Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Mini zelazko podrozne

Mam od 10+ lat, uzywam i jestem zadowolona. Kiedys czesciej, ostatnio po hotelach nie jezdze, tylko apartamenty wynajmujemy atam zelazko jest na stanie. W domu uzywam do prasowania dzieciecych ubranek, szczegolnie rekawow - duze zelazko sie nie nadaje, a male jak znalazl!

Re: Mini zelazko podrozne

a jakiej firmy jest to zelazko?? -- "...bo my wierzący( ale praktykujący po swojemu jak większość Polaków)." by lewapinger "Imho, nie kupuje rzeczy mocno obrandowanych" by edelstein "Wiadomo, że z rozmiaru 50 motyla się nie wyczaruje..." by Lauren6

zelazko

po kilku latach intensywnego uzywania przerdzewialy mi spawy w desce do prasowania i sie zlozyla w trakcie uzywania. Zlecialo z niej zelazko i nie przezylo tego upadku, wiec jestem na etapie poszukiwania nowego, deske juz kupilam. Szukam zelazka a nie stacji parowej, prasuje i ubrania wszelkie i

Re: Mini zelazko podrozne

Miałam żelazko turystyczne ale szczerze bardzo słabo grzało. Prędzej bym tym żelazkiem wymiśkowała niż wyprasowała. -- Idę siku... zrobić Ci?

Re: Mini zelazko podrozne

Mam Firsta. Małe, ale z parą, ma sporą moc, tylko uchwyt zniechęca do dłuższego prasowania; na wyjazdy jednak wystarcza. -- Gdyby głupota niektórych wypowiedzi miała masę to internet kupowalibyśmy na kilogramy - by adellante12

Re: Mini zelazko podrozne

Mamy w domu, bo na prasowanie koszuli raz na ruski rok nie opłaca się stacjonarnego ;) Nie prasuje tak szybko jak duże, ma mniejszą moc, ale jak nie prasuje się często, to wystarczy.

Re: Mini zelazko podrozne

No wlasnie o tym firscie to pozytywne opinie czytalam wiec sie chyba skusze. -- "...bo my wierzący( ale praktykujący po swojemu jak większość Polaków)." by lewapinger "Imho, nie kupuje rzeczy mocno obrandowanych" by edelstein "Wiadomo, że z rozmiaru 50 motyla się nie wycz

Re: Mini zelazko podrozne

Jest jakiś model turystyczny w Rossmanie ale czy warte zakupu nie wiem... -- Jaka jest podstawowa różnica między psem a kotem? Pies rozumuje tak: "Karmią mnie, opiekują się mną, kochają mnie, muszą być bogami". Kot zaś tak: "Karmią mnie, opiekują się mną, kochają mnie, więc jestem bo

Re: Mini zelazko podrozne

Miałam, firmy już nie pamiętam. Lepiej słabo wyprasowane niż wygniecione prosto z walizki :) Już żelazka nie wożę, bo nawet najmniejszy hotelik żelazko użycza. Prostownica, lokówka to jeszcze się skuszę aby zabrać. Do do żelazka, suszarki, czajnik elektryczny to już w hotelach jest w pokoju, ewentua

Re: Mini zelazko podrozne

Sprawdzilam: Kenwood Discovery. Ma skladana raczke i pojemniczek na wode do spryskiwania, co znacznie podnosi wydajnosc zelazka. Moje jest stare, bez pary, ale sa tez na pare i pewnie lepsze. http://ecx.images-amazon.com/images/I/31d3n4vbclL.jpg http://cf3.souqcdn.com/item/2013/07/03/54/35/40/7/item

Mini zelazko podrozne

Ma ktoras? Oplaca sie toto kupic? Ew. jakiej firmy? Mialam juz rozne urzadzenia mini typu suszarka czy prostownica ale do zelazka jakos nie jestem przekonana, ale moze macie doswiadczenia w tek kwestii? -- "...bo my wierzący( ale praktykujący po swojemu jak większość Polaków)." by lewa

Jakie zelazko?

Potrzebuje kupic zelazko. Opinie w necie sa z reguly pisane przez producentow lub konkurencje, a Lobby wie wszystko i kitu nie wcisnie ;) Kolezanka nakrecila mnie na takie ze stacja parowa (genialne efekty, jak magiel), ale: - ja prasuje raz w miesiacu i to niewielkie ilosci (biezniki, serwety

Re: Jakie zelazko?

