Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

ponowny zabieg zeza

Hej mam pytanie czy możliwy jest drugi zabieg zeza na to samo oko na które było operowane 5 lat temu? Po 1 zabiegu zez sie wyraźnie zmniejszył nie całkowicie ale był prawie nie widoczny tez wydaje mi sie jak był troszkę większy plus od kilku miesięcy czuje kucie w tym oku jest ono podrażnione cos

Re: zabieg na zeza

Nie boj sie, bo nie ma czego, tylko zawsze zastanawia mnie koniecznosc wykonywania takowego zabiegu, skoro usuwa on tylko jedna z przyczyn zeza i bardzo czesto nastepuje nawrot. W rodzinie meza mamy zeza dziedzicznego i troche probowalam sie dowiedziec na ewentualnosc, gdyby Mlody go odziedziczyl.

Zabieg zeza u doktor Ewy Filipowicz w Krakowie

Moja narzeczona miała operację zeza rozbieżnego na jednym oku u doktor Filipowicz. Dopiero po kilku latach zdecydowała się na ten zabieg, ponieważ zwyczajnie się bała. Od kilku dni jest szczęśliwa a ja razem z nią:) w związku z tym chciałbym polecić panią doktor i jej gabinet. Nie pamiętam numeru

zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

Witam, na 01/04 mam termin zabiegu leczenia zeza na nieklanskiej. oczywiscie jako mama strasznie sie denerwuje. dobrze robie? operowac czy jeszcze za wczesnie? pozdr ~q

leczenie zeza bez zabiegu

Chcę opisać naszą sytuację ku przestrodze innych rodziców, którzy dopiero zaczynają borykać się z problemem zeza. Zez pojawił się u mojej 2,5 letniej córki w czerwcu i od tej pory odwiedziłyśmy trzech różnych okulistów. Oto ich diagnozy: 1. Lekarz państwowy(Kielecka)- prawe oko zez zbieżny +7

Re: leczenie zeza bez zabiegu

Dodam jeszcze, że nareszcie, od lekarza nr 3 usłyszałam jakąś konkretną informację, a mianowicie, że mocne szkła, na całą, lub co najmniej 3/4 wady powinny wyprostować zeza do 0 stopni w okularach, max dopuszczalne 3 stopnie. Jeśli tak się nie stanie znaczy to, że zez kwalifikuje się do zabiegu.

Re: Usuwanie ZEZA - zabieg

Witam, jakieś 15 lat temu miałam też zabieg usuwania zeza, tylko ze ja wtedy zostalam w szpitalu chyba około tygodnia, i dopiero jak zdjeli mi szwy to poszlam do domku. Ale teraz pewnie technologie i sposoby napewno bardzo się zmieniły. Jedno jest pocieszające, małam docnego zeza a teraz od tylu

Re: Usuwanie ZEZA - zabieg

Nas to dopiero czeka za kilka miesięcy. A jakiego zeza ma Twój synek? Zbieżnego czy rozbieżnego? Bo leczenie od tego głównie zależy - w pierwszym przypadku gimnastyka, okulary, a zabieg gdy nie skutkują wcześniejsze metody, a w drugim jedynie zabieg... -- Smerfy na wakacjach oraz... najmłodszy w

Re: Zez akomodacyjny naprzemienny

(jeśli to będzie możliwe)zabieg na zeza..no bo jednak zeza w tych okularach nie ma ale sa momenty kiedy trzeba te okularki zdjąć np. basen,kiedys w szkole w-f itp. także lepiej się go pozbyć szybciej niż po ukończeniu 21 lat:P

Re: Usuwanie ZEZA - zabieg

Mój czteroletni synek ma nadwzroczność wrodzoną i zeza w prawym oku.Nosi okulary, a zabieg i tak jest konieczny ( mamy termin na 04.04.).Jest to zabieg w narkozie ogólnej, trwa od 40 - 60 min. i polega na podwiązaniu mięśnia gałki ocznej. W tym samym dniu wraca się do domu (zgłaszamy się o ósmej

Re: ZEZ,operacja zeza potrzebuje porady

hej zaglądnij na forum dzieci słabowidzące, na pewno tam odpowiedzą na Twoje pytania. Moja córka ma małego zeza, nie dostała kwalifikacji na zabieg, bo zdaniem lekarki ma za małego zeza. Szukamy teraz innego lekarza. pozdrawiam ewa

