Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

W UK 4 tygodnia urlopu...,

czyli 20 dni roboczych,to podstawa . Ja mam 30 dni roboczych urlopu plus soboty i niedzieli ,co w sumie daje 6 tygodnie,a i tak uwazam,ze moglo byc wiecej. Malkontent,juz pisalem do ciebie,rzucaj to bagno .UK czeka na ciebie

Re: W UK 4 tygodnia urlopu...,

igor_uk napisał: > Malkontent,juz pisalem do ciebie,rzucaj to bagno .UK czeka na ciebie :-) Igor, dziękuję za zaproszenie, ale ja się tu nieźle urządziłem i urlop też mam europejski. :) -- "Tam nauczyciele w ogóle nie korzystają z podręczników! Tam ich po prostu nie ma

CIĄŻA-URLOP MACIERZNSKI/WYCHO.W PL , A POBYT W UK?

podciagam tyko dziecko pod wlasna karte europejskiego ubezpieczenia zdrowotnego? 3) czy jesli bede korzystala ze wszystkich swiadczen pieniaznych naleznych mi w PL tzn: urlopu macierzysnkiego i wychowawaczego, czy mojemu partnerowi naleza sie jakies benfity w UK z powodu posiadania dziecka? z tego co sie

gdzie w UK na urlop z niemowlakiem?

Zapewne poludnie ale czy macie sprawdzone miejsca gdzie mozna sie zatrzymac z 7-10-cio miesiecznym szkrabem? -- http://lb1f.lilypie.com/QMf5.png

Re: gdzie w UK na urlop z niemowlakiem?

Cala Cornwalia jest piekna. Polecam z czystym sumieniem www.haven.co.uk Bylismy z 10-cio miesieczna cora.

Urlop macierzyński w UK!

Czytam właśnie o urlopie macierzyńskim w UK i jestem przerażona, bo wychodzi na to, że mogę sobie pozwolić na zaledwie 6 tyg urlopu bo tylko ten okres jest w miarę normalnie płatny (90% pensji), po tym okresie dostanę zaledwie Ł117.18. Nie stać mnie będzie nawet na opłacenie czynszu! Nie wiem, czy

Urlop macierzyński w Uk

Czytam właśnie o urlopie macierzyńskim w UK i jestem przerażona, bo wychodzi na to, że mogę sobie pozwolić na zaledwie 6 tyg urlopu bo tylko ten okres jest w miarę normalnie płatny (90% pensji), po tym okresie dostanę zaledwie Ł117.18. Nie stać mnie będzie nawet na opłacenie czynszu! Nie wiem, czy

Re: Urlop macierzyński w UK!

no prosze... a Polki tak ciągle narzekaja, ze w Polsce tragedia i wogole, ze za granica takie dlugie urlopy macierzynskie i super socjal. A tu sie okazuje ze w porownaniu do tego co w UK to ja mam luksus. Ale faktycznie niefajnie tak sie dowiedziec pod koniec ciazy. Do autorki watku - nie denerwuj

Re: Urlop macierzyński w UK!

w ciaze zeby moc uzupelnic te dziure w dochodach, szczegolnie, ze u nas w domu to ja normalnie zarabiam wiecej. ale ja sie zawczasu orientowalam jak dzialaja urlop i zasilek macierzysnki w UK. -- Por las calles desiertas la unica reina es la soledad.

chore dziecko-urlop uk

Jak wyglada sprawa chorego dziecka i urlopu?czy w uk istnieje , tak jak w Pl urlop na opieke nad chorym dzieckiem? -- To kwakanie jest czasem miękkie, czasem bardziej skrzeczące. Ale występy wokalne nie są mocną stroną kaczorów

Urlop wychowawczy w Polsce i w UK

Witam. Mam pytanie w związku z urlopem wychowawczym. Przed ciążą pracowałam w firmie krawieckiej w Polsce, po porodzie poszłam na macierzyński. mam teraz szanse pójść na wychowawczy. pieniądze wypłaca MOPS tyle,że planujemy w przyszłym roku z mężem wyjazd na stałe do UK. Czy iść w Polsce na urlop

Re: urlop w Kanadzie

No wlasnie, myslimy tylko o Ontario, ale po 10 latach w UK i urlopie 5 moj maz ma nawet 8 tyg nie bedzie to latwa decyzja :)

