Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

pralka zabudowana za przesuwnymi drzwiami?

przeszukalam sporo watkow ale znalazlam glownie pralki zabudowane pod blatami zwyklymi drzwiczkami, czy ktos sie orientuje albo sam posiada pralke zabudowana pod blatem w lazience i zaslonieta przesuwnym mechnizmem typu szafa przesuwna? gdzies czytalam, ze nie mozna umieszczac za szyna bo nie da

Re: pralka zabudowana za przesuwnymi drzwiami?

czy mam przez to rozumiec, ze jesli zabuduje systemem przesuwnym to juz na amen? nie da rady wtedy serwisowac? moze jednak ktos ma takie rozwiazanie badz podobne i moze cos podsunac? pralka odpukac hula nam juz 9lat (moze do czasu przeprowadzki sie zepsuje i kupimy do zabudowy:) generalnie

Re: pralka zabudowana za przesuwnymi drzwiami?

> czy ktos sie orientuje albo sam posiada pralke zabudowana > pod blatem w lazience i zaslonieta przesuwnym mechnizmem typu szafa przesuwna? Ja mam pralkę w łazience schowaną w szafie z drzwiami przesuwnymi. Nad pralką jest półka na proszki, czyli prawie że blat :-) > gdzies czytalam, ze

Re: pralka zabudowana za przesuwnymi drzwiami?

Pralka odwirowuje pranie, załadować i wyjąć je też trzeba. Pralki współczesne to nie jakieś paskudztwa. Są sprawne technicznie, ale dostęp musi być. Pralka raz na 5-7 lat się psuje, więc potrzebny serwis. B.Klimkiewicz.

Pralka zabudowana pod blatem z umywalką

O tu są fajnie zrobione zdjęcia pralki zabudowanej pod blatem z umywalką. O czymś takim myślę i wklejam linka, jakby ktoś tego samego szukał... fotoforum.gazeta.pl/72,2,35,37695960,37703422.html

ma ktoś pralkę LG zabudowana w kuchni??

pralkę chcę zabudować w kuchni - 7 kg o głębokości 55cm www.ceneo.pl/594250 już jest zamówiona, ale boję się czy zmieści się będzie miała zdjęty blat jak nie da rady zabudować frontem meblowym, to będę myśleć o żaluzjach, są takie specjalne meblowe - zwijane do góry

ma ktoś pralkę LG zabudowaną w kuchni????

pralkę chcę zabudować w kuchni - 7 kg o głębokości 55cm www.ceneo.pl/594250 już jest zamówiona, ale boję się czy zmieści się będzie miała zdjęty blat jak nie da rady zabudować frontem meblowym, to będę myśleć o żaluzjach, są takie specjalne meblowe - zwijane do góry

Łazienka - jak zabudować pralkę?

Witam, właśniej jestem na etapie stalania co i gdzie powinno znaleźć się w mojej łazience, niestety ma dosyc nietypowy kształt i nie mam mozliwości zrobienia tego w jakimś programie wizualnym. Nie wiem jak zabudować pralkę, by wyglądało to przyzwoicie i spełniło swoje zadanie. Załączam rzut

Re: Pralka i suszarka psują mi wystrój łazienki

u mnie pralka w łazience w zabudowanej szafce zrobionej pod projekt u stolarza suszarka za to z braku miejsca stoi w garderobie

pralka zabudowana

bo tak będzie..pisałam wyżej, że to jest pralka typu slim która będzie zamknięta w szafce.:) a nie wymienię jej bo to prawie nowa rzecz -- Anque ..ogień i smocze skrzydła...

Re: Łazienka - jak zabudować pralkę?

Moim zdaniem aż się prosi zabudowanie całej ściany po prawej stronie od wejścia do łazienki, a w tej zabudowie ukryta pralka. Taka szafa w łazience to skarb, można ukryć w niej nie tylko kosmetyki, chemię, ręczniki, bieliznę osobistą (bardzo wygodne!) ale i drobny sprzęt domowy typu mop

Ruszyliśmy!

Instalacje elektryczne już zrobione :) Postanowiliśmy przenieść umywalkę w łazience na lewą stronę, a po prawo zabudować pralkę, wedle rad udzielonych na tym forum :)

Re: Łazienka - jak zabudować pralkę?

