Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

zyly na piersiach

Takie mam pytanie. 3 dni temu z przerazeniem odkrylam dwie duze, przeswitujace przez skore zyly na piersi. Wyglada to okropnie, nigdy wczesniej nie mialam czegos takiego. Ostatnio chlopak bardzo mocno sciskal moje piersi, na drugiej mam az niewielkie siniaki :(( Czy to moze byc powodem tych zyl

Piersi i zyly

Wlasnie szukalam dziewczyn ze zmianami na piersiach:-) Jajeczkowanie mialam okolo 10 wrzesnia, 16 wrzesnia wystapily niebieskie zyly na piersiach. Robie juz 3 test i nic! A zyly niebieskie nadal sa, czy za wczesnie robie ten test? Okres mam nieregularny wiec nie wiem kiedy mam miec, mniej wiecej

Re: Piersi i zyly

dziekuje ci za potrzymywaniu mnie na duchu:-)) ja tez mam nadzieje, ale na to wyglada ze moxna miec takie zyly i tak nie byc..no to nic za tydzien zrobie test, nie moge juz wytrzymac, dostaje fiola z tego czekania...czy nadal bola cie piersi?ciekawe czy tobie zyly znikna

Zyly na piersiach

Czesc wszystkim.Od 2-ch tygoni zauwazylam widoczne zyly na piersiach,zanim wybiore sie do lekarza chcialam sie was poradzic czy spotkalyscie sie z czyms takim.Mam podwyzszona Prl 25,00 ng/ml moze to ta Prl spowodowala pojawienie sie tych zyl?Prosze dziewczyny napiszcie czy u was przy

Re: Zyly na piersiach

Terz czekam na okres na dniach powinnam dostac,jak sie bedzie spoznial zrobie test.Piersi mam twarde takie naprezone i skora na nich jest sucha(na calych piersiach)juz sama niewiem co sie ze mna dzieje.Jak wczesnie pojawily sie wam zyly na piersiach jak zaszlyscie w ciaze?Mialam tez mleczny

Re: Piersi i zyly

catwoman napisała: > I jak dzisiaj, jakies objawy? Ja mam bule piersi i zyly bardziej wyrazne dzis. > Boje sie zrobic test, bo jak wyjdzie negatywny, to sie przestrasze ze to moze > byc cos innego dzinego!! Co myslcie dziewczyny:) jak sie czujecie? > > U mnie objaw

Re: Piersi i zyly

dobrze, nawet lepiej niz zwykle:-)Nie mam odwagi kupowac nowych testow..nigdy nie mam regularnego okresu wiec nie moge tez tym potwierdzac ciazy..3 testy i nic, wieczorem zyly byly bardziej widoczne, zachodza az na brodawki..ale dlaczego piersi mnie nie bola:) dostane szalu. Wlasnie mi zaproponowano

Re: Piersi i zyly

catwoman napisała: > dziekuje ci za potrzymywaniu mnie na duchu:-)) ja tez mam nadzieje, ale na to > wyglada ze moxna miec takie zyly i tak nie byc..no to nic za tydzien zrobie > test, nie moge juz wytrzymac, dostaje fiola z tego czekania...czy nadal bola > cie piersi?ciekawe czy

Re: Piersi i zyly

tak nie byc..no to nic za tydzien zrob > ie > > test, nie moge juz wytrzymac, dostaje fiola z tego czekania...czy nadal b > ola > > cie piersi?ciekawe czy tobie zyly znikna > > Nie- bolec mnie nie bola, bolały mnie tylko zaraz po owulacji i teraz 1 dzien > chyba przed

Re: Piersi i zyly

I jak dzisiaj, jakies objawy? Ja mam bule piersi i zyly bardziej wyrazne dzis. Boje sie zrobic test, bo jak wyjdzie negatywny, to sie przestrasze ze to moze byc cos innego dzinego!! Co myslcie dziewczyny:) jak sie czujecie? aga_lub_marcin napisała: > A ja mam to samo z moim starym:) ale

Re: Żylaste piersi

Zalezy od osoby. U mnie w rodzinie kobiety maja niebieskie zyly widoczne na co dzien i rece jak Angelina Jolie. Mam fotke-portrecik, jak matka mnie karmi, a na piersiach ma az jakby pregi, jak ofiara przemocy. Ojciec powiedzial, ze staral sie jak mogl i mial kilka ujec, to bylo z nich najlepsze :D

