Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

UJK Kielce !!! Dziennikarstwo !!!

Hej :) Chciałabym złożyć papiery na studia drugiego stopnia NA UJK, konkretnie na dziennikarstwo. Z tym, że nie jestem po dziennikarstwie, tylko mam licencjat z politologii, więc mogę się dostać poprzez rozmowę kwalifikacyjną, a nie przez rekrutację z ocen. Wiecie może na czym polega ta rozmowa

UJK Kielce

Chciałabym dowiedzieć się jak najwięcej na temat Wydziału Zarządzania i Administracji szczególnie na wydziale Logistyka ( studia stacjonarne ) Interesuje mnie przede wszystkim: 1. Czy łatwo jest się tam dostać ? 2. Jaki poziom matematyki. 3. Jacy wykładowcy ( czy trzeba chodzić na wszystkie wykłady

Re: UJK Kielce

Hej:) Mam pytanie a nie mogę tego nigdzie znaleźć. Chodzi mi o akademiki w Kielcach bo na pewno jakieś są. Interesuje mnie ile trzeba by za niego zapłacić? I czy ktoś może mieszkał i powie mi czy się opłaca w ogóle.

Re: UJK Kielce

Polecasz jęz. francuski. Słyszałem dość niepochlebne słowa na temat jednej lektorki, a głównie o jej specyficznym traktowaniu studentów płci męskiej. Tak ogólnie i oględnie mówiąc ponoć to nieciekawa osobowość kobieca. Jak ktoś lubi ten język to i takie rzeczy można znieść. Kończę tę uczelnię, ale o

Re: UJK Kielce

zzz palcem w d...! jak juz masz isc na cos zwiazanego z biologia to nie wybieraj biotechnologi w UJK tylko lepiej juz idz na biologie, biotechnologia to jeden wielki nie wypal brak zorganizowania totalny!! nigdy nic nie wiedza doradzic nie potrafia i ogolnie wielki haos. Nie da sie zeby byl wiekszy

Re: UJK Kielce

a ja skończyłam 1 st na UJK i zastanawiam sie nad 2? czy jest ktoś kto skończył 2 st bądź jest w trakcie na ekonomii? czy warto?? bo w sumie, czy dyplom "lepszej" uczelni zmieni pozycję na rynku pracy?

Re: UJK Kielce

hej zdaje na maturze podstawową biologię i chemię. Bardzo chcę iść na studia medyczne tzn. fizjoterapia itd. chciałabym studiować dziennie, bo niestety studia zaoczne są drogie... czy są jakieś szanse na to ze dostanę się np. na Biologię na UJK po podstawie ?

Re: UJK Kielce

ja studiuje biotechnologie na UJK w instytucie chemii i jestem bardzo zadowolona miałam ponad 70% z biologii. Studja na bardzo dobrym poziomie i bardzo duzo zajec laboratoryjnych

Re: UJK Kielce

Mam pytanie studiuje ktoś może na UJK biotechnologie bo chciała bym się dowiedzieć jak dużo trzeba mieć procent z matury aby się dostać?

Re: UJK Kielce

o dzięki, mam jeszcze jedno pytanie zdawałaś tylko biologie czy chemię też, bo ja zamierzam zdawać na ten kierunek i nie wiem czy muszę zdawać oba przedmioty

Re: UJK Kielce

uczelnia dobra, zarzadzanie łatwy kierunek ale o prace trzeba bedzie powalczyc, tak to juz jest w dorosłym życiu ze praca sama sie nie znajdzie jak ktoś bedzie tylko narzekać ze jej nie ma

Re: UJK Kielce

jak dla mnie to uczelnia bardzo dobra, jak chce sie pobawic zamiast postudiować to można ale jak komuś zalezy na nauce to znajdzie wykwalifikowana kadre zawsze mozna liczyc na pomoc:)

Wysokość łapówek poraża

kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262,16462271,Korupcja_na_UJK_w_sadzie__Studenci_przelewali_lapowki.html

UJK Kielce

hej, czy moglby mi ktos cos opowiedziec o kierunku ochrona srodowiska na ujk bo mam do wyboru ten kierunek i zarzadzanie inzynieria produkcji na politechnice i nie wiem co wybrac...:/

Re: UJK Kielce

jeśli ktoś potrzebuje info o politologii na UJK służę pomocą GG:5509414 - często na niewidocznym

UJK Kielce czy KUl?

