Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

zamiana ubran-ktos cos wie?

Jakis czas temu obilo mi sie o uszy ze gdzies,w jakiejs kawiarni,klubie spotykaja sie panie na wymianie ubran.Akurat moja sasiadka robi pozadki wiosenne i ma duzo dosc nowych rzeczy i chetnie w czyms takim wziela by udzial.Moze ktos wie cos bardziej konkretnego w tym temacie.Bedziemy wdzieczne za

zamiana cos za cos

Witam istnieje całe forum poświecone zamianą na gazecie ale jest to na całą polske a moze tu byśmy sobie stworzyli takie małe pruszkowieskie Myśle ze dużo osó ma cos niepotrzebnego w doku całkiem nowego i chetnie zamieniłby na coś innego Wiec zaczynam jako pierwsza :) -posiadam dwie bluzki

Re: zamiana ubran-ktos cos wie?

muzeum fabryki organizuje co jakiś czas swapy. -- http://lb1m.lilypie.com/7cbLp1.png http://lbym.lilypie.com/hfLyp1.png"

Re: zamiana cos za cos

jako stara gadżeciara chętnie zapoznam się z inicjatywą :) -- http://www.suwaczek.pl/cache/707d51ec65.png

Re: zamiana cos za cos

mnie się pomysł podoba i jak coś się ruszy to i ja znajdę rzeczy do zamiany. -- Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa jaką sobie ludzkość wymyśliła.

Re: zamiana cos za cos

Hej dziewczyny, nie wiem, czy zwróciłyście uwagę jakiś rok temu kiedy Stowarzyszenie Forum Pruszków organizowało wymianę ciuchów typu "Swap Party". Spotkanie odbyło się w Komorowie i zachęcone entuzjazmem pań, które się pojawiły, postanowiliśmy zrobić Swap również w tym roku, a jak dob

Re: ja tez,ale cos w zamian...

Och, przejrzałeś mnie, mój Ty hakerze z geolokalizacją w oczach. Pakuje walizki i zmywam się zanim mi zrobisz wjazd na chatę ;-) Skąd wiesz że nie poruszam się po Warszawie regularniej od Ciebie, a?

Re: ja tez,ale cos w zamian...

Skoro już koniecznie chcesz o zagranicy, mimo że mówimy w tej chwili o Warszawie... Wiesz jakie sposoby mają mieszkańcy tych cywilizowanych krajów na puszkarzy zastawiających ścieżki? Garść bułki tartej na dach. Ptaszki dokańczają dzieła dziobami i guanem. Zaparkuj na DDRce, przetestujemy ;-)

Re: ja tez,ale cos w zamian...

To musi byc jakis fotomontaz, wszak swiatli i cywilizowani europejczycy z zachodu, jakimi niewatpliwie w pierwszej kolejnosci sa dunczycy zawsze przestrzegaja przepisow i nie korzystaja z blachosmrodow tylko pop...ja na rowerkach

Re: ja tez,ale cos w zamian...

Gość: StrażWiejska IP: *.uvt. nl napisal(...) sporo zlego slyszalem o Holandii i Holendrach,ale ze az tak tam jest... straszne bydlo tam mieszka-acz moze to Polacy ,ktorzy tam wyjechali . Odkad pozwolili pracowac Polakom w UE ilosc dresiarstwa na ulicach dramatycznie spadla ps.ale ,ze oni pisza

Re: ja tez,ale cos w zamian...

Dorby pomysł! Może wtedy by mieli lepszą motywację na odholowywanie ze ścieżek blachosmrodów, które zatuczony puszkarz musi zaparkować na ścieżce bo otyły zad nie pozwala mu przejść 100m dalej :]

Re: ja tez,ale cos w zamian...

Tak sie w Danii parkuje na ciagach pieszo-rowerowych: fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2785851,2,2,Dunskie-sciezki-rowerowe.html A tak, gdy od wejscia do Tivoli jest 50 metrow: fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2785852,2,3,Parkowanie-po-dunsku.html -- Nie moge siebie czytac... "Patrz w lusterka! Moze kt

Re: ja tez,ale cos w zamian...

