Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

no wirus jakiś jelitowy

Byliśmy na wizycie i pani dr stwierdziła że wirus jakiś jelitowy. A ta bidna taka że szok, łapią ją takie silne skurcze brzuszka i ma biegunkę. Bawi się bawi i nagle płacz i łapanie za brzuszek. Dostała jakiś lek na florę bakteryjną w jelitkach mam nadzieję że szybko zadziała. Jak dziecko

Ilość pokarmu po wirusie jelitowym

Prosze o radę. Przeszłam tzw grypę jelitową. Do tej pory czułam jak ja to nazywam "dostawy" pokarmu do piersi,a po niej nic.Mały głodny,zły. Jest szansa,że jeszcze się to unormuje? Nie chciałabym jeszcze odstawiać,bo do pracy wracam dopiero za 2 miesiące i przez najbliższy miesiąc

Okropny wirus jelitowy!!!

Proszę pomóżcie, moja półtoraroczna córcia ma jakiegoś wirusa jelitowego. Zaczęło się wysoką gorączką, teraz ma okropne biegunki i od sześciu dni w dziecku prawie nie ma życia, ciągle leży lub śpi. Lekarze mówią, że na to nie ma lekarstwa, tylko zapobiegające biegunce i osłonowe na jelita

Re: Wirus jelitowy jak długo się zaraża??

absolutnie nie. naczytałam sie o tym wiele wiec mogę w 100% rzetelnie napisac, ze wirus grypy jelitowej wydala się z organizmu dorosłego człwoieka około 2 tygodni a z organizmu dziecka około tygodnia dłużej.

Wirus jelitowy jak długo się zaraża??

W weekend mamy odwiedzić naszych znajomych którzy w piątek załapali wirusa jelitowego już czują się dobrze lecz ja mam obawy co do zarażania. Czy wraz z końcem objawów choroby ( wymioty, biegunka ) kończy się możliwość zarażania innych?? Pozdrawiam -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,wiolka007.html

Staś złapał wirusa jelitowego

moje biedactwo tak się schorowało dziś w nocy i nad ranem, wymiotował, biegunka nie chciał jeść i wogóle był bardzo śpiący... lekarz stwierdził ze to wirus jelitowy, jak się pogorszy to natychmiast do niej mamy pójść, ale powinno przejść w ciągu 4 dni... Stacholek zjadł dziś tylko odrobinke kleiku

20 m.- ile czasu sama pierś przy wirusie jelitowym

Już 4 doba na samej piersi- dostaje bez ograniczeń, ale ze względu na biegunkę, wymioty schudła w oczach, zaliczyłyśmy szpital- ogólne podejście do kp fajne- miłe zaskoczenie. Ale babcie mnie dobijają takimi niby niebezpośrednimi tekstami w stylu : "ojej, jak zmizerniała, może by zjadła coś nor

Re: Spotkania "wozkowe" na ulicy :-)

nie spotkałam się z nią, bo mam podejrzenia, ze mnie i syna jakiś wirus jelitowy bierze, ale już wiem co ma. Baby activ model elipso.

Wirus jelitowy - głodówka od czwartku..

W czwartek wieczorem jakiś wstrętny wirus jelitowy dopadł moją 2-letnią córkę. Noc z czwartku na piątek - wymioty. Piątek - gorączka 39,3 stopnie. Sporadyczne wymioty. Sobota-Niedziela biegunka, nawet po wypiciu 2-3 łyżek wody... Podawałam Nifuroksazyd. Teraz sedno sprawy: od czwartku wieczór

ile moze trwać wirus jelitowy??

, że to wirus- chociaz migdały jakies takie obrzmiałe według niego, ale jak stwierdził taki urok...Także mam dwa pytanie ile sie moze ciągnąć taka jelitówka i czy migdały moga byc obrzmiałe od chociazby wymiotów...??? -- "Mąż to taki człowiek, który być może zapomni o twoich urodzinach, czy

Ile może trwać wirus jelitowy?

