Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: jeden soltys spod Płońska.

Rozwalił się na drzewie swoim Audi A8, jadąc szybko we mgle. I tez był najwyższej klasy kierowcą. Tyle, że prawo jazdy miał tylko na traktor. I jeszcze policja strasznie zszargała jego pamięć, bo powiedzieli, że nie dostosował prędkości do warunków. Teraz pół parafii domaga się wystawienia mu pomnik

Pizdzisz jak nawiedzony soltys z Wachocka ...

Nawet nie potrafisz swojego watku obronic. Niedouczniakiem i pokraka umyslowa jestes, ktoremu kreatywnosc w morde dala. Ile ty lat do szkoly lechu chodziles? Nie wliczaj tylko do tego sluzby wojskowej.

Re: Pizdzisz jak nawiedzony soltys z Wachocka ...

blue.skay napisał: > Nawet nie potrafisz swojego watku obronic. Niedouczniakiem i pokraka umyslowa j > estes, ktoremu kreatywnosc w morde dala. > > Ile ty lat do szkoly lechu chodziles? Nie wliczaj tylko do tego sluzby wojskow > ej. Gdyby durnota umiał fruwać to twoje niedorozwin

Soltys ma chlopaka

wyzywali to powinni zaplacic kilka tysiecy grzywny to by sie szybko oduczyli. wyborcza.pl/1,87648,10086870,Soltys_ma_chlopaka.html

a soltys tylko dla NOSPR

A mnie wkurza to, ze miasto nie walczylo o ten budynek, tylko wydaje kase na kolejna nowa sale dla NOSPR. W artykuli pisza wyraznie, ze w latach 90-tych NOSPR dostal nowa siedzibe przy placu Sejmu Slaskiego, wiec srednio raz na 10 lat lysy soltys bedzie budowal nowa sale koncertowa dla tej

Jaki glupi soltys

Ja nie rozumiec. Jak to jest: droga miedzynarodow. Jedzie transport Lizbona-Moskwa, a po drodze w kazdej gminie soltys wydaje zakazy i bedzie wydawal pozwolenia na przejazd przez jego gmine, zeby mu w nocy nie jezdzilo bo babe glowa boli, a kury jajek nie chca niesc. Polska Afryka, Afryka polska.

Re: Jaki glupi soltys

> Ja nie rozumiec. Jak to jest: droga miedzynarodow. Jedzie transport Lizbona-Mos > kwa, a po drodze w kazdej gminie soltys wydaje zakazy i bedzie wydawal pozwolen > ia na przejazd przez jego gmine, zeby mu w nocy nie jezdzilo bo babe glowa boli > , a kury jajek nie chca niesc. Polska

Re: Jaki glupi soltys

> Ja nie rozumiec. Jak to jest: droga miedzynarodow. Jedzie transport Lizbona-Mos > kwa, a po drodze w kazdej gminie soltys wydaje zakazy i bedzie wydawal pozwolen > ia na przejazd przez jego gmine, zeby mu w nocy nie jezdzilo bo babe glowa boli > , a kury jajek nie chca niesc. Polska

Soltys bez...

Juz wiemy, ze bez polotu, bez wizji, bez checi. Teraz tez wiemy, ze bez jaj. Co to ma znaczyc, przenoszenie pomnika w tajemnicy? Soltys jest od tego aby podejmowac takze decyzje ktore spotkaja sie z protestami i Soltys powinien miec wystarczajaco duzo odwagi aby podejmowac takie decyzje z

bo to soltys decyduje o nawet najmniejszej rzeczy

widac nie jestes mieszkancem katowic, albo jestes urzedasem z mlynskiej. wielmozny soltys decyduje nawet o kolorze kostki brukowej a co dopiero o inwestycjach takich jak stadion

Re: Maszt w Dawidach?

moze troszczy sie o mieszkancow tego jedynego domu przy kinetycznej z tabliczka soltys

Re: Soltys ma chlopaka

znj2 napisała: > To taki trynd! Oby utrzymal sie na stale! > Na wiosnę przyjdzie moda na owieczki. Na owieczki??...