Urlop wychowawczy w UK

Dziewczyny czy orientujecie sie czy w Uk jest wogole cos takiego jak urlop wychowawczy? Urodzilam corke w UK. Wczesniej nie pracowalam w UK a teraz wlasnie zaczelam prace. Ile ewentualnie musze przepracowac zeby isc na taki urlop wychowawczy. Niestety sytuacja mnie zmusza pracowac a nie mam z

Re: chore dziecko-urlop uk

Z tego, co sie orientuje, to w UK nie ma prawnie gwarantowanego urlopu platnego z racji choroby dziecka. Masz prawo do "dependants leave" ale to jest bezplatny urlop, mozesz tez wziac kilka dni ze swojej puli urlopowej (annual holiday). Tyle minimum prawne, ale wielu pracodawcow ma

Re: nowy minister

Dostanie urlop, pod warunkiem, że swoje ministerialne publikacje będzie współafiliował w UK.

Re: Urlop wychowawczy w Polsce i w UK

po pierwsze to w uk nie ma urlopu wychowawczego tylko sam macierzynski, ktory tobie nie przysluguje. z tego co wywnioskowalam z postu to radze Ci isc na wychowawczy w PL zanim tu przyjedziecie. -- Moja córeczka, moje szczęście Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr.

Re: Urlop wychowawczy w Polsce i w UK

Ja tez cie nie rozumiem:)Jestem obecnie na urlopie wychowawczym w Pl pracowałam i mi się należał(niepłatny)ale mieszkam w Uk.Mam go do 2010 i potem albo wrócę do polski do pracy albo się zwolnię.Jakbym w czasie wychowawczego zaszła w ciąże i urodziła dziecko podczas tegoż wychowawczego to mam

Re: BRYTYJSKIE OBYWATELSTWO - NOWA WERSJA PRZEWOD

Mąż pracuje 9 lat ciągłych w UK, więc u niego nie będzie raczej problemu. Jest Polakiem, dopiero będzie się starał o obywatelstwo. Ja pierwsze lata po przyjeździe do UK byłam na urlopie wychowawczym jeszcze z Polski. Potem rok przerwy w pracy, od 4 lat jestem samozatrudniona w UK. Wydaje mi się, że

Re: Jak przetrwać bezpłatny urlop macierzyńki?

Sa, pewnie nie jedna. Albo sie wtedy korzysta z zarobkow partnera albo z oszczednosci, poczynionych w wiekszosci przed urlopem macierzynskim. Raczej nikt ci nie napisze, ze przetrwal, bo karmil rodzine miloscia albo energia kosmiczna. -- Oszczedzamy na zakupach w internecie w UK

praca w UK a urlop wychowawczy w Polsce

wychowywaniem mojego synka. W zwiazku z tym mam pytanie: czy po powrocie do Polski bedzie mi przyslugiwal urlop wychowawczy? Z tego co sie orientuje to w UK nie ma urlopow wychowawczych. Jest tylko urlop macierzynski do 1 roku, ktorego postanowilam nie wykorzystywac w pelni. Czy po powrocie do Polski

urlop wychowawczy a praca w UK

WITAM PO RAZ PIERWSZY!!!!! Od kwietnia wraz z moją córunią planujemy dołączyć do tatusia w UK. oczywiście, że się boję ale z drugiej strony nie mogę się już doczekać. w związku z tym mam 2 pytankA: 1.czy będąc na urlopie wychowawczym, mogę podjąć legalną pracę w UK? 2.gdybym musiała jednak

Re: urlop wychowawczy a praca w UK

doswiadczeń: tez przyjechałam do UK na urlopie wychowawczym, podjełam prace po 3 tygodniach pobytu w UK, ale na poł etatu i faktycznie nie kolidowało to z opieka nad dzieckiem, poprostu wymienialiśmy sie z mężem, ja pracowałam wieczorami. Nie zgłaszałam tego nigdzie, przepracowałam prawie 1.5 roku, dalej

Re: Urlop macierzyński w UK!

A jeszcze dostaniesz "becikowe" 500F, child benefit 20F tygodniowo. Zawsze możesz wczesniej wrócić do pracy... choć to trudne,

Re: Urlop macierzyński w UK!