Pisze, szukajac raczej wsparcia psychicznego, niz porady homeo. Od poniedzialku meczy corke (16 mies) jelitowka - zaczelo sie od temp. 38, zwymiotowala, kilka luzniejszych, brzydkich, sluzowatych stolcow i wieczorem w sumnie spokoj, wtorek, sroda - po 2 zwykle kupki. W czwartek podalam kaszke na

Re: quiz w piątek do kawki

Wcale nie taki łatwy, 4 błędy miałam! Zgłupiałam od wirusa jelitowego:/

Re: ostry kaszel przy antybiotyku

Nic w tym dziwnego, można jak najbardziej zachorować w trakcie brania antybiotyku. Po pierwsze antybiotyk niszczy prawidłową florę jelitową i łatwo wtedy coś złapać, po drugie kolejna infekcja może miec podłoże wirusowe a na wirusy antybiotyk nie działa.

Re: no wirus jakiś jelitowy

Biedulka malutka. Ale teraz musi byc tylko lepiej. Zdrowka, i niech to wstretne chorobsko zmyka gdzie pieprz rosnie. Teraz wogole to jakas epidemia wszelkich zoladkowo-jelitowych chorob, w piatek spotkalismy u lekarza znajomych, ich Mala meczy sie juz 3 tydzien z rota.

Re: Czy krąży teraz jakiś wirus jelitowy?

Miałaś rację...angina!! Kuba dostał Summamed...Miesiąc temu skończył antybiotyk na oskrzela a teraz znowu...:((((( ech...smutno mi Kasia -- Galeria Ślubna www.deparis.pl

Re: Okropny wirus jelitowy!!!

Moja córka miała parę razy ale faktycznie nie ma na to rady. Musisz tylko pilnowac by piła i sprawdzać oznaki odwodnienia i w razie czego szybko do szpitala na kroplówkę. Powodzenia. -- Kasia Ktosik

Czy krąży teraz jakiś wirus jelitowy?

Od wczoraj Kuba ma gorączkę ok 39st a dzisiaj tylko wymiotuje +gorączka. Czy to jelitówka? Czy u Was też panuje jakiś wirus? Czy przy takim wirusie występują tylko wymioty? Wydawało mi się że przeważnie jest to na 2 końce...Zaczekam do jutra i ew pojdę do lekarza. Na razie dietka + Floridral

Wirus rota i grypa jelitowa u dziecka

Jestem totalnie załamana! Moja 4 letnia córka w poniedziałek trafiła do szpitala z biegunką i wymiotami. Potem doszła jeszcze gorączka ponad 40 stop.Lekarze stwierdzili wirus rota i grype jelitową u dziecka Była w b. złym stanie ale od czwartku zaczęło sie poprawiać. Ustały wymioty , biegunka

Re: Czy krąży teraz jakiś wirus jelitowy?

u nas zaczęło sie wczoraj - dziecko zdrowe, zaliczyła udany występ na przedstawieniu, potem trening a o 21.00 zaczęły sie wymioty i ból brzucha bez biegunki. Córka ostatni raz wymiotowała o 2 w nocy. Ból brzucha ustał. Śpi spokojnie, temperatura ciała 37,2. Zostaje w domu, lekka dieta i zobaczym

Re: no wirus jakiś jelitowy

Nie chce Was straszyć, ale Kostek miał właśnie bardzo podobne objawy rotawirusa jak Tosia - i potem i ja, i mój mąż też przez to przechodziliśmy, więc to jest okropnie zaraźliwe, spróbujcie bardzo uważać na Tymka chociaż. Oby szybko minęło. -- Najlepiej grane tanga:) - altango.art.pl/ Kostek 29.

Re: Okropny wirus jelitowy!!!

hmmm, mała musi dużo pić, zestaw ors 200 + kleik ryżowy + nifuroksazyd już pewnie znasz. ja bym ją zawiozła do szpitala, prawda jest taka, że nic dziecka nie postawi na nogi szybciej niż kroplówka z glukozą. Wiem, że jest w Warszawei lekarz, który podłącza taką kroplówkę w domu, nie mam niestety nam

Re: Czy krąży teraz jakiś wirus jelitowy?

Krąży sobie ten wirusek niestety! Z objawami może być chyba różnie. Jakiś czas temu ja przechodziłam "żołądkówkę"- na początku okropne bóle brzucha, potem biegunka przez 2 dni. Bez gorączki. Znajoma osoba w podeszłym wieku wylądowała w szpitalu z odwodnienia. Nawadniaj maluszka, bo u nich

wirus żołądkowo-jelitowy a wysypka

Mój dwuletni synek od soboty przechodzi rotawirus lub podobną chorobę (wymioty, gorączka, biegunka). Podawałam enterol i lacidofil. Teraz doszła do tego wysypka, podobna do pokrzywki. Czy wysypka jest następstwem wirusa czy mam szukać innej jej przyczyny. Czy czymś smarować?

