wibrator

wibrator (erotyka),
wibrator (muzyka),
wibrator do betonu,
wibrator (elektronika)
wibrator (geofizyka)

... czytaj więcej o wibrator na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Wibrator

Ja natomiast zrobiłem prezent żonie i zamówiłem taki oto wibrator: fonita.pl/sklep/wibratory-i-masazery/wibratory/lelo/soraya-black Prezent trafiony, lubię patrzeć jak się nim zabawia ;)

Wibrator

Mimo wszystko jest w tym jakieś światełko w tunelu, skoro na sugestię o wibratorze ze strony seksuologa nie zareagowałaś świętym oburzeniem i trzaśnięciem drzwiami, z "no chyba pan żartuje !!" na ustach :)

Re: jaki wybrac wibrator???

Ja wybrałam wibrator ze sklepu erotycznego www.worldoferotic.pl jest duży wybór i bardzo dokładne opisy akcesoriów :) polecam i pozdrawiam :)

Re: jaki wybrac wibrator???

Poczytaj i porównaj sobie wibratory na porownaniewibratorow.pl Znajdziesz coś dla siebie ;)

Re: Pierwszy wibrator

Jak będę miała trochę więcej pieniędzy w zanadrzu, to też w końcu kupię sobie wibrator.

Wibrator

Powiedzcie mi co sądzicie o używaniu wibratorów. My z moim ukochanym mężusiem zdecydowaliśmy się na zakup takiej zabawki i powiem szczerze strzał w 10 Ja jestem szczęśliwą nabywczynią tego amantis.pl/pl/c/Dla-par/17 a wy coś używacie?. Ja jestem ciekawa nowych wyzwan i z chęcią poczytam o waszych

Re: Wibrator

Ja też kupowałem w tym sklepie, ale bieliznę dla żony. Sklep mogę polecić, ale na wibratorach się nie znam ;)

Re: Wibrator wskazał drogę

rekreativa napisała: > No tak, bo między wibratorem a super robotem wyglądającym do złudzenia jak > CZŁOWIEK nie ma żadnej różnicy... Wibratory mają kształt falliczny. Zbędna część została po prostu pominięta.

Re: jaki wibrator najlepszy?

Mój ulubiony wibrator to zdecydowanie króliczek! fonita.pl/artykuly/wibratory-kroliczki Dają naprawdę sporo przyjemności :) Taką zabawkę dostałam na wieczór panieński, muszę przyznać, że prezent jak najbardziej trafiony!

Re: jaki wibrator najlepszy?

Witam, Faktycznie niby każdy się śmieje, a nie jeden chowa go aktualnie w szafie :) W każdym razie od czasu do czasu warto wymienić swój wibrator na nowszy model, polecam zajrzeć tutaj: erotycznefantazje.pl

Re: Wibrator wskazał drogę

Ja wibratora nie posiadam. I co? Zatkało kakało? -- "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. " M. Twain

Ekslukzywne wibratory marki Swan

Zapraszamy Panie do sklepu erotycznego online. Proponujemy ekskluzywne wibrator marki Swan. Erotic Revolution Shop

Re: Wibrator wskazał drogę

rekreativa napisała: > Największe marzenie mężczyzny - bezwolny robot bez uczuć, którego można trzymać w szafie... Przepraszam, a gdzie Ty trzymasz wibrator ? W szufladzie?

Re: jaki wybrac wibrator???

Tekst linka tutaj fajnie odpowiadają na to pytanie Polecam! worldoferotic.pl/jak-wybrac-wibrator-inf-36.html

Re: jaki wybrac wibrator???

tutaj fajnie odpowiadają na to pytanie Polecam! Tekst linka worldoferotic.pl/jak-wybrac-wibrator-inf-36.html

Re: Wibrator wskazał drogę

lybbla napisał: > rekreativa napisała: > > > No tak, bo między wibratorem a super robotem wyglądającym do złudzenia jak > > CZŁOWIEK nie ma żadnej różnicy... > > Wibratory mają kształt falliczny. Zbędna część została po prostu pominięta. Bingo. Poza tym: - kupujesz

Re: Wibrator wskazał drogę

To było a propos wypowiedzi w temacie wibratorów "Sa zatem we wszystkich aspektach lepsze od oryginału." Natomiast android faktycznie mógłby być sporą konkurencją, to mnie akurat nie dziwi.