Jesli prasujesz takie rzeczy, to ja bym jednak polecala zelazko z wytwornica pary, roznica jest niewyobrazalna. -- Rzeczy, które próbują wyglądać jak rzeczy, częściej wyglądają bardziej jak rzeczy niż same rzeczy.

Zelazko

(Chyba) mam problem z zelazkiem. Do jakiegokolwiek kontaktu bym nie podlaczyla, to wysadza kroki. Tak wiec chyba musze kupic cos nowego. Poleccie wiec prosze jakies zelazko do £50. Najlepiej, aby samo prasowalo. A taki na serio, to po prostu, aby wystarczylo raz przejechac i juz.

zelazko

Witam chce zakpic nowe zelazko czym nalezy sie kierowac i na co zwracac uweagi zeby bylo najlepsze???

Re: generator pary a zelazko-warto przeplacac?

A możesz zdradzić jaki masz model ? Jestem na kupnie czegoś nowego i mam podobny dylemat :) -- Mój Blog o Oszczędzaniu

generator pary a zelazko-warto przeplacac?

czy generatory rzeczywiscie duzo lepsze/szybsze od zelazka parowego? czy warto placic 1000 PLN za generator?

Re: generator pary a zelazko-warto przeplacac?

pralko-suszarka to w ogóle inny temat w tej opcji suszenei jest bardzo drogie same suszarki mają zupełnie inne pobory mocy

Re: generator pary a zelazko-warto przeplacac?

kanna napisała: > Moim zdaniem za 10OO zł spokojnie kupisz suszarkę do ubrań - rozwiązuje ona pro > blem prasowania diametralnie. popieram. od czasu gdy mam suszarke prasuje jedynie koszule.

Re: generator pary a zelazko-warto przeplacac?

Moim zdaniem za 10OO zł spokojnie kupisz suszarkę do ubrań - rozwiązuje ona problem prasowania diametralnie. -- Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy. Jaskier, Pół wieku poezji

Re: generator pary a zelazko-warto przeplacac?

Jesli masz duzo prasowania to zdecydowanie generator jest cudownym szybkim rozwiazaniem problemu prasowania,zwlaszxza jesli nie lubisz prasowac. Ja odkad mam Philipsa chetnie zasiadam do prasowaniawrecz jak w reklamie"prasowanie jest dla mnie prawdziwa przyjemnoscia " ;) -- TU i TERAZ

Re: zelazko

hahah, Przepiękna recenzja, normalnie kosiłabys tlumy takim tekstem karolinalei. Chyba tez wymienię swoje zelazko, statecznie steraaasznie stare jest i ledwo co zipie... Azur powiadasz...:-)

Re: popsuc zelazko ;)

lubie to :D mozna tez zelazko przypadkowo wrzucic do smieci -- czlowiek czlowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie...

Re: zelazko

Kierowalam sie moca i tym, aby bylo lekkie. Najpierw kupilam Rowente, ale przeciekala, wiec oddalam i kupilam Bosch (nie pamietam jaki model, ale zelazko jest czarne). Tez sporo prasuje i 4 tygodnie temu nabawilam sie RSI od prasowania (zelazko jednak jest za ciezkie), wiec teraz korzystam z firmy

Re: generator pary a zelazko-warto przeplacac?

Dłuższy czas zastanawialam się nad suszarka do ubrań, ale przerazily mnie rachunki za prąd (miałam kiedyś pralko-suszarkę i opcja suszenia była naprawde bardzo kosztowna). Czy aktualnie produkowane suszarki są duzo bardziej oszczędne? Mam żelazko z generatorem. Jest super i żałuję, ze kupiłam dopier

Re: zelazko

Polecam Philips i tylko Philips :) Mamy zelazko z serii 2500 i jest suuuper! -- "Kiedy kobieta zostaje żoną i matką, nie przestaje być człowiekiem i kobietą, nie przestaje mieć potrzeb, ambicji i marzeń."

Re: zelazko

no bo wlasnie chcialam tak od serca... napisac co mi sie w nim podoba. a ten dziob mi bardzo pomaga. corka ma niektore takie sukienki i bluzeczki ze zakladka na zakladce, albo inne takie wynalazki.zadne zelazko wczesniej mi dobrze nie doprasowywalo, a to tak.

dobre zelazko za 150-200zl ???

