Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: STYCZEŃ 2014 - testowanie

Ja to bym się cieszyła ze swoich objawów gdyby nie logiczne wytłumaczenia ich :) Mam wyższą tempke niz zazwyczaj (zamiast 36.6, 36,7 to jest 36,9) - niestety przeziebienie, jestem juz od tygodnia chora. Sluz mam swietny! :) Niby kremowy,ale bardzo wodnisty i sporo go - od zeszłego cyklu biorę

Prośba o interpretacje cyklu

-y regularnie mierze temperature,i sa to ewidentnie dwufazowe cykle. Nie wiem co stalo sie w tym cyklu bo zawsze miałam przed owulacja sluz płodny o tym razem było poprostu mokro.Sluz był wodnisty ale nie przeźroczysty tylko metny i było go dosc dużo.W tym cyklu brałam wiesiolek i teraz zastanawiam sie czy to

Re: Śluz we wczesnej ciąży

może poprawi Ci to humor ale ja wlasnie tak miałam. Pod koniec cyklu sluz nagle wodnisty i rozciągliwy i jak sie okazało ciąża:) zawsze był kremowy tylko ten jeden raz było inaczej więc mocno trzymam za was kciuki żeby też tak było:) -- niespodziankowy troll

Re: Szyjka macicy po zaplodnieniu

No wlasnie szyjka twarda...sluz duzo na majtkach..bialawy raczej wodnisty... Ale tutaj wyczytalam co nastepuje...:"Na początku ciąży zmieniają się też narządy płciowe, stają się sine i „rozpulchnione”. Jeżeli nastąpiło zapłodnienie, to temperatura ciała w czasie spodziewanego

Re: płodny śłuz 30 dnia cyklu?

W ciąży nie ma sluzu szyjkowego czyli tego płodnego.Na początku ciaży śluz jest biały ,wodnisty ,nierozciągliwy.Twój sluz jeśli jest teraz rozciągliwy to może oznaczać zbliżającą sie @.Ja bynajmniej tak mam ,spadaja estrogeny i stąd taki sluz. -- Chcę zajść tak jak słoneczko :)

juz nie moge sie doczekac

był bardzo wodnisty i przezroczysty.Staralismy sie zarówno przed nia jak i po. Teraz sie zastanawiam czy jest mozliwa ciąża ponieważ szyjka się bardzo skróciła, sluzu praktycznie nie ma i boje się że to mogą byc objawy @.Wiem powiecie ze trzeba czekać, ale nie należę do cierpliwych:)

Dlaczego tempka nie spada?

Witam.Najpierw napisze tempki z tego cyklu. 1dc 36,75 @ 2dc 36,60 @ 3dc brak pomiaru @ 4dc 36,50 @ 5dc 36,30 (CLO 1tabl)plamienie 6dc 36,49 (CLO 1tabl) 7dc 36,59 (CLO 1tabl)współzycie 8dc brak pomiaru 9dc 36,60 (śluz przejrzysty wodnisty)współzycie,CLO 1tabl 10dc 36,50 (śluz przejrzysty

Tak jak pisze Horpyna

starania już za późno (bo trzeba czekać na przebycie owu o czym powiedzą minimum 3 a czasem więcej - temperatury wyższe, zaś komórka jajowa zdolna jest do zapłodnienia tylko 12 godzin). Znacznie większe szanse na ciążę masz, gdy współżyjesz od zmiany śluzu na wysoce płodny (jedna z cech: mokry, śliski

Spózniający się okres

jaki jest śluz: W dzień spodziewanej miesiaczki mialam sluz lepki i ciągnący, na drugi dzień gęsty papkowaty bialuśki, od 3,4 dni sluz bialy,czesem przezroczysty,wodnisty. Co to jest? ciążę wykluczam,chodź sama nie wiem już.Czy dostanę miesiaćzkę? Co się dzieje jak nie pojawia sie miesiaczka w

Re: upławy w ciąży

hej, podpisuję się pod wypowiedziami dziewczyn. To prawdopodobnie sluz0jego zwiekszone wydzialanie jest normalne w ciąży magdek2 napisała: > jestem w 11 tygodniu ciąży (wiek płodu) i mam od kilku dni bardziej wodniste > upławy, nie odczuwam swędzenia czy peiczenia ale są dużo rzadsze od

Re: ginekolog-położnik (witam ponownie)

bylo ok a teraz znowu jakis problem. Nie wiem dlaczego ten sluz nie chce zgestniec?jego konsystencja jest rozna albo mleczna,bardzo wodnista i rzadka albo przezroczysta i rozciagliwa jak kurze bialko.Czy to moze byc ciąża?

Re: wizyta u ginekologa

codziennie, by mieć pewność, że plusa nie było > I mam pytanie odnosnie sluzu. Pojawil sie przedwczoraj a > wczoraj bylo po owulacji. Czy owulacja moze byc w pierszym dniu > pojawienia sie sluzu?? Dziaj sluz jest wciaz wodnisty ale juz > mleczny. Dziekuje z gory za odpowiedz. Owulacja może

Re: biały śluz w 38 tygodniu ciąży

Jestem w podobnej sytuacji. Biały sluz, tylko że jest wodnisty więc nie wyglada jak czop sluzowy...

Proszę o pomoc w interpretacji

(przepraszam za porównanie - taki glutowaty) w kolejnych dniach coraz bardziej wodnisty. Taki śluz utrzymuje się u mnie nawet do 10-12 dni. Czasem w tym czasie dochodzi do skoku tempki, sluz zanika i jest ok. Ale bywa i tak ( i to jest wersja częstsza) że śluz zanika, jest sucho albo pojawia się śluz

Re: objawy owulacji?