Re: Botox jako metoda leczenia oczopląsu

Witam tata_gabrysi, czy zdecydowaliście się na zabieg wstrzyknięcia botoksu? Moja siostra właśnie stoi przed dylematem czy zdecydować się na taki zabieg u 4letniej córki, która ma zeza. Byli na konsultacji w Katowicach u dr. Pojda. Dr twierdzi, że jej zez jest nieoperacyjny i że najlepszym wyjściem

zabieg korygujacy rozbieznego zeza

Mam znajomego, ktory czuje sie niezbyt komfortowo z powodu tej wady wzroku. Zastanawiam sie, czy mozliwa jest korekta rozbieznego zeza u osoby majacej 35 lat? Moze wiecie na czym polega taki zabieg, ile trwa powrot do zdrowia, ktorzych lekarzy polecacie w Warszawie, jakie sa koszty

Re: zabieg na zeza

hmm.. to ponoc nie jest nawet operacja tylko zabiegiem.. a wlasciwie zastrzykiem w oko (brrrr) kufa, no i mnie wystraszylas..........................

Re: zabieg na zeza

jak ma ten zabieg pomoc, to chyba lepiej nie przekladac w nieskonczonosc? -- Asia, Marcinek(24.02.05) i Szymek(22.06.07)

Re: zabieg na zeza

oki, dzieki. w sumie to 3 lekarzy twierdzi zeby robic.. wiec.. tylko pocieszcie mnie ze pobyt w szpitalu to nie taka straszna rzecz..

Re: zabieg na zeza

Jezeli zabieg jest naprawde konieczny nie czekalabym, im dluzej bedziesz czekac, tym bardziej bedziesz sie denerwowac. Ja bym sie bala i chyba nie zdecydowala na operacje, bo duzo slyszala niezbyt pochlebnych opinii na jej temat.

zabieg na zeza

wlasnie zadzwonili ze szpitala ze mamy sie 03/06 zglosic na zabieg.. kufa, mialam juz termin na 01/04 - wtedy stchorzylam, teraz juz sama nie wiem co robic ? zrobic ? nie zrobic ? M sie uparl zeby zrobic...

Re: zabieg na zeza

no tak, ale wszyscy naokolo twierdza ze im szybciej tym lepiej, bo byc moze wystarczy taki zabieg 2 razy zrobic (w odstepach chyba pol roku czy rok) i jest szansa na poprawe. i twierdza ze jak sie nie zrobi, to tylko oslabia to i drugie oko.. itp..

Re: zabieg na zeza

Ja bym sluchala zaufanego lekarza. Jezeli zez jest duzy i twierdza, ze operacja pomoze to bym ja zrobila, a jezeli synek ma duza wade wzroku zrobilabym tym bardziej, zeby zyskac na lepszym widzeniu. Bo w sumie zez to tylko "kosmetyka", ale jezeli dochodzi duza wada wzroku to juz powazniejs

Re: zabieg na zeza

ja wiem, tylko ja naleze do tych problemowych ;) jakos trauma pobytu 2 dni w szpitalu mnie przeraza,... zreszta pisalam juz kiedys, ze Kacper panicznie boi sie lekarzy - wiec juz sobie wyobrazam co sie bedzie dzialo w szpitalu...

Re: Zabieg zeza u doktor Ewy Filipowicz w Krakowi

Pani doktor powiedziała, że operuje się mięśnie oczne. W zależności od ilości operowanych mięśni zabieg trwa ok.30-40 min. Po zabiegu moja narzeczona była jeszcze ok. 3-4 godzin na oddziale. Oko po zabiegu było czerwone i nieco dokuczały jej szwy. Okres rekonwalescencji to ok. 3 tygodnie. Po

Re: Zabieg zeza u doktor Ewy Filipowicz w Krakowi

Gratuluję sukces. Może jednak podaj te namiary - byly dopiero podawane na forum jakieś sto razy, na pewno przyda się ten 101....