Nie rozumiem pytania. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10008;28/st/20091230/dt/5/k/25eb/preg.png

Re: Urlop macierzyński w UK!

Po nic. Tyle, że jak przestanę zarabiać, też ich nie dostanę. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10008;28/st/20091230/dt/5/k/25eb/preg.png

Re: Urlop macierzyński w Uk

Wygląda na to, że muszę zrobić to samo, ewentualnie pomyśleć o kredycie. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10008;28/st/20091230/dt/5/k/25eb/preg.png

Re: Urlop macierzyński w Uk

yadrall :) gratuluje :) dbaj o siebie i juniora i zycze zdrowej i spokojnej ciazy. -- Por las calles desiertas la unica reina es la soledad.

Re: Urlop macierzyński w UK!

przede wszystkim sprawdz co oferuje Twoja firma, u mnie jest 100% pensji przez 9 miesiecy. przysluguje kazdemu kto przejdzie 6- miesieczny okres probny.

Re: Urlop macierzyński w Uk

Mam nadzieję, że mój pracodawca coś takiego oferuje, bo inaczej będę miała cholernie ciężko. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10008;28/st/20091230/dt/5/k/25eb/preg.png

Re: Urlop macierzyński w UK!

nie 117 a 123f. poza tym np u mnie firmie pracodawca placi 90% przez 4 miesiace, potem 123/tyg:) ale ja pracuje w firmie juz 4 lata i takie sa zasady.

Re: Urlop macierzyński w Uk

NHS o mojej ciazy dowie sie dopiero w poniedzialek :) Pierwsze dwa miesiace spdzilam w PL gdzie bylam pod opieka mojego ginekologa i poradni patologi ciazy AMG-tam tez zostala zdiagnozowana cukrzyca i wprowadzona insulina. Wczoraj przylecialam do UK,bo moja ciaza zostala uznana za prawidlowa

Re: Urlop macierzyński w Uk

zawsze mozesz starac sie o housing benefit(biora pod uwagę bieżace zarobki) www.benefity.org.uk/housing_and_council_tax_benefit.htm sprawdz prosze w linku co potrzeba do złożenia wniosku.nie czekaj,im szybciej tym lepiej dla ciebie.powodzenia -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-29822.png

Re: Urlop macierzyński w Uk

Hmm, no wiesz, im więcej się zarabia tym więcej się wydaje. Więcej zarabiasz - masz większe mieszkanie, w lepszej dzielnicy, za które więcej płacisz itd... Urlop macierzyński będzie się dla mnie równał z utratą kilku - kilkunastu tysięcy funtów. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1

poród w UK, urlop macierzyński....

okresie probnym. Nie chcemy być z dala od siebie, dlatego decyduję się na ten wyjazd, niemniej szkoda mi trochę stracić te wszystkie świadczenie, które są mi zagwarantowane w Polsce. poza tym po urlopie macierzyńskim lub wychowawczym zawsze mogę tutaj w Polsce wrócić do pracy, - czy wyjazd do UK mi tego

Re: Urlop macierzyński w Uk

natina0 napisała: > uwierz że mozna doskonale > sobie radzić przy znacznie mniejszych zarobkach ale trzeba umieć i chcieć. natina0, ale nie o to chodzi, jak sobie swietnie poradzic przy mniejszych zarobkach ale jak sobie te zarobki poprawic;-)

Re: Urlop macierzyński w UK!

calkowicie sie zgadzam i dlatego musiałam wrocic do Polski bo tutaj są babcie ktore pomoga a ja pojde do pracy , wiem ze nie zarobie tyle co w UK ale stac mnie bedzie zeby dac dziecko do przedszkola pozniej jakos damy rade jak to mowi moj maz ale bardzo sie ciesze ze wrocilam i rodzilam w

Re: Urlop macierzyński w Uk

Dziekuje :) Jak narazie wszystko jest super-poza cukrzyca,ktora sie ujawnila,ale dzieki insulinie jest caly czas dobrze i am nadzieje,ze tak zostanie do konca. I akurat dla mnie urlop macierzynski to sama radosc,choc mamy kredyt do splacania i finansowo tez moze byc srednio- trudno

Re: Urlop macierzyński w Uk

no to trzymam kciuki :) a powiedz, NHS troszcza sie o ciebie tym razem? bo cos mi sie kojarzy, ze bylas wczesniej troche rozgoryczona standardem opieki...? -- Por las calles desiertas la unica reina es la soledad.

