wykres

Wykres kołowy przedstawiający wyniki sondażu wyborczego
Wykres - graficzna forma przedstawienia zmienności zjawiska, procesu, wielkości, zależności lub jakichkolwiek danych. Zwykle przedstawiany w dwóch wymiarach, ale może być wielowymiarowy. Często używany w naukach przyrodniczych.Zależnie od tego jaką figurą geometryczną posłużono się przy konstruowaniu wykresu, może być on: liniowy, punktowy,

... czytaj więcej o wykres na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

wykres

Wszystko widać na poniższym wykresie. Euro kosztowało rok temu 40 rubli, a dzisiaj 50 rubli. Nie ma siły, ale cena na importowane artykuły musi pójść w górę przynajmniej 25%. stooq.pl/q/?s=eurrub&c=1y&t=l&a=lg&b=1

wykres ovufriend

dziewczyny chcialabym zebyscie pomogly mi w interpretacji mojego wykresu z ovufriend ale jestem nowa nie wiem jak mam go wkleic????

wykres w excelu

Hej mam zrobic tabelke + wykres w excelu, niby prosta rzecz a sie zakrecilam. Są to wydatki firmy od A-H na I kwartał z podziałem na miesiące czyli styczen, luty i marzec. Tabelke zwykłą zrobilam ok, ale wykres nie uwzglednia naraz w jednym wykresie wszystkich danych z poszczegolnych miesiecy

Re: wykres ovufriend

moim zdaniem wykres bardzo ladny, widac dwufazowosc i ovu dobrze wyznaczylo wg mnie ovufriend dobrze wyznaczylo owulacje. szkoda tylko, że nie trafiliscie w sam dzień owulki ze współżyciem ;) w kazdym razie trzymam kciuki

Re: wykres ovufriend

dzieki bardzo, niestety teraz nie mierzylam trzy dni tempki, bo jakies choróbsko mnie dopadło ;/ myslicie że to może teraz w jakiś sposob zaklamac wykres? -- http://ovufriend.pl/thumb/8795b707ea329b65fc72e696d6b0b3d3.png

Re: wykres w excelu

Nie o to pytam... Tak i tak właśnie jest :) ale rzecz w tym ze na wykresie kołowym nie da sie przedstawić wszystkich danych ze wszystkich 3 miesiecy.

wykres

sknanestezjologii.wum.edu.pl/sites/sknanestezjologii.wum.edu.pl/files/drabina_analgetyczna.pdf -- www.kresy.pl/

wykres

http://ovufriend.pl/thumb/6525090c7fde16903fc482becc98c783.png Kobietki, wklejam Wam mój styczniowy wykres. Jakby, któraś miała ochotę zerknac... :-D -- ... zabrakło słów...

Wykresy.

Pewnie dostanie mi się za nieprowadzenie wykresów do końca, ale szczerze mowiąc do tej pory nie widziałam potrzeby. Wszędzie, gdzie śluz nie jest wpisany jest "nijaki". Tzn. nie jest sucho, ale też trudno go jakkolwiek zindentyfikować. Wykres standardowy: imageshack

Wykres

Przepraszam, był błąd w linku. Załączam obrazek jeszcze raz: http://i.imgur.com/RqU71kH.png -- Ravens can croak and owls can hoot, Penguins just shriek, but aren't they cute?

Wykres - interpretacja

Witam, proszę o pomoc w interpretacji wykresu. @ powinna pojawić się 14.11 a już od 2 dni jest niższa temperatura. Biorę od 18 dc duphaston. Czy go odstawić, czy może jest szansa na ciążę? enpr.pl/6047/366906 -tu wykres. Dziękuje za pomoc. -- http://www.suwaczki.com/tickers/tb73anli6zvnhx0i.png

wykres

Hej dziewczyny Dzis temp spadla a z tego co wiem, to powinna teraz rosnac:( Czy to oznacza, ze ten cykl moge przepisac na straty? Zalaczam wykres http://ovufriend.pl/thumb/5d36c95cc0ad3c190a7a2db816d9a5f6.png