Parkowac na sciezkach rowerowych jest po europejsku. Mam dowody zdjeciowe z Danii. Z olbrzymiego miasta dunskiego. Tej oazy polityki rowerowej i uglaskanych kierowcow. Mam tez jak Dunczycy hurtowo parkuja na pasach trawnikow przed Tivoli na zakazach postoju i zadna ichniejsza sluzba ich nie rusza.

Zamiana N95 na cos z W.Mobile?help?

zamiany w miare malym kosztem? 3. Jakiego urzadzenia na WM szukac? 4. Czy miedzy windows mobile 5 i 6 sa duze roznice? Moze taniej bedzie kupic cos uzywanego z 5.0 na pokladzie? Zalezy mi na utrzymaniu funkcjonalnosci N95 w nowym gadzecie.

Nie wiem.

Jednak nikt nie postrzegal tego w kategoriach "sukcesu", lecz raczej koniecznosci - cos za cos. Tzn. udzial w amerykanskich krucjatach (nader zreszta skromny), w zamian za ochrone przed Rosja (nader watpliwa). -- Melancholia kroczy za mna, niczym czarny pies.

Re: Czterej Jeźdźcy Jeżycjadowskiej Apokalipsy

Olek od Olega? Zamiana litery na inna to nie zdrobnienie ;-) Czemu cos tkaiego mialoby w sumie sluzyc? -- "Nick zobowiązuje: Dakota Ameryce nie przepuści;)"-by Marslo55

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > jeszcze raz powtarzam. > POLSKIEGO SPOLECZENSTWA NIE STAC NA REFUNDACJE METODY IN VITRO. > Pomijajac aspekt etyczny, po prostu jest zbyt biedne, > na takie "eksperymenty". Ta ,ale najbiedniejsze gminy za friko mogą klerowi oddawać najlepsze grunty i nier

Re: Jest cos w zamian.

> jeszcze raz powtarzam. > POLSKIEGO SPOLECZENSTWA NIE STAC NA REFUNDACJE METODY IN VITRO. > Pomijajac aspekt etyczny, po prostu jest zbyt biedne, > na takie "eksperymenty" Nie Twoja sprawa i ekonomia w tej dziedzinie,dotacje przyznaw

Re: Jest cos w zamian.

lumpior napisał: > Precz od budzetu,polityki,urzedow panstwa,"kropidla" w kosciolach, > wprowadzic opodatkowanie,zabrac ulgi,przywileje. Ty sie chyba "biedaku" bedziesz musial do Koreii Polnocnej, albo Chin wyprowadzis, w ostatecznosci do Indii. W Polsce dluuugo nie z

Re: Jest cos w zamian.

> Nie wiem czy te pieniadze w sposob znaczacy mogly by > poprawic sytuacje chocby w jednej przez Ciebie > wymienionych dziedzin. > > Pozatym - "psy szczekaja..." Precz od budzetu,polityki,urzedow panstwa,"kropidla" w kosciolach, wprowadzic opodatkowanie,zabrac

Re: Jest cos w zamian.

> I jeszcze refleksja. > Niby nie ma srodkow dla katechetow, a na seksuologow sa? Kler trzeba pozbawic WSZYSTKICH srodkow budzetowych,a przeznaczyc je dla fachowcow i tym na sluzbe zdrowia,nauke,kulture,sport.Wierni KK chca to nawet niech ozlacaja katabasow,ale precz od budzetu.

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > > Po prostu widze roznice, miedzy sztucznym powolaniem chromego zycia > - a zabojstwem ZYJACEJ ludzkiej osoby, nawet jesli okaze sie, > ze beduie uposledzona. Czy Ty wiesz oczym piszesz? Zapłodnienie In Vitro powoduje ,ze rodzą się felerne dzieci? Te wg Ciebie

Re: Jest cos w zamian.

kolebeczka napisała: >dzieci z IV nie sa slabsze- statystyki jakos > tego nie potwierdzaja, aby byla tu roznica wobec poslizgow przy > naturalnych poczeciach. Jezeli przyczyna ograniczonej plodnosci lezy po stronie mezczyzny, to potomstwo jest slabsze. Nie ma zmiluj sie, natura rzadzi s

Re: Jest cos w zamian.