Re: Urlop macierzyński w UK!

sueellen napisała: > Okazuje się, że jeśli w Wielkiej Brytanii zarabia się normalnie (dostaję ok 200 > 0 > GBP na miesiąc, co nie jest jeszcze luksusem ale przyzwoitą pensją), od państwa > nie należy się NIC. Ale czemu Cie to dziwi? Nie rozumiem. Skoro przyzwoicie zarabiasz to

Re: Urlop macierzyński w Uk

tak właśnie jest, z tym że od kwietnia to suma 123.06 tygodniowo przez ostatnie 33 tygodnie. Sprawdź czy w Twoim zakładzie pracy oprócz SMP dają też jakieś dodatki - np tam gdzie ja pracuję jeśli ma się wystarczająco długo pracowało, to się dostaje 8 tyg normalnej pensji, potem 18tyg pół pensj

Re: Urlop macierzyński w UK!

mozesz sie jeszcze starac o working tax kredyt, jesli jestes samotnie wychowujaca matka to bedzie on wysoki + dom z councilhausu gdzie czynsz jest znacznie nizszy niz normalnie + doplate do rachunkow. -- http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/8113.png

Re: Urlop macierzyński w UK!

Niestety, ale z tego co sie orientuje to tak wlasnie jest. 117 funtow tygodniowo i 90 procent przez pierwsze 6 tyg. Moze mozesz starac sie o inne benefity np. house benefit. Nie orientuje sie za bardzo w tym temacie, bo spodziewam sie pierwszego dziecka. Jeszcze wielu rzeczy musze sie dowiedziec

coś o urlopach wypoczynkowych w UK...

Witam, Czy ktoś z Was orientuje się po jakim czasie przysługuje urlop w UK? gdzieś przeczytałam że po pierwszym przepracowanym dniu, ale niedawno doszły mnie słuchy ze po 3 m-cach..:/ jak to w końcu jest? dziękuję za ewentualne podpowiedzi pozdrawiam:)

Re: Urlop macierzyński w UK!

Ja rozumiem,ze ojciec dziecka jest po to by wspolpracowac w utrzymaniu dziecka,a nie matki,ale z drugiej strony gdy sie oddaje dziecko komus pod opieke to sie mu za to placi. No,chyba,ze ojciec dziecka bedzie sie zajmowal rowno polowe czasu potomkiem tak bys Ty juz w 6 tyg po urodzeniu mogla wro

Re: Urlop macierzyński w Uk

> cieszy mnie to niezmiernie. Gdyby nie to, nie wiem co bym zrobila! > po tej Twojej wypowiedzi ja nie mam wątpliwości-skończyłabyś pod mostem! Skoro taka mądra jesteś i wszytko wiesz najlepiej to PO CO się pytasz???Co chcesz usłyszeć?Że dużo zarabiasz,że ktoś Ci zazdrości czy co?Chcesz się

Re: Urlop macierzyński w Uk

sueellen, dla mnie tez. i wlasnie dlatego od jakiegos roku na niego odkladalam, zeby tych kilkunastu tak nie poczuc. poza tym kredyt hipoteczny trzeba wciaz placic, banku nie interesuje, czy zarabiam normalnie, czy akurat jestem na glodowym macierzynskim. wlasnie dlatego tak wazne bylo, zeby dob

Re: Urlop macierzyński w UK!

przez pierwsze 6 tygodni dostajesz 90% wyplaty lub jesli jest nizsza niz 120 f to 122 ( w przyblizeniu), potem przez kolejne 26 tygodni (albo 29 nie pamietam juz) okolo 120 f tygodniowo. jesli nie kwalifikujesz sie to tego aby dostac macierzynskie od swojego pracodawcy, wtedy dostaniesz je od pa

Re: Urlop macierzyński w UK!

Mam nadzieję, że mój pracodawca też coś takiego wymyślił. Wiem, że mi opłaca prywatne ubezpieczenie medyczne, bo to mam w umowie, ale o maternity leave nie ma ani słowa. Jutro postaram się coś wyszperać w intranecie, ale na razie tak mi ciśnienie skoczyło, że łoj! -- http://tickers.TickerFactory.c

znalezienie pracy a wypowiedzenie

Witam, Czy ktos znalazł się w takiej sytuacji,że wziął urlop, żeby pojechać do UK szukać pracy? Najbardziej mnie interesuje, co zrobić jak uda mi się ją znaleźć?

