym raczej nie dała rady spac....w poprzedniej ciazy lekarka mnie wzięła na porodówkę z takim rozwarciem właśnie...dostałam oksytocyne przebito pecherz płodowyi było to ok 16.00 o 22

Re: skurcze porodowe a przedpowiadające

Hi, hi. A czemu miałoby się dać odróżnić skurcze przepowiadające od prawdziwych? W pierwszej ciąży nie miałam żadnych skurczy, poród zaczął się odejściem wód, więc miałam łatwiej ;-) w tym temacie. Urodziłam naturalnie domowo. Drugi raz miałam dobry tydzień przed porodem co noc jakiś skurcz

Re: skurcze porodowe a skurcze przepowiadające

skurcze przepowiadajace sa krotkie i mijaja.czasem sie zastanawiasz,ze to juz "te",a tu jak na zlosc sie skonczyly ;) kiedy przyjda skurcze porodowe,to na pewno je rozpoznasz,zlapie cie w krzyzu i w brzuchu,i bedziesz czuc,i tak co 20 min, i znowu,i co 10 i co 8 min,i tak coraz krocej

Pytanie o skurcze porodowe

Czy skurcze porodowe są podobnie odczuwalne jak np. skurcze łydek? Czy to mniej więcej ten sam ból, to samo uczucie czy tylko zbieżność w nazwie?

Re: wymiotna tresc bardzo

Och zebys wiedziala, jak mi spojrzenie na wymioty zmienily skurcze porodowe :D Wciaz sie smieje.

skurcze przepowiadające - zawsze regularne?

Witam, Spotykam się w internecie/magazynach z przeczącymi sobie informacjami: 1. Skurcze porodowe muszą być regularne, jesli nie to są przepowiadającymi. 2. Skurcze porodowe mogą być nieregularne (np. co 5, potem 10 potem 7 minut) i wtedy wyciaga się średnią i np. jeśli wynosi ona 5min mozna uznac

Re: Jak rozpoznac skurcze porodowe?

jak to będą prawdziwe skurcze porodowe to poznasz na 10000% - boli tak że nie możesz złapać oddechu, każdy coraz mocniejszy o coraz częsciej. tego się nie da z niczym pomylić a jak już cię boli tak strasznie i myślisz czy to to czy nie to znaczy że to jeszcze nie to... będziesz wiedziała.. ja

Re: a przepraszam, w nocy jak spalas?

6 mc ciazy to ciaza juz bardzo zaawansowana ;-) Przy skurczach porodowych tez niewygodnie jest, a mimo to nikt sobie nie wyobraza, zeby ktg w czasie porodu nie zrobic ...

Re: rozpoczął się poród ? zgłupiałam

Poczekaj, zobacz, czy się rozkręci. Skurczy porodowych na pewno nie przegapisz. ;) -- http://lb4m.lilypie.com/cxkWp2.png http://lbdm.lilypie.com/Odrbp2.png

Re: skurcz nogi a skurcz porodowy

Kochana mnie nigdy skurcze porodowe nie przypomionały skurczu łydki, moim zdaniem skurcz porodowy wygląda dużo inaczej

Re: jak rozpoznac skurcze porodowe?

Skurcze porodowe w przeciwieństwie do przepowiadajacych nie dadzą się "rozchodzić".Przepowiadające podczas spacerowania ustępują,porodowe podobno nasilają się.Piszę podobno,bo u mnie było nieco inaczej(odeszły mi wody,a potem dopiero miałam skurcze porodowe).

Re: Skurcze przepowiadające a porodowe???

Porodowe skurcze sa inne od przepowiadajacych. Ponoc ma sie wtedy wrazenie jakby jakas obręcz zaciskała się na brzuchu.

Re: Fałszywe skurcze porodowe

To skurcze przepowiadające. Będą pojawiały się z różną częstotliwością do czasu porodu. Może Pani doraźnie przyjmować no spę.

Re: Fałszywe skurcze porodowe

dodam jeszcze ze skurczom towarzyszy silny ból w dole pleców i chyba to jest najbardziej uciążliwe, aż sie boje bo wieczór nadchodzi :(

skurcz nogi a skurcz porodowy

Może to wyda Wam sie głupie, ale bardzo mnie ciekawi czy ból skurczu łydki, taki który uniemozliwia stanie na nodze i później noga boli Cię jeszcze cały dzień mozna porównac z mocą skurczu bólu porodowego? A może ktos podsunie bardziej trafniejsze porównanie bólu skurczy porodowych? To moja

skurcze porodowe i ruchy dziecka?

czy jak juz sie zacznie akcja porodowa, chodzi mi konkretnie o skurcze co.15 min. to czułyście jeszcze ruchy dziecka, czy wchodząc w kanał rodny ono przestaje sie ruszać? będę wdzięczna za odpowiedzi

Fałszywe skurcze porodowe

Prosze o pomoc i rade bo nie bardzo wiem co robić. Jestem w 38 tygodniu ciązy. Od 2 dni wieczorem mam skurcze, bardzo silne trwające ok 2minut, przez kilka godzin z częstotliwościa 20 minut. Nie odeszły mi wody ani czop ale bóle są tak silne że nie bardzo wiem o co chodzi? Mieszkam w UK wiec tu dla

czy to skurcze porodowe?