Re: Soltys ma chlopaka

maxym74 napisał: > Wreszcie nowoczesność w Polsce. Naprzód Polsko. W Polsce, a nawet na wsi i w zagrodzie! ;)

Re: Soltys ma chlopaka

jureczek_barbarzynca napisał: > podobno 50 % wiejskiej męskiej populacji współżyło ze zwierzęciem. Ciekawe z jakim ;) > POŁOWA chłop > ków. Hehehe A jak jest w miejskiej meskiej populacji? Z

Re: Soltys ma chlopaka

imponeross napisał: > jureczek_barbarzynca napisał: > > > podobno 50 % wiejskiej męskiej populacji współżyło ze zwierzęciem. > > Ciekawe z jakim ;) > Wysil wyobraźnię. Podałem informację wyczytaną badajże na WP. > > POŁOWA chłop > > ków. Hehehe > > A jak

Re: Soltys ma chlopaka

jureczek_barbarzynca napisał: > imponeross napisał: > > > jureczek_barbarzynca napisał: > > > > > podobno 50 % wiejskiej męskiej populacji współżyło ze zwierzęciem. > > > > Ciekawe z jakim ;) > > > Wysil wyobraźnię. Podałem informację wyczytan

Soltys, na glowe ci dalo?

Tylko wiocha uwaza, ze zolte jaja sa lepsze od bialych. Normalnym ludziom z miasta to obojetne, byle rachunek sie zgadzal i bylo tego tak ze dwie kopy, a nie tylko niecale osiem mendli. Jako soltys wiesz o czym pisze?

Lysy Soltys w koncu beknie

Powoli krok po kroku a dojdzie do wyroku. Juz raz uciekal do szpitala rehabilitacyjnego w Sopocie bo mial pojsc siedziec. I cos mu tam wpadnie za lapowki i Lastadie.

soltys pierdziszewa siem odezwal

w pierdziszewie to nawet tfuj chlewik jest drapaczem chmur hehehe -- zaraz bonka tutaj podniece mowi maciora sciongajonc kiece

soltys, dymisja !!!

Czlowiek honoru w w jego sytuacji ma jeszcze jedno wyjscie tj. dymisje. Zobaczymy czy soltys Warszawki ma honor.

Re: Jaki glupi soltys

To prawda. Natomiast z samych centrum ruguje się pojazdy dla których wjazd nie jest konieczny. Dlatego na całym świecie widujemy znaki zakazu podpisane "nie dotyczy zaopatrzenia" a nie widujemy "nie dotyczy ludzi, którzy idą na zakupy i są za leniwi żeby się przespacerować 500 metró

Re: Kozubnik ma się stać polskim Davos a soltys ?

fakt, zima jest smrod taki, ze wszystkich turystow wyploszy. Ale skoro ludzie w piecach zuzyte pampersy pala i wszystko co sie da, bo szkoda pare zloty miesiecznie na wywoz smieci, to sie nie ma co dziwic. Najpierw niech wojt wprowadzi obowiazek odprowadzania smieci w cywilizowany sposob. Mam w gmin

Re: cielęcinki przyjechały do chłopaków...

soltys, blondyn? ja tylko urywki ogladalam (pomiedzy jedna flaszka a druga),a przystojniaczek taki najmniej wsiowy z nich wszystkich. taki fajny brzusio czy przesadzony? bo tego chyba nie widzialam. aha, i jeszcze niesmiertelnika uslyszalam "dlaczego jestes sam'. :-D

Re: Babo, przyjęło się

A czy ja gdzies pisalam co innego ze mi tlumaczysz jak soltys krowie na rowie? -- Śmiech to jest poważna sprawa. Gogol

Re: rolnik szuka żony

soltys calkiem ladny -- I wtedy zrozumiałem, że muszę się skupić na tym, co w anegdocie zwanej życiem jest najważniejsze - na sobie.

Grzymowicz-soltys likwiduje sport w Olsztynie

Kilka tygodni temu upadla sekcja rugby w ,ktorej jeszcze 3 lata temu grali reprezentanci Polski! a teraz na wlosku wisi upadek Stomilu bo dla Grzymowicza i ratuszowej sitwy sport przez duze "S"nieistnieje!.Mozna budowac nowe hale i stadiony i rozwijac sport w Zielonej Gorze,Bialymstoku,Rze

Kozubnik ma się stać polskim Davos a soltys ?

