Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Po hormonach dawałam mężowi z obowiązku. Odkąd mam miedzianą spiralkę (2 lata) chce mi się kochać nie rzadziej jak jemu i znacznie łatwiej mi szczytować. Nie kochamy się w moich okresach okołopłodnych bo jednak obserwuję swój cykl tak na wszelki wypadek. Krwawienia śladowe już na początku trzeciej

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Kilka lat bralam tabletki hormonalne. Nie najlepiej na mnie wplywaly :/ Dodatkowe kilkogramy , I libido do zera :/ Po urodzeniu juz drugiego dziecka zdecydowalam sie na wkladke miedziana. Mieszkam w Uk wiec kosztow nie ponioslam. Ochota na sex wrocila :D w koncu mozna cieszyc sie "

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Podbijać...bo też stoję przed dylematem. Mam pytanie dla dziewczyn z Mirena....czytam,że hormony działają miejscowo...ja źle reagowałam na tab.bo miałam wahania nastroju...czy przy wkładce horm.tez tak może byc ?

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Brałam tabletki antykoncepcyjne przez wiele lat, nie znosiłam ich najlepiej. W tej chwili mam założoną drugą już Mirenę. Nie stwierdzam skutków ubocznych, które fundowały mi tabletki - nie przytyłam, libido wróciło do normy, migreny praktycznie ustąpiły.

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Hej ja tez z uk. Sluchaj ja mialam wkladki zakladane w czasie okresów. Piewsza mirena- mowie nie. Sznureczki wraz z cala spirala dostaly sie do wewnątrz macicy,bol okropny przy wyciąganiu a raczej lokalizacji gdzie mirena sie zakorzenila.. Bardzo źle znioslam mirene w organizmie. Teraz mam miedziank

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Podpinam sie, bo widze, ze watek zalozony w 2005 roku. Dzis mialam pierwsza probe zalozenia wkladki miedzianej. Bolalo jak cholera, lekarka zapytala, czy aby na pewno juz rodzilam..... Stwierdzila, ze jakims cudem akurat ja bede musiala miec te wkladke zalozona w znieczuleniu ogolnym, podczas

wkładka miedziana

Zdecydowałam się na tą metodę antykoncepcji gdyż wydaje mi się ona najbardziej skuteczna po tabletkach a nie mogę brać hormonów gdyż bardzo źle na nie reaguję. Nie jestem jednak zupełnie przekonana do niej ze względu na głosy iż działa ona wczesnoporonnie. Nie wyobrażam sobie abym świadomie mogła za

Re: wkładka miedziana

Owulacji się nie czuje. Dni płodne skutecznie to można wyznaczyć, jak się naprawdę porządnie pod kątem speca nauczy NPR. Wkładki z samej swej natury uniemożliwiają zagnieżdżenie potencjalnego zarodka, czyli działają wczesnoporonnie.

Re: wkładka miedziana

portal.abczdrowie.pl/pytania/czy-wkladka-hormonalna-to-srodek-wczesnoporonny -- "Kobieta to jest człowiek miły w dotyku. A człowiek miły w dotyku to więcej niż człowiek". Jerzy Pilch

Re: wkładka miedziana

Dziękuję za odpowiedzi. Nie jestem pewna swojego wyboru ale go dokonałam, gdyż inne metody albo na mnie źle działają albo nie są skuteczne. Póki co nie odczuwam kompletnie żadnych skutków ubocznych a podczas dni płodnych(które odczuwam) stosuję dodatkowe zabezpieczenie. Ze względu na ewentualne poro

Re: wkładka miedziana

Znajoma zaszła w ciążę mając założoną wkladke miedzianą, miala ją już ze dwa lata jak zaszła, niestety nie jest to pewna metoda antykoncepcji. Wkladki z hormonem -mirena są skuteczniejsze ale wiele kobiet ma przy nich dodatkowe plamienia. Co do metody obserwacji swojego cyklu to tez może nie jest