Wracam do wątku łazienkowego. Dzieki Waszej pomocy w łazience będą szklane drzwi zasłaniające pralkę i jakies półki na środki chemiczne czy ręczniki. Zrobiłem już projekt w sklepie, który sprzedaje kafelki, ale panienka była tak toporna, że aranżację jaką poniżej wklejam zajęła jej 3 godziny

PILNIE WYNAJMĘ MIESZKANIE OSIEDLE VICTORIA

Pilnie wynajmę dwupokojowe mieszkanie na osiedlu Victoria. Umeblowane, sprzęt agd i pralka. Trzecie piętro, zabudowany balkon. Miejsce parkingowe. Atrakcyjna cena. 515475699

jak zabudować pralkę ładowaną od góry w łazience??

jak zabudować pralkę ładowaną od góry w łazience?? prosze o porady, sposoby, zdjecia, aranzacje. Dziekuje. -- pozdrawiam AgA

Re: zabudowana pralka w kuchni

a jaką masz pralkę? Ja będę miała również zabudowaną w kuchni ale szafkę mam tylko o szerokości 65cm.

Re: Urządzanie Łazienki.Pomocy!!

Mam pralkę zabudowaną w szafie - to rewelacyjny patent! Wcale nie trzeba jej wietrzyć - pralka cały czas jest zamknięta, a nic nie śmierdzi. Zdecydowanie polecam! PS. Nie wycieram pralki po praniu.

Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

... druga część osob mowi, ze pralka sie mocno rusza, paruje strasznie i ze moze sie przez to zepsuc jak bedzie zabudowana... jak jest naprawde? czy ktos z Was ma problemy z zabudowana pralka? czy to cos szkodzi ze bedzie z trzech stron zabudowana (schowana) ?? czy moze te nowoczesne pralki sa juz jakos

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

ja mam zabudowaną pralkę i od 3 lat (odpukać) nic złego się nie dzieje. Prawidłowa praca pralki zależy od dobrego jej wypoziomowania. -- Co za dzień...

Re: zabudowana pralka w kuchni

Juz jestem wlascicielka zabudowanej pralki i jak do tej pory bardzo sobie chwale. Te sprzety sa najwyzszej jakosci i bardzo ciche. Nic nie lata, nie stuka, blat sie nie trzesie. Polecam

Re: zabudowana pralka w kuchni-pomocy!

siostra chciała tak umiescic pralke nie do zabudowy w kuchni w szafce i sie nie udalo. Na szczescie sprzety AGD zamawiała w salonie mebli kuchennych i pralke dało się wymienić na pralkę przystosowaną do zabudowy. Jeśli coś ma być zabudowane to trzeba kupić sprzęt do tego przystosowany czyli do

Re: zabudowana pralka w kuchni

Posiadam zabudowaną pralkę w kuchni od 5-ciu lat, bardzo wygodne, funkcjonalne rozwiązanie, ponieważ nie zagraca łazienki a w dodatku jest niewidoczna. Nigdy nie miałam problemu ani podczas wirowania i tym bardziej z jakimkolwiek wyciekiem, chociaż to też może zależeć od dobrego hydraulika

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Mam pralkę pod blatem w łazience - z tym, że bez drzwiczek frontowych (nie udałoby się ich otworzyć - zaraz obok jest miska do wc). Wstawiona do wnęki z płyt k-g, u góry blat granitowy, po prawej stronie identyczna wnęka, którą zabuduję jako szafkę - zupełnie zwykłą, z płyty melaminowanej. Co do

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

mam identyczną sytuację - nie mogę zabudować od frontu wnęki z pralką z tych samych powodów - i zastanawiam się nad innym rozwiązaniem - może coś w stylu drewnianej rolety? A może ktoś ma jakiś pomysł? -- Katarzynka

pralka wolnostojąca ale zabudowana....

Czy ktoś może się orientuje czy można (albo tak ma) pralkę wolnostojącą "włożyć" do szafki w kuchni czyli aby była w niby zabudowie. Bardzo by mi to pasowało bo chce wąską pralkę (40cm) włożyć do szafki głębokiej na 60cm. Czy są jakieś przeciwskazania? czy np pralki do zabudowy są

Re: Lustro w łazience

Hazo, przyznałam się wyżej, że naprzeciw lustra stoją pralka i suszarka - ale docelowo będą zabudowane w białe szafki. Więc widok mniej więcej neutralny...