Re: Zabieg zeza u doktor Ewy Filipowicz w Krakowi

Witam wszystkich! 9 lutego mam miec zabieg u Pani doktor Filipowicz w scanmedzie w Krakowie w szpitalu św. rafała. Prosze napisz jak wyglada taki zabieg , ile trwa, jak długo trwa rekowalenscencja i inne szczegóły. Pozdrawiam, Magda

Re: Zez akomodacyjny naprzemienny

. będzie miała ok 9 lat to będzie mogła już nosic soczewki i nawet nikt nie zorientuje się ze ma zeza:) Jeśli wada się trochę zmiejszy będzie można tez zrobić zabieg usuwania zeza..narazie jest za wcześnie ponieważ jest duza wada i z zeza zbieżnego w przyszłości mógłby się zrobić rozbieżny..także trzeba

Re: leczenie zeza OKOmed w Krakowie

mój Jaś miał 20 miesięcy. My zrobiliśmy tak późno bo nie wiedzieliśmy że można. Nam cały czas lekarz mówił żeby czekać. Zasłaniać oczka, ale efektów po prawie roku nie było, a Jasiowi mocno zez w życiu przeszkadzał. Miał zeza zbieżnego. Nadal ma lekkiego zeza, ale nie może zezować dwoma oczkami

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

moja cora ma 3 lata, zeza stwierdzono jak miala 2 lata i 10 miesiecy. Prawe oczko ucieka na zewnatrz. Nam okulistka powiedziala, ze operacje robi sie zanim pojdzie do szkoly, jezeli korygowanie okularami nic nie da, bo oprocz zeza ma wade wzroku - krotkowzrocznosc. Przy krotkowzrocznosci jest

Re: Pediatric visual therapy VT ???

Witam, Nam rownież zależało na przeprowadzeniu operacji jednocześnie na obu oczkach i szybkim soczewkowaniu. Alutka miała dobrane soczewki tydzien po zabiegu. Przez prawie 3 miesiące nie zauważyliśmy ani oczopląsu ani zeza. Niestety około 3 tygodnie temu zaczął się problem zeza zbieznego widoczny

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

nie odbierz tego osobiście, ale chyba ważniejsze jest, żeby dziecko DOBRZE zoperować, niż to ILE DNI spędzi w szpitalu tudzież klinice....

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

nosz kurka... przeciez mowili mi wszyscy (wlacznie z moja pediatra) ze na nieklanskiej najlepsi okulisci... no i na nieklanskiej twierdza ze im wczesniej tym lepiej... rany! cholerka..co robic?

Re: operacja zeza we wroclawiu - u kogo i jaki ef

czekalilsmy 2-3 miesiace, zabieg byl na NFZ nam zalezalo, aby operacje przeprowadzal jak najlepszy specjalista, u Agopsowicz tez bylismy na 1 wizycie, czas czekania na wizyte prywatna (!) normalnym trybem 8 miesiecy! po znajomosci 2 - jezeli nie moge sie umowic do lekarza na konsultacje w

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

wiesz ja miałam operacje w prywatnej klinice i trwała 1 dzień. Po 3 godzinach po zabiegu wyszłam dodomu i dzieci operowane podobnie. w szpitalach biorą na dwa dni,żeby badania zrobić i stres jest większy. A w prywatnych ośrodkach badania robi się samemu wcześniej. Pozdrawiam

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

dziekuje za wszystkie uwagi!!! jestescie bezcenne dziewczyny ;) mam jeszcze pare dni i mysle.. ;) dla mnie najgorsze jest to ze na dwa dni trzeba isc do szpitala - chyba samego zabiegu sie najmniej boje.. ta trauma pobytu w szpitalu - tym bardziej ze ostatnio synek jakos strasznie zaczal na

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

ano widzisz, czyli jednak wszystko w wieku ponad 2 lat.. moj ma dopiero 21 miesiecy.. i stad te wszystkie obawy. dzieki za wszystkie info. rozumiem ze z CZD jestes zadowolona? kto operowal? pozdrawiam cieplutko

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

czytaj uważnie:) byliśmy pod opieką CZD. pierwsze podejście było jak miał 25 m-cy (do operacji nie doszło), drugie podejście 2,5 roku (operacja jednego oka), trzeci raz 2 lata 9 m-cy (druga operacja).

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

tak, oczywiscie ze tak, tylko ze tez chcialabym dla dziecka jak najmniej przy tym stresu jezeli bylaby taka mozliwosc. On jeszcze nie ma dwoch lat, nie mowi - jak mu cos sie nie podoba - nie zrozumie ze tak musi byc.