lumpior napisał: > Kler trzeba pozbawic WSZYSTKICH srodkow budzetowych,a przeznaczyc je > dla fachowcow i tym na sluzbe zdrowia,nauke,kulture,sport.Wierni KK > chca to nawet niech ozlacaja katabasow,ale precz od budzetu. Zalozmy nawet, ze jest to 5 mld/rocznie, jak podaja szacunki lew

Re: szukam stałego sponsora :-)

Witam Szukam dyskretnej kobiety do spotkań w zamian za wynajecie mieszkania i opłaty z nim zwiazane. Reszta do ustalenia. Napisz cos więcej o sobie W której części Warszawy interesuje Cie mieszkanie i od kiedy ? Pozdrawiam Paweł 45l

Re: szukam stałego sponsora :-)

Witam Szukam dyskretnej kobiety do spotkań w zamian za wynajecie mieszkania i opłaty z nim zwiazane. Reszta do ustalenia. Napisz cos więcej o sobie W której części Warszawy interesuje Cie mieszkanie i od kiedy ? Pozdrawiam Paweł 45l

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > POLSKIEGO SPOLECZENSTWA NIE STAC NA REFUNDACJE METODY IN VITRO. > Pomijajac aspekt etyczny, po prostu jest zbyt biedne, > na takie "eksperymenty". Ale polskie społeczeństwo jest jednocześnie tak bogate aby finansować piramidę glempa (świątynia opatrzności) i

Re: Jest cos w zamian.

pocoo napisała: > Zaprzeczasz sama sobie .Wszystko zależy u Ciebie od "miejsca leżenia".Jesteś pr > zeciw" produkcji dzieci ałabszych genetycznie",ale upośledzone dziecko MUSI KO > BIETA URODZIĆ i już. > Ja już nie mam siły nazywać Twojego sposobu myślenia po imie

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > > Tak opornik- osiagnelas zenit. > > Czym innym (chyba?) jest sztuczne powolywanie na swiat slabszych > genetycznie dzieci - a czym innym Naturalna pomoc medyczna udzielana > ludziom chorym? > Szanujemy ludzkie zycie i dlatego wlasnie jestesmy > pr

Re: Jest cos w zamian.

opornik napisała: > > jeszcze raz powtarzam. > POLSKIEGO SPOLECZENSTWA NIE STAC NA REFUNDACJE METODY IN VITRO. > Pomijajac aspekt etyczny, po prostu jest zbyt biedne, > na takie "eksperymenty". Nie czytałaś , do Ciebie nie doszło jak to księza i zakonnice zajmowali się adop

Re: Jest cos w zamian.

> Tak opornik- osiagnelas zenit. > W zasadzie idac za ta logika- trzeba dobijac wszystkich chorych, bo > z nich i tak juz nic pozytecznego nie bedzie. Czym innym (chyba?) jest sztuczne powolywanie na swiat slabszych genetycznie dzieci - a czym innym Naturalna pomoc medyczna udzielana

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > Dziewczyno, o czym my rozmawiamy? Alez o jednym i tym samym- o polskim gescie, o polskiej niegospodarnosci. W zadnym innym kraju kosciol nie ma takiego wplywu na zycie spoleczne jak w Polsce wlasnie i jakos dziwnie kumuluje sie to z polska mentalnoscia. A co do refunda

Re: Jest cos w zamian.

kolebeczka napisała: > Juz pomijajac budzet panstwa- znalam wiele pan w beretach, co nie > wsparly swoich dzieci, a biegly co miesiac na poczte, zeby wyslac na > misje Ojca Rydzyka. O ile mozesz miec wplyw na wydatki budzetowe, jezeli uda sie w Polsce zbudowac partie antyklerykalna, kto

Re: Jest cos w zamian.