! Nawet niewidome kobiety potrafią okreslic co czują. Zapewne sluz jest taki wodnisty po lekach, one chyba własnie mają za zadanie pomóc mu przejśc do odpowiedniej, ulubionej przez plemniki konsystencji. Ja mam zawsze ból owulacyjny, jest do złudzenia taki sam jak ból slepej kiszki. Nie czekaj tylko

Re: wodnisty sluz w ciazy

oj tak, ten śluz to przykra norma w ciąży. Ale nie martw się z czasem się nasili ;-)

Re: naturalne planowanie rodziny

znało przedtem NPR, dlaczego nie ? > Żeby nie było teoretycznie, porozmawiajmy o moim przypadku z okresu starań o > ciążę: wykresy temperatury + analizy innych objawów roztrząsane desperacko > dzień po dniu w towarzystwie ginekologa-endokrynologa (specjalisty od leczenia niepłodności

Re: Antybiotyk w ciąży a alergia u dziecka

dodam, ze moj synek nie ma AZS, ma bardzo delikatne zmiany na skorze, ledwo zauwazalne. moj maly ma sluz w kupce, nawet slad krwi, wzdecia, bole brzucha, prezy sie i placze, ma brzydkie pieniste lub wodniste kupki. to wszystko ma na nutramigenie, nie mial jeszcze diety rozszerzanej, nic innego nie

Re: wodnisty sluz w ciazy

Tak tak to norma w ciąży ja jestem obecnie w 20tc a taki sluz mam już chyba z dwa miesiące to podobno przez estrogen który produkuje nasz organizm teraz w dużych ilościach wiec nie martw się wszystko napewno jest ok:)

sluz

to fakt że w czasie owulacji mam bardziej ślisko i wilgotno, czy przy takim śluzie jak ja mam tzn wodnisty i mleczny można zajść w ciąże?Poszłam do lekarza przebadać się dla własnej wiedzy czy mam jajeczkowanie, ulżyło mi bo jest ok, mój pęcherzyk dziś ma 20mn, w niedziele pęknie,

Re: Jaki śluz w ciąży?

a ja w ciazy bylam (choc niestety nieudanej) ale wiem z doswiadczenia ze sluz jest bialy, raczej wodnisty i na pewno jest go wiecej, a przynajmniej u mnie bylo wiecej niz normalnie. takie uczucie zwiekszonej wilgotnosci.

Re: Owulacja, śluz a ciąża

boszzze...ja sie wykoncze, brzuch mnie cmi nadal /prawie jakbym miala dostac okres tylko delikatniej/a wieczorem czuje takie delikatne pieczenie w macicy....okresu nadal nie mam a sluz wodnisty.....ja sie chyba przywiaze do kaloryfera, zeby nie zrobic testu....termin @ to sroda, tak wiec chyba

Re: Owulacja, śluz a ciąża

juz zglupialam doszczetnie .... teraz mam sluz wodnisty i dziwne uczucie "mokra" caly czas... i brzuch mnie pobolewa....ale przeciez do ewentualnej @ jeszcze tydzien ... Czy ktoras z Was tez tak dziwnie bolal brzuch tydzien po owulacji ? -- Wiedzieć aby pomóc....

Re: Sluz??? uplawy???

Jeżeli sa one bardzo płynne i nie swędzą to nie masz się co martwić - gdyż jest to zwykły objaw ciąży. O takich upławach jest napisane w ksiażce" w oczekiwaniu na dziecko", iz pojawiaja się już w 2 miesiącu ciąży i trwaja aż do końca i ponoć jest ich coraz więcej. Ja np. z tego powodu

Re: Bakterie,grzybica a ciąża?

Gosiu!!! dzieki za odp. chyba rzeczywiscie te sluz uznam za normalny, bo bez zadnych lekow wszystko wrocilo do normy. Utrzymywal sie on jednak dos dlugo, bo az przez dwa tygodnie. Nie zauwazylam w czerwcu sluzu plodnego - bezbarwnego, wodnistego. Wiem, ze sa miesiace, w ktorych w ogole podobno

Owulacja, śluz a ciąża

15 zaobserwowalam sluz plodny (wodnisty,elastyczny) a w dniu 16 juz takiego nie bylo... teraz sluz mam bialy i lepki i nie wiem...czy udalo mi sie zajsc w ciaze czy nie... Czy macie jakies obserwacje na temat wtgladu sluzu w pierszych dniach ewentualnej ciazy ? -- Wiedzieć aby pomóc....

Re: upławy w ciąży

Czesc! Ja mialam(i mam)podobny problem.Mialam ich tak duzo i byly tak wodniste ze musialam co 10 min zmieniac podpaske.Bylam u lekarza i zbadal mi sluz,wyszlo ze nie ma w nim ani kropelki plynu owodniowego.Dalej mi leci.ale wiem ze to akurat u mnie jest normale(tak czasami bywa u kobiet).A podobno

Re: sposoby na ciążę...proszę pisać ;D

w ciaze - moze to tylko dluzej potrwac rok, poltora lub jeszcze dluzej. Zaczynasz dopiero 2 cykl - powodzenia :) I pamietaj 0 stresu ;) Jesli chodzi o rady to jesli obserwujesz u siebie sluz plodny to warto zaczac intensywne starania tylko jak go zauwazysz (wygladem przypomina bialko jaja

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wodnisty sluz w ciąży