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

no wlasnie tak myslalam ze w prywatnych jest to jeden dzien. i mysle nad ta opcja baaardzo. tylko zupelnie nie znam tematu, i nie znam dobrych klinik w warszawie i dobrych lekarzy. moze ktos z was pomoze?

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

Kurcze, a czemu na Niekłańskiej? Jeśli Warszawa, to lepiej w CZD! Niespełna 2-latek...hmm... trochę szybko, ale jeśli jest taka konieczność, to owszem. Mój synek był szykowany do zabiegu, gdy miał skończone 2 lata, ale tylko dlatego, że: zez skośny + asymetryczne ustawianie głowy - groźba

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

tak sobie czytam twój wątek i myślę,że musisz do tego podejść spokojniej. To że ktoś poleca inną przychodnię czy klinikę nie zmienia faktu,że ta w której twój synek ma mieć zabieg jest również dobra. Ile ludzi, tyle opinii. Trzeba lekarzom zaufać a jeśli masz wątpliwośći, to skonsultować się w

Re: wstrzyknięcia botuliny

typu i rodzaju zeza. Moja córeczka miała niedawno zabieg z podaniem botoxu. Na chwilę obecną poprawa jest duża (po 2 tyg. opadniętych powiekach). Zez jest o wiele mniejszy - chwilowo ustawienie oczu jest idealne. Oczopląs się zmniejszył ale jest i czasem się nasila a czasem w ogóle ustaje. Wydaje mi

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

też miałam takie obawy, ale wyszło świetnie. teraz nawet jak jeździmy na kontrole do poradni, to mój Szkrab chce iść na oddział. Maluchy szybko się adaptują, będą tam inne pociechy, nawet nie odczuje, że to szpital, lecz raczej "przedszkole". Zrozumie, zaufaj swojemu dziecku i nie wpro

Re: zabieg na zeza u 21-miesieczniaka

wszyscy...tzn ci, z którymi rozmawiałaś chyba!? ja natomiast z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że Niekłańska nie należy do najlepszych szpitali, oczywiście okulistyka może być wyjątkiem. Może jeszcze ktoś się wypowie... Jeśli to nie jest bardzo pilne, skonsultuj z innymi specjalistami, m

operacja zeza - prof. Loba (łodź)

Witam Czy znajde tu kogoś kto miał operowanego zeza w Łodzi u prof. Anna Loba? Mam juz wyznaczony termin operacji i potwornie sie boje... Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek informacje na ten temat. Czy ktoś może polecić, bądż zdecydowanie odradzić zabieg właśnie tam? jak to u Was wyglądało? Dodam że

Re: operacja zeza we wroclawiu - u kogo i jaki ef

i po wizycie... narada w sztabie i... zostaliśmy odesłani do dr Barć, pracuje na borowskiej. mamy iść prywatnie i zorientować się czy nas nie zoperuje na klinikach. dr mówi, że zaczęli tam bardzo ładnie korygować zeza, wraca do niej dużo małych pacjentów z dobrze zrobionym okiem. że już tak nie

Re: operacja zeza u dzieci

witam, moj syn w wieku 7 lat mial operacje zeza rozbieznego u dr. Kaczmarek w Krakowie. instytut zeza prowadzony przez te Pania Doktor bardszo polecam!!! wizyty prywatnie ale na zabieg NFZ. Oko przez 10 dni bylo czerwone i mniejsze ale z kazdym dniem zakrapialismy i nie zaklejalismy, goilo sie

Re: Usuwanie ZEZA - zabieg

Rozumiem, że będzie miał wstrzykiwany botoks. Rzeczywiście to zabieg w znieczuleniu ogólnym i wychodzi się zaraz do domu, ale bywa, że po jakimś czasie zez wraca i zabieg trzeba powtórzyć. Oczywiście nie zawsze tak się dzieje. tolka

badanie okulistyczne- szyba

( z mojej obserwacji nie była zadowolona z badania) ale nie chciała nic powiedzieć wizytę mamy dopiero 19.12 a ja już myślę co może być nie tak:-( córka ma zeza rozbieżnego, myślę że będzie kwalifikowana do zabiegu Proszę o odpowiedź