,ale coraz bardziej bolesne.Co mam robic?Czy jechac do szpitala? podobno skurcze porodowe powinny byc regularne,a skurcze przepowiadajace zanikaja.a co zrobic jesli u mnie nei zanikaja

Re: jak rozpoznac skurcze porodowe?

chyba nic, ja mam co jakis czas i nic sie nie zanosi, a termin na jutro. ja podobnie jak honi, dopiero jak mi wody odeszly dostalam skurczy porodowych. -- Kasia, Przemcio i ... Szymonek

Re: skurcze przepowiadające a porodowe różnica !!

ja w pierwszej ciąży nie miałam skurczy przepowiadających, zresztą brałam leki, by ich nie mieć. Jak zaczęły mi się skurcze porodowe, to było to nieprzyjemne, wręcz bolesne, ale jednak inne od skurczy przepowiadających, które mnie męczą teraz od mniej więcej 28-29 tc. Teraz mi brzuch twardnieje

Re: skurcze przepowiadające a porodowe różnica !!

Już od 2 tygodni zdarza mi się, że się budze w nocy ze skurczami. Raz przez godzinę były regularne, co 8 minut, ale coraz słabsze. Poszłam pod prysznic, przeszło. Poprzednio porodowe były takie same, tylko w końcu przeszły w tak silne, że miałam ochotę gryźć ściany.. tak, tak, wtedy nagle staje

Re: czy można przeoczyć skurcze porodowe...?

Po pierwszym porodzie powiedzialabym, że nigdy w zyciu i absolutnie skurczów porodowych nie da się przeoczyć. Ale jek pojechalam rodzić drugie dziecko, to pani doktor na izbie przyjęć powiedziala po badaniu, że szyjka jest już zgładzona i rozwarcie na 3 palce. A ja szczerze mówiąc zadnych

Re: Skurcze przepowiadające a porodowe???

nadal sie pojawiaja. No i taka kwestia, że skurcze porodowe nasilaja swoja czestotiwosc. -- www.poradopedia.pl/ - porady na każdy temat

Re: skurcze przepowiadające a porodowe różnica !!

Porodowe skurcze bolą. Braxtona Hicka nie. Te ostatnie są jedynie nieprzyjemne. Wtedy twardnieje cały brzuch, nie mogę nabrać dużo powietrza, czuję jak to twardnienie wędruje w górę brzucha i potem ustępuje. Oddycham wtedy głęboko i jeżeli mogę przestaję robić to co robiłam. Nigdy na Braxtona

Re: Jakie są skurcze porodowe?

CZesc. KAżdy odczuwa bóle porodowe trochę inaczej. Trudno to opisac. Domyslam sie , że lubisz wiedziec dokładnie co Cie czeka:) Powiem jedno - boli jak jasna cholera:) Ale, gdy tylko ujrzysz maleństwo od razu pomyślisz, że było warto, że bóle porodowe w stosunku do ogromu radości i szczęścia

Re: Jakie są skurcze porodowe?

Moje skurcze wogole nie przypominaly skurczy miesiaczkowych. Miesiaczkowe, mimo, ze byly bolesne, to nic w porownaniu z tym, co mnie czekalo podczas porodu. Mialam bole brzuszne i krzyzowe, i o ile te drugie to maly pikus byl dla mnie, to te brzuszne mnie z nog zwalaly po prostu. Ale kazdy

Re: Jakie są skurcze porodowe?

chyba dobrze tak sie nastawic na najgorsze bo najwyżej można sie miło rozczarować ;) -- http://tickers.baby-gaga.com/p/dev153pr___.png

Re: Jakie są skurcze porodowe?

To sobie połącz twardnienie brzucha plus bóle w podbrzuszu jak na okres i masz mniej więcej porodowe. Ja przy pierwszym porodzie mialam bóle krzyżowe- czyli plecy bolały a nie brzuch, przy drugim juz brzuszne, ale od 5 cm bolały mnie najbardziej pośladki :)

Re: Jakie są skurcze porodowe?

ja mialam dzis na ktg skurcze na 80-100 co 10 minut, to mozna powiedziec ze znam juz ten bol czy to bedzie bardziej? -- Moje serce pęknięte naczynie Które niosę nad rzekę w nadziei

Re: można porównać skurcz porodowy do skurczu łyd

Porównytwać nie można, ale łydki boli bardziej. miałam skurcz łydki w czasie porodu - jak dla mnie skurcze porodowe mniej bolą i w pewnym zakresie (odpowiednim oddychaniem)można zmniejszać ból. Natomiast z skurczem łydki nic się nie dało zrobić, masowanie nie pomagał, bolało jak nie wiem co, a

Re: Jakie są skurcze porodowe?