Re: przemiana kuchenno-przedpokojowa cd.

tyle niedaleko, żeby jak coś to dało się odłupać tylko ten kawałek z przodu bez wyciągania pralki u Ciebie pralka zabudowana więc tym bardziej z jednym kawałem listwy się nie pakuj aż do samego kąta może?

Czy pralkę Electrolux EWC1350 można zabudować

Witam, mam niewielką łazienkę i chciałabym zabudować pralkę tzn. postawić ją pod blatem, znalazłam taką małą electroluxa ma wys. 67 cm, ale ona teoretycznie nie jest pralką do zabudowy, czy jednak mogę ją zabudować, zrobić nad nią blat na wys. powiedzmy 70 cm i od frontu wstawić drzwi? Czy ktoś

Re: pralka wolnostojąca ale zabudowana....

dziękuję bardzo za informację! czyli jednak wskazane jest aby pralka była przeznaczona do zabudowy a nie wolnostojąca....

Re: pralka wolnostojąca ale zabudowana....

Natury technicznej przeciwwskazań nie ma. Pralka zamknięta w szafce będzie działać tak samo, jak poza szafką. Sama szafka tylko zbyt długo nie pożyje - para, przecieki, drgania podczas wirowania szybko ją wykończą.

Re: pralka wolnostojąca ale zabudowana....

Różnica konstrukcyjna obudowy między pralką do zabudowy,a wolnostojącą jest taka jak między wolnostojącą zmywarką a zmywarką do zabudowy. Pralki do zabudowy mają dodatkowo tzw."system antydrganiowy" co powoduje,że pralka jest bardzo stabilna w czasie wirowania i nie powoduje drgań obok

Re: pralka wolnostojąca ale zabudowana....

Mam ogromną pralkę SIEMENS-a pod blatem kuchennym, ale nie wiem jak to będzie z wkładaniem pralki do szafki, jedyny problem, z jakim się spotkałem to napełnianie szuflady na środki piorące - gdy stoi w głębi trudno tam sięgnąć i nasypać. Resztą bym się nie przejmował no chyba, że pojawią się

Re: pralka wolnostojąca ale zabudowana....

dzięki za odpowiedzi! ale tak się zastanawiam przecież coraz więcej ludzi zabudowuje sobie pralki albo w łazience albo w kuchni w szafkach więc...? no zawsze jest niebezpieczeństwo wycieku ale od tego się chyba nie można uchronić. Pytałam, bo myślałam że pralki do zabudowy jakoś inaczej się

Re: do e-alis

Wizualki wszystkie mi się podobają i bardzo dobrze wszystko na nich widać .Mi po prostu nie podoba się sam układ ,ale chciałam zobaczyć jak to będzie wyglądało z tej perspektywy bo lepiej to widzę na wizualce .Przystawiałam też w tym miejscu płytę tak jakby miała stać pralka zabudowana szafką i

Re: Łazienka - jak zabudować pralkę?

Pomyśl, czy na ścianie, gdzie jest kibelek koniecznie chcesz otwarte półki. Tam zapewne będą butelki, buteleczki, perfumy i inne cuda. Jedne częściej, inne mniej uzywane. Chcesz to co chwila wycierać z kurzu? -- Miśko ma...

Re: Łazienka - jak zabudować pralkę?

Zabudowa pralki www.dobrzemieszkaj.pl/gallery.php?action=showgrupa&idgrupa=890 www.dobrzemieszkaj.pl/gallery.php?action=showgrupa&idgrupa=453 Pooglądaj tam łazienki - coś może wypatrzysz. A co do zabudowy na całą ścianę - tez pierwsza nasunęła mi się jak zobaczyłam Twój plan. Kiedys

Re: Łazienka - jak zabudować pralkę?

Wszystko zależy od gustu, stylu i kolorystyki łazienki. Ja marzę o takiej szafie, ale nie mam kompletnie na to miejsca. Gdybym miała byłyby to białe drewniane drzwi żaluzjowe jak w pozostałych szafkach. Nie orientuję się za bardzo w ofercie firm zajmujących się tym, bo my robimy wszystko sami. :-

Re: Łazienka - jak zabudować pralkę?

tak, ja też myslałem o zabudowie załej ściany tylko nie bardzo sobie moge wyobrazić meble jakie mogłyby sie tam znaleźć. Wiem, że to dobre miejsce na upchanie wszystkich drobiazgów tych mniejszych i większych (mop, jakaś miska czy wiaderko do mycia podłóg), tylko jaki rodzaj mebli tu wcisnąć, żeb

Re: Dymatów Łazienkowych cd - którą wersję wybrać

podoba mi się wersja 5d, może jak byś zabudowała umywalkę razem z pralką wygladałoby to efektywniej?