Re: zyly na piersiach

ja do tych zyl sie przyzwyczailam juz nie zwracam na nie uwagi , zwlaszcza ze mojejmu facetowi bardzo podobaja sie moje piersi :-)

Re: zyly na piersiach

ja nie jestem chuda - a zyly mam:-( obawiam sie ze to nie zniknie tak predko, ja jestem prawie 3 lata po porodzie i nadal sa:-(

Re: zyly na piersiach

mi takie zyly powstaly wlasnie wtedy gdy w ciazy zaczlam, sa to jedne z poczatkowych objawow. Jestes pewna ze nie jestes?

Re: zyly na piersiach

Mnie co jakiś czas pojawiają się te żyły na piersiach, jakoś kilka dni przed okresem. Potem na jakiś czas jest spokój. Może to jakieś zmiany hormonalne?

Re: zyly na piersiach

Ostatnio chlopak bardzo mocno sciskal > moje piersi, na drugiej mam az niewielkie siniaki Powiedz mu żeby sobie ścisnął......!Uważaj bo przez nie odpowiednie obchodzenie sie z piersiami mozna nabawic sie choróbska a przeciez chyba nie o to ci chodzi.

Re: Karmienie piersią przy stole- Przyjęcie rodzi

karmie juz drugie dziecko, pierwsze karmilam ponad 2 lata. staram sie nie chowac do toalet i nie wychodzic specjalnie, ale zawsze karmie tak ze biustu nie widac, z tego wzgledu, ze wlasnie mam duzy biust i dodatkowo widoczne zyly i rozstepy na nim od karmienia. jest tysiac sposobow na karmienie

Re: zyly na piersiach

u mnie kilka zyl bardzo mocno widac na piersiach ale mam tak od kilku miesiecy tez sie zastanawialam dlaczego tak jest ale w moim przypadku pewnie dltego ze mam za malo tkanki tluszczowej i jestem chuda , mysle ze nie masz czyms sie przejmowac, moze samo zginie pozdro

Re: Talia ematki

Ja uwazam ze los mnie niezwykle poblogoslawil jesli chodzi o warunki fizyczne. Wiem co mowie bo przez lata cwiczen napatrzylam sie na mase nieproporcjonalnych babek ktore chocby zyly wypruly i tak niewiele poradza. Lubie swoja sylwetke - moglabym tylko miec piersi mniejsze. A babka morsica

Re: Zyly na piersiach

A mialas te zyly zawsze?Bo ja mam dopiero od 2-ch tygodni.Dlatego zastanawiam sie co to moze byc?

Re: Piersi i zyly

to nic nie znaczy, mozna przeciez miec okres na poczatku ciazy!! a te zyly to co moglo byc??

Re: Zyly na piersiach

robienie testu ziążowego ma sens dopiero po terminie spodziewanej miesiączki, wcześniej da wynik negatywny nawet jeżeli jesteś w ciąży.

Re: Zyly na piersiach

To wpływ hormonów, nie wnikam czy jestes w ciąży czy nie. Najprawdopodobniej masz cienką skórę i jasną karnację i nabrzmiały ci trochę piersi. Na nogach nie prześwitują ci żyłki przypadkiem?

Re: Piersi i zyly

Przykro mi, miałam nadzieje, że chociaż Tobie się uda... Masz rację głowa do góry i do przodu. Kiedyś się nam uda:)

Re: Piersi i zyly

kasia64 napisała: > Dlaczego gratulujesz mi dzidziusiów? A nie ma czego? To cudownie, że jestes mamą:) Dzięki za odpowiedzi.

Re: Zyly na piersiach

mi się pojawiaja najbadziej przed okresem gdy mi puchna a zauwazylam to szczegolnie gdy bralam tabletki antykoncepcyjne.juz nie biore ale dalej mam i sie tym nie rpzejmuje:)

Re: Piersi i zyly

ja mam dzis widoczniejsze niz zwykle..piersi mnie zaczely bolec 5 dni po owulacji i bola do tej pory, zyl nigdy nie mialam. No zobaczymy kochana:-) a nie sprawdzisz sie ty i tak za tydzien?