Re: Urlop macierzyński w UK!

"becikowego" nie dostanie,bo penie za duzo zarabia (znaczy normalnie zarabia,bo do tego,zeby dostac to 500f to w zasadzie trzeba byc juz wczesniej na benefitach). Tyle,ze jezeli jest w 10tc to jeszcze ma czas na uzbieranie kasy. Ja wlasnie jutro wracam ze zwolnienia do pracy-wlsnie po

Re: Urlop macierzyński w UK!

Obawiam się, że przy moich zarobkach nic nie dostanę. Najlepiej chyba siedzieć i pier...eć, iść na bezrobocie. Wtedy dostanie się wszystko i dom i rachunki będą popłacone... Człowiek pracuje jak głupi, płaci wysokie podatki i okazuje się, że na nic nie może liczyć bo wszytko idzie na tych, co się ob

Re: Urlop macierzyński w Uk

oczywiście że zawsze jest niepokój o przyszłość ale > myślę że kiedy pojawi się dzidzia wiele rzeczy się przewartościuje w Twoim życi > u > i priorytety całkowicie się zmienią. Jesc musisz dalej, czynsz i kredyt splacac niezaleznie od priorytrtow... Zastanawiam sie jak to jest mozliwe ki

Re: Urlop macierzyński w Uk

my oboje z mężem zarabiamy po 20.000 rocznie,w tej chwili nie mamy żadnych oszczędności bo dopiero co poczyniliśmy inwestycje,w Polsce spłacamy kredyt na mieszkanie,jestem w ciąży.oczywiście że zawsze jest niepokój o przyszłość ale myślę że kiedy pojawi się dzidzia wiele rzeczy się przewartościuje w

Re: Urlop macierzyński w UK!

Okazuje się, że jeśli w Wielkiej Brytanii zarabia się normalnie (dostaję ok 2000 GBP na miesiąc, co nie jest jeszcze luksusem ale przyzwoitą pensją), od państwa nie należy się NIC. Urlop macierzyński - dostaje się śmieszne pieniądze, za które nawet nie byłabym w stanie opłacić połowy czynszu

Re: praca podczas urlopu macierzynskiego w uk

Mozesz przerwac macierzynski i isc do pracy,ale wtedy tracisz zasilek macierzynski. Nie ma mozliwosci dostawac zasilek i pracowac- jest jedynie mozliwosc wziecia (chyba) 10 dni pracy u swojego pracodawcy-ma to pomoc mlodej mamie powrot do pracy po urlopie macierznskim. -- http://lb1f

praca podczas urlopu macierzynskiego w uk

Witam!! ?Mam takie pytania: 1. Czy mozna podjac prace w trakcie urlopu macierzynskiego u innego pracodawcy niz wyplacajacy ten zasilek?? 2. Czy mozna stracic zasilek macierzynski jesli sie podejmie prac?? Prosze o odpowiedzi.

Ty przsadzasz

Umowa cywilno-prawna to kontrakt o dzieło a nie zatrudnienie w wymiarze godzin zatem nie ma urlopu. Ty wynajmujac prywatnego hydraulika też nie dajesz mu płatnego urlopu. Płacisz mu za usługę. Nie widzę problemu również z samozatrudnionymi. Kto twoim zdaniem miałby zapłacić im za urlop? To, że

Re: nie nadaza z przewozem

O, perspektywa spędzenia połowy urlopu w korkach na pewno zachęci wszystkich wahających się z decyzją w sprawie przyjazdu ;-> www.segodnya.ua/regions/krym/Turisty-avtolyubiteli-v-Krymu-stoyat-v-probkah-po-neskolko-dney--453965.html -- Słowo o wyprawie Igora (na polskie fora ;) forum

Re: urlop w Kanadzie

Tez sie zapytam, po co? Wyobrazenia o Kanadzie to jedno, rzeczywitosc to drugie. magdal-ena78 napisała: > No wlasnie, myslimy tylko o Ontario, ale po 10 latach w UK i urlopie 5 moj maz > ma nawet 8 tyg nie bedzie to latwa decyzja :)

Jest akcja, jest reakcja ;->

Michał Kacewicz ‏@MKacewicz W Rosji kwitnie biznes: załatwianie lewych papierów potwierdzających urlop spędzony na Krymie. Popularne zwł.wśrod urzędników i mundurowych -- Słowo o wyprawie Igora (na polskie fora ;) forum.gazeta.pl/forum/w,654,123633604,123633604,troll_igor_uk_i_jego_zamachujki_i_zamachocipki.html

Re: Gdzie na wakacje? piaszczysta plaza UK?