Usuwanie ZEZA - zabieg

Czy któreś z Waszych dzieci to miało? Syn ma 26 mies. i zezuje. Polecono nam zabieg, bo okularków nosić nie chciał. Podobno po wszystkim można wyjść od razu do domu. Jest przeprowadzony w znieczuleniu ogólnym - jakie są tego skutki? pzdr -- Nic na świecie nie zostało tak sprawiedliwie rozdzielone

Re: leczenie zeza OKOmed w Krakowie

mój Jaś miał bardzo dużego zeza zbieżnego, plus lekki oczopląs. Dr z Warszawy chciała czekać. Po konsultacji z lekarzem neurologiem wybraliśmy się do Warszawy do dr Bliskiej, która powiedziała że nie ma co czekać, trzeba robić zabieg. Zabieg wykonała dr Filipowicz. Lekarze Ci przyjmują w szpitalu

Re: operacja zeza we wroclawiu - u kogo i jaki ef

teraz koleżanka córkę zapisała do dr wójcik i ze wskazaniem katowic. i... dwie wizyty w prywatnym gabinecie w krakowie - koszt ok. 2 x 600 zł (winiety, benzyna, obiad, parkingi). wizyta po zabiegu to razem już ok. 1800 zł plus katowice i nocleg dla ojca i opłaty w szpitalu za matkę. my niestety

Operacja zeza

Witajcie :-) W jakim wieku Wasze dzieci miały operowanego zeza,w jakiej placówce i jak długo po zabiegu przebywały w szpitalu? -- Krzyś 25hbd.860gram,Natalia 34hbd. 2140gram.

Re: Zez- pytanie o kąt zeza....

Odwiedziłam już kilku bardzo dobrych specjalistów. Mam zeza akomodacyjnego, lekarze nie chcą się podjąć zabiegu, oko prostuje się w okularach. Zabieg mógłby sprawić,ze oko będzie uciekać w drugą stronę:(

Re: Okolaser w W-wie?? czy polecacie??jaka operac

polecam dr. JOCHAN....jeżdżąc do niej do Zabrza widziałem wiele matek z małymi dziećmi czekających do niej na konsultację z tego co wiem czasem z odległych miejsc polski więc coś to znaczy , moge sie wypowiadać tylko za siebie jako osoba dorosła miałem 2 zabiegi u niej na zeza ,opinie moją można

Re: Bardzo proszę o pomoc dla chorego synka...

ja w sprawie oczu:) Zeza mozna korygowac cwiczeniami, zaslanianiem oka mocniejszego, tak aby pracowalo wiecej oczko slabsze, co do zabiegu, ja mialam dwa, pierwszy z wieku lat 4, drugi tuz po 5tych urodzinach (ponad 20 lat temu mialam oba zabiegi, blizn nie mam), to jest najlepszy czas na zabieg

Re: Retinopatia 2-3 stopień

kochana moja jula 24/25 tydz 610gr tez w prokocimiu lezała tez miała retinopatie 2/3 i 3 miała dwa lasery na oczy, obecnie ma 5,5 roku nosi okularki miała zabieg na zeza i chyba będzie jeszcze jeden bo lewe oczko jest nie do końca proste ale widzi ok a okulary to przecież nic strasznego:) -- http

cesarka po 3 operacjach zeza?

Czy któraś z obecnych na forum mam rodziła przez cc ze wskazań okulistycznych, a dokładnie z tego powodu, że przeszła wcześniej operacje usunięcia zeza? Jestem w ciąży, a mam za sobą już 3 zabiegi, wszystkie mięśnie cięte i zastanawiam się czy jest to wskazanie do cc. Boję się powrotu zeza po tak

Re: dr Wójcik czy dr Kaczmarek?

mamy właśnie kontakt z panią dr. Zeza młody miał operowanego w Krakowie w szpitalu św.Rafała, na fundusz, przez panią dr. Zabieg chirurgii jednego dnia tak że rano byliśmy w szpitalu, potem zabieg, wybudzanie, młody wyspał się chyba za cały tydzień i bez pośpiechu opuściliśmy szpital późnym wieczorem

Re: operacja zeza we wroclawiu - u kogo i jaki ef

duze te koszty ci wyszly, pewnie liczone z duzym zapasem (600 zł jeden wyjazd do lekarza??) w katowicach nie pamietam czy placilam za pobyt, nocleg matki jest na rozkladanym fotelu (mialam wlasny koc i poduszke), bez wyzywienia (we wlasnym zakresie), dziecko ma zabieg, pobyt i wyzywienie na nfz ale

Re: cesarka po 3 operacjach zeza?