Re: bezmyślność czy niepełnosprytność umysłowa?

ja mam duzy kosz na górze w łazience + taki zabudowany róg w dolnej łązience gdzie jest pralka i tam wchodzi od licha i ciut ciut

Ustawienie łazienki

. Długość łazienki to 192 cm. Na ścianie na wprost wejścia byłaby patrząc od lewej ściany: zabudowana pralka w szafce, szafka pod zlew (jeden mebel z szafką na pralkę) i szerokość wanny. Tam jest 172cm. Szerokość wanny 70cm, pralka 60cm i zostaje 42 cm na szafkę pod zlew. Za mało oczywiście.Wpadłam na

moj projekt łazienki

zastanawiam się czy macie porady odnoście użytkowania?czy wszystko jest w porządku? na dzień dzisiejszy zatwierdziłam taki projekt. pralka jest zabudowana. płytki na ścianie z lustrem są falowane (trochę bardziej niż widać to na zdjęciu). nie mam pomysłu odnośnie oświetlenia

Re: Zabudowa pralki

Najlepiej, moim zdaniem, byłoby zabudować pralkę i szafki/szuflady pod blatem umywalki (rys.1 - kolory przypadkowo dobrane). Zabudowa pralki stojącej w obecnym miejscu może wyglądać trochę "szafiasto"(rys.2)...

zabudowa pralka+suszarka

Drogie WDPD:-) podpowiedzcie proszę czy można ustawić suszarkę na pralce o głębokości 45cm?Czy są nakładki na tego typu głębokość?Napisałam maile do producentów i czekam,ale może któraś z Was wie czy to realne. A jeżeli nie (no mam obawy), to czy jest jakiś patent by ustawić suszarkę na pralce

Re: przemiana kuchenno-przedpokojowa cd.

niewidoczne, poza tym starannie docięte na styk > ) > ale na tyle niedaleko, żeby jak coś to dało się odłupać tylko ten kawałek z > przodu bez wyciągania pralki > > u Ciebie pralka zabudowana więc tym bardziej z jednym kawałem listwy się nie > pakuj aż do samego kąta może? piu, ale ja na

JaKĄ PRALKĘ ZABUDOWAĆ???

Ja również planuję takie rozwiązanie i zastanawiam się jaką pralkę wybrać. Mażesz zdradzić jaką masz pralkę? Z góry dziękuję! -- Nowe zdjęcia Mateuszka : ) Mam już 9 miesięcy!!! forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=18455655&a=27998531

Re: Pomóżcie rozplanować PARTER

możesz poświęcić jedną szafkę w kuchni - a miejsca na to wystarczy, to piec możesz przenieść do kuchni i zamaskować atrapą szafki, a zamiast bezsensownego "pomieszczenia gospodarczego" zrobić garderobę i wygodniejszą łazienkę. Ja w kuchni mam zarówno piec, jak i pralkę, zabudowane w jednej

łazienka w kamienicy

Bardzo proszę o pomoc w zaaranżowaniu funkcjonalnej łazienki w kamienicy. Obecnie jest zupełnie nieustawna. Z góry przepraszam za te odręczne schematy, ale zupełnie nie wiem jak to inaczej zrobić... Te rysunki wanny, pralki i umywalki są zdecydowanie za małe - nie zrobiłam ich w skali. Mam

zabudowana pralka w kuchni-pomocy!

czy ktos jest moze uzytkownikiem ktoregos z modeli pralek do zabudowy..? Pan w sklepie stwierdzil, ze glupota bedzie zakup drozszej pralki do zabudowy, gdyz sa to modele ubogie w funkcje i lepiej kupic zwykla i wsadzic ja do szafy - mnie sie jednak wydaje ze sprzet do zabudowy powinien lepiej

zabudowana pralka w kuchni

Czy ktoś z Was ma takie rozwiązanie w domu? Czy jest to bezpieczne? Czy w trakcie wirowania nie ma żadnego zagrożenia? Co w razie awarii? Czy wtedy jest jakaś możliwość wysunięcia pralki czy trzeba wszystko rozmontowywać?