Drogie Dziecko - wykres

stooq.pl/q/?s=^rts&c=3y&t=l&a=ln&b=1 Spójrz na słupki pod wykresem liniowym. Na początku są mikroskopijne. A na końcu są wysokie. Obroty są gigantyczne i to na spadku.

wykres ropy

stooq.pl/q/?s=sc.f&c=3y&t=l&a=lg&b=1 Jak ten wykres pójdzie poniżej 90$, to podpułkownik będzie uciekał, albo ktoś poczęstuje go herbatą z polonem. Tak to widzę.

wykres

na moj wykres, maz wczoraj probowal mi pomoc w zrozumieniu mojego wykresu, ale stwierdzilismy, ze moja temperatura jest jakas pokrecona. Dzis i jutro powinna byc wyzsza od linii podstawowej, bo spodziewalam sie owulki w niedziele, a dzis temp spadla do 36,4:( dodam, ze nie mam ani sladu sluzu

prośba o interpretację wykresu

Poprosiłabym o interpretację wykresu: ovufriend.pl/graph/6e795cdb3c6484a5039589c5e7a6f008 Martwią mnie te ostatnie spadki. Nie było tam powodów by temperatura szła w górę ot tak. Metoda (objawowo-)termiczna. Dziękuję!

wykres

uwage na inne rzeczy, na razie dziala Koralik, mozesz zerknac na moj wykres, bo juz nic nie rozumiem. Dzis kolejny dzien sluzu wodnistego, aczkolwiek uczucie wilgotnosci jest duzo wieksze niz w poprzednie dni. Nie mam sluzu na zewnatrz i nie jest rozciagliwy, tylko wodnisty http://ovufriend.pl/thumb/5d

Wykres

Dziewczyny pomóżcie zinterpretować wykres, nie wiem czemu wykrył mi owu jak jej jeszcze nie było? ovufriend.pl/biezacy-cykl.html# czy coś źle robię? chyba źle temp mierzę coś jeszt na pewno nie w porządku poradźcie coś

Prośba o interpretację wykresu

Witam dziewczyny, mam prośbę o interpretację wykresu: www.fertilityfriend.com/home/493522 Jakie widzicie tu potencjalne problemy? Czy to cykl owulacyjny? Kiedy mogła wystąpić owulacja? Oto moje "dane": a) jaką metodę stosujesz i jak długo. TERMICZNA + dodatkowo testy owulacyjne, przez 5

Ciekawy wykres

W zapodanym przez Ciebie linku do Wikipedii znalazłem taki oto ciekawy wykres: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/01/Religionen_in_DE.svg/800px-Religionen_in_DE.svg.png Pytanie: co wydarzyło się w latach 1987-90? Jakiś eksperyment podatkowy? G. -- ... ita ut montes

interpretacja wykresu

Dziewczyny pewnie wiekszosc z Was bardzo dobrze zna się na tym wszytskim i wiele potraficie wyczytac z wykresu, jakies uwagi/ rady dla mnie? Będę bardzo wdzieczna jak rzucicie okiem na mój wykres!! :):) dodam, ze staramy sie juz 13 miesiecy, mam troche podwyzszona prolaktyne -- http

Program statystyczny R problem z wykresem

Witajcie, krótko streszczając sytuację: mam do zrobienia projekt, mam jakieś dane na ich podstawie mam zrobić wykres, utknęłam na tym: i62.tinypic.com/nqb8t3.png Problem jest taki, że chciałabym żeby każda z tych linii miała przypisany konkretny kolor i ten sam kolor na jej znacznikach, znaczniki

wykres

Powiedzcie, czy patrząc na mój wykres, ktoś może mi powiedzieć dlaczego jedne kółeczka oznaczające temp.: są pełne "zamalowane", a inne puste w środku... bo tego nie rozumiem... http://ovufriend.pl/thumb/fb3479322df5194445c68510246ce4f1.png

wykres prośba o interpretację

Chciałabym poprosić Was o opinie nt. mojego wykresu. Czy te temperatury nie są dziwne? Raz w górę raz w dół. Czy możliwa była owulacja w tym miesiącu? Dodam, że w tym cyklu miałam laparoskopię. Dzięki z góry.