Re: Ilość pokarmu po wirusie jelitowym

Przy chorobie matki, szczególnie mocno odwadniającej (wysoką gorączką, wymioty, biegunka) ilość mleka może się przejściowo zmniejszyć. Wszystko wraca do normy. Dbaj tylko o picie i odpoczynek. Tu masz przykład, jak niedawno dziewczyna miała identyczny problem: forum.gazeta.pl/forum/w,570,101582462,1

Re: Ile może trwać wirus jelitowy?

Ostatnio jelitowka trzymala moja corke ok. 5 dni-wyleczona heome ;) -- http://by.lilypie.com/5riUp2/.png

Re: grypa jelitowa?

Pani dr, jeśli jeszcze można:) Syn 6 lat, pisałam, że złapał od siostry prawdopodobnie wirusa jelitowego, przebiega on właściwie tak samo jak u córki, tj. apetyt ma, gorączki brak, wymioty w nocy (przeważnie co drugą noc), z początku biegunka wodnista przez jakieś 6 dni ale nie wiecej jak 3 razy

Re: ile moze trwać wirus jelitowy??

mogą być obrzmiałe od wymiotów i w infekcjach wirusowych co do tzw jelitówki moze ona trwać nawet do 2 tyg z tendencja malejącą.

Re: Ile może trwać wirus jelitowy?

Zdziwilo mnie to co uslyszalam dzis od pani dr. Zadzwonilam bo dzis 8 dzien a biegunka trwa, mimo ze dieta rygorystyczna i oczywiscie leczenie wdrozone. Uslyszalam, ze leki niewiele tu zdzialaja, ze zniszczone wirusem jelita musza sie regenerowac i to moze trwac tygodniami. To niewatpiwie

Re: Ile może trwać wirus jelitowy?

Dostaje phosphorus 30 z wody 3 razy dziennie (wczesniej sama dawalam jej diarrheel bez efektu) a takze Quentakehl i Notakehl 2 razy po 3 krople. Daje jej tez dicoflor i enterol. Wczoraj tylko (?) 3 kupy ale rzadkie i ze sluzem. A w weekend mielismy jechac na wakacje...

Re: Ile może trwać wirus jelitowy?

A jakie leki jej dajesz na ta biegunke? My dostalismy od homeo Bolus alba comp Wali i to podzialalo rewelacyjnie na moja core. Wprawdzie nie wymiotowala ale jej kupy byly sluzowate z krwia. -- http://by.lilypie.com/5riUp2/.png

Re: Ile może trwać wirus jelitowy?

Z moich znajomych studiów przypadków wynika, że dobre efekty przy takich nie mogących się wyleczyć nawracających biegunkach wirusowych dobry efekt dawało przetrzymanie młodzieży przez 2-3 dni na samych sucharach i wodzie plus probiotyki - to jako dodatek do pozostałego leczenia. -- Jaja - to zdwoj

Re: ile moze trwać wirus jelitowy??

gardlo moze byc czerwone od wymiotow.Ja kiedys gdy corka pierwszy raz miala jelitowke tez nie moglam odmowic mleka i sensacje z wymiotami zawsze wracaly.Gdy pozniej zawsze juz trzymalam diete bezmleczna corka szybciej dochodzila do siebie.Dawaj jej duzo pic:) -- http://lb3m.lilypie.com/8ngEp2.png

koty mnue unikają

Zachorowałam dość poważnie, na gdrypę jelitową. Normalnie jak jestem kora moje kociambry nie mogą się odkleić, ciesząc się, że pani jest cieplutka. A teraz, nic, nue włażą do łożka, nie dają się głaskać. O co chodzi? Czy ten wirus jest niebezoieczny dla kotów? -- Umyłam wczoraj w końcu mojego kota