Espionka masz racje. My tylko raz spedzalismy urlop w UK, pojechalismy do Kornwalii i byl JEDEN dzien gdy mozna bylo wyjsc na spokojny i mily spacer (nie mowiac o kapaniu czy plaxowaniu). Ale i tak warto wiedziec gdzie sa piaszczyste plaze nawet aby wyskoczyc na weekend czy jeden dzien (od nas 2

Re: Gdzie na wakacje? piaszczysta plaza UK?

a nie odstrasza Was pogoda w UK? Trzy razy bylam tu na dluzszym urlopie i raz nie trafilam z pogoda. Nad oceanem bylo tak zimno ze chodzilismy w rekawiczkach. Znajoma Angielka co roku w Walii i 2 lata temu lalo przez 2 tygodnie, za duza loteria i chociaz nie lubie upalow to brak mi cieplych

Re: poród w UK, urlop macierzyński....

skonczyło przeszłam na urlop wypoczynkowy zostawiając przed wyjazdem mojej szefowej druki urlopowe z moim podpisem. Po urodzeniu dziecka w UK najpierw zarejestrowałam je w angielskim urzędzie, gdy dostałam akt urodzenia wysłałam go do Polski i dalej juz moja teściowa zaniosła najpierw do tłumacza

sad pracy w Anglii, sprawa urlopu, UK, Szkocji

Nie jesteśmy doradczami prawnymi więc proszę potraktować poniższe wyłącznie poglądowo. Co do zasady, ekwiwalent za urlop należy się w kwocie obliczanej wg standardowych godzin pracy. W przypadku pracowników. którzy nie mają standardowych godzin pracy, obliczana jest na podstawie liczby dni

Re: narzekasz jak Ci zle? Przeczytaj

Mnie rowniez przerazila ta historia. Cowiecej tacy ludzie, o takich przekonaniach zyja tutaj wsrod nas. Oczywiscie nie moga tutaj kamienowac otwarcie, ale od czasu do czasu czyta sie o morderstwach pakistanskich kobiet w imie obrony honoru rodziny, albo w Uk, albo na przymusowym urlopie w

Re: Ciąża w Anglii/poród i macierzynski w Polsce

to chyba Twój najmniejszy problem, mieć konto angielskie i przelewać sobie na polskie, ważne, żeby należał Ci się płatny urlop macierzyński w UK

Re: Ile urlopu sie nalezy?

Ja kiedys pracowalam na takich zasadach I urlop nalezy Ci sie na podstawie przepracowanych godzin. W tej sytuacji nie dostaniesz urlopu na "zas", tylko dopiero po przepracowaniu godzin. www.acas.org.uk/index.aspx?articleid=1461 -- Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr. fotoforum

Re: Co sie oplaca, employed czy self employed?

W koszty moglabym wliczyc travelke ok £500 rocznie, ubranie robocze, o ile mozna, obuwie robocze i koniec, wiec niewiele. Nie zamierzam brac kredytow w najblizszej przyszlosci. Pracodawca wolalby, zebym byla self employed, ale jest w stanie mnie zatrudnic. Urlop bede miala wtedy, gdy moja

Kontrakty zero godzin w UK

Slyszeliscie o tym? Nie masz zapewnionej ilosci godzin, nieplatny urlop, chorobowe, macierzynski, zero skladek na emeryture... Z takich kontraktow korzystaja juz m.in.Boots, NHS, Izba Lordow, Sports Direct, KFC, Burger King i inne.., Istna porazka... UK schodzi na psy...

