Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

śluz wodnisty - pytanie

zawsze miałam śluz płodny jak białko jajka, a ostatnio mam tylko takie uczucie wilgoci i jakby coś mi spływało (ale wkładka tylko ciut wilgotna), a w okolicach szyjki śluz biały i gęsty. Czy mam to traktować jak śluz płodny - wodnisty?

Wodnisty śluz w 34 tc

Jestem w 34 tc i od 2 tyg mam taki wodnisty śluz,nie jest go dużo ale jest, czy ktoś ma podobnie? Nie są to wody plodowe chyba bo bym poznała? Jest mi tez ostatnio duszno.

Wodnisty śluz

Dziewczyny, to mój 30dc. (cykle z reguły 30-32 dniowe więc wciąż oczekuę na niepojawienie się @. Dziś coś zaczęło ze mnie kapać, takie kropelki, coś wodnistego. Może któraś z Was wie co to jest? Czy tak może wyglądać śluz ciążowy? Wiem, że klasyczny to gęsty i biały, a nie coś takiego, co ja

śluz w wodnistej kupce, odbijanie ''serkiem''

mnie niepokoi jest to, że od kilku dni jej kupki stały się wodniste i jest w nich śluz.. nadal mają kolor musztardowy, ale nie mają już tych ''ziarenek'' co wcześniej. Od początku musi walczyć szczególnie z porannymi kupkami, a gdy zrobi kupkę to słychać wyraźnie jak ''wystrzela'', a gdy nie miała

wodniste kupy ze śluzem

Mój prawie trzymiesięczny synek od około trzech tygodni robi wodniste kupy ze śluzem. Śluz jest przezroczysty w kolorze kupy. Czy te kupy mogą wskazywać na alergię ? Podejrzewam AZS. Wyeliminowałam ze swojej diety białko krowie i jajka i trochę widzę różnicę - jest mniej śluzu ale dalej jest. Może

dziwne wodniste upławy z krwią

Strasznie wczoraj się przestraszyłam, wstałam o 23 na siusiu a tu nagle czuje jak mi coś na piżame popłyneło, dość dużo wodnistego czegoś (jakby mi woda wyleciała) i w tym troszkę krwi, później przy wycieraniu papierem był jeszcze taki różowy śluz, kurcze to chyba nie wody płodowe, w 8tc chyba

Śluz wodnisty z grudkami?

woda, ale są w nim takie małe białe grudki. Czy mogę to uzanać za śluz wodnisty, czy za jakiś inny. A jeżeli za inny to jaki? Na pewno nie jest to jajko. Co o tym sądzicie?

zamiast cinącego śluzu- wodnisty

Cześc, kurczę proszę napiszcie czy macie cos podobnego jak ja. W okolicy owulacji bo tak sądzę że jest po bólu jajników mam upławy ale zamiast ciągnącego śluzu wypływa ze mnie jakby mleko, wodnista wydzielina. To chyba nie jest normalny płodny śluz? Dziewczyny czy któraś tak miała i zaszła w

Re: Biegunki od 2 tygodni - o co chodzi??

Kupa piersiowa ma prawo być wodnista, ma prawo zawierać też śluz. O ile ten śluz jest koloru kupy i ciągnie się razem z nią, to wszystko jest w normie. Podawanie dicofloru jest bez sensu, przy karmieniu piersią dziecko dostaje naturalne bakterie probiotyczne a mleko zawiera prebiotyki, czyli

śluz wodnisty

przy bardzo wysokim stężeniu estrogenów śluz traci cechę ciągnięcia się, ale jest to także rodzaj bardzo płodnego śluzu POWODZENIA :)

Re: wodniste kupy ze śluzem

U mnie po tej samej szczepionce ale trzeciej dawce mały jest POTWORNIE obsypany po wszystkim co zjem, ma wodniste kupy ze śluzem, jednym słowem uważajcie na szczepionki :/

wodniste kupy ze śluzem

Moja 2 miesięczna córka od kilku dni robi wodniste kupy, z niewielką ilością śluzu, brzydko pachnące. Do tej pory robiła ziarniste i nie było ich tak czuć. Tydzień temu odstawiłam nabiał ale za to zdarza mi się zjeść pestki słonecznika albo trochę dżemu wiśniowego. To może być jakieś uczulenie