Dziewczyny jakie macie i polecacie zelazka? dla malo wymagajcej;) chodzi o to ze nie potrzebuje dodatkowych bajerow, mialam takie ttp://www.electro.pl/produkt-zelazko_PHILIPS_GC_3109_2F02-22371,162.html bylo niedrogie ale spelnialo swoja funkcje:) d szukam czegos tak najlepiej.za 150zl no max 200zl

zelazko

Witam:)Jakiej firmy zelazka uzywacie?Jestem na zakupie i zbieram opinie sklaniam sie do philipsa ale czy faktycznie sa dobre?Dziekuje za podzielenie sie opiniami:)

Re: zelazko

Popatrz w internecie na ocene produktu.Ja osobiscie wolalabym dac pare zeta wiecje i kupic zelazko znanej marki. Poza tym w Niemczech te zelazko w przeliczeniu jest okolo 30zl tansze;-)

Re: zelazko

w zyciu bym nie kupila bezprzewodowego, bo to co czyni prasowanie totalnie lajtowym to porzadny wyrzut pary pod duzym cisnieniem i duzy pojemnik na wode - czyli zelazko ze stacja - sprawdzic jakie daje cisnienie i ile wody wchodzi odkad kupilam takie zelazko zaczelam z przyjemnoscia prasowac, bo

Jakie zelazko mają oszczędni?

Zastanawiam się nad kupnem żelazka lub stacji parowej-odkad urodzilo mi się dziecko nie wystarcza mi już 20-letnie żelazko ktore uzyczyla mi babcia. Niestety nie orientuje sie jakie zelazko byloby najodpowiedniejsze do prasowania ciuszkow maluszka i koszul mojego męża. Wazne dla mnie jest to zeby

Re: zelazko

zastanawiać czy prze wyjściem z domu wyłączyłaś zelazko po uprasowaniu swojej kiecki -- dobra rzona tem sie hlubi, gdy gotuje, co monż lubi

Re: zelazko

xxx.16 napisała: > Witam chce zakpic nowe zelazko czym nalezy sie kierowac i na co zwracac uweagi > zeby bylo najlepsze??? Kieruj się oczywiście poradami z forum emama=żelazko musi być PRZEDE WSZYSTKIM bezprzewodowe=bez tego nie uprasujesz nic. Do tego musi mieć obowiązkowo bluetooth, trzy

"miotla, zelazko i proszek do prania"..

"miotla, zelazko i proszek do prania".. -- Słownik Literaki dla maniaków grania na Kurniku ;)

Re: Jakie zelazko?

Zdarzyło mi się prasować lniane obrusy i Braun dawał radę - lepiej niż jakiś Bosch, którego miałam wcześniej.

Re: Jakie zelazko?

a prasowałyście tymi bez stacji kiedys np lniane rzeczy? daje radę? -- Zrównoważona dieta to ciasteczko w każdej ręce.

Re: Jakie zelazko?

Ja mam Brauna (chyba 4 lata) http://m1.agitomedia.pl/image/265x310/0/zelazka/braun-texstyle-7-770.975981.2.jpg i jestem zadowolona.

Re: Jakie zelazko?

Parę miesięcy temu kupiłam Tefal Primagliss i jestem z niego zadowolona. Stopa ceramiczna, rzeczywiście nie widać śladów, że żelazko było używane. Poprzednio miałam jakiegoś Philipsa, ale popsuł się po 3 latach.

Re: zelazko

ja z czystym sercem moge polecic Philips Azur.normalnie plynie i wszystko wygladza.do tego ma taki dobry dziob, ze najmniejsze faldki to zaden problem.

Re: zelazko

karolinalei napisała: > ja z czystym sercem moge polecic Philips Azur.normalnie plynie i wszystko wygla > dza.do tego ma taki dobry dziob, ze najmniejsze faldki to zaden problem. Mam o samo i popieram SUPER !!!!! Nie jest za ciężkie, ani za lekkie ze trzeba cudach zeby się prostowania na d

Re: popsuc zelazko ;)

lub upuścić "niechcący" :D ja tam nie prasuję prawie wcale. Po primo: dokładnie roztrzepuję po praniu i "odpowiednio" wieszam, a później składam po secundo: kupuję ciuchy, które nie wymagają jakiegoś szczególnego traktowania po praniu i złożeniu i nie - nie chodzimy wymięci jak l

Re: zelazko

Mialam kiedys tefal, potem zakupilam Phlilipsa i nastepnym jedank bedzie Tefal...Tylko lepiej dac wiecej kasy i kupic lepszy..