120 mld euro. Dziewczyno, o czym my rozmawiamy? NFZ ma cos ok.50 mld zl i to od niedawna, przedtem mial 40. 50% pochlaniaja pensje personelu medycznego, a i tak polscy lekarze domagaja sie 3 srednich krajowych. Gdy juz w kasie na lezenie pacjentow, bedzie suma zblizona do zachodnich standardow

Re: Jest cos w zamian.

lumpior napisał: >dotacje przyznawane KK > w zupelni wystarcza i bedzie to godne,humanitarne. Nie wystarcza. Nawet gdyby zabrano dotacje WSZYSTKIM WYZNANIOM, najpierw skierowano by je do lecznictwa, chocby z tej prostej przyczyny, ze opieka zdrowotna (in vitro trudno nazwac leczeniem choro

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > Zamiast wiec inwestowac w chore fantasmagorie > i "produkowac" slabsze genetycznie spoleczenstwo > - nalezalo by po prostu wspierac wielodzietne rodziny, > rozmnazajace sie w sposob naturalny. Tak opornik- osiagnelas zenit. W zasadzie idac za ta logika-

Re: Jest cos w zamian.

przedewszystkim wierni sa - a polski ludek "poboznym" jest:) Nie jest tez prawda, iz w innych krajach Kk nie ma takiego wplywu na zycie spoleczne. Nie ma tylko w europejskich, ale w zamian coraz wiekszy wplyw maja muzulmanie. Natura chyba nie znosi pustki. > A co do refundacji leczenia nieplodnosci

Re: Jest cos w zamian.

lumpior napisał: > www.tvn24.pl/0,1565953,0,1,lewica-obowiazkowo-o-seksie-w- szkole,wiadomosc.html To do konca "lewacy" sie pogrzebia. Wprowadzajac refundacje in vitro, trzeba zabrac srodki z procedur na leczenie np. onkologicznie. Bzdury tez baba mowi: "Joanny Senyszyn (SLD) t

Re: Jest cos w zamian.

innych chorob. Refunduje 24h opieke nad obloznie chorymi. Istnieje cos takiego jak karencja dla ojcow. Ale KK nie ma nic do gadania. Choc to kraj "rowniez" katolicki. > I jeszcze refleksja. Niby nie ma srodkow dla katechetow, a na seksuologow sa? Bo lepiej czasem, zeby fachowiec

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > Czym innym (chyba?) jest sztuczne powolywanie na swiat slabszych genetycznie dzieci - a czym innym Naturalna pomoc medyczna udzielana ludziom chorym? No wlasnie- jestesmy za silnymi? Za slabszymi nie? juz pomijajac fakt, ze dzieci z IV nie sa slabsze- statystyki jakos t

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > to juz odnosnie pan w "beretach" nie masz nic do gadania. > Ludzie sa wolni, wydaja swoje pieniadze na to co chca. > Widocznie te dzieci na wsparcie nie zaslugiwaly. > Poza tym ,do jasnej cholery, dlaczego mialo by sie dorosle > dzieci spierac? > To

Re: Jest cos w zamian.

opornik4 napisała: > Zalozmy nawet, ze jest to 5 mld/rocznie, jak podaja > szacunki lewicy. > Nie wiem czy te pieniadze w sposob znaczacy mogly by > poprawic sytuacje chocby w jednej przez Ciebie > wymienionych dziedzin. A ja wiem, ze tak. Kiedy inwestor pyta mnie, czy warto zaoszcz

przyjme czapeczki- moge oferowac cos w zamian

przyjme czapeczki dla synka na wiosne synek ma 10 miesiecy czapeczki mogą byc wieksze moge oferowac cos w zamian

czy zamiana chleba pszennego na razowy cos da?

uwielbiam pieczywo i nie wiem czy moge bez niego zyc-czy taka zamiana cos da?

moze ktos ma ......- dam cos w zamian , dopłace

PILNIE POSZUKUJE FOTELIKA NA ROWER (stan db/bdb) dla 5-latki nie chce go zadarmo chętnie dam cos wzamian ew. moge dopłacic niewielkie pieniążki sprawa bardzo pilna jestem z warszawy P.S wiem ze to jest forum oddam/przyjme ale na zamianie nikt sie nie zgłosił a fotelika bardzo potrzebuje

Re: Tymczasem na emigracji :)

) zyciu, ale w zamian mam cos innego, bardzo waznego. I tyle. W kazdej sytucaji cos sie traci a cos zyskuje. Denerwuja mnie wpisy naszych mam emigrantek, ktore swoj stan opisuja jako miodem i mlekiem plynacy. Ja wiem, ze tak nie jest. Jest mimo wszystko tesknota. Cos za cos. Ale uwazam takze, ze kazdy ma

Re: ja tez mam:)

pomysle:) tylko nie mam pojecia co kupic w zamian?cos lekkiego, co da rade na sniegu?