Re: wkładka miedziana

Kobieto,znasz swój cykl wiec nie narażaj tego co cenne-siebie,zdrowia.wkladka działa wczesnoporonnie,jest to fakt.Dodatkowo powoduje rózne dolegliwości i powikłania np.stany zapalne,nawracające infekcje.W imię czego masz tak cierpieć?No i co myśli o tym Twój partner?Czy jest mu to obojętne?Mój facet

Sprzedam wkładki antykonepcyjne miedziane

Witam sprzedam wkładki antykoncepcyjne po 30 zł takie jak tu: www.doz.pl/apteka/p5703-Copper_Cu_375_wkladka_antykoncepcyjna_1_szt Sama mam taka od pół roku i jestem zadowolona :) (Mam jeszcze trzy listki tabletek ) Cilest kontakt: lodzia98@gmail.com

wkłada miedziana a okres

Witam Czy wiecie może czy przy zwykłej miedzianej wkładce okres może się zatrzymać? Miałam wkładkę zakładaną w styczniu. Pierwsza miesiączka- tragiczna (ale to była pierwsza od porodu) druga już normalniejsza a trzeciej w ogóle nie dostałam. Zrobiłam testy- negatywne. Wydawało mi się, że miedziana

Re: owulacja

Przepraszam za brak ścisłości. To jest wkładka miedziana bez hormonów

Mirena - skutki uboczne

po dwóch latach wszystko mam w normie. Plamy zeszły, owłosienia się pozbyłam i nowe się nie pojawia, migreny minęły. Chcielibyśmy z mężem porzucić w końcu prezerwatywę i pomyślałam właśnie o wkładce miedzianej. Mój ginekolog proponuje jeszcze do rozważenia wkładkę z dużo mniejszą ilością hormonu

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Ja myślę, że stosowanie prezerwatyw w czasie "okołoowolacyjnym" to wcale nie taki głupi pomysł. Wystarczy spojrzeć na współczynniki Pearla Mireny i wkładki miedzianej. Mirena jest porównywalna do tabletek, wkładki miedziane niestety mają już trochę mnijszą skuteczność. Nie przytoczę

Mirena czy miedziana wkładka?

wkładkę hormonalną. Ginekolog na początek proponuje jednak miedzianą. Nie czytałam o miedzianych, ale wydaje mi się, że są nieco anachroniczne, że nie dają takiej pewności jak Mirena oraz że mogą uszkadzać macicę (prowokować mięśniaki i tak dalej). Moze to problem psychiczny, ale jakaś "

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Wkładka miedziana nie hamuje owulacji, cały cykl przebiega w sposób absolutnie naturalny,tak jakby nie było żadnej ingerencji w organizm.Działanie wkładki jest miejscowe,tzn.powoduje ona znaczne zagęszczenie śluzu w szyjce macicy,przez co staje się on nieprzepuszczalny dla plemników

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Dzięki za opinię :))) Wiem, że w sumie Mirena nie różni się wiele od miedzianej wkładki, ale jakoś tak "zakodowało" mi się w świadomości. Jednak coś powoduje, że wkładki sa bardzo mało popularne, o wiele mniej niż pigułki, prawda? I odniosłam takie wrażnie, może się mylę, że renesans

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

na to, że ta miedziana wkładka z przed 15 lat była doskonała! Czy te dolegliwości się kiedyś skończą? Bo myslałam, że jak założe wkładke to nie będzie żadnych problemów - tak jak przy miedzianej.