Dostałam się na te uczelnie na pedagogikę i mam wątpliwości którą wybrać.Czy ktoś mógłby mi coś powiedzieć o którejś z nich?.Bo nie mam na żadnej z nich znajomych więc nie wiem jaki jest poziom. wykładowcy i w ogóle.Proszę o pomoc.

Re: UJK Kielce

ochrony środowiska na UJK nie polecam, studiowałem i zrezygnowałem - szkoda czasu i nerwów, bo bez znajomości to cieżko po tym o porządną pracę... zarządzanie i produkcję natomiast kończy jakieś 200 osób rocznie + niestacjnarni, więc jest ich jak za przeproszeniem psów na lokalnym rynku i pracują

Re: UJK Kielce

Jest ktoś jeszcze kto studiuje na UJK Kielce. Bardzo proszę niech się wypowie.

Re: UJK Kielce

Czy napisze ktoś odnośnie wf-u na UJK pedagogika? czy są to zajęcia obowiązkowe? jak się je zalicza? I ogólnie o trudnościach na tym kierunku. Byłabym wdzięczna za odpowiedz :)

Re: UJK Kielce

Hej. No ja się właśnie wybieram na studia niestacjonarne na kierunku zarządzanie i jak widać opinie są różnorodne. :). Tak więc wychodzę z takiego założenia, że jak sama tego nie sprawdzę to się nie dowiem. ;-)

Re: UJK Kielce

Witam, czy ktoś studiował albo ma zamiar studiować na o st. podyplomowych "aktywizacja społeczna i życiowa seniorów" na pedagogice ujk, jaki jest program, uprawnienia po 2 semestrach, liczba godzin i czy to się w jakimś stopniu pokrywa z pedagogiką zwykłą. Na stronach uczelni nie

Re: UJK Kielce

czy mógłby mi ktoś napisać o kierunku ekonometria i i informatyka a mianowicie czy matematyka na tym kierunku jest na wysokim poziomie i czy ogólnie trudno studiuje się ekonometrie

Re: UJK Kielce czy KUl?

UJK rozbudowuje baze i mocno inwestuje, to bedzie jedna z nowoczesniejszych uczelni w kraju KUL mozna jest gosniejsza nazwa na dzisiaj, ale pracodawca moze byc uprzedzony do tej uczelni, wiec... a lubelskie uczelnie to epoka PRL... wybor nalezy do ciebie, ale... z tych dwoch to UJK zdecydowanie

UJK Kielce prof Nowak-Starz

Witam, chciałabym się dowiedzieć jak wygląda obrona i pisanie pracy u prof Nowak-Starz? Ciężko jest? Wymagająca? Opłaca się wybrać prof Nowak-Starz na promotora? Dziękuję za odpowiedź.

Re: UJK Kielce

ii jak to sie oblicza? teraz ja bym chciala złożyć na ta uczelnie i tez nie wiem jak sie to oblicza.. na stronie nie moge nic znaleźć ani jakie progi punktowe ani ile osob na jedno miejsce niccccc ;/

kolejne wielkie zwycięstwo profesora Chazana

kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262,16305502,UJK_ma_kadre__by_ksztalcic_lekarzy__Prof__Chazan_wykladowca.html#BoxSlotI3img A remik będzie uczył etyki :-))

UJK Kielce

Mam pytanie. Jak jest na kierunku matematyka? Chciałabym się wybrać właśnie na ten kierunek ale obawiam się że nic po nim, na tej uczelni, nie będę mogła znaleźć. Może ktoś poradzić mi czy wybrać tą uczelnie?

UJK Kielce Geografia

Wybieram sie na ujk na kierunek geografia z turystyką i zastanawiam sie czy po tym można zrobić studia II stopnia Geografia z Gospodarka przestrzenna. Ktoś może sie orientuje jak to funkcjonuje. I czy w ogóle ciężko sie tam dostać? Zdaje rozszerzenie z geo to wystarczy czy angielski rozszerzenie

Re: UJK Kielce

hej:) ja bym miała parę pytań ale wolałabym mailowo zapytać bo chodzi o paru wykładowców;) jestem teraz na III roku zarządzania.