Od lat ten sam artykul powielany na wiele sposobów. I co????samozadowolenie soltysa bo tu się nic nie robi. Ani o dotacje sie nie są się wstanie postarac a widok przydroznych PGR ze smietniskami, dziurawą drogą i smrodem w zimie z kominow gdzie palą dosłownie wszystkim generuje jedynie choroby. Dzi

Re: a soltys tylko dla NOSPR

Witam katowiczanko! Nie wiem, czy bunkier przeciwatomowy pod Decemberpalastem moznaby bezproblemowo przerobic na parkingi. Bo na Plebiscytowej nie widze tej mozliwosci. Pyrsk!

Dziś czcimy

Dzień Sołtysa Wszystkim Sołtyskom i Sołtysom zrealizowania wszystkich pomysłów i pomyślności w sołtysowaniu! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/74/Wachock_pomnik_soltys_2_by_sh.jpg/225px-Wachock_pomnik_soltys_2_by_sh.jpg

24 letnia soltys Brzozówki

Brzozówka ma nowego sołtysa. Dziewczyna ma 24 lata. Moim zdaniem to trochę przesada aby tak młoda osoba zajmowała takie stanowisko.

Re: a soltys tylko dla NOSPR

Specyfika orkiestry symfonicznej wymaga odpowiednej akustyki. Obecny gmach to hala zbudowana na przemówienia pierwszych sekretarzy, ale muzyka symfoniczna brzmi tam fatalnie - to nie symfonika tylko masa dźwiękowa. To pierwszy powó dla powstania nowej siedziby. Drugi jest taki, że NOSPR jest najleps

Re:Soltys na stolku prezydenta miasta

800 tys.zl jest moze duza kwota dla zwyklego smiertelnika ale dla miasta wielkosci Olsztyna nie jest to nawet 1% budzetu.Grzymowicz nie ma kompletnego rozeznania ile inne polskie miasta przeznaczaja na sport.Olsztyn oprocz chyba tylko Opola jest jedynym miastem wojewodzkim bez druzyny pilkarskiej

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

Gratulacje dla nowej pani Sołtys, wprawdzie nie brałem udziału w głosowaniu mieszkańców ale mam nadzieję że za rok może dwa będę aktywniej istniał w życiu wsi. Pozdrawiam i życzę energii np przy organizowaniu gazu.

Kazek.. niedoczekanie twoje...!!

Do gowien jestes przypisany jak soltys do asfaltu...Przeca POchodzisz z Klapkowic... :):)

Re: Soltys Kierdziolek radzi

Ryczman, you're right, it is a slang(it has its own charm): please use the dictionary at www.urbandictionary.com/ to translate the lyrics. Good luck. Soltys Kierdziolek

Soltys to plytkomyslacy typek, ktory mysli, ze

Norwegia jest w UE,a gaz chce wydobywac odkrywkowo.Przy takim uposledzeniu intelektualnym wcale bym sie nie zdziwil, gdyby nie wiedzial, co sie dzialo wtenczas.

Pijany Soltys.

lub pod stołem, a wtedy ci trzeżwi spiskuja! Mam kilka takich obserwacji z otoczenia i z grubsza to sie potwierdza. A w opisanym wyzej przypadku, za to, że przywróci dzieciom szkole - Wiwat PIJANY SOLTYS!!!! Czyżby tylko w pijanych soltysach dla kraju byla nadzieja?! Pozdrawiam serdecznie HANKA

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

A dlaczego? Jeżeli została wybrana to znaczy , że cieszy się jakimś zaufaniem. Jeżeli nie będzie działać w osamotnieniu to... powodzenia!

Re: Prestiżowe wyróżnienie dla innej wsi;)

szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,15699778,Prezydent_RP_dal_im_nagrode__A_soltys__Niebanalny.html#LokKrajTxt a klucze od swietlika to w czyich rekach;)

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

Gratulacje dla nowej pani sołtys czy tylko ludzie dojzali mają więcej rozumu a młodzi nie moim zdaniem nowa pani sołtys jest osobą kreatywna i poradzi sobie napewno powodzenia.

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

A kiedy się liczy , że ktoś ma doświadczenie? Zakładanie a priori , że się nie nadaje... po "doświadczonych" i "ze stażem" widać, że się nie nadają i co wtedy?