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

w USA nikt już od ponad 7 lat nie założy miedzianej wkładki - są na nich wpadki, ciąże pozamaciczne, zapalenia przydatków i obfite, bolesne miesiączki. To wszystko likwiduje Mirena, bo ma zupełnie inny mechanizm działania. Jest to najskuteczniejszy znany środek antykoncepcyjny, odwracalny i

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Strasznie mnie wkurzają stwierdzenia,bo w USA nie zakładają.U nas jest Polska i to nie znaczy że coś co robią u nas a nie robią w USA jest złe.Mam wkładkę miedzianą już drugą pierwsza była 3 lata ta jest na pięć.Nic się nie działo i nie dzieje nie miałam żadnego stanu zapalnego,ani szczególnych

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Wkładki miedziane są bardzo pewną metodą antykoncepcji,plasują się zaraz po pigułkach.Pierwsze słyszę, żeby trzeba było dodatkowo stosować prezerwatywy - dla mnie to bez sensu. Mój gin (a dodam że to wysokiej klasy specjalista,klinicysta z doktoratem i duuużym doświadczeniem)radził zachowanie

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Witam. Jestem mamą 4-letniej córeczki i od 4 lat noszę wkładkę miedzianą Cooper T.Tzn.obecnie mama założona druga wkładkę.Pierwsza była założona na 3 lata,tą drugą założono mi na 5 lat.Jestem bardzo zadowolona z tych wkładek.Okresy są bezbolesne krwawienie wcale nie jest takie obfite,może 2

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

A ja mam zwykłą miedzianą wkładkę i jestem bardzo zadowolona.To nie jest tak, że nosisz w sobie "kawałek druta":-)wkładka jest plastikowa,jedynie z dodatkiem jonów miedzi.Zakładanie jest łatwiejsze niż w przypadku mireny,bo mirena jest nieco większa.Mnie akurat dodatek hormonów w

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Ja mam Mirenę o trzech m-cy. Jestem bardzo zadowolona, okres mi się zmniejszył, jest prawie bezbolesny. Jeśli masz obfite miesiączki to zwykła miedziana wkładka jeszcze je spotęguje. Jeśli jeszcze nie czytałaś, to polecam ci stronę www.mirena.pl, tam jest o niej wszystko. Zaraz pewnie odezwą się

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Chyba zaczynam się przekonywać do wkładki miedzianej. Ale jak widzicie (opinia, ze przy wkładce i tak trzeba stosować gumki) ginekolodzy mają bardzo rozbieżne zdania. Mirena zawiera tylko progestagen, a moje kłopoty z tolerowaniem pigułek wiązały się raczej na pewno z estrogenem, dlatego

Re: Założenie spirali - ginekolog

przychodnia FEN dr Ziobro: wkładka mirena 1000 (wkładka +założenie)- działanie 5 lat, wkładka miedziana 350 zł.(ale miesiączki są boleśniejsze)- działanie 10 lat. badania przed założeniem to cytologia i usg. założenie dopiero w przyszłym roku. pozdrawiam

Re: wkładka miedziana od 4mcy-b.długie krwawienie

przy zwykłych wkładkach krwawienia są bardziej obfite i dłuższe. i bardziej bolesne. taka "uroda" zwykłych wkładek. -- "..Zadziwiające, im niższe IQ i status materialny, tym te same środki antykoncepcyjne są mniej skuteczne.." copyright by volga_jasnowidzaca każdy dzień

Re: wkładka miedziana od 4mcy-b.długie krwawienie

witam dziewczyny. czy jest mozliwosc zajscia w ciaze?. mam wkladke miedziana i dodatkowo zabezpieczam sie prezerwatywa.mialam dostac miesiaczke 01.11 a pojawilo sie u mnie krwawienie 28.10., ktore trwalo zaledwie trzy dni.boje sie ,ze moze zaszlam w ciaze.