Re: UJK Kielce

Obecnie jestem na drugim roku licenc. EWIP z terapia pedagogiczna<zaocznie> i wcale latwo nie jest jakby sie moglo niektorym zdawac. wykladowcy sa swietni ale bardzo wymagajacy wiec nie ma opcji: "Place, Wymagam" tylko trzeba sie uczyc

Re: UJK Kielce

Po pierwsze studia stacjonarne tzw. dzienne na uczelni publicznej, a taką jest UJK są darmowe , trzeba sie dostać. Opłata jest tylko administracyjna przy naborze chyba 85 zł ale nie pamiętam dokładnie. Czy jest trudno kwestia gustu, mówi się że kierunek banalny, ale w praktyce bywa różnie. studia

Ratownictwo medyczne Wseip, UJK Kielce; WSPS Dąbro

Witam, proszę bardzo o rade, którą z tych uczelni najlepiej wybrać. W moim zasięgu mam UJK i WSEiP w Kielcach i WSPS w Dąbrowie Górniczej. Może znajdzie się ktoś na forum znający te uczelnie od środka i wspomoże dobrą radą Studia robię dla siebie, nie zamierzam pracować w pogotowiu. Interesują

Re: UJK Kielce

w tym roku mam maturę i po szkole chciałabym złożyć papiery na pedagogikę, edukacje wczesnoszkolną i przedszkolną z terapią pedagogiczną i mam kilka pytań: - ile płaci się za studia dzienne licencjackie na ujk? -co musze zdawać na maturze żeby się tam dostać? - no i najważniejsze, czy jest cieżko

Głosuj na UJK!!!! Stop Targom Kielce

Czy wy naprawdę macie niepokolei w głowie? Należy popierać tylko UJK. Posty za targami piszą pracownicy targów. Kielczanie nie wiedzą że coś takiego jak przymierzsie.pl istnieje. To nie mieszkańcy popierają targi tylko komputery targów. Targi Kielce uprawiają czysty biznes, im nie chodzi o Kielce

Re: UJK Kielce

bo ujk to jedna z najgorszych szkół. . Mieszkam w kielcach i widzę jak specjalna a jest ta szkoła, dlatego radzę abyś dokonała innego

Re: Głosuj na UJK!!!! Stop Targom Kielce

Nie popierajmy Targów Kielce bo one nie potrzebują tej wygranej. Wszyscy w Polsce wiedzą o Targach Kielce a o UJK nie. Te posty za Targami piszą ludzie zatrudnieni przez targi kielce. Targi Kielce mają do dyspozycji wiele Komputerów i na każdym mają dziesiątki kont z których wyprowadząją

Re: UJK Kielce

dziękuje, wiem z UJK do najlepszych nie należy, ale boję się isć na PŚK bo wiem, że tam łatwo wylecieć i nawet na Ekonomi jest sporo matematyki i fizyki. Jak się uda po licencjacie wyjeżdżam na razie nie mogę(tylko dlatego zostaje w Kielcach)

Re: UJK Kielce

Najłatwiejszy kierunek. Koleżanka studiuje. Nic nie robi, a ma 5 :) Jeżeli chodzi o program, jest bardzo ubogi. Pochodne podstawowe, o całkach nie słyszeli. Dużo niepotrzebnych rzeczy. Skończyć jest łatwo. Atmosfera z tego co koleżanka mówi bardzo przyjazna. Tylko z dojazdem teraz tam jest problem,

Studia Kielce UJK

Hej. Studiuje ktoś na UJK w Kielcach? Jaka wg was jest ta uczelnia ? Jestem zainteresowana kierunkiem pedagogika pracy z doradztwem zawodowym. Czy są tu osoby które studiują lub studiowały na tym kierunku?

Re: UJK Kielce

Wiem że już jest za pozno na Twoja odpowiedz, ale moze ten wpis przyda się innym. Ja jestem na trzecim roku tego kierunku o jaki pytasz, na specjalizacji prasoznawstwa, pierwszy rok jak to chyba na kazdym kierunku, niezaleznie od specjalizacji, ma się same ogolne przedmioty, niektore baaardzo glupie

Chazan na UJK? A może w Seminarium Duchownym?

kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262,16305502,UJK_ma_kadre__by_ksztalcic_lekarzy__Prof__Chazan_wykladowca.html#LokKielTxt //-- Niech radykał,fundamentalista,fanatyk a nawet psychopata wyznaniowy idzie na emeryturę a nie na uczelnie. Zatrudniając go można tylko stracić i to dużo.