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

Dlatego, że jest za młoda. Nie ma doświadczenia. Poprzednia sołtys chyba miała trochę więszke dościwadczenie i chyba wiekiem też się różniła. Raczej miała plecy a nie czyjeś zaufanie......

Konkurs:Ile wpadek wasaty Soltys

zaliczy w pierwszym wypowiedzianym przez siebie zdaniu?:))Wiki-hrabia od dunskich kaszalotow:) -- -"Tak w ogóle to lubię sobie poleniuchować, nie mam manii prześladowczej, że ciągle muszę coś robić. Na przykład lubię leżeć w łóżku i patrzeć bezmyślnie w sufit„-Donald Tusk. -www.tuskwatch

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

poprzednia pani sołtys sama zrezygnowała tłumacząc się brakiem czasu na pełnienie funkcji sołtysa. ps kolego... oglądaj mniej telewizji, a szczególnie transmisji z przesłuchać komisji ws. afery hazardowej, bo to co piszesz nie jest nawet zabawne. to jest zwyczajnie śmieszne. pzdr

Re: 24 letnia soltys Brzozówki

stary, nie przesadzaj... czego ty żądasz od sołtysa ??? chciałbyś, żeby tak jak prezydent miał conajmniej 35 lat ? chyba coś ci się kolego pomyliło. sołtys to nie przewodniczący parlamentu europejskiego. dla mnie to mogłaby mieć i 19 lat. jak dziewczyna ma zapał do pracy i została wybrana przez mies

Kozia Wolka.Soltys

Jutro wieczorem .Spotkanie na drodze.Brony, kosy, grabie, siekiery mile widziane. Soltys

Soltys powinien przemowic jezykiem Lisa

kur... uzywac wiec jako przecinka.Tak jak to robi Lix w rozmowach z pracownikami.To by do elktoratu soltysowskiego napewno trafilo. -- -"Tak w ogóle to lubię sobie poleniuchować, nie mam manii prześladowczej, że ciągle muszę coś robić. Na przykład lubię leżeć w łóżku i patrzeć bezmyślnie w suf

Soltys nie kuma chyba co podpisuje i

teraz chce wszystko odkrecac.Prezio Gafa jest tak samo rozumny jak jego wyborcy:) biznes.onet.pl/prezydent-za-mozliwoscia-laczenia-emerytury-z-prac,18563,4092586,1,news-detal -- -"Tak w ogóle to lubię sobie poleniuchować, nie mam manii prześladowczej, że ciągle muszę coś robić. Na przykład lub

Soltys zalatwilby wiecej...

Hey, Dla jednej roiziny>>> Pozostale dziesiec w kampanii reklamowej Wojewodowczynki sie nie zalapaly.. Szkoda... :(

Re: Wielka demonstr. pedalo w Ciuslicach, soltys

wyrazil zgode. Geje moga podrozowac do Ciuslic jeden na drugim, wszak srodki lokomocji do tej "metropolii" sa ograniczene. Soltys osobiscie obiecal, ze kazdy gay zostanie wypalowany. Good luck.

Re: UMOWA! POWAŻNE PIENIĄDZE! PRACA W DOMU!

chciałabym się dowiedzieć na czym miałaby polegać praca którą oferujecie. mój mail: daria.soltys@onet.pl

Soltys.-grozic to ty mozesz zonie dieta:)

. -- -"Tak w ogóle to lubię sobie poleniuchować, nie mam manii prześladowczej, że ciągle muszę coś robić. Na przykład lubię leżeć w łóżku i patrzeć bezmyślnie w sufit„-Donald Tusk. -www.tuskwatch.pl -65% nowych zakazen HIV w 2007 roku w Niemczech przypada na pederastow.

Tak jest! Niech kazdy soltys podsluchowywuje!

A zona w pole! -- Pisz na forum Aquanet, najstarszym forum politycznym na portalu gazeta.pl: forum.gazeta.pl/forum/f,13,Aquanet.html

A soltys Komorowski klamal; n/t Afganistanu

dr.krisk napisał: > .. też Kaczyński coś bąkał drewnianym głosem, zdenerwował się, > zapultal.. i było po wszystkim.