Re: Wibrator wskazał drogę

No tak, bo między wibratorem a super robotem wyglądającym do złudzenia jak CZŁOWIEK nie ma żadnej różnicy... -- "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. " M. Twain

Re: Wibrator wskazał drogę

Wibrator nie pachnie (mówię tu o zapachu mężczyzny, więc spryskanie go męską wodą odpada) nie gada sprośnych słówek, nie pocałuje w usta ani niczym nie zaskoczy. To ja już wolę żywego faceta ze wszystkimi jego fizjologicznymi i psychologicznymi przypadłościami.

Wibratory

Przed chwilą oglądałam wibratory ;) to mogłaby być ciekawa przygoda od czasu do czasu ;);) rzeczywiscie są dość intrygujące

Re: Wibrator

Ja też mam wibrator z sexgadzet.pl :) Kupiłam tam też bieliznę. Fajny sklep! Co do wibratorów dla par - koleżanka kupiła na Walentynki - taka niespodzianka na wieczór, i ma mi dać znać, jak to działa, i czy jest fajnie. Jak się dowiem, to napiszę :)

Re: Wibrator wskazał drogę

sea.sea napisała: > Wibrator nie pachnie (mówię tu o zapachu mężczyzny, więc spryskanie go męską wodą odpada) nie gada sprośnych słówek, nie pocałuje w usta ani niczym nie zaskoczy. To ja już wolę żywego faceta ze wszystkimi jego fizjologicznymi i psychologicznymi przypadłościami. Ja

Wibrator wskazał drogę

mozesz kupić juz dzisiaj. > Będziesz mógł dymać tego swojego eterycznego fembota przez cholerną wieczność. Tylko zastanawiam się, czy to czasem nie są wrota piekła na Ziemi. Przesadzasz.. Żaden wynalazek nie będzie tak znamienny w skutkach jak gwarantujacy (wielokrotny?) orgazm wibrator.

Re: Wibrator....

kurde a niby mam bujną wyobraźnię ale za cholerę nie wiem, jak Ty się chcesz kontaktować międzyludzko, za pomocą wibratora :D :D :D 1zorro-bis napisał: > ale dlaczego?!:D > Taki przyrzadzik moglby wiele dam ze stresu wyleczyc.....:D > I sluzylby rowniez do kontaktow. Miedzyludzkich

Re: Wibrator....

:D:D:D:D:D No wiezisz Karen......i to jest O.K! Ale som tez takie istoty co to cale noce spac nie mogom. I w takim wypadku taki ....WIBRATOR to bylby niezly prezent! Pod ....choinke?:D:D:D .karen napisała: > Nie znam się na tych sztucznych zabawkach i dziękować Matce Naturze, mam natura >

Re: Wibrator wskazał drogę

opcja , czyli facet + nieludzki wibrator juz istnieje i nie słyszałem krytyki ze strony kobiet.

Re: wibrator ale jaki?:)

Fajne wibratory znajdziesz na kinky winky! świetny sklep internetowy, strona zrobiona ze smakiem z daleka nie widać że siedzisz na stronie sex shopu ;)

Re: wibrator ale jaki?:)

Wybór wibratora jest dość indywidualna sprawą. Osobiście posiadam taki www.kinkywinky.pl/akcesoria-erotyczne/wibratory/bcute-classic-pearl-turkus.html , chyba najważniejsze, żeby taki sprzęt był dobry jakościowo, nie podrażniał itp.

Wibrator....

kiedys sie nim Palikot chwalil. Czy mozna komus kupic w prezencie?:D:D:D echtlustig.com/4055/warum-es-maenner-auf-diesem-planeten-gibt -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: jaki wybrac wibrator???