Re: wykres ovufriend

wiesz co wydaje mi się, że jeżeli to zwykle przeziebienie, to nie bedzie mialo duzego wplywu na tempke, ale moge sie mylic

szukam wykresu następnego cyklu po poronieniu

Witam, tak jak w poście, szukam wykresu cyklu po poronieniu, czyli następny nowy cykl. Ma któraś? -- Tak pragnę.... Syn 2010:), Aniołek(7tc)2014

Re: Prośba o interpretację wykresu

Kiedy mogła nastąpić owulacja, tego z wykresu nie dowiesz się; jest kilkudniowe okienko. Po prostu należy współżyć w dni ze śluzem. Chyba nie masz rewelacyjnie długiej fazy lutealnej. Może z powodu tarczycy, ale ja obstawiałabym w pierwszej kolejności karmienie piersią. Organizm wtedy dostaje

Magiczne wykresy

Rozczuliła mnie ta podstrona: www.plantap.pl/wskazniki/indywidualny/w2-drogi/ Ostatni wykres jest po prostu mistrzowski: TAAAAKI wzrost na wykresie, a liczbowo wychodzi jakieś 3%. Ot, jak można pobawić się nieco skalą, aby uzyskać pożądany efekt. Przynajmniej na tym się znają w magistracie

wykres prośba o interpretację

Dziewczyny, chciałabym poprosić Was o opinie nt. mojego wykresu. Czy te temperatury nie są dziwne? Raz w górę raz w dół. Czy możliwa była owulacja w tym miesiącu? 2 listopada miałam ból jajnika, plamienie okołoowulacyjne z dużą ilością przezroczystego śluzu. Tymczasem ovu wyznaczyło mi owulację

szukam wykresu następnego cyklu po poronieniu

Witam, tak jak w poście, szukam wykresu cyklu po poronieniu, czyli następny nowy cykl. Ma któraś? Najlepiej po samoistnym. -- Tak pragnę.... Syn 2010:), Aniołek(7tc)2014

Re: Ciekawy wykres

No cóż, wykres nie potwierdza Twoich słów. Z niego wynika, że boom mahometański był w latach 87-90. Później zmiany w ich liczbie są wprawdzie ciągłe, ale niewielkie. Z wykresu wynika, że Niemcom grozi ateizacja, a nie islamizacja. Ta bowiem narasta nieporównywalnie szybciej. G. -- ... ita ut

wykresy

Bardzo dziekuje za wykresy gif, png i jpg. flash i javascript (interaktywne) mi sie nie wyświetlają. Jeśli ktoś może pokazać jak one wyglądaja normalnie (zrzut ekranu) prosze o to. >tutaj widac, ze w ostatnim miesiacu przybylo 13.4 miliarda dolarow - za co >moznaby kupic 418 milionow uncji

wykres trójfazowy?

hej dziewczyny, czy mogę Was prosić o pomoc w interpretacji wykresu? moje cykle wahają się 28-36dni oto moje tempki: 8dc 36,4 9dc 36,2 10dc - 11dc 36,4 12dc 36,2 13dc 36,2 14dc 36,1 szczyt śluzu 15dc 36,2 16dc 36,4 (czy można uznać tą temp jako skok owu?) 17dc 36,5 18dc 36

Re: Ciekawy wykres

Gumplu, w roku 1990 wydarzylo sie zjednoczenie Niemiec, co jest zreszta zaznaczone na wykresie. Na innej mapce w tym linku masz rozmieszczenie osob bez wyznania i tam dokladnie widac ze ich koncentracja jest na terenach bylego NRD.

Re: wykres ovufriend

chyba sie udalo :) jak oceniacie moje szanse w tym cyklu? bede wdzieczna za pomoc od bardziej doswiadczonych kolezanek -- http://ovufriend.pl/thumb/8795b707ea329b65fc72e696d6b0b3d3.png

Re: Ciekawy wykres

gumpel napisał: > No cóż, wykres nie potwierdza Twoich słów. Z niego wynika, że boom mahometański > był w latach 87-90. Później zmiany w ich liczbie są wprawdzie ciągłe, ale niew > ielkie. Z wykresu wynika, że Niemcom grozi ateizacja, a nie islamizacja. Ta bow > iem narasta