Re: Zyly na piersiach

Faktycznie mam jasna karnacje(u bladynek to chyba normalne)nie tylko na nogach widac zylki na brzuchu i dekoldzie tez,ale na piersiach najbardziej moze dlatego ze jest tam najdelikatniejsza skora tym bardziej ze mam duze piersi.Te zylki wyszly mi jak sie okazalo ze mam podwyzszona Prl,jezeli to

Re: Piersi i zyly

Agniecha, nie sugeruj sie mna, bo u mnie juz na pewno nc z tego, widac mam zdolnosci wmowienia sobie objawow. U Ciebie jeszcze wszystko jest mozliwe!! :) Trzymam kciuki za bobasa

Re: Piersi i zyly

Cholera wie, bo jeszcze są, nie mam już nadziei, bo robiłam dzisiaj test. Zanim zrobiłam jeszcze mialam nadzieje, bo od wczoraj plamie nie krwawie. Tobie się uda!!

Re: Piersi i zyly

Cykle liczy sie od 1 dnia miesiączki.Zaczął ci sie pewnie około 25.To test może ci coś wykazać dopiero 25-30 wrzesień.Chyba pomyliłas w poście miesiące i chodziło o sierpień.

Re: Piersi i zyly

zakumałam)))))).Liczba mnoga - niekonieczna.moje "dzidzie" mają 21 i 16 lat. 64 w nicku to niestety mój rocznik a nie szczęsliwy numerek.

Re: Piersi i zyly

Nie.Po prostu poczekałam cierpliwie.Koleżanka mi powiedziała,że wcześniej nie ma sensu.Kreska była mało wyrażna ,ale pojawiła się dość szybko.pozdro

Re: Piersi i zyly

mam nadzieje catwoman ze obydwie zaciazylysmy:) a masz jakies inne obiawy? Ja mialam owulacje tez cos 9/10 wrzesnia. 9tego wyszedl mi pozytywny test na owulacje. Milo spotkac bratnia dusze:)

Re: Piersi i zyly

dolaczam sie do prosby , mam identycznie to samo!! Test mi wyszedł dzisiaj taki, ze kreske widze tylko ja,:) Jestem dzien przed okrsem, gora 3 dni, bo cykle nie za bardzo regularne Też Aga:)

Re: Zyly na piersiach

Co do ciazy to juz sama niewim jako zabespieczenia podczas sexu uzywamy prezerwatyw i raczej bylam pewna ze jestesmy zabespieczeni tylko na ile procet tego niewiem,moze lepiej sprawdze to testem ciazowym tylko musze nabrac odwagi tym bardziej ze nie planowalam dzidzi teraz..

Re: Zyly na piersiach

Ostatnia miesiaczke mialam 11.05. i to normalna nierobilam testu ciazowego a moze powinnam.Czy to mozliwe ze to ciaza?Mialam pare objawow ciazowych ale biore Bromergon to myslalam ze to od niego te skotki uboczne.

Re: Piersi i zyly

Gdybym miala taki optymizm jak wczoraj to przekonywalabym Cie ze te zyly to murowane objawy ciąży, niestety dzisiaj już mam mniej pewności,może to poziom jakiegos hormonu nam sie podniosl przez to oczekiwanie i stad te zyly<?> Moze nas pocieszy jakas zaciążona ktora w ten sposob sie

Re: Piersi i zyly

Jak swietnie,mnie wyszedl pozytywny 11 wrzesnia, dzis robilam test i nic!!! ciekawe dlaczego te zyly jezeli nie jestem w ciazy! Mam nadzieje ze sie nam udalo:-) Nie mam zadnych innych objawow, a ty? aga_lub_marcin napisała: > mam nadzieje catwoman ze obydwie zaciazylysmy:) a masz jakies

Re: Piersi i zyly

trudno powiedziec jak wyglądają, jest cala siatka żył, ale niektóre są bardziej na wierzchu takie przechodzące przez całe piersi, dochodzą az do sutka . Niebieskie.-(czyzym miala blekitna krew?hihi). Sorki, ale jestem umowion i musze narazie wyjsc, bede później. Aga

Re: Piersi i zyly

zgadza sie Kasiu, w sierpniu!! mniej wiecej 24.. A jak ty sie czyjesz? kasia64 napisała: > Cykle liczy sie od 1 dnia miesiączki.Zaczął ci sie pewnie około 25.To test może > > ci coś wykazać dopiero 25-30 wrzesień.Chyba pomyliłas w poście miesiące i > chodziło o sierpień.