W sklepie internetowym kinky winky znajdziesz bardzo fajne wibratory, strona jest dyskretna i w ogóle nie wygląda to z boku jakbyś oglądała stronę sexshopu ;)

Re: jaki wibrator najlepszy?

Też sprawiłam sobie wibrator:) Uważam, że wszystkiego trzeba próbować:) Można znaleźc kilka inspiracji na www.worldoferotic.pl ja tam własnie kupiłam:) Pozdrawiam:)

Re: wibrator ale jaki?:) Najlepszy tani!

nie tylko wibratory mają fajne ja sobie cenie zakupione kulki gejszy. Kinky winky mają też bardzo fajną i dyskretną przesyłkę zamówionych produktów ;)

Re: wibrator ale jaki?:)

Posiadam wibrator firmy odeco o delikatnie falistej powierzchni doskonale się sprawdza http://www.youtube.com/watch?v=wU2uNO2heFQ Zaspokaja mnie w 100%

Re: Kup jej wibrator

marek.zak1 napisał: > I tu Bianka widze przyszłość. Wibratory i lalki-bzykalki, o buzi i figurze robi > onej na zamówienie. Mozesz rozwinac ta mysl marku?

Re: Kup jej wibrator

I tu Bianka widze przyszłość. Wibratory i lalki-bzykalki, o buzi i figurze robionej na zamówienie. Już opowiadanie, zainspirowane postem Bitch jest gotowe. Czekam na odpowiedni konkurs. Temat orgazmu umrze śmiercia naturalną.

Re: Wibrator

Ja też mam - kupiłam swój wibrator na www.sexgadzet.pl i bardzo lubię go używać, ale tak jak jjennyy wolę z moim chłopakiem niż sama! Widziałam w tym sex shopie też takie wibratory dla par i chcemy sobie teraz taki kupić. Podobno nosi się go podczas stosunku!

Re: Kup jej wibrator

hello-kitty2 napisała: > A ja bym jej kupila na prezent wibrator (taki jak ma Bianka, bo ja sie nie znam > ) i obserwowala co sie bedzie dzialo? Dzieki wibratorowi mozna by ja bylo rozgr > yzc tylko by trzeba zainstalowac kamerke. Rozmowy były na ten temat, od daaaawna... Kilkakrotnie

Re: Kup jej wibrator

rekreativa napisała: > "Dzieki wibratorowi mozna by ja bylo rozgryzc tylko by trzeba zainstalowac kame > rke. Czy sie wezmie za niego czy nie? " > > Ha, ha, Ty, kitty, to normalnie Rutkowski w spódnicy jesteś :D Wiesz ja sledze historie Bianki :-) Bez kamerki tez by dalo

Re: Kup jej wibrator

"Dzieki wibratorowi mozna by ja bylo rozgryzc tylko by trzeba zainstalowac kamerke. Czy sie wezmie za niego czy nie? " Ha, ha, Ty, kitty, to normalnie Rutkowski w spódnicy jesteś :D -- Często pro­wadzę z sobą długie roz­mo­wy i jes­tem przy tym tak mądry, że cza

Re: Kup jej wibrator

przyspieszyć rozstanie. A ja bym jej kupila na prezent wibrator (taki jak ma Bianka, bo ja sie nie znam) i obserwowala co sie bedzie dzialo? Dzieki wibratorowi mozna by ja bylo rozgryzc tylko by trzeba zainstalowac kamerke. Czy sie wezmie za niego czy nie? Jesli sie nie wezmie za niego to przyczyna na pewno

Re: Kup jej wibrator

hello-kitty2 napisała: > A ja bym jej kupila na prezent wibrator (taki jak ma Bianka, bo ja sie nie znam > ) i obserwowala co sie bedzie dzialo? Dzieki wibratorowi mozna by ja bylo rozgr > yzc tylko by trzeba zainstalowac kamerke. Czy sie wezmie za niego czy nie? Jesl > i sie nie

Re: Kup jej wibrator

sabat.77 napisał: > Ale Bianka sie sprawa interesowala, byla proaktywna w tej kwestii. I sama sobie > kupila. No jak ja maz porzucil to sie zainteresowala. Dlatego musiala sie zdobyc na wiecej: ruszyc dupsko, isc do seksuologa, kupic wibrator, zaplacic. A w przypadku Twojej zony to tylko

Re: Mój pierwszy wibrator!!!!!!!!!!!