Re: zelazko

Używamy Philipsa, talkiego z wlewaną do środka wodą. To jeszcze kawalerskie męża ma chyba 13 lat i działa bez zarzutu. Nie wiem czy nowsze modele też są tak żywotne

Re: zelazko

Życie żelazek kończy woda wlewana do środka... szczególnie nasza polska twarda... Miałam chyba z 10 żelazek... Ostatnio Boscha było najlepsze jakie miałam przeżyło ponad 2 lata...ale zostawiłam w Pl tu kupiłam Tefala za 1/3 ceny Bosch i jakość prasowania porównywalna, chociaż dużo lżejsze. Gdyby ce

Re: okolokuchennie- zelazko;>

Pewnie sa jakies domowe sposoby, ale ja moje przypalone zelazko czyscilam sztyftem do przypalonych zelazek. Lec do najblizszego gospodarstwa domowego :) -- dont hejt de pleja, hejt de gejm

na gwalt potrzebuje super zelazko!

w tym momencie mi padlo,nie zdazylam skonczyc prasowania monstrualnej gory:/. Poleccie super zelazko,lekkie,z super poslizgiem. -- http://lb4m.lilypie.com/S4sdp1.png

Zelazko

Musimy kupic zelazko. Mama ukochanego ma swietna Rowente z Laser sole-plate (wlasciwie samo prasuje :-), jednak to akurat kosztuje jakies 100 funtow. Chcemy cos tanszego. Co byscie polecily? PS. Na co zwrocic uwage kupujac zelazko? (swoje w Polsce dostalam w prezencie- Tefal, wiec nie mam

Wlaczone zelazko?

... ja to zawsze jakies nieszczescia mam. Nie pamietam, czy wylaczylam zelazko... Albo jest nadal wlaczone, albo zrobilam to machinalnie. Mam tak niestety czesto - robiac cos, mysle o niebieskich migdalach i potem nie moge sobie przypomniec momentu wykonywania tej czynnosci. Tyczy sie to

Re: Zelazko

Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje, ale mialam problemy z forum (ciagle sie zawieszalo). Dziekuje za odpowiedz. Zdecydowalam sie na Rowente.

okolokuchennie- zelazko;>

niemota jestem;> zelazka obslugiwac nie umiem, ale ze dostalam (bogowie, na urodziny dostalam!:)) to raz na rok uzyc trzeba. no i przypalilam;D w sensie stopa zelazka jest teraz tak uroczo urozmaicona.. pytanie dla was pewnie idiotyczne, ale ja naprawde nie wiem:D czym sie czysci zelazko

Re: na co patrzec kupujac zelazko?

Figrut ma racje.Mam tego tefala i jest to zelazko z kategorii takie sobie , uzywam jako turystyczne czasami.

Re: Zelazko

direct.tesco.com/q/R.100-7205.aspx Takie kupiłam kiedyś w promocji w tesco, jako kolejne "jednorazowe". Sprawuje się bez zarzutów od 2 lat, nie pali jedwabiu, ani sztucznych włókien.

Re: Wlaczone zelazko?

To by korki wywalilo u zelazko by sie ostudzilo :) -- Protest FK - alternatywa bez cenzury

Re: na co patrzec kupujac zelazko?

anyx ja mam to zelazko. niestety przypalilo sie . wiesz moze co z tzm zrobic no i farba sie troche odlupala na krawedziach to bardzo zle ?

Zelazko bezprzewodowe - warto?