. Wczsniej miałam zeza zbieżnego, lekarka powiedziała mi że często tak jest że po ciążach oko ucieka w przeciwnym kierunku. Jak widac samo cc nie da gwarancji, że zez nie wróci. Mi powiedziano, że sama ciąża jest wysiłkiem dla organizmu. Teraz rozważam kolejny zabieg.

Re: Zez u 4-latka - różne opinie lekarzy

na pewno trzeba ćwiczyć. Jeśli przewija się opinia, że opreacja pewnie będzie potrzebna, to nie czekać.... szkoda kolejnego roku... Na pewno zaklejać mocniesze oko (nam tak zez zmniejszył sie o 10stopni i to w oku niedowidzącym i dopiero zoperowali zeza). Oko przed operacją powinno być wycwiczone

Re: operacja zeza u dorosłego

Reoperacje sa konieczne zwykle z powodu źle przeprowadzonego zabiegu ( klasycznym przykładem jest hiperkorekcja). U dorosłych często powinno się wykonywać operacje zeza etapami(wtedy jest to z góry planowane) gdyż z racji zaniechanego, nieprzeprowadzonego czy tez prowadzonego błędnie w

Operacyjna korekta oczopląsu

Okulistka sugeruje dla naszego trxzyipółlatka operacyjną korektę oczopląsu, m.i in. żeby uniknąć zeza rozbieżnego. Czy któreś z Waszych dzieci miało wykonywany taki zabieg? Gdzie? Jak to wygląda? I czy oczopląs faktycznie się zmniejszył? -- Jesteśmy na miarę tego w co wierzymy i kogo słuchamy

Re: operacja zeza u dzieci

Moja córka obecnie 6 lat jest po 2 operacjach korekcji zeza. Sam zabieg wcale nie jest straszny ,tez bardzo sie obawialismy ale jak trafilismy juz do szpitala widzielismy ile dzieci tam jest i z jak dużym zezem a do tego na prawdę super lekarze. Moją córkę leczyła dr sildattke z gdańska a na

Re: Dr Beata Kaczmarek Kraków

, że córka nie widzi, nie bedzie widziec, ze bez sensu zaklejamy jej oko zdrowe, ze to jej nic nie daje, że operacji zeza nie ma sensu robic... poczekamy jak bedzie miec 7-8lat i wtedy jej zrobimy zabieg na zeza jako kosmetyke. (a nasz zamiar operacji zeza był taki, żeby ustawic oko prosto, bo kto wie

Re: opaska do zasłaniania oka

Mąż w dzieciństwie miał zeza ale wyleczony został okularami. Syn od urodzenia ma uciekające oko i praktycznie od urodzenia chodzimy do okulisty. Teraz ma 4 lata, rok temu miał operacyjnie skrócony jeden mięsień a w te wakacje czeka go kolejny zabieg i do tego czasu mamy codziennie zdrowe oko

Re: Operacja zeza

Najlepsi specjaliści od zeza dziecięcego w Polsce są w Krakowie. Nas operowała bardzo dobra dr Pociej-Żero, w Scanmedzie, jeszcze w starej siedzibie, teraz Scanmed mieści się w supernowoczesnym szpitalu Św. Rafała. Po zabiegu na oba oczka po kilku godzinach mogliśmy wrócić już do hotelu. Następnego

Re: wszystko o zezie

starszych dzieci, nastolatków i dorosłych raczej w 99% kończy się nawrotem zeza. Ale u maluchów da się leczyć zeza i powinno się go leczyć jak najszybciej. Wtedy sa ogromne szanse na sukces, czy to okularami i cwiczeniami czy zabiegiem.