nie ma takiej ustawy

wymiar urlopu zależy od pracodawcy i pracownika. To kwestia umowy a nie ustawy. ja teraz mam 3 tygodnie urlopu płatnego, 5 płatnych dni chorobowych, 2 płatne dni osobiste i 6 płatnych świąt federalnych. Razem 28 dni. -- Rosja swoj Imperium budowala na innych zasadach,ona nie podbijala kolejne

urlop "macierzynski" dla tatusiow w UK

Czy moj maz, ktory pracuje od kilku lat w UK, ale dla obecnego pracodawcy od kilku miesiecy, ma jakies szanse aby dostac jakies wolne jak za niespelna miesiac urodzi nam sie baby. Wiem, ze sa jakies dwutygodniowe urlopy dla tatusiow, ale do konca nie rozumiem na jakich zasadach sa przyznawane

Re: Darek,odwaze sie zapytac Ciebie :-)

igor_uk napisał: > Tylko za to kochasz Rosje? Igor, w tym przypadku kocham znaczy lubie, w angielskim wyrazamy sie tak samo. A ja lubie USA za to ,ze mnie stac na urlop i jechac tam gdzie dusz zapragnie !

co po urlopie macierzynskim w UK

Moja kolezanka ma udokumentowana ciaglosc 4 lat pracy w UK.Zostala zwolniona z pracy w 5 miesiacu ciazy 6.02.08 (sprawa w sadzie o przywrocenie statusu pracownika), pobierala jobseekers allowance od 10.04.08. Od 6.04.08 zaczela pobierac macierzynski az do 3.01.08. Obecnie skonczyl sie

URLOP WYCH. a wyjazd do legalnej pracy w UK ? help

Witam, kochane babeczki, prosze o pomoc od maja 04 przez 2 lata będę na płatnym urlopie wychowawczym. W paźdzerniku mam zamiar lecieć do UK na stałe i tam zamieszkać i pracować. OCzywiście wszytsko legalnie. Pomóżcie mi proszę, co i jak muszę pozgłaszać by wszystko miało ręce i nogi ? pozdr

Urlop w Polsce po powrocie z UK

Witam! Czy ktoś z Was orientuje się czy czas przepracowany w Wielkiej Brytanii, dla agencji pośrednictwa pracy, w Polsce wliczany jest do stażu pracy za który przysługuje urlop? Z góry dziękuje i pozdrawiam Michał

Zasilek w UK (JSA) a urlop w PL

Witajcie! Pobieram zasilek w UK, mam bilet do Polski na 15 grudnia. Planuje wrocic kolo 5 stycznia. Jak wyglada sprawa zasilku? Akurat wtedy gdy bede w PL wypada mi sie stawic do job Centre...

Re: poleci ktoś pieluchy jednorazowe?

Wiem o jaki zapach Ci chodzi, taki zapach mialy pieluchy ktorych uzywalismy w pl na urlopie. Pampersy active fit produkowane w uk sa bezzapachowe -- Tobą oddycham A gdybyś nie istniała... AVE

Re: Arketis

Lucynko ja mam swojego lekarza w UK i mi przpisuje esitalopram,ale ostatnio rozmawialismy na temat paroxetyny, bo jak pisalam pomimo duzej daki escitalopramu,czuje sie niedobrze. Nie zdazylam juz pojsc do przychodni bo mialam bilet to Polski,jestem na urlopie, to moglabym sobie brac powoli i

Re: Zasilek w UK (JSA) a urlop w PL

Z tego co pamiętam sprzed roku to niema przeproś, zabiorą Ci zasiłek, chyba że dasz im jakieś wiarygodne usprawiedliwienie. Dowiedz się np dzwoniąc, powiedz o co chodzi; nikt nie będzie wiedział,że to Ty.

Re: nowy minister

Dala takie pytanie praktyczne, jak zostajesz ministrem w polsce to co się dzieje z twoją pozycją na uczelni w UK. Dostajesz urlop, czy musisz zrezygnować, jak się rozwiązuje takie sprawy, bom ciekaw. Może ktoś wie?