Re: śluz w wodnistej kupce, odbijanie ''serkiem''

Skoro się ślini, to już masz wyjaśnienie dla śluzu kupie, bo przecież ten śluz jest w kolorze kupy, prawda? Nie martw się, to normalne. Jesli śluz bylby przejrzysty i bylyby go ogromne ilości, to wtedy zacznij się niepokoić. Walka z kupkami jest normalna, dziecko nie do końca wie co się z nim

Re: zamiast cinącego śluzu- wodnisty

Mój śluz płodny to wodnista, przezroczysta wydzielina, jakbym - przepraszam za porównanie - siku popuszczała. -- "Don't cook. Don't clean. No man will ever make love to a woman because she waxed the linoleum - "My God, the floor's immaculate. Lie down, you hot bitch." ~Joan

Re: śluz w wodnistej kupce, odbijanie ''serkiem''

Kupki opisane przez Panią nie są niepokojące. Owo spienienie może wynikać z nadmiaru połykanego powietrza w czasie karmienia, czy z nadprodukcji gazów w procesach trawienia. Na razie myślę, że wystarczyć powinien regularny masaż brzuszka: kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54927,2449645.html kładzenie Dzi

Re: śluz wodnisty - pytanie

Weź trochę tego śluzu w dwa palce i rozsuń je. Jeżeli będzie się natychmiast rozrywał, to nie jest śluzem płodnym. Wydzielina podczas niepłodności poowulacyjnej może być gęsta i wilgotna, ale ma konsystencję trochę "kaszkowatą". Nie ciągnie się.

wodniste kupki ze śluzem u 4-miesięczniaka

Syn ma 4mce, od początku robił luźne kupki, ale teraz są wodniste, całe wsiąkają w pieluszkę, pojawił się śluz w każdej kupce. Syn ma też zmiany na buzi i łokciach, dermatolog twierdzi że to nie alergia, ale łojotokowe zapalenie skóry. Synka karmię piersią, nie jem mleka, przetworów mlecznych

wodniste kupki ze śluzem u 4-miesięczniaka

Syn ma 4mce, od początku robił luźne kupki, ale teraz są wodniste, całe wsiąkają w pieluszkę, pojawił się śluz w każdej kupce. Syn ma też zmiany na buzi i łokciach, dermatolog twierdzi że to nie alergia, ale łojotokowe zapalenie skóry. Synka karmię piersią, nie jem mleka, przetworów mlecznych

wodnisty śluz w 39 mies ciąży :((

od jakiegoś czasu około 1,5 tyg.zauważyłam na bieliźnie wodnisty śluz lekko zabarwiony na żółto,ale to leciutko..czy to mogą sączyć się wody płodowe ??martwię się bardzo.dodam tylko,że jest tego malutko a jedna wkładka higieniczna wytarcza mi na caluśli dzień. proszę o odpis. patssi

wodnista kupka ze śluzem

Moja córeczka ma 3 tyg. Karmię piersią. Od paru dni robi wodniste kupki, a dziś pojawił się śluz. Czy to znaczy że coś jej dolega? Co z tym zrobić? Pomóżcie. Pozdrawiam, Monika

Re: wodnista kupka ze śluzem

przestałam pić sok jabłkowy i skończył się śluz! Kupka też jest jakby mniej wodnista!:-) Dziękuję Wam, Kobitki!!! Pozdrawiam!!!

Re: Wodnisty śluz w 34 tc

ja tez mam ciagle grzybiczki, musze kupic sobie te wkładki.Powinnam sobie zrobić wymaz czy nie ma jakiegoś zapalenia?

Re: Wodnisty śluz

Nie mam pojęcia, ale myślę, że nie masz się co niepokoic. Jak nie minie albo się wzmoże to zadzwoń do ginia.