Re: "Jelitówka" czy zatrucie? Profilaktyka

dziecka będzie powodowała katar i ból gardła szczepionka na rota chroni przed niektórymi typami rota, a oprócz rotawirusów są inne wirusy jelitowe, poza tym nie na wszystkie rota szczepionka działa. być może bez szczepienia córka chorowałaby częściej jeżeli jest więcej niż 5 stolców na dobę i są wymioty

Uwaga na wirus grypy jelitowej :(

szaleje w calej Polsce , w wigilie dopadla niemeza, dzis mnie mam nadzieje ze mala jakos ominie :/ Objawy :skret kiszek:), podwyzszona temperatura,lamanie w kosciach. Ps. Jeszcze nigdy ni bylo tu tak spokojnie:)) Wesolych i zyczcie szybkiego powrotu do zdrowia! -- Malwinka

Re: wirus jelitowy, może rotawirus - co jeść

Bardzo dziękuję za odpowiedź, jak zwykle można na Ciebie liczyć. W końcu poddałam się i dostał mleko - takie oszukane - z połowy dawki.Wczoraj nie dostał mleka a i tak raz zwymiotował :-(. Dzisiaj jest taka potworna maruda, że nie mogłam już sobie dać rady taki był płacz o mleko. Pozdrawiam!

Re: wirus jelitowy, może rotawirus - co jeść

może zdać się na instynkt samozachowawczy dziecka i pozwolić mu jeść to na co ma ochotę? gdy moja córka miała tzw. grypę jelitową, to chciała pić tylko mleko (nutramigen), mimo że lekarz zakazał. oprócz tego dawała się namówić też na niewielkie ilości deserku z jagód z dodatkiem kleiku ryżowego

wirus jelitowy, może rotawirus - co jeść

No właśnie, zastanawiam się, co można jeść przy tej chorobie. Najbardziej chodzi mi o moje 2-letnie dziecko. Co prawda nie stosowaliśmy diety tak rygorystycznie, ale te produkty które są dozwolone przy biegunkach i wymiotach to nie zawierają nic dozwolonego przy grzybach. (marchwianka, ryżanka, bułk

Pani Moniko, w przypadku wirusa żołądkowo-jelitowe

,jaki przyjąś schemat karmienia dla dziecka 14-miesięcznego? Dodam, ze odciągam pokarm laktatorem, około 500 ml na dobę. Czy w okresie choroby powinnam zastąpić część porcji mleka innymi płynami? Dodam, ze dziecko sporadycznie wymiotuje, ma bardzo luźne, wręcz wodniste stolce, jest bardzoooo osł

Re: Czy w wodzie jest bakteria coli?.

i jeszcze nie byłeś u medyka? a czy w powietrzu jest jakiś wirus grypy jelitowej? żenada

Re: co robić, nie wiem co mu jest :(

Tak te wszystkie okreslenia to jest to samo. Mowi sie wirus, rotawirus, jelitowka, grypa jelitowa, grypa zoladkowa

Re: wirus żołądkowy???

Nigdy nie słyszałam o takim przypadku, a nawet znalazłam taki cytat: (...) Choroba ta z prawdziwą grypa w zasadzie nie ma nic wspólnego... Nieżyt żołądkowo-jelitowy i grypa to całkiem dwie inne choroby, wywołane przez zupełnie inne wirusy nie mające ze sobą nic wspólnego. To o czym tu mówimy

Re: Rota wirus z 40 stopniową gorączką?

Może być gorączka przy wirusie jelitowym (niekoniecznie musi to być rota). Jednak wymioty i niewielkie rozwolnienie mogą oznaczać początek jakiejś innej choroby, np. anginy. To, że obie zachorowały równocześnie świadczy bardziej za wirusem. Pojedyncze wymioty i 4 kupy dziennie nie grożą

Re: Uwaga na wirus grypy jelitowej :(

Ojej pozdrawiam wszystkich. Do picia na takie dolegliwości jest dobra zagotowana coca-cola. całuski -- macius3.fotosik.pl/

Re: Uwaga na wirus grypy jelitowej :(

oj to zdrowka dla męża i niech ominie resztę rodzinki -- Zuzia fotoforum.gazeta.pl/u/asia19813.html Wesołych Świąt

Dieta przy wirusie jelitowym?