Jesz 1 kanapke? w zamian zrob 100 pompek.

> Jak nad tym zapanowac ? Wystarczy kupic sobie hantle. Ile razy cos podjesz tyle seryjek cwiczen wykonujesz. Proste. Jesz 1 kanapke? w zamian zrob 100 pompek. W efekcie bedziesz i najedzona i wytrenowana, i waga nie skoczy w gore.

przyjme lub dam w zamian cos za kody pampers

brakuje mi jescze troche, moge dac cos w zamian,. -- "Pieniądze albo życie - złodziej zostawia nam wybór, żona żąda jednego i drugiego." Samuel Butler

cos do zamiany

chetnie na zywnosc, jeszcze mam duza siate ubranek dla dziewczynki takich do 74 cm jestem z Krakowa, prosze pisac na priv

Re: Wlochy postawione pod mur. Rozpad unii?

Potrzebna jest transakcja typu cos za cos. Ciecia wydatkow budzetowych, byc moze obnizka plac w budzetowce, zwolnienia w zamian za cos podobnego do Lastenausgleichsgesetz w powojennych Niemczech. Czy masz zrodlo do struktury dlugu wloskiego? -- Trzeba spokojnie tłumaczyć, dlaczego regulacje

Re: i zasialy w zamian to cos?

Kto wie, kto wie. U mnie na Wsi ptaki zabierają suche buły, a w zamian zostawiają orzechy. Moje jest wyższe ode mnie, ale to dlatego, że na nóżkach :) W sumie ładne jest... -- Strzeż mnie Panie od sysadminów, z wrogami poradzę sobie sama

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

Problem w tym, że ja nie wiem, jaki on ma być. Jak bym wiedziała, to już znalazła bym kogoś, kto mi to udzierga, nawet za większe pieniądze. Tylko ja się obawiam, że po-prostu muszę zrezygnować z swetrów:((Ale co wtedy w zamian?? -- (70/92) "The dancer doesn't need a stage... only a soul

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

Mam problemy ze snem ostatnio... ;-) znalazłam coś takiego http://www.kobieta.pl/drukuj/artykul/chce-byc-modna-tej-jesieni/ Dobre będą moim zdaniem zdj.3, zdj.6 (po lewej), zdj. 7 i 8 :-)

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

no dobra, nie umiem wklejać linków :-))) http://www.zeberka.pl/art.php?id=2196 A co do swetrów, to może taki dłuższy zakrywający biodra, związywany w talii paskiem, ale bez kołnierza tylko np. z mała stójką? Nie zapięty po szyję, tylko z czymś wystającym spod spodu... Nie mam żadnego zdjęcia, tylk

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

A jakie masz nogi? Mam podobna sylwetke i jesli nosze obszerne gory, to do tego waskie spodnie i buty na obcasie. To rownowazy sylwetke. Poza tym dobrze wygladaje swetry z duzym lejacym dekoltem. Nosze je razem z jakimis topami pod spodem. Marynarek nie nosze. Na zime zainwestowalam w kurtke z gor

__________Cos równie smakowitego-w zamian...

powinno się dotrzymać słowa.< Znaczne poklady miodu, pozwalajace na rozrzutnosc rozdawnictwa za zaslugi- niestety w tajemniczy sposob ulegly wyjsciu i dematerializacji-czyli pożarciu. W zamian darowuje cos równie smakowitego www.sweetlaugh.com/friends/index.html -Bestyjka Pierwsza

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

> 4. Postaw na cienkie sweterki z prawdziwej wełny, potrafią być mało > obszerne a naprawdę dobrze chronić przed zimnem. Heh, ostatnio łaziłam po sklepach, szukałam własnie sweterków/swetrów z prawdziwej wełny. Nie ma! Wszystkie są z domieszkami (w dużej ilości) jakichś syntetyków. Tragedia:(

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

Niestety, trzeba mieć trochę szczęścia i po prostu trafić. Mnie się udało kiedyś (chyba) w Ravelu - ale możliwe, że był to któryś z innych młodzieżowych. Raz trafiłam w PSO - Polskie Sklepy Odzieżowe. A raz zrobiła mi babcia na drutach - ale to już taki duuży ;) Szczerze mówiąc sama nie mam pomysłu