Re: Wodnisty śluz

Nie mam pojęcia co to jest. Mi przeszło po 2 dniach. Może to poprostu jedna z odmian śluzu. A przede wszystkim - gratuluję fasoleczki! Dużo zdrowia :-)

Re: MAJ 2014 jestem nowa i witam

Ciag dalszy.. W celu sprawdzenia czy pęcherzyk pekl. Śluzu po @ nie powinno byc, później powinien byc wodnisty, nierozciagliwy, im bliżej owu powinien byc rozciagliwy, gesty, w większej ilości. Wiadomo, ze to czysta teoria, czasami śluz sie nie pokrywa sie z dniem owulacji, a i ona czasami potrafi

Re: Wodnisty śluz w 34 tc

Ja mialam taki sluz przez cala ciaze, dokladnie tak jak piszesz wodnisty. Wiele razy balam sie, ze to wody plodowe, ale na szczescie nie byly. Nie wiem cczy taki sluz nie byl spowodowany tym, ze mialam kilka razy grzybice, ale moze niekoniecznie. Nie martw sie. Niektore kobiety tak maja. Jednak

Re: starania rok 2014

beti- ja nam taki śluz mega wodnisty :) chyba dobrze:) Natalia - sikance są slabe nie załamuj się tylko czekaj ładnie na termin betki:) -- starania od 2009 roku diagnoza:azoospermia 2012 rok IVF Novomedica 02-03/2014 - oby szczęśliwie;)

Re: Wodnisty śluz

ja chyba tez poczekam do jutra, a jesli nie przejdzie to chyba napisze smsa do gina, ciagle mnie cos martwi wiec pewnie znowu pomysli ze szleje;) zastanawiam sie czy to nie jakies zapalenie/ ppodraznienie od luteiny....od kiedy moga sie saczyc wody płodowe? przepraszam jesli zadaje głupi pytania

Re: Wodnisty śluz

tez mam to samo - wiecie co to jest? luteine biore od 5 dni, od dzisiaj leci ze mnie woda...tzn obrazowo, na sridku troche bialego a dokolola plama jak po wodzie, co chwila po trochu - nie wiem czy sie martwic - to 7 tc.

Re: Wodnisty śluz

hej widzę że spotykamy się i tutaj Kaczuchna, ja mam podobny śluż - też taki raczej wodnisty. tez biorę dopochwowo luteinę i może to przez nią?tak myślę - bo ślady na bieliźnie takie "potabletkowe ".przepraszam, ze tak obrazowo piszę.

Re: sluz po owulacji

Ja też w lutealnej często czuję wilgoć, śluz jest białawy, raz lepki raz bardziej wodnisty

Re: Wodnisty śluz

dzięki za odzew :), widać tak to może być. Ja luteinę brałam w trzech poprzednich cyklach i tak nie kapało. Mam coś takiego pierwszy raz :-) Może to śluz ciążowy hehe ;-)) Dziś w ciągu dnia tak mnie jajniki łupnęły, Boże! Ledwo się toczyłam, jakby mi szpilę wbijali raz z jednej, raz z drugiej

wodnisty śluz czy saczenie wod plodowych

Jestem w 36TC, to moja pierwsza ciaza, od kliku dni pojawil mi sie wodnisty sluz, i tak do konca nie jestem pewna czy to sluz, czy to moze saczenie wod plodowych. Jak to mozna rozroznic? Pozatym czuje sie dobrze, odczuwam ruchy dziecka i nie mam zadanych innych objawow Z gory dziekuje za

Re: wodnisty śluz czy saczenie wod plodowych

Masz dwa wyjścia: 1jedź na IP niech sprawdzą 2kup podpaski wykrywające zmianę w Ph wydzieliny(w aptece,są dość drogie) Nikt jednoznacznie niestety Ci nie odpowie:( -- Moja rodzina największą radością...

Re: Śluz płodny ale bez BJ ?

Śluz wodnisty jest tak samo dobry jak jajkowy, sa osoby które mają tylko wodnisty.

