Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Tabor Szynowy Opole upada, ale chce przetrwać

Raczej liczą się pieniądze dla kadr i zwierzchników bo chciało ich wykupić intercity lecz bez biurowca hm...... Bez koryta??? A na święta wypłacono dla pracowników grosze ciekaw jestem czy w kadrach takie same pensje były"wątpię" powinien rząd uchwalić bardzo surowe kary dla tych co pracow

Re: Tabor Szynowy Opole upada, ale chce przetrwać

Jak bym był milionerem i popracował bym tydzień w takiej firmie to tak samo bym zrobił całe biuro cwaniaków za szlaban i to bez niczego a jeszcze kazał bym aby zwrócili za wszystko co naciąg li Firmę .........

Re: Tabor Szynowy Opole upada, ale chce przetrwać

tak prawda pracownik w takiej branży kolejowej powinien spokojnie min.3000 brutto zarobić a nie jak teraz minimalna krajowa bo to naprawdę ciężka praca jak na kręgosłup to i na głowę i powinno być jak kiedyś raz na koniec roku jawne kto ile zarabia i za co tak jak 12 lat temu ....

Re: Tabor Szynowy Opole upada, ale chce przetrwać

Aby było lepiej to min.70% kadry dyrektorów za BRAMĘ.Tylko Finansowy,Produkcji,Techniczny i Generalny,a najlepiej ostatni i zastępca by można było ich rozliczyć na koniec Roku i nie takie głupawe pensje np.4 krotna średnia,pracownika.Kierownik 2Krotnie a mistrz tylko 25% więcej jak pracownik.Dziś pr

Tabor Szynowy Opole upada, ale chce przetrwać

mają kontrakt z terminem którego nie dotrzymali, więc raczej nie przetrwają - za chwile będą kary i po ptokach

Tabor Szynowy Opole upada, ale chce przetrwać

Wiedziałem, że prędzej czy później obecna pani prezes rozwali tą firmę, bo zarządzanie tak dużą firmą to nie to samo co robienie wizytówek. Zwalnianie wieloletnich fachowców przez nią musiało się tak skończyć.

Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

gospodarczego, stwierdziło, że infrastruktura komunikacyjna tj. drogi, linie kolejowe ( w tym m.in. ) mają dbać same o siebie. Wtedy zaczął się proces degradacji, którego końcówkę właśnie przeżywamy w Zielonej Górze. Po co systematycznie wymieniać tabor kolejowy w Polsce, wystarczy zajeździć to co jest, a

Re: Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

Program owocny i napięty. Udany jednym słowem... lubuskie.pl/strona-glowna/news/&news_category=EXPO&news_id=6343/

Re: Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

Po to lubuskie tuzy jechały na darmową wycieczkę do Chin by w Szczecinie ruszyła chinska montownia. Pogratulować sukcesów.... Jedynym osiągnięciem będzie faktycznie festiwal i nowy wyłącznik światła.

Re: Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

I co na to menedżer Kubicki i P orażka O bywatelska?Ten cudotwórca rządzi w mieście ,a ci magicy w kraju.

Re: Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

www.tvp.pl/szczecin/aktualnosci/gospodarka/polskochinskie-wagony-ze-szczecina/2042414 Sprawa znana od dawna ( 28.06.2010 ), ale lokalni po owocnej wycieczce do Chin zajęci byli obroną likwidowanych w grajdołowych stolicach urzędów, biur i biureczek oraz Babimost....

Re: Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

Kubicki ,lesicki, urbaniak, haręźlakowa, pabierowski,łatwiński - do nich powinni się udać pracownicy wagonów po pracę. Powinni strajkować pod urzędem miasta i żądać pracy. urządzali sobie wycieczki do komunistycznych Chin za nasze (także tych pracownikow) podatki pod pretekstem wielkich przedsięwzię

Re: Tabor Szynowy Opole wychodzi z Zielonej Góry

cóż, widzę, że nazwa Czerwona Góra nie jest przypadkowa. Mentalność rodem z PRL jak w tym poście. Człowieku w normalnej gospodarce NIKT nie planuje ile wagonów trzeba wyprodukować! chcesz produkować, produkuj, ale musi się znaleźć nabywca co za to zapłaci. Skoro PKP nie chciało może trzeba było zawo

Re: Plan modernizacji SKM: realny czy zbyt optymi

"Mimo tych wszystkich problemów w Taborze Szynowym w Opolu wciąż trwają prace modernizacyjne. W zeszłym tygodniu komisarze odbiorczy wysyłani na poszczególne odbiory odbierali komplet tablic hamulcowych. W pierwszym składzie, którego modernizacja jest najbardziej zaawansowana, jest właśnie

Zabierz rower do pociągu - za złotówkę

I to do tego jak się nie mylę wagon konferencyjny wybudowany dla IC w Taborze Szynowym w Opolu, w tle też na zdjęciu.