Re: wkładka miedziana od 4mcy-b.długie krwawienie

dzięki za odpowiedź. Odwiedziłam lekarza, zrobił usg, wszystko jest w porządku, twierdzi ze tak sie czasami przy wkładce zdarza.... ale żebym sie nie wykrwawiła przepisał mi leczniczo rigevidon (tabl. anty ale lecznicze) mam brać dwa cykle i ma sie to uregulować. mam nadzieje bo jeśli nadal

Re: wkładka miedziana od 4mcy-b.długie krwawienie

na zmniejszenie krwawień są zioła krwawnika, wiem że są też ziołowe tabletki cyclo3fort, aczkolwiek różne opinie ad samej wkładki słyszałam. Mi się np. cykle skróciły tzn. z 28-30 dniowych na 25-26 z czego na początki mam 2 dni plamień-krwawień, potem 3-4 dni obfity okres, ale nie tak żebym plamiła

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

normalnego stanu. Niektóre kobiety zachodzą w ciążę już w ciągu pierwszego miesiąca po usunięciu Mireny." O wkładkach miedzianych: "Wkładka dzięki zawartości jonów miedzi utrudnia plemnikom dotarcie do jajeczka. Dla kogo Wkładki z miedzią poleca się kobietom, które przynajmniej raz rodziły i nie

Re: Założenie spirali jest finansowane przez NFZ

Czy rzeczywiście przy wkładce miedzianej krwawienie miesięczne jest dużo bardziej intensywne i trwa dłużej? Bardzo to uciążliwe? -- From 0 to bitch in less than 5 seconds!

wkładka miedziana od 4mcy-b.długie krwawienie

krwawienia!!! hemorigen nie pomaga :( własnie skończyłam drugie opakowanie. Poza tym nic mnie nie boli, miesiąc temu byłam u lekarza, usg ok. Lekarz twierdzi ze to normalne i sie unormuje. Ale kiedy???? trzy tygodnie chodze z wkładkami i podpaskami, przeciez to nienormalne! Poza tym mam obawy bo zawsze

Re: Zapalenie cewki moczowej

" wirusy brodawczaka ludzkiego"-przenoszone drogą płciową ale......mogą być spowodowane uczuleniem na miedź jak kiedyś przeczytałam(wkładki domaciczne z miedzianą kotwiczką-miedź zabija plemniki). No to jak to jest właściwie? Dalej będzie o.....kile,rzeżączce tudzież innych....jak choroba

Re: Wkładki

jestem posiadaczką miedzianej...ale uważajcie na pseudoginekologów. Byłam u dwóch - u pierwszego na NFZ, który nie dysponował USG(200zł +wkładka) i drugiego prywatnie (450zł z jego wkładką). Różnica kolosalna. Pierwszy chciał założyć podczas miesiączki (obojętnie w którym dniu miesiączki -po prostu

Re: czym oprócz ciąży grozi niewymienienie wkładk

zasadniczo wkładka działa, pomimo upływu terminu ważności. nie dopuszcza do zagnieżdżenia. miedziane dodatkowo zmieniają ph w macicy, a mirena hormonem wali. jak się miedź albo hormon wyczerpie, no to wkładka działa że tak powiem na pół gwizdka. stan zapalny też może się zdarzyć. i cionża. -- http

jakie znacie wkładki miedziane ????

czy mozecie podac mi nazwy wkladek miedzianych. Nie che stosowac tabletek hormonalnych , wiem ze sa wkladki hormonalne , no ale co to za roznica czy tabletka czy wkladka hormonalana, i tu i tu wystepuja hormony. Slyszalam o wkladkach miedzianych, czy sa jakies rodzaje tych wkladek.......