Re: Piersi i zyly

No to was chyba pocieszę!Takie żyły pojawiły się u mnie 3 razy w życiu-jestem w 3-ciej ciąży hi hi.pojawiały sie kilka dni przed lub w terminie miesiączki.Były jedynym objawem wczesnej ciązy.Żadnych wymiotów,nudności,słabości-następnym objawem był....rosnący brzuch.Test pozytywny wyszedł 5dni po

Re: Piersi i zyly

ja mam zawsze nie regularnie okres wiec moga dostac i za miesiac nie bedac w ciazy, ze plamisz to dobry znak, test moze jeszcze nie wykazac!! tak mi sie wydaje. Ja robilam test 22 i nic, wiec stracilam nadzieje. Mam bardziej fioletowe zyly teraz a na brodawkach a ty, jak wygladaja dokadnie, i

Re: Piersi i zyly

czesc kasiu, jestes w 35 tygodniu, aha to swietnie, mnie sie pojawily te zyly zaraz po jajeczkowaniu, jakies 4 dzi po, czy to mozliwe? Agniecha kasia64 napisała: > No to was chyba pocieszę!Takie żyły pojawiły się u mnie 3 razy w życiu-jestem w > > 3-ciej ciąży hi hi.pojawiały sie

Re: Piersi i zyly

wlasnie nie wiem!!! chyba 28 zatestuje znowu...tez trzymam kciuki za Ciebie, daj znac jak idzie! Agniecha T aga_lub_marcin napisała: > Gdybym miala taki optymizm jak wczoraj to przekonywalabym Cie ze te zyly to > murowane objawy ciąży, niestety dzisiaj już mam mniej pewności,może to

Re: Piersi i zyly

przez całe piersi, dochodzą az do sutka . > Niebieskie.-(czyzym miala blekitna krew?hihi). > Sorki, ale jestem umowion i musze narazie wyjsc, bede później. > Aga

Re: Piersi i zyly

..Najdziwniejsze to te zyly.. kasia64 napisała: > Możliwe że ja swoich nie zauważyłam wcześniej.Ciązy to ja już nie planowałam. > dałam się nabrać - po raz 2-gi w życiu na tzw. kalendarzyk-sądząc o naiwności > moja-że przy regularnych cylklach to mi się uda.Tak dobrze żarło przez 7 m-cy i > >

Re: Piersi i zyly

Jeszcze mam pytanie, sory, ze rozbijam na kilka postow, ale dopiero mi sie przypomialo zeby zapytac. Bolą Cie piersi? Lub bolały zaraz po owulacji? Bo ja mialam tak, że mnie bolały natychmiast po owulacji a teraz wogole, tylko są żyly i powiekszone suty:) i czuje, że sa jakies ciezkie i wieksze

Re: Piersi i zyly

hahahah swietnie im mowisz! niech bledna:) ´cha miec synka ale napewno z coreczki beda dumni! kasia64 napisała: > Poza tym,że wyglądam jak hipopotamica z nadwagą to swietnie.Od czerwca nie > pracuję, ale nie z powodów zdrowotnych.Nawet anemii nie mam.To chyba > dziewczynka-Julk

Re: Piersi i zyly

Poza tym,że wyglądam jak hipopotamica z nadwagą to swietnie.Od czerwca nie pracuję, ale nie z powodów zdrowotnych.Nawet anemii nie mam.To chyba dziewczynka-Julka chociaż Usg nie potwierdziło tego w 100%.Dzidziuś wstydliwy- nie chce pokazać co ma między nóżkami.tatuś strasznie liczył na synka-razem

Re: Piersi i zyly

A ja mam to samo z moim starym:) ale moj stary już mi uwierzył i teraz jakby co to ciężko go będzie z bledu wyprowadzić. Też mnie zaczynają pobolewać choc nie bolały już wcale. Chciałaby przespać ten czas do momentu jak wyjdzie pozytywny test taki 100%, albo jak dostane @ i wszystko będzie jasne!