Re: mm po jakim czasie dziecko czuje różnice?

Z tym że to nie była bardzo wodnista kupa tylko po prostu zielona woda, przy czym wcześniej przez tydzień miał żółte kupki, czasem pojawiał się śluz z nitkami krwi. Mój maluch jadł ściągnięte laktatorem mleko i zjadał średnio 70 ml mleka na 1 posiłek co 2 - 3 godziny.

Zapytanie

jestem na 3-4dni przed @ śluz płata mi figle wczoraj miałam typowo płodny śluz w dużych ilościach dziś z kolei baardzo wodnisty. Nie wiem o co chodzi czy myślicie, że cykl się wydłużył i będę mieć drugie podejście do owu? Zwłaszcza, że zawsze od owu bolą mnie piersi a tu nic do tej pory...

Ciąża czy infekcja ?

Cześć :) mam ostatnio taki nietypowy problem , otóż w lipcu przed planowanym @ zamiast niego miałam taki wodnisty lekko biały śluz jednak po 4 dniach ( czyli 22 lipca ) @ się pojawił ale było go bardzo mało i 22 , 23 był a 24 go nie było i znowu pojawił się 24. Od tej pory mam biały śluz i jest on

Ciąża czy infekcja ?

Cześć :) mam ostatnio taki nietypowy problem , otóż w lipcu przed planowanym @ zamiast niego miałam taki wodnisty lekko biały śluz jednak po 4 dniach ( czyli 22 lipca ) @ się pojawił ale było go bardzo mało i 22 , 23 był a 24 go nie było i znowu pojawił się 24. Od tej pory mam biały śluz i jest on

Re: Dziwny stolec..

Takie samo żelazo brałam na wieczór a rano zawsze 2-3 razy latałam na kibel,stolce luźne,czarne. Upławów czy innych śluzów dziwnych brak ale w 3 trymestrze to i tak mam ciągle mokro w majtach :-D raczej wodniste czasami białawe a innym razem jak śluz płodny,normalka w ciąży,posiew ok -- www

Re: wodnista kupka ze śluzem

z tego co wiem gluten nie przechodzi z mlekiem matki. Moj maluszek robił kupki wodniste ze śluzem przez 7 misięcy (od uridzenia) i musialam zrezygnować z piersi, żeby wykluczyć wszelki alergen.(poza tym maly spadal z wagi) Przeszlo po podaniu specyfiku (lek robiony zawieral min, węgiel. Zaczelam

Re: wodniste kupki ze śluzem - nietolerancja moje

dziękuję za odp. Pani Moniko, śluz jest w kolorze kupki, Nie stosuje żadnych leków Niunia tez nic nie dostaje. Kupka jest wodnista z ciągnącym się śluzem ale właśnie w kolorze kupki. Kupki jest mało, ma kolor żółty ale niekiedy lekko zielonkawy.

Sączenie wód płodowych

wydzielina tylko przy bardzo intensywnym ruchu (wygląda to tak że na wkładce jest ten żółtawy śluz plus w koło mokra plama od tego wodnistego). Jak siedze jest sucho. Tak samo w nocy mam tam w środku "mokro" ale nic ze mnie nie wycieka bezpośrednio na zewnątrz. Tylko jak np skorzystam z toalety to

Re: MARZEC 2014

No to super bardzo sie cieszę :) U mnie dziś 13dc testy bede robić od 15 stego dnia bo cykle mam 30-33 dniowe a ostatni nawet 36 dni miał :) Dziś już mam śluz taki wodnisty więc nie wiem w sumie czy już robić test czy poczekać ... :)

Re: jasnozielone kupki

Kupa się utlenia - stąd kolor jasnozielony. Może być wodnista. Dopóki nie ma w niej krwi i śluzu jak białko kurze, to jest ok. -- Kapela Gaców www.youtube.com/watch?v=mB5hyOt11VU