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

U mnie było tak że przed porodem miałam bardzo bolesne miesiączki,po porodzie założyłam wkładkę i do dnia dzisiejszego miesiączki mam zupełnie bezbolesne a minęło już ponad 4 lata

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

zapomnialam dodac ze zalecil mi ja ginekolog endokrynolog wiec chyba wie co robi (moze nie tylko kasa)

rodzaje wkładek miedzianych???

jakie znacie rodzaje wkladek miedzianych ? nie chce stosowac tabletek antykoncepcyjnyvh bo zawieraja hormony, sa tez wkladki hormonalne, ale tych tez nie chce bo co to za roznica czy lykam tabletki czy mam wkladke hormonalną,tu i tu wystepuja hormony ktore oddzialuja na moj organizm. Slyszalam

Re: Hasimoto a spirala antykoncepcyjna mirena

odświezam wątek bo poważnie rozważam założenie mireny - boję sie wkładki miedziane ze względu na bardziej obfite krwawienia, które już teraz są niczego sobie i mam po nich spadki żelaza preparatów zelaza nie toleruję ze względu na wrażliwy żołądek, po tabletkach antykoncepcyjnych libido mi spada do

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Mąż uważał mnie za oziembłą dopóki stosowalismy prezerwatywy (3 lata temu). Po załozeniu miedzi, wyluzowałam, zaczełam lubic seks i odkryłam uczucie orgazmu.I nie dam sobie odebrać wkladki.

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Ja używam wkładek z miedzią już bardzo długo i nigdy nie miałam z tym żadnych problemów, polecam.

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

wyciagam; zastanawiam się nad wkładką, ale mam taki problem. Przed porodem miałam bardzo bolesne miesiączki, co miesiąc na b. silnych prochach itp bóle porodowe miałam słabsze. Po porodzie przeszło (odpukać) no i teraz nie wiem, bo wyczytałam gdzieś, że po wkładce mogą zdarzyć się boleśniejsze

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Ja obecnie mam już drugą wkładkę COOPER-T i jestem bardzo zadowolona.Pierwszą miałam 3 lata a teraz mam na 5 lat.Nie miałam i nie mam żadnych dolegliwości ani żadnych problemów z ta wkładką,a stwierdzenie że jest ona jakaś staromodna jest bez sensu,różni sie tylko tym od mireny(poza ceną) że nie

Wkładka miedziana czy hormonalna-proszę o radę

Zamierzam założyć sobie wkładkę domaciczną i nie wiem na jaką się zdecydować. Podobno hormonalna jest pewniejsza ale boję się tych hormonów. Kiedyś stosowałam pigułkę i odczuwałam suchość pochwy no i mniejsze libido. Boję się, że z wkładką hormonalną będzie to samo.Może któraś z was z autopsji

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

ja mam mirene od kilku m-cy na poczatku byly plamienia, teeaz okresu zero, seks bez stresu, a poniewaz jestem po 40 -ce hormony z tego co mowi lekarz "usypiaja " macice nie ma krwotoków i ogolnie ok, oby tak dalej, droga jest to prawda ale 5 lat spokoju, nie bez znaczenia, tez balam sie ze

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Dziewczyny! czytam, czytam i niedowieżam!!! Wy które macie wkładkę wewnątrzmaciczną piszecie takie bzdury! Hormony zaware w Mirenie działają miejscowo! Nie wpływają w żadnym wypadku na organizm kobiety ( nie działają ogólnoustrojowo!!!!!!) Czyli co za tym idzie - popęd seksualny też sie nie

Re: Hasimoto a spirala antykoncepcyjna mirena

Chciałam się spytać o Wasze doświadczenia z MIreną prz HSahimoto. niestety muszę wyjąć wkładkę miedzianą, ze względu na plamienia i stany zapalne. jakie macie pomysły na antykoncepcję - tabletek łykac nie mogę...

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Ja mam mirenę od roku i jestem bardzo zadowolona. Jak pisała któraś z poprzedniczek miesiączki są skąpe i trwają krótko. Dla porównania powiem tylko, że wcześniej miałam miedzianą, nie było źle, tylko miałam długie i obwitsze okresy. Co do zakładania to akurat gorzej bolało mnie zakładanie zwykłej

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Witaj Ja jestem posiadaczka 5-cio letniej wkladki miedzianej juz od 3 lat:))) Nie zabezpieczam sie dodatkowo. Mam juz corcie...i moze za rok ...nastepne ... Pozdrawiam niezdecydowana:) -- YoAśka moderator Z życia rówieśników Budnex_os.Batorego

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Podciągam, bo też właśnie jestm na etapie podejmowania decyzji.Boje się tej miedzianej jak cholera.A z drugiej strony, po to rezygnuje z pigułek, żeby wreszcie przestać się bawić własnymi hormonami.Urodziłam już córeczkę ale nie wykluczam w dalekiej przyszłości drugiego dziecka.