Re: Piersi i zyly

catwoman napisała: > Aga, jak sie dzisiaj czujesz, jakies oznaki? Wiesz co jak Cie czytam to jakby siebie:) U mnie tez wieczorem te zyły widoczniejsze i wieczorem no nie widze innej opcji- ciąża, ale dzisiaj rano np, aż tak bardzo te żyly na wierzchu nie sa:(, ale zauważyłam, że ma wplyw tem

Re: Piersi i zyly

Możliwe że ja swoich nie zauważyłam wcześniej.Ciązy to ja już nie planowałam. dałam się nabrać - po raz 2-gi w życiu na tzw. kalendarzyk-sądząc o naiwności moja-że przy regularnych cylklach to mi się uda.Tak dobrze żarło przez 7 m-cy i zdechło:).Zaszłam w ciąże w 5-tym dnu cyklu 26-28 dni.@ trwała

Re: Piersi i zyly

kasia64 napisała: > zakumałam)))))).Liczba mnoga - niekonieczna.moje "dzidzie" mają 21 i 16 lat. > 64 w nicku to niestety mój rocznik a nie szczęsliwy numerek. :-) Między mną a najstarsza siostra jest różnica 17 lat, a było nas 11 cioro - ja jestem najmlodsza.7 dzi i 4 chł. Fajn

Re: Piersi i zyly

catwoman napisała: > Moj ostatni okres skonczyl sie 30 sierpnia, kiedy moge zrobic test? Moj 25go. Myślę, że dla nas obu jest jeszcze za wczesnie. Ta kolezanka co u mnie była mówiła, że inna nasza wspolna kolezanka ktora tez jest w ciąży(kurde wszystkie zachodzą , ja tyż kcę) robiła 3 test

Re: Piersi i zyly

Hahahah, jestes super:-) nie mam na sutkach zadnych zmian, jedna zyla wchodzi na sutek, a inne sa na calych piersiach, nigdy nie mialam takich zyl wiec nie wiem co to moze byc! Jak myslisz? aga_lub_marcin napisała: > Jeszcze mam pytanie, sory, ze rozbijam na kilka postow, ale dopiero mi

Re: Piersi i zyly

Aha,to sprobuje:)chcialabym zeby juz byl 5 wrzesnia np..to chyba po takim czasie cos powinno wykazac!!! teraz znowu mnie bala piersi..mozna oszalec z tym dopatrywaniem sie.Moj szwed tez kota dostaje bo a co dzien mu mowie ze to napewno ciaza, a potem zmieniam zdanie:)) aga_lub_marcin napisała

Re: Piersi i zyly

piersi? Lub bolały zaraz po owulacji? > Bo ja mialam tak, że mnie bolały natychmiast po owulacji a teraz wogole, tylko > są żyly i powiekszone suty:) i czuje, że sa jakies ciezkie i wieksze. > Żyly najbardziej widoczne wokol sutka,. Jak jest u Ciebie?? > Jeju, fajnie ze napisalas, ja juz

Re: Piersi i zyly

A tak wogole to chodze ostatnio spac okolo 21.00 nawet wczesniej, ale tez moze to byc zmeczenie jesienno- pracowe:-) i nic mnie nie boli, a tak zawsze mialam przed okresem strasznie spuchniety brzuch , i mi bylo nidobrze teraz nic, super sie czuje aga_lub_marcin napisała: > A ja mam to

Re: Piersi i zyly

Hahahaha, ja tez wywalam i pokazuje mamie, mojemu facetowi i siostrze, faktycznie mowia ze sa zmiany, ale ze to moze byc tez cos z hormonami..ale co do cholery!!! :-)My musimy chyba zasnac ta tydzien i sie obudzic i zrobic test. najgorsze jest to ze moge dostac okrez za miesiac, czasem tak mi sie

Re: Piersi i zyly

kasia64 napisała: > No to was chyba pocieszę!Takie żyły pojawiły się u mnie 3 razy w życiu-jestem w > > 3-ciej ciąży hi hi.pojawiały sie kilka dni przed lub w terminie miesiączki.Były > > jedynym objawem wczesnej ciązy.Żadnych wymiotów,nudności,słabości-następnym > objawe

Re: Piersi i zyly

Ok dzieki to wiem!! Napisz jutro co nowego:-) A aga_lub_marcin napisała: > catwoman napisała: > > > Moj ostatni okres skonczyl sie 30 sierpnia, kiedy moge zrobic test? > > Moj 25go. Myślę, że dla nas obu jest jeszcze za wczesnie. Ta kolezanka co u > mnie była mówiła, że