Re: Ciekawy wykres

gumpel napisał: > Nie pasuje. Z wykresu wynika, że "przyspieszenie" nastąpiło w latach 1985-90. P > otem wróciło do normy sprzed 1985. Wojna w Jugosławii zaczęła się w 1991. To oznaczałoby, że bośniackim muzułmanom jacyś inni ustąpili miejsca - np. rocznie więcej Turków opuszcza

Re: Ciekawy wykres

ja.nusz napisał: > Wzrost ludności wynzania islamskiego po 1990 r. może mieć związek z wojną w b. > Jugosławii Nie pasuje. Z wykresu wynika, że "przyspieszenie" nastąpiło w latach 1985-90. Potem wróciło do normy sprzed 1985. Wojna w Jugosławii zaczęła się w 1991. G

Re: interpretacja wykresu

Czy leczysz sie na niedoczynnosc tarczycy? Twoj wykres by wskazywal na problemy z tarczyca. -- http://global.thebump.com/tickers/tt1659ca.aspx

Re: wykres w excelu

Domyślnie to powinno być chyba tak, że w ABC umieszczasz styczeń luty marzec, a w kolumnach wydatki.

wykres bieżący, a badania

Jutro wybieram się na badania, do kompletu brakuje mi chyba tylko progesteronu z 7 dpo. I tak się zastanawiam, bo i tak badania robię na własną rękę, co jeszcze by wypadało, patrząc na bieżący wykres. W tym cyklu pierwsza część wygląda w miarę dobrze, jak na moje wykresy - zazwyczaj temperatura

Re: interpretacja wykresu

Też uważam, że obecny wykres nie wskazuje na cykl owulacyjny. Pionową kreskę postawiłabym w dniu 16, ale skok i tak jest mizerny. Na forum Naturalne Planowanie Rodziny na gazecie są dwie ekspertki NPRu, które Ci za darmo pomogą. Ale Twoim problemem i tak nie są wykresy, tylko tarczyca. -- http

Re: interpretacja wykresu

wejdz na forum naturalnemetody.fora.pl tam dziewczyny Ci swietnie zinterpretuja wykres.Wg mnie granice sa zle postawione,a obecny wykres raczej na owulacje nie wskazuje(nie ma znacznego spadku i wzrostow).pozdrawiam -- http://www.suwaczki.com/tickers/1usah371x4esbbei.png

Re: wykres trójfazowy?

Jeszcze 7 dni i zrób test :-) wykresy trojfazowe nie muszą świadczyć o ciąży, skok temp moim zdaniem wyznaczyłaś ok

NOWOŚĆ - wykres mojej pozycji

Witam, mam propozycję na mały ale moim zdaniem super fajny dodatek dla graczy. Czy możecie udostępnić opcję wyświetlenia pozycji danej drużyny w formie wykresu w czasie? Tak jak to się robi np. w przypadku drużyn ekstraklasy itp. Będzie wtedy od razu fajnie widać jak się kształtowała pozycja

wykres

Mam takie pytanko natury technicznej. Niektóre z Was na wykresach na owulator.pl mają takie zacieniowane pola-na żółto, zielono, różowo. Jak to się robi? (tak z ciekawości pytam ;)) Ja tylko kreski pionowe umiem postawić (granice)... -- owulator.pl/2041 http://suwaczki.maluchy.pl/li-36497.png

Re: interpretacja wykresu

a tutaj jeszcze mój poprzedni wykres. Mam nadzieje ze sie wklei:):) pozdrawiam -- http://ovufriend.pl/thumb/607e927c14b1377bfade14dbb18871b3.png

a ja patrze na wykresy

i te wykresy mówią coś innego. 1. Ropa brent idzie na maksima (sukces Kremla). 2. Indeks USD/Rub też osiąga roczne maksima (ocena sytuacji przez obywateli rosyjskich). Kreml się cieszy, a Rosjanie uciekają od rubla.