Filip sie meczy juz od soboty, a ja razem z nim. Goraczka i wymioty przeszly po 2 dniach, ale ostra biegunka jest ciagle. Nie ma apetytu, kleiku ORS z Hippa nie chce, ale na szczescie z piersi je chetnie wiec odwodnienie mu nie grozi. No ale nie wiem co mam mu dawac do jedzienia, zeby nie zaostrz

Re: Śluz i nitki krwi w kupce

To nie musi być od razu alergia. Może jakaś infekcja, może jelitówka. Jakieś wirusy żołądkowo-jelitowe krążą ostatnio. Nasz pediatra twierdzi, że któraś kupka z kolei, szczególnie jeśli jest dość obfita, może być z krwią, a krew pochodzi z uszkodzonej śluzówki. Obserwuj dziecko, nie panikuj;) -- W

masło maślane - wybiórcza dno

grypa jelitowa albo wirus - a grypę jelitową to co czołg wywołuje czy może dźgnięcie widłami - wirus panie redaktorzyno!

Re: Uwaga na wirus grypy jelitowej :(

Pati zdrowiej nam szybko! Trzymam kciuki za Małą. Pozdrawiamy ciepło. H&M&W -- -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- ♥HANIA 25.07.2007♥ HANIA

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

ja również z pytaniem jak się czują zawirusowane dzieciaczki? Duzo zdrówka życzę. -- Nasz Skarb - 09.09.2005 Orzeszek już ma...

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

Współczuję bardzo! Życze dzieciaczkom zdrówka! Oby szybko wyzdrowiały kochane skarby! -- Guziczek mój kochany Zuza ma...

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

dziekujemy :) jeszcze boje sie cieszyc ale chyba wychodzimy na prosta w piatek bedzie tydzien jak walczymy -- Nasz synek ma 8 m-cy :) wrzesniowa mama 2005 :)

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

he gdzie kupić hipp ors200?? napiszcie bo nie mam czasu latać po sklepach, poszłabym odrazu do konkretnego... wiecie to pierwsza choroba Stasia i nie mam pojęcia co robić -- Staś ma już...

Re: Szczepienia przy drugim dziecku?

wirusów tzw jelitowych jest cała masa - nie tylko rota. zresztą, nie było mnie stać na 1200 zł - bo tyle kosztowały dawki szczepionek, jak rodziła się starsza córka ;)

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

uff... będę już spac spokojniej, Staś nie idzie do szpitala, lepiej wyglada, lepiej się czuje, a co najważniejsze nie jest odwodniony... oczywiście nie siadamy na laurach i dalej dietka, choć i tak nic nie chce jeść, ciągle dopajanie, noi oby te kupska się skończyły jak najszybciej, a wirusowi

Re: Dieta przy wirusie jelitowym?

kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54938,1396285.html kobieta.gazeta.pl/edziecko/2029020,54938,1396285.html -- Staś ma już...

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

boję się o to jego odwodnienie, dlatego idziemy do lekarza na 16.40... mi sie wydaje że wszystko jest ok, ale wolę dmuchac na zimne... oczywiście cały czas mam nadzieję że mały nie wyląduje w szpitalu... Pati powiedz jak ty kapłaś się że mały twój się odwodnił??? -- Staś ma już...

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

wlasnie z tym walczymy 5 dzien mam nadzieje ze u Was przejdzie lagodniej niz u nas bo ja juz nie mam sily tu o tym pisze z sasza :( forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=25239&w=42631111&a=42709073 -- Nasz synek ma 8 m-cy :) wrzesniowa mama 2005 :)

Wirus grypy jelitowej!

Witam,tym wirusem zraził się mój brat z rodzina....Miałam z nimi ostatnio kontakt i pewnie i mnie nie ominie Czy któraś z Was go miała w ciąży?? Czy jest niebezpieczny? Jestem w 31tc. Ania&Vicky

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

a co myślicie o tym by małemu zafundować prywatnie kroplówkę, tzn. w domu??? nie chcę go dawać do szpitala, lekarka powiedziała że jest lekko odwodniony i narazie mam go poic a jutro zobaczymy, ona sama nie bardzo chce go tam dać, bo tam złapie napewno coś innego, bo to wkońcu zakaźny... myślicie że

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

super ze macie sie lepiej tak ci tylko podpowiem jak mu lepiej i chce jesc to trzymaj mu mim wszystko diete same lighty nam w niedziele tez sie polepszylo a ze maly mial apetyt karmilam go normalnie tak jak zawsze i to byl moj blad jak powiedziala pani pediatryczka i przez to w poniedzialek by