Re: Piersi i zyly

; > > > Ja tez tak myślę.Trzeba zaczekać. Ja też nie miałam nigdy takich żył i jestem > pewna, że sobie ich nie wmawiam, bo mój stary tyż je widzi!! :-) > Inne obiawy? > Te na piersiach sa najbardziej przekonujące, ale odczuwam jeszcze sennosc( w > niedziele pojechalismy na

Re: Piersi i zyly

stary tyż je widzi!! :-) Inne obiawy? Te na piersiach sa najbardziej przekonujące, ale odczuwam jeszcze sennosc( w niedziele pojechalismy na grzyby, a ja spałam w aucie zamiast chodzic po lesie) "metaliczny" posmak w ustach przez 1 dzien, poźniej przeszło. jednak myślę, że może sobie wmawiam

Re: Piersi i zyly

poczekac jeszcze? > > > > Ja tez tak myślę.Trzeba zaczekać. Ja też nie miałam nigdy takich żył i jestem > pewna, że sobie ich nie wmawiam, bo mój stary tyż je widzi!! :-) > Inne obiawy? > Te na piersiach sa najbardziej przekonujące, ale odczuwam jeszcze sennosc( w > niedziele

Re: in vitro kwiecień 2014

Witaj sn160783 Przede wszystkim myśl pozytywnie:) wiem że dobrze sie mówi ale miesiąc temu też to przerabialam ,stres okrutny , mialam tez tak jak ty kłucie w jajnikach ogolnie caly czas mnie brzuch bolal jak na @ , obserwuj dokladnie swoje piersi ,u mnie bylo widac zmiane wlasnie na nich zroily

ciąża czy torbiel?

krwawienie miesiaczkowe, aczely zanikac wtedy pojawila mi sie mysl z emoze to ciaza?..... w terminie miesiaczki zaczley bolec sutki a na piersiach pojawily sie zyly - wykonalam test- pozytywny (3 dni po terminie) kreska byula od razu ale jasniejsza (test nie byl z moczu porannego) nastepnego dnia znowu

Ciąża czy torbiel?

krwawienie miesiaczkowe, aczely zanikac wtedy pojawila mi sie mysl z emoze to ciaza?..... w terminie miesiaczki zaczley bolec sutki a na piersiach pojawily sie zyly - wykonalam test- pozytywny (3 dni po terminie) kreska byula od razu ale jasniejsza (test nie byl z moczu porannego) nastepnego dnia znowu

Zatrzymane w kadrze...

spolecznym, ale konserwator zabytkow chroni kazda ruine. Nawet te, ktora wali sie na ulice. Dech ci zapiera w piersi jak widzisz wroclawskie inwestycje. A mnie dech zapiera z zalu i ku...ca ogarnia jak widze ludzi mieszkajacych np na osiedlu Nadodrze. Tam sraczyk dzieli cale pietro lokatorow. Zeby ogrzac

Re: CZERWCOWE staranka :)

zawsze rano czuje sie bardzo rozpalona.juz wczesniej pisalam o moivh zylkach na piersiach.czytalam rozne wypowiedzi i prawie wszedzie pisze ze to za wczesny objaw ciazy jak na sam poczatek ale dlaczego mam taka "przezroczysta"skore na piersiach.wszystkie zyly mi widac.od szyi po sutki.choc juz

Re: dezodorant(?) dla 6-latka

goraczka, tak jak polska przychodnia. Mozna tez pojechac na IP do szpitala, ale nalezy wziac pod uwage ryzyko kwitniecia tam 8-12 godzin, bo szpitalne priorytety sa oczywiscie inne. Zas zagadnieniami rozwojowymi zajmuje sie wlasnie BVC. A naklucie zyly dla zbadanie jednej wartosci i wyniku po 10 min to

Re: okropny defekt kosmetyczny

zyly to pikus, modl sie zebys rozstepow na piersiach nie dostala... to jest dopiero okropny defekt ;)

Re: Żylaste piersi

Pewnie masz tak jak ja i zyly sa glebiej. U niektorych naprawde to sa widoczne ciemnoniebieskie/fioletowe pregi.