Wykres

Czy ktoś pomoże mi zanalizowac moj wykres. Czy wciąż czekam na owulację czy już ją przeszłam ? W ktorej fazie jestem? Link do wykresu poniżej enpr.pl/1543

Re: interpretacja wykresu

Ale orchidea nie musi badac prolaktyne, bo to golym okiem z wykresu widac, ze problem z prolaktyna ma. A cyferki nie sa wazne. Wazniejsze jest rozeznanie jak rozjechane sa hormony tarczycy, wiec lepiej sie na tym skupic. -- http://global.thebump.com/tickers/tt1659ca.aspx

Re: wykres

Dzieki dziewczyny. Bede cierpliwie czekac. Naczytalam sie, ze po owulacji temp powinna rosnac, wiec troszke sie zmartwilam. Jessica, twoj wykres dobrze wyglada:) Trzymam mocno kciuki!!!

Re: wykres

Dzieki! Ja niestety coraz czesciej widze, ze lekarze traktuja pacjentow jak czesc schematu. Smutne to :-/

Re: wykresy COT

banki netto long: treo.typepad.com/.a/6a0120a6002285970c01910313d933970c-popup to wykres stad: www.gotgoldreport.com/2013/06/gold-and-silver-disaggregated-cot-report-dcot-for-june-7.html co ciekawe - poglebilo sie tzw. gross concentration ratio: www.cftc.gov/oce/web/gold.htm To swiadczy o tym, ze

Re: wykres

bo łatwiej,bo nie trzeba się wysilac jak chyba w każdym zawodzie-tylko tu najbardziej to czuc -- www.dlaczego.org.pl/

Re: wykres bieżący, a badania

ah i jednak coś mi się rzuciło w oczy :) widze, że na wykresie zaznaczyłaś, że bierzesz olej z wiesiołka. Ale powinno sie go brac tylko do owulacji. -- http://ovufriend.pl/thumb/4a8b2fba6ff3669fdee048c1fa8dd66c.png

Wykres

Jakby ktoś chciał zerknąć na mój wykres to proszę enpr.pl/1632 Czas zacząć używać nowoczesnych technologii :) Czy ten dziwny spadek źle wróży czy mogę mieć jeszcze trochę nadziei? :)

Re: wykres

lekarze bardzo często dają tramal z marszu,zapominając o pierwszym stopniu drabiny są też leki wspomagające-masz tam wszystko opisane w tym dłuższym linku -- www.kresy.pl/

Re: wykres

ups zapomnialam zalaczyc wykres http://ovufriend.pl/thumb/5d36c95cc0ad3c190a7a2db816d9a5f6.png

wykres do kosza, niestety

zazdroszczę możliwości wstawania o 8:00), Na podstawie wykresu nie można wyznaczyć dnia owulacji, można tylko post factum wyznaczyć okienko okołoowulacyjne. Interpretacja na oko - bo mierzysz za późno: szczyt 14dc linia podstawowa 36,6 1-3 wyższe 15-17dc 3-cia wyższa spełnia warunek wysokości, więc tu byłby

Re: wykres trójfazowy?

Najlepiej się nie nakręcać. Wygugluj sobie wykresy trójfazowe i zobacz, jak mało kończy się ciążą. Ja miałam takie bardzo często, jednak ciążą się nigdy nie zakończyły. Nie wiem, jak by było teraz, bo akurat w miesiącu, w którym zaszłam w ciąże, temp nie mierzyłam. A test bym dopiero zrobiła za 8

Re: interpretacja wykresu

Koala napisała Ci już wszystko o badaniach, które powinnaś zrobić (co do przeciwciał to zarówno Anty TPO i Anty TG). Wszystkie badania muszą być z jednego pobrania. Z wykresu widać tak: - bardzo niskie temperatury (ewidentna niedoczynność chyba że śpisz przy temperaturze poniżej 15 stopni

Re: interpretacja wykresu

hej blue_orchdea wcześniej nigdy nie obserwowałam swoich cykli i nie robiłam wykresów,dopiero po poronieniu drugiej ciąży jak już dostawałam naprawdę wyraźne sygnały od organizmu zaczęłam wszystko analizować. Jeszcze parę miesiący temu miałam podwyższoną prolaktynę, TSH powyżej 3,5, cykle 24 dniowe