My też mamy taki zwykły wibrator , który kupiliśmy tak bardziej dla jaj, ale teraz to coraz częściej go używamy wspólnie i nawet nie podejrzewaliśmy, że będzie taka fajna "zabawa".

Re: jaki wibrator polecacie??

Pulsator jest świetny! Trzymałam w rękach na targach w Niemczech, ale jest baardzo drogi - wszędzie kosztuje ponad 600 zł! Ja mam taki tani wibrator za ok 100 zł i sprawdza się rewelacyjnie . Ja mam ten pierwzy w trzeciej linijce wibratorów. Jak kogoś stać, to może wydać kilkaset zł na wibrator

Re: Kup jej wibrator

ci na coś takiego pozwolę !". Potem było, że nie, bo jest drogi i s > ą inne wydatki na uwadze, istotniejsze. Wreszcie padło coś w stylu, że przecież > jeśli jej będzie dobrze z wibratorem, to ja bym nie był potrzebny, więc lepiej > żebym nie kupował. Generalnie "

Re: Wibrator

Ja także kupiłem na sexgadzet.pl na razie tylko bieliznę. Wszystko było ok, bielizna ładna w ładnym opakowaniu, więc super na prezent. Teraz mam na oku coś bardziej zaawansowanego ;)

A może by tak pani poseł P wysłać wibratory?

Ta pani takim ognistym temperamentem dysponuje, że być może ma to związek z niezaspokojeniem, a więc jak by dostała z kilka tysięcy wibratorów....

Re: Gdzie kupić wibrator???

Polecam www.sexgadzet.pl - bardzo przyjemny sklep erotyczny. Mają bardzo dużo dobrych wibratorów, a i tanie się znajdą. Ja kupiłam wibrator LELO - dość drogi, ale akurat był w promocji, no i uważam, że jest wart swojej ceny!

Re: Wibrator

Wiele takich gadżetów można kupić w sklepie www.erotycznefantazje.pl/ ale ja raczej myślałam ze to kobiety je kupują sobie, a nie mężowie zonom :)

Re: jaki wibrator najlepszy?

Moim zdaniem dla każdej kobiety będzie odpowiednie coś innego ;) Sama ostatnio muszę przyznać, że zamówiłam sobie wibrator -mój mąż wyjechał za granicę do pracy i jakoś musiałam sobie radzić :D Z uwagi na to, że ważna była dla mnie dyskretność zamówiłam przesyłkę przez internet, konkretnie w tym

Re: A może by tak pani poseł P wysłać wibratory?

1zzarda napisał(a): > Ta pani takim ognistym temperamentem dysponuje, że być może ma to związek z nie > zaspokojeniem, a więc jak by dostała z kilka tysięcy wibratorów.... Bartoszewskiemu też ?

Re: jaki wibrator najlepszy?

Może jej zapytasz? kayden-kross.pl/ co ale co.. ale ona ma chyba największe doświadczenie w tego typu sprawach, z tego co wyczytałem to ma kolekcje 100 wibratorów, coś niesamowitego !

Re: A może by tak pani poseł P wysłać wibratory?

wiosnaludzikow napisał: > 1zzarda napisał(a): > > > Ta pani takim ognistym temperamentem dysponuje, że być może ma to związek > z nie > > zaspokojeniem, a więc jak by dostała z kilka tysięcy wibratorów.... > Bartoszewskiemu też ? O panu Bartoszewskim pan cyngiel

Re: Wibrator logopedyczny

Dla porównania wibrator logopedyczny Pana Bochniarza do zobaczenia tutaj: www.demostenes.pl/dla-pacjentow/produkty/urzadzenia-i-pomoce/wibrator-logopedyczny Na stronie mają też film pokazujący działanie tego urządzenia. Ktoś korzystał z obu urządzeń i może wskazać różnice?

wibrator logopedyczny

Prosze o poradę i wskazówki osób pracujących z wibratorem w terapii logopedycznej głoski R. Jaki wykorzystujecie w swojej pracy? Jaki warto polecic/kupić i dlaczego?