Jestem "na kupnie" nowego żelazka. Myślę o bezprzewodowym np takim www.allegro.pl/item651456720_zelazko_philips_hi_570_bezprzewodowe_duza_moc.html . Proszę o opinie za i przeciw, pozdrawiam K

Re: zelazko

Ale masz wieksza pewnosc,ze istnieja serwisy gdzie zostana one naprawione w razie zepsucia i ze firma nagle nie rozplynie sie w powietrzu;-)

Re: zelazko

A dla mnie to pierdoła przez duże "P". -- "Ja nie zupa pomidorowa, nie każdy musi mnie lubić!!!" by pJ

Re: na gwalt potrzebuje super zelazko!

dzis jade kupowac nowe zelazko,musze je obmacac i potrzymac bo to ja bede walczyc z prasowaniem wiec musi byc "do reki":) -- http://lb4m.lilypie.com/S4sdp1.png

Re: na gwalt potrzebuje super zelazko!

to zelazko,ktore mi wlasnie padlo bylo lekkie i prasowalo super.Powiedz mi jaka stope ma ten braun?Znaczy czy jest gladka,blyszczaca i ma poslizg czy jest matowa? -- http://lb4m.lilypie.com/S4sdp1.png

Re: zelazko

uhaha ale sie usmialam a dla tych z powaznym podejsciem do pytania to co myslicie o tym??? www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_15950.htm

Re: zelazko

Nie zgadzam sie dla mnie duzo wygodniejsze jest takie z kablem i takowe 2miesiace temu zakupilam.Akurat kabel w nowych zelazkach nie jest wcale odczuwalny.

Re: zelazko

Dowolne, byle bezprzewodowe. -- "Słyszeliście może o kolesiach, którzy wyskakują z krzaków w parku na Jasnej Górze i pokazują pindola? (...) To teraz pomnóżcie to przez tysiąc. Tym właśnie jest blogosfera."

Re: zelazko

Nie, to nie jest pierdoła. To jest najważniejszy parametr wygody korzystania z żelazka. Cała reszta to pierdoły - chyba że ktoś szuka żelazka do pralni używanego 8 h dziennie. -- "Słyszeliście może o kolesiach, którzy wyskakują z krzaków w parku na Jasnej Górze i pokazują pindola? (...) To ter

Re: zelazko

To czy żelazko jest bezprzewodowe czy ma kilkumetrowy kabel, to akurat pierdoła. Ważniejsze, ile bierze prądu, jaki ma wyrzut pary, istotna jest waga żelazka (lżejszym gorzej się prasuje, bo trzeba je dociskać, przy cięższym nie ma tego problemu, bo "samo się dociska"), jaką ma stopę. --

Re: żelazka - doktoryzowała się któraś ostatnio?

blanka, o matko i corko! czy to zelazko samo wyskakuje z szafy, zeby wyprasowac ubrania? :)

Re: Poleccie dobre zelazko

ladybug napisała: > Jest lekkie, ladne, Hehe, dobre zelazko powinno byc CIEZKIE ;). Ja mam Rowenta od ladnych paru lat i jestem b.zadowolona (a prasuje prawie wszystko!). -- Charty Ola i Wiktor

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Właśnie, przewód musi być długi lub zaopatrz się w przedłużacz :) Nie ma nic gorszego niż uwiązanie do gniazdka pół metra od ściany :) -- Kupować należy jak najtaniej, ale nie taniej, niż to konieczne.

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

ja jestem bardzo zadowolona z żelazka Tefal uważam, że to jedno z najlepszych żelazek na rynku, wszytskie dobrze się sprawdzają, maja bardzo silne funkcje pary dzięki temu prasowanie jest łatwe i dużo dokładniejsze, ja mam takie i sobie chwalę www.medialux.pl/dzial/drobneagd/kategoria/?id=70∏=1

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Mam od roku Zelmer 28Z022 parowe. Ma dużą moc - 2400; bardzo szybko się nagrzewa i prasuje (wystarczy przejechać 2 razy żeby materiał się wyprasował). Przede wszystkim ma jednak długi kabel 3m i mam zupełna swobodę przy prasowaniu.

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Ja dostałam żelazko przy kupnie 4 mega paczek Persila gratis i to byl taki prawdziwy gratis, bo proszek był w super cenie tyle tylko ze trzeba było wziąć go 4 paczki po 75 prań. przywiozłam do Polski, sprzedalam znajomym a żelazko mam za free. Jt. Tefal kosztuje cos ok 100zł. :) prasuje ok!