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Z tą mirena na raty to chyba nie jest az tak źle. Ona kosztuje u producenta ok. 600 zł. Przy rozłożeniu na raty na 24 mies. (nie wiem czy na tyle aż można) wyjdzie wg mnie ok. 30 zł miesięcznie, na 12 mies. ok. 60 zł. Ja obecnie za cerazette płacę 35 zł/mies. Biorąc pod uwagę zalety tej wkładki

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Oki, czyli co? :) Mam zmienić ginekologa? Czy dopraszać się u "swojej" jednak o Mirenę? Moze to nie miejsce na rozważania natury ogólnej, ale dlaczego, dlaczego - o! - dlaczego prawie każdy ginekolog mówi co innego?

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

jezeli masz przeciwwskazania do brania pigulek, to Mirena pewnie tez jest nie za bardzo dla Ciebie (hormony). w Niemczech tradycyjne wkladki sa wsrod kobiet, ktore juz rodzily, bardzo popularne. ale ja sama nie nosze, wiec wiecej nie powiem... jeszcze nie rodzilam. pozdrawiam

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

I właściwie nie wiem co wybrać.Zastanawiam sie od jakiegoś czasu nad wkładką i myślałam o Mirenie,ale co chwilę się waham. Mirena ma cenę zaporową(mimo,że można ją rozłożyc na raty).Może jednak miedzianka? Nie wiem,nie wiem. Gapa jestem,bo gdy ginekolog mi proponował założenie to nie spytałam jaką

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Mój ginekolog,również b dobry specjalista zdecydowanie odradził mi antykoncepcję hormonalną w tym mirenę.Twierdzi,że ten sposób jest dobry dla kobiet które nie rodziły(tabletki),potem zdecydowanie poleca wkładkę niehormonalną.Uważa że hormony to bardzo duza ingerencja w organizm

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

Działanie wkładki > jest miejscowe,tzn.powoduje ona znaczne zagęszczenie śluzu w szyjce > macicy,przez co staje się on nieprzepuszczalny dla plemników.Dodatkowo powoduje > > jakieś zmiany w śluzówce macicy,ale tu już moja wiedza się niestety kończy... Wkładki wewnątrzmaciczne, w

Re: Mirena czy miedziana wkładka?

wiedziec,że biorę kredyt na wkładkę.Zero anonimowości,przystopowało mnie to trochę.A nie bardzo mam jak wyłożyc od razu 632,99zł.To jest cała moja pensja :(( A koleżanka mówiła,że w Anglii zakładaja ją za darmo.Może wycieczka do Anglii...przyjemne z pożytecznym ;))

Re: Zagrożona ciąża?

Jest to wkładka miedziana. Boję się że może to w jakiś sposób zagrozić ciąży. Czy może dojść do poronienia? Czy przy usuwaniu wkładki lekarz też może wywołac poronienie?

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

zasadnicza roznica jak dla mnie miedzy wkladka hormonalną a miedzianą. Wiadomo ze hormony moga dzilac negatywnie na organizm, po co wiec ryzykowac, dlatego bardziej odpowiadalaby mi wkladka miedziana. Dlatego pytam raz jeszcze czy sa jakies rtodzaje tych wkladek?

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

Szkoda Mireny. No to moze Implanon? Bo tak w ogole to tabletki, ktore trzeba brac codziennie, nie sa zbyt wygodnym rozwiazaniem.