Re: UJK Kielce

Mam kilka pytań odnośnie studiów na ujk. Czy z maturą z geografii na poziomie podstawowym i języku angielskim rozszerzonym dostanę się na studia na kierunki administracja, zarządzanie ekonomia bądź tez edukacja wczesnoszkolna z angielskim. Jestem w klasie maturalnej z rozszerzoną matematyką i wiem

Re: UJK Kielce

A gdzie robiłaś licencjat? ja też chciałam na zaoczne ale tam kosmetycznej nie ma i chyba zamiast UJK pojde na UMCS bo tam zaocznie fajan specjalnośc jest?

Re: UJK Kielce

A dlaczego chcesz iść na zaoczne??? Najlepiej pasowałby Ci w Wawie skoro z tamtych okolic pochodzisz, tak ja i mnie, ale niestety tam tylko dzienne są. Specjalności na niestacjonarnych UJK: *chemia techniczna *analiza chemiczna *analityka środowiska *chemia kosmetyczna

Re: UJK Kielce

Akademia Podlaska jest lepsza niż UJK w rankingach. Dziewczyno idź na UW lub UJ, na chemię II stopnia jest tak mało osób, że bez problemu się dostaniesz. Ja chcę bardzo iść na Chemię środków bioaktywnych i kosmetyków, więc wybiorę chyba Lublin, chociaż kusi mnie bioanalityka w Wawie. Dlaczego

BOze chroń Polskę przed Katolami!!!

spokojny.zenek napisał: > > kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262,16305502,UJK_ma_kadre__by_ksztalcic_lekarzy__Prof__Chazan_wykladowca.html#BoxSlotI3img > A remik będzie uczył etyki :-)) -- No niesprawiedliwe, żeby odwalić taki numer: tiny.pl/htd75 I nie dostać co najmniej tytułu idioty

Kadra

spokojny.zenek napisał: > > kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262,16305502,UJK_ma_kadre__by_ksztalcic_lekarzy__Prof__Chazan_wykladowca.html#BoxSlotI3img > A remik będzie uczył etyki :-)) Remiś będzie uczył etyki, wychowania obywatelskiego Piotr "Staruch" Staruchowicz, a religii

Re: UJK Kielce

Właśnie, może ktoś się wypowiedzieć jak to jest z tym basenem na UJK? Konkretnie czy to są zajęcia obowiązkowe (czy da radę się z tego zwolnić) i oddzielne niż zwykłe wych.fiz.?

UJK Kielce,matematyka

Czy ktos z was wybiera sie w tym roku na matematyke na studia stacjonarne,co moglibyscie o nich powiedziec? jaka atmosfera ?

Re: UJK Kielce

Ja licencjat robiłam na Akademii Podlaskiej i tam też inni z mojego roku robili specjalność chemia kosmetyczna, ale powiem Ci że tok nauczania był bardzo zbliżony większość przedmiotów pokrywała się z chemią analityczną

Re: UJK Kielce

Chciałabym się dowiedzieć coś na temat studiowania chemii II stopnia na UJK? Zamierzam w tym roku zacząć tam naukę w trybie niestacjonarnym. Interesuje mnie na które specjalizacje warto zwrócić uwagę, czy jest ciężko? Jakie podejście do studentów mają prowadzący? :) Pozdrawiam:)

Re: "Zdrowe Kielce" odłożone. Poszło o UJK czy "p

czy DR Gozdz jest dyrektorem UJK? - ciagle wypowiada sie w imieniu UJK?- moze ma cos wspolnego z nauka?

UJK Kielce

Zastanawiam się nad złożeniem papierów na Zarządzanie na UJK w Kielcach. Czy możecie coś powiedzieć o tej uczelni. Jaka panuje tam atmosfera?? Czy trudno jest się dostać i czy trudno jest skończyć studia? Czekam na szybką odpowiedź.

Re: UJK Kielce

Witam! Studiuję administrację w Lublinie (3 rok) i teraz zamierzam składać papiery na studia II stopnia na UJK, konkretnie na ekonomię. Jak jest z nadrabianiem różnic programowych? Wie ktoś?