Re: wibrator ale jaki?:)

Wooooow ale opis! Niesamowite z tymi nasadkami, że aż tak ich używacie! Chciałem ostatnio kupić do domu taki zestaw: www.sexgadzet.pl/pl/p/Zestaw-sex-zabawek-wibrator%2C-nakladka%2C-pierscienie%2C-kulki-gejszy%2C-wibrujace-jajko/275 ale zastanawiałem się, czy nie za dużo tych nasadek i tego

Re: jaki wibrator najlepszy?

Hitachi Magic Wand da się kupić w Polsce. Wiem, że np. sex-shop.com.pl sprzedaje go, ale tylko na specjalne zamówienia i jest drooogi do zakupu w ten sposób. Chociaż ponoć mają z czasem wprowadzić do normalnej sprzedaży i wtedy na pewno zejdzie z ceny;)

Re: Operator wibratora potrzebny

Kurna,tak z samego rana o wibratorach ? :D -- Bez Granic "Nigdy nie kłóć się z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

wibratory :)

my często kupujemy zabawki z www.twojafantazja.com/ mają szeroki wybór i dobre ceny ;) a w łóżku jesteśmy w pełni spełnieni :)

Pierwszy wibrator

Hej dziewczyny! Trochę nietypowy temat ale może kogoś zainteresuje :> Od dłuższego czasu planuję kupić sobie wibrator ]:-> Zależy mi aby był dobrej jakości, chyba najbardziej podoba mi się amerykańskiej firmy ten www.honeyimhome.pl/ceres-key-by-jopen-wibrator/ Czy to dobry wybór? Jakie macie

Re: Operator wibratora potrzebny

Oto, do czego prowadzą dwuznaczności :D Aż język świerzbi, żeby zapytać, czy operator ma dysponować własnym wibratorem, czy też narzędzie pracy zostanie mu użyczone :) -- http://tiny.pl/hmzm2

Re: Wibrator logopedyczny

Byłam u Pana Bochniarza i zasadnicza różnica jest chyba taka, że jego wibrator jest zasilany prądem, ma dużo większą regulację mocy drgań (chociaż tu nie jestem pewna bo moja pani logopedka pokazywała mi wibrator "krokodylek", nie sprawdzałam go dokładnie bo syn ćwiczył, ale "

Operator wibratora potrzebny

W sobotę też można się pośmiać:) http://p1.hotmoney.pl/087c2dec5844f9b06c6dfd129816bff9.jpg www.hotmoney.pl/Hit-internetu-polska-firma-szuka-operatora-wibratora-a31683

Re: jaki wibrator najlepszy?

zobacz w sklepie internetowym www.erosklep.sex.pl .Ja kupiłem żonie i jest bardzo zadowolona .Oczywiście razem się bawimy w sypialni i urozmaiciło troszkę

Wibrator.

Luksusowy analny wibrator - na pewno będzie zaskoczony. Wtedy możesz powiedzieć, że miałaś się postarać i coś wymyślić, więc voila;)

Re: Wibrator....

a ten? Zobacz jaki praktyczny....:D:D www.spassfieber.de/bilder/vibrator-zahnbuerste.html -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator....

moze miec wiele funkcji.....:D:D:D echtlustig.com/8541/nokia-vibrator -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator....

myslalem o kims innym.....:D Podobno dobre na stres i nieprzespane noce.....:D:D:D -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator wskazał drogę

Marek, nasze rozprawki chyba zaczynaja przerazac forumowe kolezanki :) Rysujemy im jakis dramatyczny obaz meskosci... Ale pewnie i tak w to uwierza :)

Re: Wibrator....

no....i na zimowych, samotnych wczasach zimowych tez siem przydaje......:D:D:D www.youtube.com/watch?v=RRfiddT5-aM -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator....

no.....moze byc rowniez....miltarny. Do roznego rodzaju.....wojenek.:D:D:D bilder.rofl.to/pic/vibrator -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator....

i nawet kundle do czegos sie przydaja......:D:D:D www.lustigebilder.org/bild,der-frauenfreund,899.html -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator....

ale dlaczego?!:D Taki przyrzadzik moglby wiele dam ze stresu wyleczyc.....:D I sluzylby rowniez do kontaktow. Miedzyludzkich.....:D:D:D -- ble, ble, ble.....pic mi sie chce!