Re: kupki niemowlaka a alergia pokarmowa

Kupki 4-tyg. dziecka mogą mieć dość wodnistą konsystencję (oby nie sama woda), kolor żółty, musztardowy lub delikatnie zielonkawy i mogą się troszkę ciągnąć. O alergii może świadczyć duża ilość śluzu, ciemnozielone zabarwienie, smużki krwi i ból brzucha, pozdrawiam

Re: kwiecień 2014

. za miesiąc też będzie owulacja btw...dziewczyny, które biorą/brały wiesiłek...zbieram info......takie rozrzedzeinie śluzu to normalka?? tak sie zastanawiam, czy to wodniste już jest rozrzedzonym białkiem?....czy mimo wiesiołka śluz rozciagliwy i tak się pojawi w swoim czasie?? -- http

duzo wodnistego śluzu w 9tc czy to normalne?

jestem w ciężkim szoku dzisiaj leci mi strasznie dużo wodnistego śluzu czy to jest normalne czy ja panikuję na maxa? słyszałam , ze w ciązy jest więcej śluzu tyle , ze ten jest strasznie wodnisty proszę o poradę na razie mnie nic nie boli i czuję się ok tylko martwi mnie ten wodnisty śluz!!!!!!

Re: Doktorze pomocy. Śluz w wodnistych kupkach od

30, pozostać na diecie i zacząć znów podawać zupy zaczynając od ubogo składnikowych jeśli słoiczki to bezmleczne. Radzę na razie zrezygnować z jabłka i ew marchewki. Sam śluz bez krwi przy dobrym stanie dziecka nie powinny budzić niepokoju.

Re: mokra bielizna

W takim razie to była luteina razem ze śluzem. Może do południa mniej się ruszałaś albo w łóżku zalegałaś, co spowodowało jej nagromadzenie, a potem gwałtownie wyleciała. Śluzu w ciąży też jest bardzo dużo (mleczny lub wodnisty), czasami możesz mieć wrażenie że nawet wkładki są mokre. To normalka :)

Re: test po stosunku

a co to znaczy wrogi śluz? co takiego w nim jest albo nie ma, ze staje się wrogi? skoro jest śluz wodnisty czy białko jajka to co jest z nim nie takiego, ze plemniki padają?

Re: Wykres

Dziękuję za pomoc;) tylko śluz wpisywałam że był wodnisty, a potem się zorientowałam że jednak to nie śluz i zmieniłam na brak śluzu, to może to? ale kurcze bez sensu że to bierze pod uwagę;/

Re: Doktorze pomocy. Śluz w wodnistych kupkach od

Moim zdaniem powinnas powtorzyc posiew kalu, ale wykonujac go za pomoca specjalnej pipetki przeznaczonej tylko do posiewu kalu. Mozna ja nabyc w aptece lub otrzymac bezplatnie w prywatnych placowkach wykonujacych takie badania. Wyglada to jak wydluzony patyczek do ucha - z watka z jednej strony

Re: Śluz wodnisty z grudkami?

mysle ze sluz przechodzi w ten plodny. -- Polecam wizażystke z Trójmiasta ♣ Forum DOBRYCH ginekologów

Re: Jaki śluz może zwiastować ciążę?

6tc (albo 8tc) mam sporo wodnistego białego śluzu, prędzej nie było żadnego. -- http://www.suwaczek.pl/cache/e07def53c4.pnghttp://www.suwaczek.pl/cache/21dca58d92.png

zapytanie - czy możliwa ciąża?

ciała to 36,6 st. Cykle trwają 25-26 dni. 1 d.c @(10.07) 36,6 st 2 @ 36,7 st. 3@ 36,4 st. 4@36,65 st 5@ 36,6 st 6@ 36,7 st 7 36,6 st 8 36,5 st (śluz Wodnisty) 9 35,6 st (śluz Rozciągliwy) 10 śluz Rozciągliwy 11 36,6 st śluz Rozciągliwy 12 śluz Rozciągliwy 13 36,55 st śluz Rozciągliwy 14 36,9 st śluz