Na pewno poczujesz różnicę, bo w na pewnym etapie porodu będą intensywniejsze, niekoniecznie bardziej bolesne. Generalnie najbardziej "dokuczliwe" skurcze to te przed samym magicznym, pełnym rozwarciem. -- (...)w ogóle jest taki trend by robić wszystko czego chce dziecko bo inaczej

Re: Jakie są skurcze porodowe?

Hmmm, jakby to ująć? Cholernie bolesne - moim zdaniem okresowe to mały pikuś. U mnie zaczynały się w środku brzucha i stopniowo obejmowały cały. Ale miałam też podłączoną oxy, więc domyślam się, że były silniejsze niż te naturalne:)

Re: Jakie są skurcze porodowe?

Bez przesady, ja rodziłam dwa razy i czułam tylko takie mocniejsze bóle miesiączkowe, wyłącznie w dole brzucha. Różnica tylko taka, że trochę silniejsze i z przerwami, w miarę regularnie. Też nie wiedziałam, czy to to, aż położna powiedziała, że już 10 cm rozwarcia :) Parte też czułam słabo, ale

Re: czy to skurcze porodowe?

u mnie było podobnie, skurcze bardzo nieregularne. i tez sugerowałam sie książkowymi informacjami, ze skurcze porodowe MUSZĄ by regularne, i naczej - to nie są porodowe. I guzik prawda. po paru godzinach od takich "nieskurczy" urodziłam dzicko bez żadnego wspomagania. wal do szpitala

Czy skurcze porodowe zawsze bolą?

Pytanie jak w tytule. Bo od wczoraj wieczór mam częste skurcze macicy - twardnieje jak kamień. I tak w kółko, co kilka minut. Tylko że nic nie boli. Jest po prostu bardzo nieprzyjemnie i tyle. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20718;19/st/20091225/dt/7/k/d55a/preg.png

świeży ananas a skurcze porodowe ?

Czy ktos slyszal o tym ze swiezy ananas moze wywolac skurcze porodowe? Jezeli tak to w jakich ilosciach? Czy ktos to wyprobowal ? Jestem juz po terminie i mam dosyc czekania.

Re: Jakie są skurcze porodowe?

-wtedy pojechała do szpitala- w szpitalu mi przeszły:):) i dali mi kroplówkę no a wtedy to się dopiero zaczęło...nie byłam w stanie stać, leżeć, siedzieć nic!!!Darłam się na cały szpital i rzucałam po podłodze...jak bym mogła gryźć ścianę to bym to robiła! Nie widziałam różnicy kiedy jest skurcz a kiedy go niema

Re: jak rozpoznać skurcze porodowe?

Jak będą porodowe to nie przegapisz- będzie tak bolało, że będziesz chciała jak najszybciej jechać do szpitala, żeby pomogli. Skurcze powinny być od dłuższego czasu co 5 minut. pozdr -- ________ Dominika po porodzie Mała ma już

Re: Skurcze porodowe a przepowiadające

Bóle przepowiadajace to ponoc własnie jak miesiaczkowe, a te kłucie to rozwieranie szyjki. -- GROCHU- MOJE ŻYCIE WEWNĘTRZNE

Re: Ciągle napięty brzuch-ciąża bliźniacza 23tc

. U mnie skurcze objawiają się bólem jak miesiączkowym do tego twardnieniem brzucha, chociaż to już wcześniej miałam. Wczoraj niepokoiły mnie również inne objawy opisywane jako porodowe. Bóle nóg, tak jakby skurcz promieniował aż w dół, "posikiwałam" co chwilę, miałam nerwobóle uciskowe

Re: Skurcze porodowe a przepowiadające

Hej :) Ja chodziłam z 2 cm rozwarcia przez jakieś dwa tygodnie, jak nie więcej ;) Przepowiadające są podobne do tych porodowych, ale porodowe po prostu nie nikną jak te przepowiadające tylko się nasilają :) Przynajmniej u mnie tak było :) poczekaj na odpowiedź Pani Kasi :) Pozdrawiam :) -- http

Re: można porównać skurcz porodowy do skurczu łyd

Rzeczywiscie pytanie nie za mądre, ale nie ma sie co dziwic jesli jestes po raz pierwszy w ciąży to sie nic nie wie. NIE, to nie to samo. Zupełnie nie to samo. Skurcze porodowe przypominaja raczej bóle miesiączkowe z tym, że nasilenie jest dużo większe(każda kobieta ma inne) i boli najniższa partia

Re: Skurcze porodowe a przepowiadające

Pani Kasiu dziekuję bardzo za odpowiedź, teraz wiem na "czym stoję" i ze mogę sobie ze spokojem poczekać. -- GROCHU- MOJE ŻYCIE WEWNĘTRZNE

Skurcze porodowe - jak długo trwają?

Skurcze porodowe - jak długo trwają?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - skurcze porodowe

Zdjęcia - skurcze porodowe