Re: Znieczulenie u dziecka - martwię się

Clio, 2 tygodnie temu nasz syn (6 lat) mial operacje oczu w narkozie. procedura usypiania byla podobna, jak w Wasyzm przypakdu, wybudzania tez. synek dostal jeszcze ze 2 godziny przed zabiegiem krem znieczulajacy na obie dlonie, zeby nie bolalo zakladanie wenflonu. cala procedure zniosl bardzo

zez zbieżny - załamka

Witam. Postanowiłam również napisać. Może czegoś się dowiem np od jakiegoś specjalisty? Mam zeza naprzemiennego, akomodacyjnego, zbieżnego oka prawego. Noszę pryzmaty całe życie, z tym że od 14 roku noszę gładkie szkiełka tylko strasznie grube były, teraz mam cienkie. W wieku 6 lat miałam zabieg na

Re: cesarka po 3 operacjach zeza?

u mnie było tak pierwszy poród cc - oczy ok drugi poród sn - oczy tragedia, mam zeza zbieżnego na prawe oko, wcześniej w okularach nie było go widać, bez okularów troszeczkę, wzrok super. Po porodzie sn koszmar- problemy ze wzrokiem, dobieranie okularów do czytania i dali nic nie dało, zez coraz

Re: Zez - proszę o poradę.

Bo zbyt mały kąt zeza. Myśle, ze lekarze się po prostu boją zeby nie pogorszyc. Po zabiegu w Twoim przypadku zez zniknął całkowicie?

Re: operacja zeza u dorosłego

Wczoraj wzięli mnie na oddział, dziś dostałam wypis. I dlatego jestem na forum o zezach. W ch*ja mnie zrobili i tylko nadziei narobili. Mam 20 lat. W wieku 6 lat miałam zabieg na oko prawe, w wieku 14 na lewe. Było niby dobrze, lekka hyper. Teraz mam 20 i zeza zbieżnego oka prawego, z tym że mam

Re: Operacja zeza na NFZ Kraków

W Krakowie zeza operuje się u dzieci tylko w Szpitalu św. Rafała. Niestety tam też są płatne konsultacji i na pewno nigdzie nie skonsultujesz dziecka na NFZ jeśli to ma być wizyta z umówieniem na zabieg operacyjny. Najlepiej poczytaj o opertorach i idź od razu na konsultację do któregoś z nich

bijou

mam pytanie do Ciebie czy mieliście coś więcej robione w klinice w niemczech niż tylko badanie wzroku? bo my się zastanawiamy nad badaniami wzroku w DE czy PL tzn. młody raczej będzie miał operację czy tam zabieg na korekcję zeza.

Re: KRAKÓW – dr B. Kaczmarek

yebleble napisał: > Czy dr Kaczmarek wykonuje zabiegi korekty zeza? Tak dr Beata Kaczmarek wykonuje zabiegi korekty zeza.operowala moje dziewczynki i zabiegi daly bardzo dobre efekty.polecam

operacja zeza w Chojnicach

Witam, poszukuje osób, które poddały się operacji zeza w szpitalu w Chojnicach u dr Macieja Gawęckiego. Polecacie państwową placówkę czy lepiej wykosztować się na zabieg w prywatnej klinice?

Re: operacja zeza we wroclawiu - u kogo i jaki ef

chcialo wspolpracowac, a dwa aby oko bylo juz na tyle "stabilne", czyli kat zeza nie zmienial sie, aby wystarczyla jedna operacja, a zauwazylam ze im mniejsze dziecko tym tych operacji potrzeba wiecej no i mloda nie wiedziala, ze jedzie na operacje, bo nie wsiadlaby w ogole do samochodu, u niej

Dr. Kaczmarek jeszcze raz ;)

mam pytanie co do dr Kaczmarek - mamy wizytę na początek czerwca myślę że Młody będzie miał zabieg zeza (dwóch lekarzy potwierdziło że raczej tak będzie), chciałam się zapytać jak długo trzeba czekać na taki zabieg? i czy jest to na NFZ czy jest prywatnie? jak na NFZ to ile trzeba czekać ? rozumiem

Re: Zez - proszę o poradę.

nie pomogę niestety ale jeśli możesz to napisz proszę czemu zabieg nie wchodzi w grę? pytam bo jestem po zabiegu korygującym zeza i różnica jest ogromna -- Mężczyzna rozróżnia tylko trzy kolory: fajny, ch*jowy i pedalski

Re: zez u niemowlęcia

ćwiczenia przez lata. Problemem nie jest zez /ten można skorygować zabiegiem/ lecz to,że dziecko wyeliminuje patrzenie chorym okiem,używając jedynie zdrowego oraz dwojenie widzenia.Leczyło sie np. zasłaniając zdrowe oko,by zmusić do patrzenia chore. Naprawdę lepiej sprawdzić /poradnia leczenia zeza/ i