Re: UJK Kielce

Witaj, Dobrze się zastanów czy chcesz studiować na UJK. Zależy czy jesteś ambitna, chcesz się wiele nauczyć czy zależy Ci żeby gdziekolwiek skończyć ekonomię. Jeśli chodzi o różnice programowe to chciałam poprawić przedmówce, że nadal są. Wszystko zależy od uczelni, na niektórych musisz pozaliczać

Re: UJK Kielce

czy wybiera się ktoś w tym roku na pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą do Kielc na UJK?jeśli ktoś jest już na tym kierunku to może napisze czy ciężko tam jest,jak wyglądają zaliczenia?

Re: UJK Kielce

tiaa egzamin wstępny to pic na wodę. wczoraj na nim byłam i z pierwszej 15-stki nie zaliczyło 5 osób. z drugiej 15-stki 1. więc nie taki pic na wodę. bo ten egzamin jest najwyżej punktowany i najbardziej się dla nich liczy

Re: UJK Kielce

mnie interesuje informacja naukowa i bibliotekoznawstwo czy ktoś to studiuje bardzo proszę o wyrażenie opinii na ten temat

Re: UJK Kielce

czy jest ktoś kto studiuje informację naukową i bibliotekoznastwo bardzo mnie interesuje ten kierunek i chciałabym się coś o nim dowiedzieć bardzo proszę o odpowiedź

Re: UJK Kielce

zarzadzanie na UHT w Kielcach? eeee ;( znam taka jedna studiowala tam teraz pracuje w policji, na poczatku byla w drogowce a teraz licho ja wie, ale wiem ze jest po tym zarzadzaniu, prawdziwy management w pracy albo zarzadzanie jako dyscyplina na studiach doktoranckich to ma to sens ale zarzadza

Re: UJK Kielce

co roznic programowych? do jakich zcasow Ty teraz warcasz teraz sie studiuje tak, ze sie idzie na studia II-go stopnia i zadnych roznic sie nie zalicza, no bez przesady ludzie, ale wprowadzili po tyo ten system bolonski aby standardy nauczania byly podobne a sama nauka byla bardziej elastyczna,

Re: "Zdrowe Kielce" odłożone. Poszło o UJK czy "p

Skandal. Niech się lepiej zajmie burdelem u siebie w firmie a nie sili się na wielką naukę której i tak w Kielcach, między innymi dzięki takim politykom jak on, nie będzie

Re: "Zdrowe Kielce" odłożone. Poszło o UJK czy "p

marginalizuja Gozdzia? nieslychane - i Nato milczy? szok tu idzie nie o program ale o uczonych z Kielc!! uczony z Kielc - to jak z Mrozka troche jest no chyba ze Gwozdz - raczej Witkacy

Re: UJK Kielce

Słuchajcie, a jak wygladaja te testy na edukacje wczesnoszkolną z angielskim? i ciężko tam się dostać? Wystarczy matura podstawowa?

Re: UJK Kielce

czy nikt nie studiuje informacji naukowej i bibliotekoznawstwa???????? może jednak ktoś studiuje bardzo proszę o pomoc.

Re: UJK Kielce

UJK jest w porządku. Teraz uczelnia rozbudowuje się, budują nowe sale i laboratoria oraz nowa Bibliotekę. Jeśli chcecie zobaczyć to wejdźcie na przymierzsie.pl/projekty/projekt165.php

Re: UJK Kielce

Widziałem na stronie UJK, że są jeszcze wolne miejsca i zastanawiam się pomiędzy Zarządzaniem - rachunkowość a Ekonomią... możecie powiedzieć coświęcej o niech!

Re: UJK Kielce

Ja studiowałem jeszcze na Akademi. Uczelnia może być. Kilka lat temu trudno było sie dostać a żeby wylecieć trzeba było być naprawdę zdolnym

Re: UJK Kielce

mogę tyle powiedzieć że większość przedmiotów jest takich samych na obu kierunkach, polecam zarządzanko:)

Re: UJK Kielce

Witam! ja jestem aktualnie na drugim roku biologii. Co chciałabyś wiedzieć? chętnie oprowadzę "wirtualnie" ;)

Re: UJK Kielce

Hej:) Jeśli ktoś wie coś na temat kierónków biologia lub chemia na UJK to byłabym wdzięczna za info.

Re: UJK Kielce

bardzo proszę o pomoc. mam pytanie która specjalność jest najlepsza?? # biblioteki szkolne i publiczne # prasoznawstwo z elementami dziennikarstwa # zarządzanie informacją jeszcze raz bardzo proszę o odpowiedz

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ujk kielce