Re: Wibrator....

ja bym się na Twoim miejscu nie przyznawał publicznie :D .............już nie możesz ?? :D -- http://gify.city24h.pl/data/thumbnails/55/0062pociagi(gify.city24h).gifhttp://artal.republika.pl/strzalka.gif

Re: jaki wibrator najlepszy?

MOŻE TO CIĘ ZAINTERESUJE :///aff/estruj34?utm_source=PP&utm_medium=estruj34&utm_campaign=txtgenerator

Re: Wibrator wskazał drogę

Każdy dostanie swoją porcję złudnej sztucznej szczęśliwości, potem wszyscy wyginiemy i będzie święty spokój. -- "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. " M. Twain

Re: jaki wibrator najlepszy?

Może jednak nie murzyn? Jesli już ma ktoś chcicę to polecam zabawki z tej strony :) www.kinkywinky.pl/

Re: Wibrator wskazał drogę

A mógłbyś przestać wszystkie swoje czarne cyniczne wizje zwalać na naturę? -- "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. " M. Twain

Re: Wibrator....

Nie znam się na tych sztucznych zabawkach i dziękować Matce Naturze, mam naturalną i najwyższej jakości naturalną zabawkę :) ale ten czarny sztuczny ma przyczepioną szczoteczkę do zębów, a podobno trzeba używać też irygatora :D :D :D -- http://i47.tinypic.com/2wqaekm.gif

Re: Wibrator....

to Ty z nim gadaj o tych zabawkach, bo ja się boję :D k.karen napisała: > Ale bez irygatora to chyba do bani? :D :D :D -- http://gify.city24h.pl/data/thumbnails/55/0062pociagi(gify.city24h).gifhttp://artal.republika.pl/strzalka.gif

Re: Wibrator....

weź się chopie w garść :D 1zorro-bis napisał: > i nawet kundle do czegos sie przydaja......:D:D:D > www.lustigebilder.org/bild,der-frauenfreund,899.html -- http://gify.city24h.pl/data/thumbnails/55/0062pociagi(gify.city24h).gifhttp://artal.republika.pl/strzalka.gif

Re: Wibrator....

nie bardzo umiem sobie wyobrazić jego przeznaczenie inne jak do szorowania ząbków stylem dowolnym :D 1zorro-bis napisał: > a ten? > Zobacz jaki praktyczny....:D:D > www.spassfieber.de/bilder/vibrator-zahnbuerste.html -- http://gify.city24h.pl/data/thumbnails/55/0062pociagi(gify.city

Re: Wibrator....

naprawdę zaczynam się o Ciebie martwić.............. :D 1zorro-bis napisał: > moze miec wiele funkcji.....:D:D:D > echtlustig.com/8541/nokia-vibrator -- http://gify.city24h.pl/data/thumbnails/55/0062pociagi(gify.city24h).gifhttp://artal.republika.pl/strzalka.gif

Re: Wibrator wskazał drogę

ruda_owca napisał: > Nie kazdy i nie zawsze lenistwo. Czesto jest to po prostu strach, ten zupelnie > irracjonalny strach co to bedzie, jak ona sie nie zgodzi. Albo, co to będzie jak się zgodzi ;-) -- "Nie oceniaj mnie, bo chociaż wyglądam na wieśniaka - niezły ze mnie jebaka ...&q

Co ma wspólnego krzesło z wibratorem? Co łączy Hitlera z Warholem? Zobacz ten film i przekonaj się sam

Co ma wspólnego krzesło z wibratorem? Co łączy Hitlera z Warholem? Zobacz ten film i przekonaj się sam

Zdjęcia - wibrator