Re: Prebena

pralka (pod blatem). Umywalka nablatowa po środku blatu. Wielkie lustro na środku. Kosz do prania mieści się pod blatem. Między pralką a koszem mam zabudowaną szafkę. Nie wiem na ile można sobie to wyobrazić...

problem z zabudowaniem pralki...

remont sie skonczyl, teraz glownie trwa urzadzanie... mam praoblem z pralka. Ze wzgledu na mala lazienke zostala ona postawiona w przedpokoju. No i zaczal sie problem co zrobic zeby nie "zawalic" przedpokoju wiegachna szafa i jednoczesnie ukrys pralke. Ma ktos moze jakis pomysl? Moze

Re: Pralka i suszarka psują mi wystrój łazienki

nie wyobrażam sobie osobiście zabudowanej pralki, czy suszarki.., teraz te sprzęty są już tak ładne i cieszą oko, że po co je chować? lepiej zainwestować w takim czaderski i trzymać go na zewnątrz, to chyba żadna "ujma" dla wystroju mieszkania, no bo chyba każdy pralkę posiada i z niej

Re: Urządzanie Łazienki.Pomocy!!

Czy faktycznie cały dom musi być w jednakowym stylu? Ja mam kibelek nieco barokowy a łazienkę w sumie dość prostą i ascetyczną. Pomysły architekta też warto ocenzurować. Kopiują oni wiele trendów z innych krajów np. pralkę zabudowaną w szafie, pomysł bardzo niepraktyczny (chyba ściągnięte z USA

nie polecam zabudowanej

Nie polecam zabudowanej zabudowanej pralki, choć cieszy oko. Po pierwsze trzeba wszystko dopasować do pralki co wiąże się z kosztami. Jeśli pralka się popsuje należy wszystko rozbierać. Gorzej jak trzeba wymienić na nową, która nie będzie pasować do zabudowy. Poza tym niektóre pralki potrafią

"zapachy" z pralki zabudowanej

witajcie, prosze o pomoc w kwestii nastepujacej. Mam pralke do zabudowy (electrolux), z ktorej czesto po uruchomieniu (jak zaczyna pracowac) ulatnia sie nieprzyjemny zapach. Woda z pralki jest zawsze wypuszczana! Pralka jest czyszczona (w dole jst taka kieszonka). Nie mam pomysłu jak wyczyścic

zabudowa w łazience?

Pokazuje lazienkę w stanie obecnym, nie mam parcia z czasem, ale zastanawiam sie nad zabudowaniem bojlera szafką do sufitu, pod spodem będzie pralka która też będzie wtedy ukryta. mam obawy czy nie zrobi sie klaustrofobicznie? -- " Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego

Re: Czy to half-cup czy balkonetka?

Casablanca byla do G i jakos dawala rade ;) Mnie zalezy na kroju, ktory zrobi mi z biustem cos takiego, nawet bym wolala, zeby byl bardziej zabudowany - ale jeszcze na to nie trafilam. No, Antoinette oczywiscie, ale tez bylo do G i do tego pralka mi go zezarla. -- Rzeczy, które próbują wyglądać

Re: Kuchnia stolarz

A pralka nie będzie do zabudowy (względnie zabudowana)? -- 72/94

Re: zabudowana pralka w kuchni-pomocy!

Sprzedawca ma racje bo pralka wydaje ogromnie duzo ciepla i pozatym w wypadku jakiejkolwiek nieszczelnosci beda wielkie klopoty,sprzet ARD ma pomoc a nie stwarzac klopoty.

Re: zabudowana pralka w kuchni

Jedyny problem to wybór takiego modelu żeby zmieścił się pod blatem roboczym. Normatywna wysokość szafek kuchennych (dolnych) to 82 cm ,a nie każda pralka po zdemontowaniu blatu(własnego)spełni ten warunek. -- jamula.w.interia.pl

Re: zabudowana pralka w kuchni-pomocy!

pralka do zabudowy ma dwie podstwowe cechy różniące ją od wolnostojących: -pełny aqua stop -uzwojenie silnika i inny osprzęt elektryczny ma inną klasę izolacji/ odporne na wyższe temperatury/- gorsze chłodzenie. warunki gwarancji wykluczają takie ustawienie pralki wolnostojącej. wniosek: może

Re: zabudowana pralka w kuchni-pomocy!