Re: Wirus grypy jelitowej!

wirusy. Mi taka kuracja pomogła. Niebezpieczeństwem w ciązy może być wysoka gorączka, więc trzeba ją zbijać. Poza tym lekka dieta i dużo pić, aby zapewnić organizmowi siły do walki. Może jednak Cię to ominie pozdr

Re: Wirus grypy jelitowej!

no to ja to przechodze od rana...Boze, co za tortury!!!Pije miete, zaraz lykne paracetamol, glowa peka i żyz sie nie chce!!!!w 15 tygodniu ciazy tez to mialam i pomimo silnych wymiotow nic maluszkowi sie nie stalo!!!Kasia 33tc -- "to, co w życiu ważne w sobie masz od lat"( to z piosenki K

Re: Dieta przy wirusie jelitowym?

nam powiedziano ze modyfikowanego absolutnie nie herbatki granulowane tez nie a juz zakaz rumiankow i miety i innych z reszt sie zgadza _______________________ Licznik synka :) wrzesniowa mama 2005 :)

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

Dziewczyny, strasznie współczuję, trzymam kciuki za wasze maluszki. Pamiętam jak rotawirusa przechodziła moja starsza córka, gdy była w wieku maluchów (po pobycie w szpitalu). Nie zapominajcie o nawadnianiu w nocy! Ja pamiętam, jak wieczorem dałam Tosi kleik ryżowy (bez mleka, sam kleik!),

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

dziewczyny,tak mi żal waszych chłopców... przeciw wymiotom naprawde dobrze działaja homeopatyczne czopki (lub tez inna poztac leku- tabletki,krople) VOMITUSHEEL- sa w 100% bezpieczne,mozna podawac je juz duzo młodszym dzieciom, przypomne jeszcze raz tabletki DIARRHEEL- zatrzymuja biegunke,po kazd

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

dzięki, mleka mu nie daję, właśnie mu gotuję marchwiankę... z mlekiem to nie będę ryzykować, bo kiedyś sama wypiłam mleko przy zatruciu i było jeszcze gorzej... fakt troszkę mu dziś dałam ale wypił tylko 20ml i zaraz zwymiotował razem z lekarstwami... cały czas śpi, podaję mu przez sen picie... nie

Re: Wirus grypy jelitowej!

Przeszłam w ciązy i to na samym początku, więc teoretycznie w najgroźniejszym okresie dla malucha - lekarz powiedział że żadna grypa i angina, przeziębienie nie zaszkodzą ciązy, najgorsza jest gorączka powyżej 38 stop. teraz jestem w 34 t.c. i na usg wszystko okej, także myślę że nie masz co się

Re: Wirus grypy jelitowej!

Czesc, wlasnie dzis w nocy z tego cholerstwa wyszlam. Jestem w 18 tc. Maluch daje znac, ze wszystko ok (puka jak zwykle), wiec sie nie boje. Tym bardziej, ze lekarz powiedzial mi, ze na 100% maluchowi ten wirus nie zaszkodzi. No iu dzieki Bogu :) Co moge doradzic: jak tylko zaczna sie wymioty

Re: co robić, nie wiem co mu jest :(

aha a powiedzcie mi jeszcze - to będę wiedzieć na przyszłość - bo piszecie jelitówka wirus rotawirus czy ktoś mi mówił grypa jelitowa. to ta sama jednostka chorobowa czy co?

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

mi tez cos takiego proponowala pediatryczka ze zaloza wenflon i dostaniemy kroplowke do domu ale w koncu pojechalismy do szpitala bo naiwnie myslalam ze zrobia mu badania kal mocz procz tej kroplowki to nie jest wiec glupi pomysl zalezy jakie masz warunki w szpitalu my bylismy w osobnym pokoiku

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

Jego objawy to: zapadnięte ciemiączko, suche, spierzchnięte, karminowe usta, zapadnięte gałki oczne, zgaszone, matowe oczy, płacz bez łez. Jeśli w dodatku niemowlę nie zmoczyło od trzech godzin pieluszki (zaś starsze dziecko nie zrobiło siusiu od 6 godzin), a uchwycona dwoma palcami skóra na jego