Top, top i utop...creme de la creme

tej kasy nie zabrakło po 2020 i było z czego ale radość tę przysłania fakt, że padły takie duże zakłady jak tabor szynowy, fabryka mebli, zakłady mięsne, zakłady cukiernicze. A ECO, miejską złotą kurę miasto chce sprzedać. Czym tedy miasto stoi? Urzędami. Urząd miejski, wojewódzki, marszałkowski

Czujniki wagi pojazdów pod drogą zamiast lornetek

lornetkę, czy załadunek ciężarówki przekracza dopuszczalne normy. Po zatrzymaniu pojazdu następowało jego ważenie i w zależności od wyniku pomiarów kierowca był puszczany lub zatrzymywany. opole.gazeta.pl/opole/1,35114,9885468,Bat_na_ciezarowki__czyli_waga.html www.miastofabryk.pl/news/2007/10/15/blog

Jeszcze o ZNTK...

, albo też NEWAG z Nowego Sącza czy Tabor Szynowy OPOLE S.A...? Czy taka opcja była rozważana? Niby zaplecze na pierwszy rzut oka jest, a zapotrzebowanie na takie modernizacje ogólnie również..

Re: A jednak może szynobusy z ZNTK Opole

Czytaj z podanego poprzednio adresu Firma "TABOR SZYNOWY" OPOLE S.A. działalność produkcyjną w zakresie naprawy taboru kolejowego rozpoczęła w 1907 roku, jako zakład specjalistyczny dla potrzeb remontowych rozwijającego się kolejnictwa. Wraz z postępującym unowocześnianiem taboru

Re: Forbes - Żary się nie liczą ;(

zagranicznego inwestora a ten krajowy też się zwija - Zastal upadł a teraz jego następca Tabor Szynowy Opole robi grupowe zwolnienia. Lumel od dawna grozi,że się z miasta wyprowadzi. Ja wiem, że to pewnie sposób nacisku na władze miejskie, no ale jak to świadczy o mieście, że firma musi się uciekać do szantażu

Re: Polskie Technologie S.A.

jedynym udziałowcem jest Miasto Poznań. 38.Newag S.A. – zakłady naprawcze taboru kolejowego w Nowym Sączu, (wcześniej ZNTK "Nowy Sącz" S.A.), specjalizujące się w modernizacji oraz produkcji nowego taboru szynowego, zarówno spalinowego jak i elektrycznego oraz wagonów pasażerskich. Od

Re: Tu jest potrzebny... psychiatra.

Podkarpacka. Po połączeniu firm Asseco i Softbank Rzeszów jest centralą największego w kraju przedsiębiorstwa z sektora IT – Asseco Poland." Jak wygląd Zielonka ? - " Zielonogórska gospodarka to przede wszystkim produkcja wagonów kolejowych (Tabor Szynowy Opole S.A.- Zakład w Zielonej Górze

Re: świnio-busy

obsługi szynobusy (Opole- Kluczbork, Nasielsk – Sierpc). Znamienne jest, że w tych województwach, odkąd na ich torach pojawiły się lekki tabor szynowy, nie zawieszono przewozów na żadnej linii kolejowej. Lekki tabor w kilku województwach realizuje znaczący procent całej pracy przewozowej. Autobusy

Re: Godzinę temu

Regionalnych, Łódź Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych, Kraków Opolski Zakład Przewozów Regionalnych, Opole Podkarpacki Zakład Przewozów Regionalnych, Rzeszów Podlaski Zakład Przewozów Regionalnych, Białystok Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych, Gdynia Śląski Zakład Przewozów

A jednak może szynobusy z ZNTK Opole

www.zntk-opole.com.pl/index.php?menu=ofirmie W minionych latach Spółka "Tabor Szynowy" Opole S.A. wyprodukowała: Szeroką gamę wagonów towarowych różnych typów, np. Tanoos, Hbbins, Shmmns i inne Wagony osobowe typu 94A Wagony osobowe socjalne i specjalnego przeznaczenia Wagony

Re: Nie dla Niemiec,kościoła i NATO !!!