A ja swoją "normalną" pralkę wstawiłam do szafki kuchennej (panowie, którzy montowali mi wcześniej kuchnię po dwoch latach przyjechali i na moja prośbę tak zrobili) i wszystko funkcjonuje świetnie, nie stoi mi i nie zagraca łazienki. Po praniu uchylam drzwiczki, żeby wyschła w środku

chcę efektywnie wykorzystać przestrzeń

witam, planuję kupić to mieszkanie, ma 80 m kw pow. proszę o Waszą ocenę takiego rozkładu i pomoc w ewentualnym rozplanowaniu pomieszczeń. mieszkanie dla rodziny 2+1, docelowo dwójka moje pytania: czy w łazience uda się wstawić wannę+prysznic i pralkę. jak sensownie rozplanować kuchnię? czy jest

przeniesienie kuchni do salonu

cm, pralka 60 cm. Dodatkowo mam piekarnik zabudowany w szafce wysokiej (ok 2 m, szer 60cm), do tego mam jeszcze jedną taką wysoką szafkę (szer ok30, może 35). Stąd mój pomysł który załączam. Tylko nie wiem, czy przy czymś takim, kuchnia nie zrobi się za bardzo przytłaczająca. Dlatego proszę o

Re: zabudowana pralka w kuchni

pishor napisał: > Jedyny problem to wybór takiego modelu żeby zmieścił się pod blatem roboczym. > Normatywna wysokość szafek kuchennych (dolnych) to 82 cm ,a nie każda > pralka po zdemontowaniu blatu(własnego)spełni ten warunek. Nie zgadzam sie z szanownym Panem/Pania. Nie ma czegos

Re: zabudowana pralka w kuchni

wcielaną w życie, praktyką).Jednak prawdą jest ,że znaczna większość sprzętu kuchennego (zmywarki, kuchenki wolnostojące, a także pralki - które coraz częściej "lądują" w kuchni , ma wysokość przystosowaną do blatów mocowanych na 85 cm( wysokość szafek 82cm + #2,8 cm płyta blatowa = 85 cm

Re: zabudowana pralka w kuchni

Ja mam takie rozwiązanie ze względu na małą łazienkę w bloku już rok i jestem bardzo zadowolona. Kuchnię mam 10 m kw. w formie prostokąta(gorzej nie mogło mi sie trafić, ale cóż!)Pralka jest już stara, bo ma jakieś 3,5 roku, ale nie mam kłopotu z hałasem, nic mi się w kuchni nie trzęsie i w

Re: zabudowana pralka w kuchni

pralka stoi w szafce 80'tce (cały ciąg szafek jest przykryty jednym blatem). Ponieważ szafka została pozbawiona dna "plecy" są wzmocnione. Z przodu, na samym dole na 2 kątownikach jest zamocowana listwa, która jest oparciem dla drzwiczek (żeby nie wpadały do środka). Z pralki zdjęłam

Re: jak zabudować pralkę ładowaną od góry w łazie

Nie mam aparatu więc narysowałam, jak jest u mnie. Ściana o długości 140 cm została podzielona na część prysznicową i tą z pralką. Między częściami jest ścianka zbudowana z jakichś wąskich pustaków. Suporeks czy jakoś tak. Część pralkowa jest zamykana dwoma drzwiczkami żaluzjowymi takimi

Re: zabudowana pralka w kuchni-pomocy!

kolezanka ma wlasnie tak,ze zwykla wolnostojącą wstawila w szafkę, zostawiła sporo miejsca na wentylację od góry...zreszta jak pierze, to szafka otwarta sporo osób w ten sam sposób umieszcza mikrofalę, i w momencie uzywania otwarte sa drzwiczki sama jednak nie wiem,czy to bezpieczne,ale sie z ty

Re: Aranżacja salonu z aneksem kuchennym

Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź i projekt. Fajne rozwiązanie z tą spiżarnią i pralką. Bardzo podoba mi się też wejście w połowie salonu tak że salon i kuchnia są jakby oddzielnie. Problemem byłoby niestety dla nas przestawianie aż tylu ścian i trochę szkoda miejsca na dwa przedpokoje

Re: zabudowana pralka w kuchni

80, a wiadomo ile można rzeczy upchnąć w takiej szafce, ja w końcu przeniosłam ją do łazienki, co prawda kosztem umywalki, bo zamieniliśy ją na dużo mniejszą i powiesiliśmy wyżej niz zwykle się wiesza umywalkę, tak że pralka jest zaraz pod umywalką -- nie popędzaj mnie, nie dalejwięcuj mnie...