Podjęcie pracy w UK w biurze - 10 pytań

.5 godzinny tydzień pracy rozumiany jest jako praca 7.5 godzin dziennie? 6. Czy 28 dni urlopu przysługują każdemu kto ma stałą umowę o pracę, bez względu na jakiekolwiek inne czynniki? 7. Co oznacza (i co oznacza w praktyce dla Polaka) contributory pension scheme w wysokości do 5% ? 8. Czy w UK muszę

Re: Zasilek w UK (JSA) a urlop w PL

Niestety nie ma że boli - jak się nie stawisz w Job Centre to JSA zostanie wstrzymany. Jak nazwa mówi jest to zasiłek dla poszukujących pracy i masz aktywnie roboty szukać na wyspach a nie w Polsce siedzieć - za to nie płacą. Jedyne wyjście to powiadomić Job Centre o planowanym wyjeździe ale bardzo

Re: Data pierwszego scanu?

O ile wiem w moim szpitalu datuja ciaze wczesniej tylko wtedy, jesli sa ku temu jakies przeslanki natury medycznej, tym bardziej ze normalnie czas oczekiwania to ok 2-3 tygodnie (sa oczywiscie miejsca na nagle przypadki). Wyjazd na urlop raczej sie do nich nie zalicza niestety. Pozostaje opcja

płatny urlop Anglia Irlandia UK

Po 12 miesiacach przysługują 4 tygodnie płatnego urlopu. -- Witold Wrodarczyk - www.jobland.pl Odpowiedzi na inne, najczęściej zadawane pytania: www.jobland.pl/aktualnosci/akt.php?id=296

Re: Maternity Leave

www.gov.uk/maternity-pay-leave/overview Kazdy zatrudniony jest upowazniony do otrzymania urlopu macierzynskiego. Natomiast to nie oznacza ze bedzie on platny.

Żadnych "polskich najemników" pewnie nie ma; ale..

mundurach bez naszywek, kupionych w "łachach na kilogramy", rozrabiające w ramach "urlopu" w kraju jakby ościennym. forum.gazeta.pl/forum/w,50,150920481,150922555,Re_Moralnie_lepsi_od_Putina_.html -- Słowo o wyprawie Igora (na polskie fora ;) forum.gazeta.pl/forum/w,654

Re: chore dziecko-urlop uk

Dyskusja na ten temat byla na innym forum: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37418&w=45518945&a=45518945

Re: Data pierwszego scanu?

wyslana do poloznych tego samego dnia, lub nastepnego w zaleznosci od sytuacji typu urlopy, ilosc skierowan itp. (moze byc po weekendzie). Polozne maja w teorii czas na zabukowanie pacjetki (pierwsza wizyta) do 11t6d, w praktyce zalezy od workload. Na pierwszym spotkaniu polozna wypelnia karte na USG

przesadzasz wasyl

nowinę o braku płatnych urlopów i sanatoriów. gdzie tak jest? odpowiadam: W Chinach, które tak tu wszyscy chwalą. -- Rosja swoj Imperium budowala na innych zasadach,ona nie podbijala kolejne Narody miloitarnie,a tylko ich wchlaniala pokojowo . Autor: igor-uk

podwójne opodatkowanie Polska- UK

pracowalam a jadac do UK wzielam urlop bezplatny ktory skonczyl sie w lipcu wraz z rozwiazaniem umowy o prace w Polsce. W Polsce jestem nadal zameldowana.

Re: ktoś poleci firmę do przeprowadzki pl->uk

Podkocem, bedac teraz na urlopie na Costa del Sol widzialam sporo reklam dotyczacych przewozow z UK do ES. Moze sprawdz angielskie fora? A taz poza tym - juz z druga coreczka w ramionach?

Re: Zostawianie książek

Nie tylko Niemcy i nie tylko w hotelach. Goscie zostawiaja ksiazki, ktore przywiezli ze soba na urlop, a ktorych nie chca/nie moga zabrac z powrotem. Przewaznie sa to jednorazowe czytadla, ale nie zawsze. Jesli turysta kupi zawrote ilosci pamiatek i ubran, to potem miejsca w walizce brakuje i cos

Re: Nie ma znaczenia, jaki to urlop:

> np. w UK jest płatny 90% (a nie 100 :> i nie zapieraj się, że twój pracodaw > ca tak płaci, bo jest to nieprawda), A co Ty wiesz o moim pracodawcy?? > Nie mieszaj urlopów na dziecko w UK z urlopami na dziecko w Polsce, bo robisz j > eden wielki bajzel i dziewczyny się gubią

Zdjęcia - urlop w uk