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

Nie wiem co o tym sadzic. Mirena zawiera gestagen, wiec do krwotokow nie usposabia, raczej wrecz przeciwnie. Mysle, ze to przypadek.

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

wspólnego z wkładką, jednak taka sugestia się pojawiła. Pacjentka była przebadana i raczej nie ma żadnych innych powodów tych krwotoków. Co o tym sądzić?

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

Nigdy wczesniej nie było krwotoków i co ciekawsze po usunieciu Mireny, gdy pojawiły sie miesiaczki krwotoków juz od roku nie ma. I co z tym fantem zrobic, chętka jest na kojeną Mirenę ale i obawy są.

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

W jednym z medycznych portali jako jedną z przyczyn krwotoków z nosa podaje sie, cytyuję "Zaburzenia endokrynne, w tym zastępcze miesięczne krwawienie u kobiet, krwawienia z nosa w ciąży oraz w przebiegu guza chromochłonnego nadnerczy". Czy nie jest to możliwe w tym przypadku?

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

> no ale co to za roznica czy > tabletka czy wkladka hormonalana Zasadnicza. Wiekszosc moich kolezanek ma wkladke hormonalna (Mirene) i bardzo sobie chwali z podstawowego powodu: nie ma zawracania glowy z miesiaczka. Poziom hormonow tez jest mniejszy.

Re: jakie znacie wkładki miedziane ????

"Zaburzenia endokrynne, w tym zastępcze miesięczne krwawienie u > kobiet, krwawienia z nosa w ciąży oraz w przebiegu guza chromochłonnego > nadnerczy". Czy nie jest to możliwe w tym przypadku? Zadna z w/w przyczyn tu nie pasuje, a te przyczyny sa troche od sasa do lasa. Jakby dobrz

pęcherz, owulacja, przydatki?

Witam. Byłam u lekarza z moją dolegliwością i napiszę co usłyszałam. Rok temu założyłam wkładkę miedzianą po kilkuletniej przygodzie z tabletkami anty. Czułam się jakbym jej wcale nie zakładała. Żadnych skutków ubocznych poza... przez kilka m-cy w okresie około owulacyjnym silne rwące bóle w

Różnice pomiędzy wkŁadką miedzianą a hormonalną?

A niewiecie czy wkladka hormonalna dziala tak samo jak tabletki? Czyli jest wilczy apetyt, podkrwawianie, brak ochoty na seks? Proszę opiszcie wasze doswiadczenia.

Re: Założenie spirali jest finansowane przez NFZ

what? 500 zł za miedzianke?? owszem za hormonalną lekarz mi zaśpiewał cos koło tej sumy, ale mu pięknie podziękowałam, poszłam do przychodni i bez proszenia się lekarz założył mi miedzianą, zapłaciłam tylko za samą wkładkę 5 lat temu 80zł. Przychodnia pierwsza z brzegu, specjalnie nie szukałam, być

roznica między wkładką hormonalną a miedzianą ???

czy wkladka hormonalna dziala w taki sam sposob jak tabletka hormonalana? nie chce stosowac zadnych hormonow, slyszalam o wkladkach miedzianych, czy mozecie mi podac nazwy tych wkladek. I jeszcze prosze o nazwy wkladek zawierajacych hormony, wiem ze taka wkladką jest mirena , ...

Re: Świadoma antykoncepcja

Mirena - wkładka domaciczna miedziana, nie ma przeciwwskazań u nieródek.

po wkładce

Witam, w poniedziałek miałam założoną wkładkę miedzianą. Zakładanie było bardzo nieprzyjemne i tego dnia musiałam wziąć nospę bo odczuwałam dość silny dyskomfort. Wieczorem kiedy tabletki przestały działać już było ok i tak jest cały czas, zero bólu. Wogóle nie czuje że coś mam. Wkładka była

Re: spirala domaciczna - wasze doswiadczenia

. Plamień już nie mam. Mam nadzieję, że tak zostanie przez kolejne 4,5 roku. słyszałam o przypadkach zajścia w ciążę pomimo wkładki i to były wkładki miedziane. Polecam!