Re: zabudowana pralka w kuchni

hej, ja nie mam, ale maja moi rodzice i jak znam moja mame to sprawdzila 100 razy czy to jest bezpieczne i tak dalej. z tego co zauwazylam jedyna wada tego rozwiazania jest fakt ze zabiera Ci w kuchni calkiem spora szafke a jakos tych rzeczy ktore chce sie miec w kuchni jest zawsze mnostwo, ale j

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Tez tak chcę zrobić, myślę że to kwestia odpowiednich rozmiarów szafki, trzeba uwzględnić że pralka sie rusza i już.

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Dzięki za linki, też oglądałam ta pralkę. Tylko drogia troche i wolalabym tysiac obrotów:) Nie mam pralki juz przez 3 miesiace i jak nic nie znajde to sie chyba wsciekne :))

Re: moj projekt łazienki

pralki ? zabudowanie całej 60 pod blatem zazwyczaj źle wygląda, chyba że uwzglednilas płytszą, to lepiej. nie mam pomysłu na inne schowanie pralki :( umywalkę kupiliśmy 80cm

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Pewnie ze nie :) Wyzucam i kupuje nowe... ;D Zartowalam... nosze do mamy która mieszka w bloku obok :)

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

moze pytanie bedzie bardzo glupie, ale naprawde nie wiem... co to znaczy "dobrze wypoziomowac pralke"?:P -- Corola

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Ja mam pralkę zamontowaną w kuchni pod blatem. Siedzi tam sobie już osiem lat i jak do tej pory nic złego się nie dzieje.

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Moja stara pralka tez chodziła i pewnie by się "obtłukiwała", ale we wnękę w nowej łazience mam wstawioną nową pralką, która ani drgnie... Więc z mojego przykładu wynika, że to kwestia "nowoczesności" pralki. Ale być może to wypoziomowanie to czynnik ukryty, którego nie

Re: MIESZKANIA - sprzedam, kupię, wynajmę <og

Do wynajęcia 2 pokoje na Bródnie. Metraż: 41 m2. Pokoje umeblowane, świeżo po remoncie. Kuchnia z lodówką i ze zmywarką oraz z naczyniami. Łazienka z pralką, brodzikiem. Kablówka, internet. Duży zabudowany balkon. Wymienione okna. Drzwi antywłamaniowe. Piętro 7 z 10. Tel. 888-834-522.

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

www.pralki.k8.pl/electrolux_ewc_1350.php Ja od 5 lat mam taką pralkę i jestem z niej Baardzo zadowolona ! Wymiary ( 670x490x510 mm ) pozwoliły mi ja nie tylko obudować spokojnie szafką ale wsunąć ją częściowo pod umywalkę wygospodarować miejsce na cargo itp.

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

ja mam boki wnęki wyłożone płytkami - takimi jak ściany (krem), natomiast blat mam z kremowego kamienia - jakie "drzwi" zrobić? -- Katarzynka

Re: Rozwodowa łazienka

wnęka aż się prosi o zabudowanie - na dole pralka a na górze chemia, nadwyżka papieru itp :) Może też podlinkujesz jakieś inspiracje? albo zdjęcia z inspiracjami?

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

o wlasnie ja myslalam o czyms podobnym, tzn z gory ten blat by byl a front zakryc np. zaluzjami ;) tez by bylo fajnie chyba,co? -- Corola

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Poradźcie...

Eeee tam ;) W szczególności wnętrze szafki może być z płyty melaminowanej. Obejrzyj sobie szafki łazienkowe w hipermarketach budowlanych - drzwi owszem mdf, ale reszta już nie.

Re: Zabudowana pralka pod blatem? Zaden problem

ja tez szukalam czegos malego.. 99% pralek jest wysokosci 85cm, a ja chcialam cos nizszego.. znalazlam jedna taka malenka pralke,ktora fajniutka jest... i to jest to co by Ci pasowalo: www.megamedia.pl/agd-pralki-i-suszarki-pralki-ladowane-od-frontu/candy-aquamatic-600-t.php www.megamedia.pl/agd-pralki-i-suszarki-pralki

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zabudować pralkę