Doktorze pomocy. Śluz w wodnistych kupkach od 5tyg

Zaczne od poczatku.Synek ma obecnie 6 mies i3 tyg.maly od poczatku tylko na cycu byl robil ladne papkowate kupki bez sluzu co 7-10 dni ale bez wysilku.Wszystko sie zaczelo ok 4-5 tyg temu gdy malemu zaczelam rozszerzac diete i podawac wlasnej roboty zupki. na poczatku to byla tylko gotowana marc

śluz

witam, mam pytanie .. mam 17 lat , 30 listopada miałam stosunek z chłopakiem, powiedział mi ,ze czuł że leci mu sperma,ale wyciagnał za nim cos bylo ,ale nawet jak wyciągnął to nie poleciało . mam niby dostać do końca tego tyg okres, i mam śluz taki białawy niby troche piersi mnie bolą , wygląda

Re: Mg, Ca, D3, B12, ferrytyna, parathormon

pa > Ważny jest śluz szyjkowy w okolicy owulacji i przed nią. Jeśli jest go dużo, je > st śliski, przezroczysty, rozciągliwy lub niemal jak woda spływający (i wtedy t > rudniej go zauważyć), to z estrogenami jest wszystko OK. :) > > Badanie estrogenu jednego dnia niewiele Ci powie

Re: wodniste kupy ze śluzem

Pozwolę sobie wtrącić słówko. Jeśli ciągliwe fragmenty kupki są w kolorze kupki, to raczej nie są przezroczyste czyli bezbarwne. Czyli można je uznać za normalne. Tak samo zresztą jak wodniste. Dziecko karmione maminym mlekiem ma prawo takie kupki robić. jeśli jednak zmiana Panią niepokoi

Re: wodniste kupy ze śluzem

ja mam ten sam problem. moja corka ma 2,5m-ca i od 2 tygodni jest sluz. zaczelo sie od kupek wodnistych teraz wrocilo do normy ale sluz jest nadal. mala jest pogodna NIC jej nie dolega wiec nie wiem. czytalam, ze to normalne. juz sama nie wiem. nie widze, zeby jej to dokuczalo. moze to obiaw

Re: Luteina a starania o dziecko

dzień owulacji można stwierdzić na podstawie USG, ale to droga sprawa. Taniej wychodzi mierzenie temperatury (w pochwie lub odbycie – pomiar pod pachą jest niemiarodajny!) i obserwacja śluzu. Owulację zawsze poprzedza śluz płodny - rozciągliwy, przejrzysty, wodnisty, o konsystencji białka jaja

Re: wodniste kupy ze śluzem

u nas tak jest od ponad trzech miesięcy (obecnie mały ma 5,5 m-ca). Chyba nie jest to powód do zmartwień, jeśli nie dochodzą inne objawy alergii. A 700g/miesiąc to bardzo dobry przyrost przecież.

Re: śluz w kupce niemowlęcia

Kupki nadal są bardzo częste i wodniste, choć śluzu jest mniej. Moje pytanie brzmi, czy byłby to jedyny objaw alergii? Córcia jest spokojna, Ladnie przesypia noce i pięknie rośnie. Przy masie urodzeniowej 3430 (7.12.2013), 24.02.2014 ważyła 5780. Pozdrawiam

Re: wodniste kupy ze śluzem

Moj 3,5 miesieczny synek tez od 3 tygdoniu ma wodniste musztardowe stolce(nieraz zdarzaja sie ze sluzem).Zaczelo sie to dziac kilka dni po podaniu Synkowi szczepionki rotarix, ja w tym czasie karmilam piersia ale leczylam sie 7 dni antybiotykiem, ale moze to tylko zbiegi okolicznosci. Synek

Re: wodniste kupy ze śluzem

a u mnie niestety wyszly 3 bakterie w posiewie (najpierw wodnisto- sluzowate kupy, potem pojawily sie w nich klaczki krwi; wczesniej objawy kolkopodobne, ale w ciągu calego dnia..) maly poki co przybywa na wadze, chociaz wczesniej przyrosty byly wieksze teraz ok 200 g/tydzien, a wszystko zaczelo