uruchomiono fabrykę wełny szklanej. Obecnie Zielona Góra jest istotnym ośrodkiem badawczo-rozwojowym koncernu ADB, tutaj prowadzone są prace nad dekoderami dla potrzeb cyfrowej telewizji satelitarnej. Fabryka wagonów kolejowych po bankructwie została przejęta przez Tabor Szynowy Opole i prowadzi bardzo

Re: Inny świat

magistrali E20 pociąg co godzinę... Tak, na DB powinni tworzyć połączenia alternatywne, bo istniejące korytarze są zapchane. Coś jak na PKP np. linia prawobrzeżna Opole - Wr. - alternatywna do lewobrzeżnej magistrali E30. I tu ciekawe, na tej prawobrzeżnej jest całkiem spory, wręcz większy ruch towarowy, bo

Powiadaja, w szynobusach zacinają się drzwi do WC

Szynobus nawalił po ośmiu dniach jazdy Wtorek, godz. 15.30, Opole. Pasażerowie wsiadają do prywatnego busa. Nie chcą czekać na opóźniony autobus podstawiony przez kolej. Skandal! - denerwowali się wczoraj podróżni z Kluczborka, którzy nie mogli wrócić do domu koleją. Zepsuł się sterownik

Re: sprawa modernizacji

PKP PR) odwołania większości lub wszystkich pociągów na liniach Opole - Nysa, Opole - Kluczbork oraz Kędzierzyn Koźle - Nysa od 1 czerwca 2006 roku 4) Nieuruchomienia wyremontowanego autobusu szynowego SN 81 (trzymanego z niewiadomych względów w tzw. "rezerwie") na linii Brzeg - Nysa, co

bliżej Europy

;klozetowce", itp poruszające się pomiędzy Cz-wa a Ka-cami mogą osiągnąć 110 km/h po cóż więć 120? łodzinie i radomianie chcieliby takich prędkości moga tylko pomarzyć. Do Opola to już inna sytuacja tutaj kupiony autobus szynowy jeździ od swięta ale dzięki uprzejmości woj . opolskiego jakoś komunikacja

Urząd Marszałkowski-ruszcie wreszcie głową!!!

mieć założone lotnicze siedzenia, a nie tramwajowe (choćby nie wiem jak łódzkie) niewygodne zydle jak w Akaktusie. Obecnie - 5 pojazdów, poza wyprodukowanym zamówiony jeszcze siódmy Opolskie - raptem kilka szynobusów pozwoliło otworzyć linię Opole - Kluczbork (niedostępną dla ciężkich składów), od

Re: List Otwarty do mediów i UMWO

, które charakteryzują się stałym zagrożeniem cięcia pociągów przez PKP PR lub nawet możliwością zamykania całych linii: - Brzeg - Nysa - (Głuchołazy) (linia zamknięta 10 grudnia 2006) - Opole - Kluczbork - Nysa - Kędzierzyn - Kamieniec - Opole - Nysa Pamiętajmy! Jedyną szansą ukrócenia co

Re: ZASTAL (ceto) - opinie

ZASTAL SA. Najwięksi dzierżawcy to: "TABOR SZYNOWY" Opole SA, ZASTAL TRANSPORT, SMURFIT EUROPA CARTON, "DART", BLEICHERT, "HEITZMANN". Nadzór nad gospodarczym wykorzystaniem majątku obejmującego Park Przemysłowy sprawuje Biuro Zarządzania Majątkiem. Zakład Konstrukcji

Kto generuje ruch? Problemy z komunikacja miejską

od strony Opola (jest jeszcze odgałęzienie przez Jelcz-Lask. i Kamieniec Wroc., tam bywa też nieciekawie pod względem korków). 2/ Jeśli ktoś chce ominąć Wrocław lub dostać się do jego płd. lub zachodniej części to jedzie autostradą - do czasu gdy jest bezpłatna, potem ruch przeniesie się częściowo na

Wkrótce A4 będzie zakorkowana, więc ucierpi Opole

Instytucie Pojazdów Szynowych "Tabor" w Poznaniu, we współpracy z Instytutem Pojazdów Politechniki Warszawskiej oraz polskimi zakładami przemysłowymi, wykonano prototyp taboru bimodalnego z oryginalnym rozwiązaniem dwuczęściowego, przegubowego i symetrycznego adaptera środkowego, przystosowany

Protest w Taborze Szynowym w Opolu

Protest w Taborze Szynowym w Opolu

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - tabor szynowy opole