Re: wszystko o zezie

moj syn 5 lat tez ma zeza.W krakowie kazali czekac i dali okularki.BYlam tez u znanej okulistki dr.Johan takze kazala czekac.Ma widzenie obuoczne.W styczniu mamy wizyte kontrolna i chyab bede pytac o zabieg bo chcialabym aby w przyszlosci syn nie mial do mnie pretensji ze to zaniedbalam. W

Re: Leczenie zeza

sie tej przykrej wady, to radze skonsultować się z dobrym strabologiem a zabiegu nie trzeba się wcale bać. Jesli nie jest to zez zbieżny i jeśli lekarz powie że nie ma ryzyka podwójnego widzenia, to zabieg często jest jedyną metodą eliminacji zeza u dorosłych. to często zabieg kosmetyczny. ja od 4

Re: Centrum Leczenia Zeza w Krakowie na ul. Bocia

a czy ten zabieg na oczopląs to jest to wstrzyknięcie botuliny czy coś ala zabieg na zeza?

Re: po operacji zeza

Moją córkę też operowała dr Kaczmarczyk, zabieg się udał. Natomiast w Twojej sytuacji na pewno pojechalabym na Śląsk, bo jeśli faktycznie coś poszło nie tak to warto pokazać dziecko innemu specjaliście. Nie wszystkie operacje są udane - niestety. Moja córka zanim trafiła do dr Kaczmarek była

Re: Czy zeza da się w ogóle wyleczyć?

No właśnie mam problem, czy da się zeza wyleczyć czy jedynie naprostować oczy zabiegiem bez poprawy jakości widzenia.

Re: po operacji zeza

Operacje robiliśmy w Krakowie u dr Wójcik, na konsultacji byliśmy we Wroclawiu,- to uslyszeliśmy, że zeza nie ma ale nie dawalo mi to spokoju i pojechaliśmy do Poznania - okazało się, że mięsień przyśrodkowy jest za mocno cofnięty i dopiero za 6m-cy można powtórzyć zabieg, a teraz mamy zaklejać

Re: gdzie można wykonać najszybciej operacje zez

Nie spiesz się z operacją, to kosztuje sporo nerwów, oko jest naprawdę brzydkie przez ok.2 tygodnie. Moja córka przeszła taki zabieg w grudniu 2010, ale to była konieczność (kąt zeza 15 stopni). Uważam, że lepiej leczyć zeza kilka lat, niż szybko operpować, naprawdę dużo dzieci ma skutecznie

Re: operacja zeza u dorosłego

Hej, na tym forum piszę pierwszy raz, więc "dzień dobry" wszystkim. Jestem po w sumie trzech operacjach zeza. Pierwszą miałam w wieku 7 lat (1986 r.; oko prawe), wtedy lekarze powiedzieli rodzicom, że o ew. kolejnych zabiegach mogę zdecydować sama, jak będę starsza. A może samo się

korekta zeza w Bizielu

-Drogie mamy czy ,któreś z waszych dzieci miało może zabieg na zeza w Bizielu? W wakacje będziemy to przechodzić ponieważ okularki nic nie dały, nie ma poprawy... Czy to pomoże?- Nasze zdjęcia

Re: cesarka po 3 operacjach zeza?

ale przechodziło. Jeżeli mogłabym cofnąć czas to mój drugi poród byłby cc, a nie sn, właśnie ze względu na oczy - nie byłam tego świadoma że poród sn może mi tak zaszkodzić! CC dla mnie to dużo mniejsze zło niż to co mam teraz z oczami. W czerwcu jadę do Zabrza, zobaczymy.... Ten pierszy zabieg na

Re: Iniekcja toskyny botulinowej w przypadku oczo

Witam, Dziękuję za informacje. My jesteśmy dopiero po jednej wizycie u dr B. Kaczamrek. Jeśli chodzi o podejście, przebieg wizyty, cierpliwe i wyczerpujące udzielane odpowiedzi to jesteśmy zadowoleni. Nie mam pojęcia jak to wygląda w przypadku efektu długoterminowego, przy zabiegach, operacjach

Zdjęcia - zabieg zeza