Re: wodniste kupy ze śluzem

Właściwie na większość pytań dotyczących kupy odnalazłam odpowiedź bo wrzuciłam w przeglądarkę zagadnienie, które mnie interesuje. Jednak pozostaje jedna wątpliwość. Byliśmy u lekarza i rzeczywiście mały słabo przybiera- przez miesiąc około 700g i na siatce centylowej spadł do 25ca. Wszyscy doradza

Re: zamiast cinącego śluzu- wodnisty

Spróbuj w I fazie cyklu polykac olej z wiesiolka. Jest w aptekach w kapsulkach. Czasami dziala cuda ze sluzem:) -- Bocian przyleciał:)

Re: zamiast cinącego śluzu- wodnisty

lekarz twierdzi ze owulacja jest(usg), śluz jest taki jaki jest i to zapewne nie pomaga wędrować plemnikom jak twierdzi, z mężem też ok. Nie wiem czy zdarza się tak że może nie byc śluzu wogóle? Stara juz ze mnie baba bo mam 30 lat ale coraz częściej mam jakieś obawy i lęki i poprostu nie wiem

Re: zamiast cinącego śluzu- wodnisty

No właśnie też taki mam, ale z Tobą wszystko dobrze i to normalne (pytam dla pewności )Jestes pewna że masz owulację?

Re: zamiast cinącego śluzu- wodnisty

Tak, owulacje stwierdzałam: wykresami npr, usg i jedną ciążą ;) -- "Don't cook. Don't clean. No man will ever make love to a woman because she waxed the linoleum - "My God, the floor's immaculate. Lie down, you hot bitch." ~Joan Rivers ;D

Re: zamiast cinącego śluzu- wodnisty

tak, potwierdzam, olej z wiesiołka poprawia sluz i zwieksza jego ilosc. :) A o innych sposobach na polepszenie plodnosci swojej i meza mozesz poczytac na forach zajmujacych sie nieplodnoscia: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=19585 forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=191

Re: MARZEC 2014

ginekologa z kliniki nieplodnosci. Moze dalo mi to efekt placebo, a tak naprawdę to marketingowe G. Jednak kiedy sie go aplikuje przed stosunkiem 15 minut przed, jest wodnisty, po tym czasie zmienia sie w ciągnący na kilometr śluz, a i mąż byl zadowolony;)

śluz w kupce

pojawił się śluz w kupce (taki białawy). Uczulenie jej powoli znika, ale śluz cały czas utrzymuje się w kupce. Do tego od 2 dni konsystencja kupy rzadka (nie wodnista, ale wyraźnie ma luźne kupy - ilość w normie). Czy ten śluz może tak długo się utrzymywać po zjedzeniu białka? Pytam, ponieważ ostatnio (ok

Re: wodniste kupy ze śluzem

niech zgadne jestes po szczepieniu 3w1 -- Wszystkie prawdy podlegają trzem etapom.Najpierw są wyśmiewane.Potem gwałtownie zwalczane. W końcu akceptowane jako oczywiste. Arthur Schopenhauer . 0 szczepień =100% zdrowe dziecko!(0 rtęci 0 siarczanu neomycyny 0 bromoc

Re: wodnisty śluz w 39tc -oczywiście :)))

u mnie w 36 tc zaczął sie poród to najpierw był wyciek - taki porządny że mokra wkładka - a potem nic ale pojechaam do szpitala i za dwa dni urodziłam. Ale jak tak leciutko to moze nie to - sa ponoc takie wkładki które sie zabarwiają pod wpływem wód płodowych a mnie lekarz w szpitalu sprawdzał p

Re: sprostowanie

Zadając pytanie wlaśnie pytałam o ten śluz z pierwszej fazy ten przed owulacją pierwszy pojawiający się po "sucho". Mój śluz po "sucho" był włśnie mętny , nie przypominał białka jaja (to przyszło pózniej), ale nie był też gęsty tylko taki mętny ale raczej wodnisty. Dlatego

Re: sluz po owulacji

Ja w fazie lutealnej mam prawie cały czas białawy, lepki lub bardziej wodnisty śluz, dopiero bliżej @ zmienia się na bardziej podbarwiony. Co do progesteronu to nie znam się nie niestety na zależności jego poziomu od fazy cyklu.