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

hipp jest kleikiem marchwiowo ryzowym i ma dodatkowo elektrolity ktorych brak jak organizm odwodniony wiec super by bylo jakby Ci to pil nie podgrzewaj tylko daj takie jakie jest w temperaturze pokojowej albo nawet troszke zomniejsze jak jest cieple ma obrzydliwy smak jak nie bedzie chcial pic

wirus żołądkowo-jelitowy a teraz kaszel w nocy

Synkowi przeszła już biegunka, uczulenie prawie zeszło (nie ma czerwonych krostek tylko szorstką skórę) ale dwa dni temu zaczął sie męczący kaszel w nocy. W dzień jest wszystko w porządku, dziecko jest pogodne, ma apetyt, nie gorączkuje, nie kaszle, nie ma kataru. Od dwóch nocy uporczywie kaszle

Re: Dieta przy wirusie jelitowym?

Aga,jezeli w Holandii popularna jest homeopatia a Ty sie jej nie boisz,to polecam tabl heela- Diarreheel,rozpuszczasz w wodzie i podajesz po kazdej kupce- u nas dziala rewelacyjnie!potem jescze kilka przez dni 3razy dziennie. -- Filipiątko Filip ma ... A Lineczka...

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

dziś troszkę lepiej, wczoraj to był jak kłoda cały dzień spał, nie chcial nic jeść, i wogóle leciał mi przez ręce, płakał jak miał zrobić kupkę, pupa mu sie odparzyła na maxa... ale dziś zdecydowanie lepiej, pupka sie zagoiła po sudocremie, zjadł 4 łyżeczki kaszki, przez noc wypił chyba z litr herb

Re: Staś złapał wirusa jelitowego

Hipp ORS 200 kupisz w aptece kosztuje okolo 5 zl jest w butelkach gotowy do spozycia z tego co przeczytalam to dajesz malemu mleko mi nie kazali chyba ze piersiowe to owszem sztucznego nie niech duzo pije czesto w malych ilosciach takie nawadnianie co kilka minut 2-3 lyzeczki dziala jak kropl

Re: Dieta przy wirusie jelitowym?

Mój synek miał biegunkę jakiś czastemu, więc wiem co to za męczarnia dla dziecka i mamy. Lekarka zaleciła dietę marchwiowo - ryżową. kazała odstawić mleko, herbatki, soczki. Zaleciła podawać kleik na wodzie zamiast mleka lub marchwiankę. Zamiast herbatek dla dzieci zwykłą herbatę dla dorosłych

Re: Dieta przy wirusie jelitowym?

super ze ci pije piers - naprawde ! do jedzenia mozesz dawac marchewke - marchewka ma dwie wazne cechy zatyka i oczyszcza organizm z toksyn my caly jeden dzien bylismy na marchewce Oskar sral co pol godziny ta marchewka ale go przeczyscilo kleik ryzowy ale na wodzie procz Twojego mleka nie daw

Re: Dieta przy wirusie jelitowym?

bardzo współczujemy, my bez wiruska żyjemy zaledwie 2 dni... instrukcje od lekarza: - jak nie chce jeść to niech nie je, najwazniejsze by dziecko piło, jak najcześciej - do picia może być woda, herbata normalna (ale lura), rumianek, koperek i wszystko może być (nawet wskazane) dosłodzone glukozą...

Re: pożegnałam kolejny kilogram

heh, a ja wczoraj nieoczekiwanie przezyłam wirusa jelitowego i zrzuciłam az 2kg ;-) ale dziekuje za takie odchudzenie, ból brzucha i spedzenie dnia prawie calego dnia w łazience...okropność. doral, a ile ci zostało do celu? ja w sumie osiagnelam wage z której jestem zadowolona i najwazniejsze

Mam jakiś wirus żołądkowo-jelitowy :)

Lekka gorączka, ogólne rozbicie, mdłości ale nie wymioty (ale czuję głód. W toalecie byłam parę razy. Boję się o 11 miesięczną córeczkę. Jeżeli to nie zatrucie tylko faktycznie wiruś to pewnie bardzo zaraźliwe? Słyszałam, że dzieci ciężko przechodzą takie wirusy. Czy faktycznie zarażenie się jest

Zdjęcia - wirus jelitowy