Temperatura a ciaza

kilka dni bylo miedzy 36.4-37.2. Zastanawialam sie czy jest jakas szansa na ciaze? Jedyne dziwne objawy jakie mialam do tej pory to czeste siusianie, kilka bezsennych nocy, pare razy bolalo mnie w jajnikach i macicy i moje zyly na klatce piersiowej sa bardziej widoczne. Ale nie mam zadnego boli piersi

Re: Brzydzą was piersi karmiącej?

az tak blisko nie podchodze, zeby stwierdzic, czy pan, ktory wyciaga swojego wacusia, ma zylastego, czy nie:D lecz drwallen musial naprawde blisko babki podejsc, zeby zauwazyc zyly na jej piersiach. musial w nia facet wlepiac galy, az milo:D -- z moją schizofrenią nigdy nie jestem samotna:D

Re: wiesiolek i Castagnus

Ja badalam prolaktyna w 21 dc i wyszla w normie, ale w pierwszej fazie mam cos jak mleko w piersi, jutro ide do gina, jak mi nie da skierowania na badanie wszytskich chormonow to wykorzystam blankiet od gp (bez daty mi dala) i zbadam tylko prolaktyne i progesteron w 3 dc. Tylko z tego co czytam to

'wychodza' mi zyly!!!-widac je pod skora:-(

Jestem w 31 tc.Zaczelam zauwazac zyly, ktore sa pod skora.Szczegolnie jest to 'siateczka' na dekoldzie biegnaca do piersi.Na nogach pojawiaja sie pajaczki i zyly tez przeswituja! Co sie dzieje?

Sucha skora na piersiach.

Czy sucha skora na calych piersiach moze oznaczac ciaze?Do tego te widoczne zyly na piersich.W jak wczesnej ciazy zauwazylyscie dziewczyny zyly na swoich piersich.Napiszcie.

Paradontoza a antykoncepcja hormonalna

po dwoch opakowaniach zrezygnowalam z powodu fatalnego samopoczucia i nieustannego krwawienia. Poza paradontoza, mam problemy z naczyniami krwionosnymi, tzn. mam mnostwo widocznych popekanych naczynek oraz czesto uwidaczniaja sie (uwypuklaja) mi zyly, zwlaszcza po wysilku. Byc moze sa to sklonnosci

Re: Re Filip odpowiada;...naucz sie myslec....

....soda oczyszczana - medyczna...mozna ja kupic w tej samej aptece co antybiotyk likwidujacy watrobe....tak wiec ow zabieg polegal na wstrzykiwaniu roztworu sody w dotknietej rakiem piers....i to wszysko ! ...wlasciwy zestaw komponentow witamin...duzo snu...bezstresowe zycie....a nasze panie beda zyly dlugo i

doradzcie prosze!!

PO poronieniu objawy ciazowe minely a teraz od tygodnia znowu piersi mi sie powiekszyly i bola ,widac zyly.Moze ti na @juz sama niw wiem... Pozdrawiam -- moj aniolek juz jest w niebie

widoczne zyły na całym ciele :(

dziewczyny czy wam tez na całym ciele powychodziły zyly z pierwszych tygodniach ciązy?? Mam je na nogoch rękach i piersiach :(

Re: cala w zylach..

Zyly sie znacznie bardziej uwidaczniaja podczas ciazy. Szczegolnie na piersiach ale nie tylko. To jeden z urokow :)

Re: Nikt mi niechce przetlumaczyc wynikow.Dlaczeg

Do tego pojawily mi sie widoczne zyly na piersiach czy to ma zwiazek z mlekotokiem?

gula w gardle

mam jeszcze przy okazji drugie pytanie - czy jest jakas choroba, ktora lubi towarzyszyc bb, ktora wywoluje latwosc wystepowania siniakow? pekanie naczynek i wychodzenie zyl? widac mi zyly, na nogach, rekach piersiach, nie sa to zylaki. Po prostu od jakiegos czasu mi zaczely te zyly wychodzic ... Czy

Re: pytanie do tych po transferze

Ja tez tak mialam i mam, ale zarowno jak sie nie udalo jak i kiedy sie udalo. Progesteron powoduje, ze masz pelne objawy ciazowe- powieksza sie nieco macica, stad skurcze, bieganie do toalety i zmeczenie. Powiekszaja sie tez piersi no i mi wszedzie powiekszaja sie tez zyly, mi.in w piersiach

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zyly na piersiach