Re: interpretacja wykresu

blue_orchidea ja też miałam tylko lekko podwyższoną prolaktynę jak się okazało następstwem tego była niedoczynność tarczycy,poza tym przy niedoczynności temp.na wykresie są takie przypominające ekg serca mocno skaczące. Ja też takie miałam wcześniej. Miałaś kiedyś robione badanie TSH, FT3 i FT4

Re: wykres

cierpliwie czekac :) Jessica twoja temperaturka wyglada jak dotad obiecujaco, no i chyba za 2 dni testowanie prawda? Oby na te swieta byl dla was piekny prezencik pod choinke!!! -- http://www.suwaczki.com/tickers/43kt2n0a5p0xtvv7.png http://www.suwaczki.com/tickers/3i49cwa19djh2x98.png Wykres

Re: wykres

mylilam sie. Moj wykres: http://ovufriend.pl/thumb/5d36c95cc0ad3c190a7a2db816d9a5f6.png

Re: Wykres

a nie, on bierze pod uwagę wcześniejsze wykresy i dane z nich, a nie że coś zmieniłam więc moich wcześniejszych wykresów nie było, tylko bodajże dwa cykle bez temp wprowadziłam żeby znał chociaż ich długość (29-34dni) nie wiem na podstawie czego wyznaczył tą owu i to jeszcze w tak bezsensownym

Moj MEGA wykres

Daisy pokazuje wykres tylko na twoje zyczenie, inaczej wstydzilabym sie go tu zalaczac pomiedzy waszymi ksiazkowymi cyklami. Ps. Az dziw bierze ze na wlasnie takim super dlugim cyklu zaszlam w ciaze z moja Maja -- Wykres

obiecujący wykres?

od ponad roku mierzę temperaturę, zgodnie z zasadami...przed wstaniem z łóżka ok 5.30, od paru już cykli stymulacja femarą, po owulacji duphaston 2x1 tabletka, następnego dnia po odstawieniu duphastonu temperatura powoli spadała, w czwartym dniu od odstawienia duphastonu zawsze była @, w tym cyklu p

Re: Wykres

Nie znam tego serwisu, ale powinno byc gdzies w ustawieniach udostępnianie niezalogowanym. Albo powinnas miec gdzies podany link do udostepniania wykresu. Możesz też spróbowac zapisać go jako obrazek u siebie na kompie i tak wrzucić.

Re: Wykres

Ekspertko Droga, powiedz mi czemu jak wpiszę dzisiejszą temp ona pojawia się w okienku w którym ją wpisuję natomiast na wykresie mi jej nie zaznacza? coś nie tak robię? temp dzisiejszą wpisałam taką 36,05, czyli nic specjalnego co by się rózniło od poprzednich, a jednak na wykresie jej nie ma

Re: baza imion z wykresami, mapą itp - prosze o l

Porównywałam ostatnio Izaurę do Anny na tej liście i bardzo mnie to rozbawiło :-) Nie wiem, jak się mają te dane do stanu faktycznego - ja nie znam żadnej Izaury, a wszędzie piszą, że był "boom" na nie - jednak wykres wyszedł naprawdę śmieszny :-) -- Codzienne podnietki nieuleczalnej

Mój wykres

dziewczyny zerknijcie na mój wykres, wydaje mi się dziwne te ostatnie 5 temperatur, czy to wskazuje na brak owulacji? mam tez problem z programem, wpisuję dzisiejszą temp, w oknie do wpisywania ona się pojawia natomiast na wykresie już nie;( czy coś źle robie, czy ta dzisiejsza temp taka dziwna ze

Re: wykres kolowy bo oszaleje

W mojej wersji excela jak wpisze dane i zrobie wykres kolowy, to mam do wyboru kilka opcji opisu wykresu, m.in. taka ze wpisuje dane i obok procentowy udzial. Moze to tego szukasz?

baza imion z wykresami, mapą itp - prosze o link

swojego czasu na forum ktoś wrzucił link do bazy imion z podziałem na województwa itp, na podstawie prawdziwych danych, były tam mapy, wykresy. Świetna sprawa, dziwie się, że przeoczona/niedoceniona na forum. Czy mogę prosić o linka do niej lub prosić osobę która ja swojego czasu na forum wrzuciła

Wykres jest, ale kto go rozumie?