Re: Rezerwa jajnikowa a analogi Decapeptyl, Zolad

Trzymam kciuki !!! Daj koniecznie znać ile komórek pobrano. Ją się przymierzam w przyszłym cyklu ale muszę wyjaśnić kwestie wodniaka.. Jakiś czas temu lekarz stwierdził że podejrzewa że jest a przez ostatnie cykle go nie było ale w weekend miałam bardziej obfity śluz jestem tuż po środku cyklu taki

Re: wodniste kupki ze śluzem u 4-miesięczniaka

droga Karczm, prosze o rade, czy Twoja corcia tez miala takie bole brzucha przy tym? po ilu dniach odciaganie przyniosło rezultaty? ja odciagam 3 dzien ale nadal sa wodniste kupy ale synek robi je rzadziej...bardzo prosze o odp. od dawna jestem na diecie eliminacyjnej

Re: wodniste kupki ze śluzem u 4-miesięczniaka

Radzę wykonac badanie posiew kału w kierunku bakterii. U nas też pojawiły się śluzowate kupki i w badaniach wyszło, że synek ma gronkowca złocistego. Na szczęście już z tego wyszliśmy. Pozdrawiam

Re: starania rok 2014

mamuska_invitro - z tego co wiem, to przy IVF nie ma co patrzeć na śluz, bo chyba nie powinno być możliwości samoistnej owulacji. Chyba po to są zastrzyki wpływające na różne hormony żeby to kontrolować i "uwolnić" w odpowiednim momencie? U mnie w normalnych cyklach ze śluzem płodnym było

Re: MAJ 2014 jestem nowa i witam

na usg żeby zobaczyć, czy są jajeczka? bo chyba się wybiorę :/ czy w końcu ten najbardziej płodny okres wypada jak śluz jest mocny, wodnisty i przezroczysty, czy już trochę mleczny? sorka za to , klikam wyślij i przymykam jedno oko w oczekiwaniu, czy będziecie na mnie krzyczeć, czy też nie :)

Re: Proszę o odpowiedzi

Dziękuje kobitki :-) bo moja córcia od urodzenia miała bardzo wodniste kupki ze śluzem w kolorze kupki no a teraz właśnie zaczynają się zagęszczac tylko mają dużo tych resztek niestrawionych. Ale mnie uspokoiłyście:-) dzięki

Re: Wykres w Ovufriend - doradźcie...

śluzem kremowy, on moze być też trochę wodnisty, ale bardziej jak balsam, a nie jak śluz płodny.

śluz płodny - kremowy?

mleczno-biały. Poza tym okresem problemów z rozpoznaniem nie mam - albo suchy, albo lepki. Ale typowo-płodnego u siebie nie zaobserwowałam (takiego jaja kurzego) ani typowo wodnistego (bo powinien być przezroczysty, prawda?). Pamiętam, że kiedyś miałam typowy śluz jak białko jaja, ale po tabsach mi się

Re: wodniste kupki ze śluzem u 4-miesięczniaka

Mojemu synkowi się zaczęły takie jazdy po tym, jak ja brałam antybiotyk i karmiłam piersią. niby bezpieczne i nie powinno zaszkodzić, a jednak... Wtedy miał 4 miesiące, dzisiaj 14,5 i niestety śluz się pojawia często, jak próbuję wprowadzić coś nowego do diety. Ostatnio wyczytałam gdzieś na forum

Re: Lipcowe testowanie :)

:( malwinka-4 trzymam kciuki można to różnie interpretować. mierzysz temperaturę? zaraz byłoby wiadomo kiedy prawdopodobnie była owulacja (skok temperatury). odczucie mokro (wodnisty śluz) pojawia się nie tylko w okolicach owulacji ale niekiedy po zapłodnieniu. ja tak miałam w tym cyklu.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wodnisty śluz