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Slusznie. Na oszczedzanie pradu przy prasowaniu sa inne sposoby / ukladac wyjete z pralki rzeczy, zlozone na 4 lub wiecej, na stos: po 15-20 minutach rozwieszac /. Ja mam Ariete Autolift, ale od niedawna. Mam nadziej, ze zakup okaze sie udany.

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

znam dziewczynę, która potrafi prasować do 2 w nocy bo dzieci musza wyglądać porządnie pada z nóg.. mam inny sposób: kupujesz drogą suszarkę stojącą, koniecznie z grubymi rurkami nie drutami i wieszasz pranie zaraz, niezwłocznie po wypraniu wieszasz porządnie formując, nie byle jak, robię to idealni

jakie zelazko????

musze sie zaopatrzyc w nowe narzedzie tortur, bo moje przestalo prasowac i teraz nie wiem jakie zelazko zakupic, ma byc porzadne, samo smigac, prasowac "z jednego przejazdu" nie przypalac i ne kosztowac za duzo - cos polecacie??? -- ?HCIAŁABYM POWIEDZIEĆ "??? ?? ? (_._)"!!!

Re: Poleccie dobre zelazko

Zelazko ma byc ciezke, inaczej mozna poprzestac na wrinkle free w suszarce ;) Ja mialam kiedys wypasione zelazko Rowenty za pare stow, bylo koszmarne i po miesiacu zastapilam je raczej tanim (+/- $50) zelazkiem Sunbeam ze "zlota" stopa. Mam juz je pewnie ze dwa lata i bardzo lubie

Re: Poleccie dobre zelazko

Obecnie mam tutejszy T-Fal a europejski TEFAL i bardzo jestem z niego zadowolona. Nie pamietam jaki to model ale ze sredniej pulki cenowej. Jest lekkie, ladne, wszystki funkcje dzialaja jak trzeba. Przez jakis czas mialam tez zelazko Rowenta i bylo rownie dobre. -- <*> www.janderlat.com/

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

A potem kobietki narzekają, że czasu nie mają dla siebie. Nie prasuj ponad miarę, to i prądu tyle nie zużyjesz, a i czasu będzie więcej :) A na poważnie, biorąc pod uwagę, że idea żelazka polega na rozgrzaniu stopy (żelazka) do odpowiedniej temperatury i ewentualne wzbogacenie funkcjonalności o wyr

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Przy kupowaniu żelazka chyba najmniejsza wagę powinno się przywiązywać do prądożerności. Bo najlepsze żelazka, to te o dużej mocy 2400, albo 2200. Ma być w miarę lekkie i ma dobrze pluć parą. Im więcej gram pary wypuszcza, tym krócej prasujesz daną rzecz-czyli oszczędzasz czas. Dobrze by było aby m

zelazko do 100zl

probuje wybrac zelazko... do 100zl wiec bez bajerow...6 ktore zwrocilo moja uwage (ale nie pytajcie czemu, tak po prostu wylosowane z widelek) to: Zelmer 28Z016, Tefal Prima FV2215i, Tefal FV 3320, Philips GC 2105, Braun EasyStyle 2010, Siemens TB 21370 ma ktos takie?? moze cos doradzic?? dzieki

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Ja mam żelazko tefal ze stacją pary. Kosztowało 490zł, chyba, z deską do prasowania gratis w outlecie. Jestem nim zachwycona i teraz żałuję, że tak długo z jego zakupem zwlekałam. Mam je od lipca. Lubię prasować, bo to jest zajęcie domowe czyste, a po prasowaniu jest jeszcze czyściej. Prasuję dla c

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Do prasowania normalnych, bawełnianych koszul wystarcza średnia ilość pary - tak jak mają prawie wszystkie żelazka. Więcej potrzeba przy prasowaniu grubszych rzeczy - mój mąż latem nosi głównie lniane koszule i tu się przydaje ciut więcej. Co do prasowania rzeczy dziecka: prasowałam przy okazji pi

Re: Jakie zelazko mają oszczędni?

Mam żelazko Philipsa GC4410. Mam go 4 lata i jestem bardzo zadowolona. Dobrze nawilża, wylot pary ma umijscowiony także na czubku. U mnie sprawdza się znakomicie. Ma bardzo dobrą powłokę na stopce - co powoduje, że lekko prasuje. Kupiłabym go jeszcze raz, a nie jest w jakiejś zawrotnej cenie. Sprawd

Zdjęcia - zelazko