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

Kamizelki będą ok (bardzo fajne są takie z amerykańskim dekoltem, zakładane na szyję, coś w tym stylu http://www.zeberka.pl/art.php?id=2196 ). Odwrócą uwagę od szerokich barków, urozmaicą strój i zawsze dodatkowa warstwa grzejąca ;-). Myślę, że sprawdziłby się też cieplejszy bezrękawnik, np. udzier

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

Mam podobną budowę. Swetry noszę rzadko, natomiast mam wizję, jak mógłby wyglądać swter dla takiej osoby. Gdybyś miała kogoś do ręcznego wykonania, to znacząco upraszcza sprawę :) - dekolt w V - rękawy proste lub lekko rozszerzające się, jeśli lubisz. Mocno polecam raglanowe - takiego typu: www

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

1. Kamizelka, taka jak poleciła koleżanka wcześniej 2. Dopasowany golf/bluzka a pod spodem dopasowana koszulka termiczna. One zwykle mają wyodrębnione (i bardziej rozciągliwe) miejsce na biust, więc nie spłaszczają. I grzeją :) Ja stosuję taki "patent" zimą, getry termiczne też noszę, p

Re: zamiana bilonu

o prosze,taką maja prowizję od zamiany? az 1/3? no nie chce sobie tracic na duperelki z biedronki (nawet wstyd sypac 2 złote po grosiku :D) zalezy mi na calej zamianie zeby cos konkretnego kupić-zaplacic rate czy cos... albo w 5 punktach po 10 zł :)

Re: swetry lub cos w zamian na szerokie barki

prostokvashino, łączę się z Tobą w cierpieniu :( Ja to samo, tylko wyższa jestem, 170, ale bary i talia identycznie jak u Ciebie. I nie wiem za bardzo jak się ubierać żeby nie wyglądać jak wioślarka :D Jest jedna rada co do swetrów. Znaczy są dwie. Ta druga to idź do sklepu i szukaj swetra takiego

Re: Zamiana N95 na cos z W.Mobile?help?

Czy chciałby się pan zamienić na telefon XDA Orbit, znany również jako SPV M650. System W.M 6.1 Ma GPS dobrze łapiący zasięg. Mam również system nawigacyjny mapamap 3.0 ładowarkę samochodową oraz stacjonarną (angielskie wejście). Wejście mini USB. mam również pokrowiec do tego telefonu.

Meble

Mebli do domu właściwie nie mamy. W "spadku" dostaliśmy dwie komody, stol i ławę. Co myślicie o komodzie? Jak odświeżyć zeby znośnie wygladała? Ława i stol maja takie nogi jak na zdjęciu, chciałam je usunąć i w zamian wstawić drewniane ukosne nogi. Szukam tylko inspiracji Zeby pokazać

swetry lub cos w zamian na szerokie barki

ubyło. No i mój problem taki - jak kupuję cieniutkie sweterki i obcisłe - to jest ok. Problem z tymi dysproporcjami jest taki, że _musze_ mieć dopasowane w talii, inaczej wyglądam jak szafa, bom jestem na dodatek niska 163 cm. Ale ja potrzebuję cos na chłodną pogodę (zima, jesień). Wszystkie grubsze

A moze tak zamiana cos za cos?

Posiadam mnostwo ciuszkow(slicznych)dla chlopczyka (0-5 m-cy).Oczekuje propozycji wymiany od mam,ktore maja na zbyciu akcesoria dla niemowlat lub ciuszki na 6 m-cy i wzwyz. -- Moj najwiekszy skarb-Kubus.

Re: jaki wózek jako jeden jedyny?

ja mam teraz elite i volo (no i bee ale nie uzywam go od daaaawna). myslalam nad zamiana elite na gt ale juz sama nie wiem. brakuje mi cos pomiedzy, cos bym kupila ale dziec juz taki duzy (prawie 3,5roku)

Musza cos zaproponowac w zamian - za in vitro

W takim ukladzie paru debili z Sejmu " z lzejszym sercem" glosowac bedzie za zakazaniem in vitro. "Autentycznie uwiera" w zbawiennosc metody. Koscielna propozycja to nic innego jak odpowiednik "uleczania homoseksualistow" - ideologia wazniejsza niz nauka i skutecznosc.