Re: 11 marca Dzień Sołtysa

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/74/Wachock_pomnik_soltys_2_by_sh.jpg/225px-Wachock_pomnik_soltys_2_by_sh.jpg -- MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Konkurs:Ile wpadek wasaty Soltys

magnusg napisał: > zaliczy w pierwszym wypowiedzianym przez siebie zdaniu?:))Wiki-hrabia od > dunskich kaszalotow:) a co boisz sie że od debaty ze studentami twój idol sie zarazi ?

Re: Konkurs:Ile wpadek wasaty Soltys

Komorowski z wasem jak kierownik PGR-u juz dawno objal w tej dziedzinie prowadzenie i jest na niezagrozonej pozycji lidera.:) -- -"Tak w ogóle to lubię sobie poleniuchować, nie mam manii prześladowczej, że ciągle muszę coś robić. Na przykład lubię leżeć w łóżku i patrzeć bezmyślnie w sufit&bdq

Przynjmniej nie latal jak soltys w gumniakach

po przeciekajacych wlach, i nie "mial przyjemnosci odwiedzenia terenow powodziowych", jak WSI Bronek; . P.S. Co Bronek robil z soltysami w Licheniu?? Modlil sie, czy dal znac, ze wystartuje jednak w wyborach samorzadowych, na soltysa; to funkcja akurat dla niego prawieemeryt napisał: &

Re: KOZIE-DULKI-Soltys?

niunia ca poczta.pl - Kozy mamy juz dwie, i soltys na Internet zalatwil i wlasnie sie ucze przepisywac,moze odrobie zaleglosci i skoncze szkole podstawowa co ongis zaczalam.

to cus jak soltys bonk, un tez to wszystko ma

ma fure, znaczy siem furnmankem, na ktorej zlom wozi ma skorem, znaczy siem skorkem, ktorom namientnie trzepie no i ma komore, znaczy siem komorkem, w ktorej z maciorom sie przytula wiens jak widzicie, soltys bonk, ten niezle ustawion jest, hehe -- gdy na dworze zawierucha bonk maciore w beczce ....

Re: bo to soltys decyduje o nawet najmniejszej rz

No to dlaczego zajmował stanowisko vice- skoro od niego nic nie zalezało, po kiego sidział na Młyńskiej tyle czasu , brał kasę i co , nic nie robił, za nic nie odpowiadał jak to teraz przedstawia? Jaka zatem jest jego moralność, jak mógł za nic brać pieniądze?

Soltys Karnowski

Karnol nawet nie wyglada na Prezydenta, tylko na Wojta albo Soltysa. Pelny wiesniak, nawet ubrac sie nie potrafi - dac mu kalosze, wiadro i postawic pod obora -swietnie by sie komponowal.

Re: Soltys nie kuma chyba co podpisuje i

W przeciwieństwie do p. Magnusa G. :P -- - Oni nam grożą, oni nasyłają kontrole, oni chcą Nam odebrać koncesję. Narodzie, obudź się. Chcecie mieć minarety, bo islam zwycięża. Dlaczego nie płacicie??

ten soltys Pcima jest obojniakiem,

najpierw narzeka a pozniej klaszcze - zenada zasada jest prosta - ma sie jaja, albo ci.. no coz sa jeszcze wyjatki...

Kolejny soltys-kierdziolek chce byc prezydentem

Zalosna jest nasza scena polityczna.Kazdy z tych,pozal sie Boze,"politykow"ma koncepcje na wygranie wyborow.Zaden nie powie normalnie-startuje dla pozorow,bo wiem,ze na mnie zaglosuje rodzina i paru kumpli.Soltys-kierdziolek,ktory nigdy podczas swojego wice-premierowania nie powiedzial

Re: Soltys nie kuma chyba co podpisuje i

Ahaa. Dzięki za informację :) -- W takich chwilach jak ta tacy ludzie wznoszą się na szczyty. To jakby mieszać kijem w bagnie. Te naprawdę wielkie bąble znajdują się nagle na powierzchni i wszędzie dookoła brzydko pachnie.

Pierwszy śmiech, samodzielne siedzenie i pierwsze kroki mam już za sobą:)

Pierwszy śmiech, samodzielne siedzenie i pierwsze kroki mam już za sobą:)

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - soltys