Wykres wskazuje na ciągłe pogłębianie się tendencji właściwej dla sytuacji kryzysowej. Ceny TRANSAKCYJNE rosną, ponieważ sprzedają się głównie duże lokale (w dużej mierze za gotówkę). Na mniejszych nie ma ruchu. Może niech Panowie podadzą dane dotyczące liczby transakcji - wówczas zyskamy jasność

Re: wykres

zaskoczyc:) -- http://www.suwaczki.com/tickers/43kt2n0a5p0xtvv7.png http://www.suwaczki.com/tickers/3i49cwa19djh2x98.png Wykres

interpretacja wykresu

witam, w tym miesiącu mam bardzo dziwny wykres, odmienny od pozostałych, bardzo proszę o pomoc w jego interpretacji. Dziękuję. i46.tinypic.com/71jq5s.jpg

wykres

wrzucam link do wykresu: 28dni.pl/camerondiaz/wykresy/2010-07-04 -- ----------------- ja też czekam

Re: wykres

jessika nie mam bladego pojęcia dlaczego te kółeczka w wykresie niektóre sa puste a niektóre pełne.u mnie są same pełne.

Re: Wykres

Teraz widać. Faktycznie bez sensu interpretacja. Znalazłam takie info z tego serwisu: ovufriend.pl/baza-wiedzy/pytania-i-odpowiedzi/wyznaczanie-dni-plodnych-i-owulacji/kiedy-ovufriend-zaznaczy-owulacje-na-moim-wykresie,64.html Widać gdzieś coś uzupełniłaś, wpisałaś i program wziął to pod uwagę i

Re: Moj MEGA wykres

W sumie 38dc tez mogla byc owulka, albo tak jak piszesz 47... Rzeczywiscie trudny ten twoj wykres w tym miesiacu. Mam jednak nadzieje, ze choroba sie nie rozkreci. Wracaj szybko do zdrowia:)))

za komuny były miarodajne wykresy

only_the_godfather napisał: owszem takie spalanie da się osiąg > nąć ale jadąc cały czas te 80-90 max kiedy silnik utrzymuje 2500 obrotów, i takie dane są istotne dla tych, którym zależy na oszczędzaniu Dla jasności powinny być podawane wykresy przy prędkościach stałych w zakresie od

wykres

tu jest wykres z medianą dla różnych grup zawodowych, podane kwoty są kwotami BRUTTO, należy odliczyć około 1/3 aby uzyskać NETTO bi.gazeta.pl/im/4/8926/m8926204,MEDIANA.jpg

RLPlot

RLPlot to przydatne narzędzie do generowania wykresów, grafów i diagramów z dostarczonych danych statystycznych.

RLPlot sprawia, że proces odbywa się przy asyście funkcjonalnego przewodnika, dzięki czemu każdy wykres tworzy się w kilku krokach.

Maxima

Maxima to zaawansowane narzędzie do zapisu złożonych transformacji matematycznych. Program pozwala na generowanie sformatowanych równać i funkcji oraz rysowanie dokładnych wykresów w dwóch i trzech wymiarach.

Edraw Max

Edraw Max to program służący do kreowania diagramów i wykresów.

Edraw Max w łatwy i przystępny sposób pozwoli nam na wykreowanie profesjonalnych diagramów, schematów, wykresów. Dzięki mnóstwu wbudowanych symboli wektorowych i szablonów stworzymy unikatowe i atrakcyjne

Java Runtime Environment SE 7

Java Runtime Environment jest niezbędna jeśli użytkownik korzysta w zaawansowanych funkcji stron internetowych (gry, formularze, wykresy, obiekty 3D).

Java Runtime Environment umożliwia korzystanie z sieciowych gier, interaktywnych formularzy i wykresów na stronach

KeyFrog

KeyFrog to ciekawa aplikacja, która rejestruje każdorazowe wciśnięcie klawisza klawiatury.

KeyFrog ukazuje wyniki w postaci wykresów aktywności.

KeyFrog dzięki temu pozwala na zbadanie aktywności pracownika biurowego przy dowolnym

Zdjęcia - wykres