Re: Zamiana N95 na cos z W.Mobile?help?

Nikt nie mial w rekach i N95 i czegos na Windows Mobile? Nikt nie wie czy warto zamieniac? Nikt nie wie czym sie rozni Winda Mobile od CE... coz...

Re: Barter Deal

wlasnie w ramach spamu dostalam maila pt. "swap it!". Okazuje sie ze jest w Niemczech cos w rodzaju firmy do ktorej wysylasz swoje niechciane, nielubiane czyco ciuchy, w zamian wybierasz sobie cos z nadeslanych przez innych ciuchow. Ktos mial pomysl, na pewno ciekawy, szczegolnie dla

Re: Ja to wiem, ale...

; aopowiadał"? > Bo to nie jest tak. Bo dostajesz w zamian cos innego ale trudno mierzalnego, bez czego wolnosc, mozliwosc wysypiania sie, wylegiwania z ksiazka na kanapie juz nie cieszy.

krople zołądkowe+coś na biegunke

Czy znacie jakies odpowiedniki polskich kropli zołądkowych, albo moglybyscie cos polecic w zamian? Plus cos a la stoperan na biegunke? Nie wiecie czy jest Smecta w tutejszych aptekach???

Moze cos w zamian?

Bez sensu napisalem poprzedni post. Bo przeciez zapytanie giwi to tak jakby otwarcie negocjacji. Moze sie wiec potargujemy? POSTULAT Nie zbojkotujemy forum gazeta.pl jesli w zamin za logowanie bedziemy mieli wolny dostep do platnego archiwum. Pilka w grze...

Re: Zaprzestanie picia i co dalej ?

boja55 napisał: > To co mam teraz jest moje . Mówię o tym co mi pomogł > o , co odmieniło moje życie i tyle . no to dam Ci cos w zamian jak jest u mnie: to bardzo osobiste....cokolwiek mam na mysli :-) www.youtube.com/watch?v=Kxzcsev42Ic -- trzeźwiejący bohater w pampersie

Re: Duże klocki wafle 35x35

W grę wchodzi wysyłka,w zamian cos dla dziewczynki 8 lat lub dla roczniaka

a może cos w zamian :)

od biedy możesz sobie obrać ziemniaka, pokroic w talarki, posypac przyprawami i włożyc do micro fali, lub piekarnika...(ja tylko sole i w mikrofali podgrzewam tak długo ąz sie zarumienią...Napewno czipsy sa lepsze ale taki kartofelek też niczego sobie:)no i bez tłuszczu:) wejda

Re: Podsumowujac..

clarissa3 napisała: > Ale przy okazji zaskoczylam dlaczego ludzie tak czesto staja sie podejrzliwi gd > y ja sie usmiecham czy jestem dla nich zwyczajnie mila. Zastanowiwszy sie widze > ze, ci jedyni mili do mnie zwykle chcieli zebym cos od nich kupila. A sama wstydzisz się bycia

Bollywood płyty zamienię

Mam do zamiany sporo płyt Bollywood Zamienie na cos do uzgodnienia

Re: a nienawiść serbsko - chorwacka?

1925 roku wladze (parlamentarna) sprawowali serbowie z dodatkiem 30 osobowej grupki parlamentarzystow muzulmanskich z Bosni - Hercegowiny. Ale cos za cos: bosniaccy parlamentarzysci wspierali serbow w zamian za praktycznie nie przeprowadzona reforme rolna tamze. Co tez pozostawialo wiekszosc ziemi

Re: Szkoły muzyczne Wrocław

Proponuje isc do dyrekcji kilku szkół i popytac poprostu moze w zamian za pogranie cos zaproponowac np darmowy akompaniament podczas lekcji lub prób

Re: ktoś mi cos obiecał w zamian za coś

w pewnych kregach kulturowych to nie najlepszy sposób na wyrażenie emocji:) -- Papryczka-wskocz na byczka:)

Graph

Graph to program do rysowania funkcji matematycznych i wykresów.

Graph dzięki obsłudze sin, cos, log oraz wielu innych narzędzie nadaje się również do bardziej zaawansowanych obliczeń.

Graph potrafi zapisać wykres w formie obrazka lub

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zamiana czyli cos za cos