Re: roznica między wkładką hormonalną a miedzianą

Wkladka hormonalna dziala praktycznie tak jak tabletki, czyli uwalnia hormony hamujace owulacje. Tyle, ze tych hormonow nie polykasz, ale skutki uboczne sa takie same i przeciwwskazania takie same. Wkladka miedziana jest duzo mniej skuteczna, jej dzialanie polega glownie na tym, zeby nie

Re: refundacja założenia wkładki

zakładanie wkładki refunduje nfz. rok temu założyłam wkładkę miedzianą, którą kupiłam w aptece (jaką, podał mi to mój ginekolog) a potem mój ginekolog założył mi ją w przychodni za darmo. wszystko kosztowało mnie 44zł. -- please, wait http://forum.nysa.pl/images/signatures/12716893984fd3b70df1692

Re: Metoda antykoncepcji. Proszę o obiektywną rad

A nie zastanawiałaś się nad wkładką. Ale zwykłą miedzianą, ja mam i czuję się rewelacyjnie.

Re: antykoncepcja po porodzie

miedziana wkładka domaciczna -- ......................... http://www.suwaczek.pl/cache/bf768549d6.png

Re: Różnice pomiędzy wkŁadką miedzianą a hormonal

Ja mam założoną Mirenę (hormonalna) 22.03. Od tamtej pory, po 12-letnim okresie brania tabletek, zmniejszył mi sie apetyt, a ochota na seks wzrosła. Pon pigułach libido było prawie zerowe (raz na m-c to było za dużo), a teraz to moglibyśmy i codziennie. Plamienia miałam w pierszym m-cu od założenia,

Re: wkładka

owszem można. a jakie masz "doświadczenie" w korzystaniu z wkładek miedzianych? chętnie posłucham. -- http://images44.fotosik.pl/266/58ea10722a7ca480m.jpg

Re: Mirena- uzywa któraś?

Miałam zwykłą miedzianą wkładkę.Okresy na poczatku obfite,później trochę lepiej ale i tak to był dla mnie dyskomfort. Plamienia w środku cyklu i czasem po stosunku, przez rok było tak w miare, póżniej doszły bóle brzucha i bóle krzyżą, przedłużające się cykle. Badania usg wykazywały że, wszystko

Re: kondomy jako jedyna metoda antykoncepcji

dlaczego nie wkładka miedziana? jest jeszcze nuva ring do rozważenia. -- Ja chciałam współcześnie banana z widelcem

Re: Zagrożona ciąża?

Jeśli to możliwe, każda wkładka powinna być w ciąży usunięta, właśnie ze względu na ryzyko infekcji, a tym samym poronienia. Przez usunięcie spirali może, niestety (choć w bardzo rzadkich przypadkach), dojść do poronienia, jako że jest to manipulacja na szyjce macicy. Sama wkładka miedziana, jako

Re: Świadoma antykoncepcja

Oj, sorry, ja kupiłam i założyłam Multiload a nie Mirenę. To wkładka miedziana.

Re: Mirena

pigułki brałam przed ciążami- od ok 10 lat wkładki,, najpierw zwykła miedziana a teraz właśnie mirena..juz chyba 2 rok -- czym się zajmuję w wolnych chwilach... mojafilcowabiżu

Re: Wkładka domaciczna hormonalna Mirena a libido

Kocio-kocio miedziana tańsza i libido jest że też wcześniej na to nie wpadłam lekarz chciał chyba kasę skasować bo tylko o Mirenie mówił, a jaką konkretnie masz wkładkę nazwa i jaka cena , masz jakieś upławy , krwotoki ?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wkładka miedziana

Zdjęcia - wkładka miedziana